*kuch* SHE. * Zeroku mompelt iets met fotoshoot etc.quote:
Is dat gore beest SHE?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
*kuch* SHE. * Zeroku mompelt iets met fotoshoot etc.
Uhuh, die rechts dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat gore beest SHE?Volgens mij staan er nog ergens naaktfoto's van dat mormel op m'n p.c.
Joh, echt?quote:
Als je dat kuttopic over die IQ test in KLB niet had geopend had ik dat gedaan.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, echt?
[..]
Als je dat kuttopic over die IQ test in KLB niet had geopend had ik dat gedaan.
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
![]()
Fuck die klote IQ-test, was puur om te trollen![]()
Paas die fotoo mainn!!!!!
Zij weer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:07 schreef Booomer het volgende:
Dit is pas een vrouw die je niet naakt wil zien:
[ afbeelding ]
'Ik heb hele lage standaarden'.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind alledrie de vrouwen wel iets hebben, maar ik zoek dan ook altijd een mooi iets in mensen ... Bij de 1 zijn dat de ogen , bij de ander het haar and so on..
Ik ben zelf een vrouw en voel me niet aangetrokken tot alledrie , maar ik heb lelijkere mensen gezien op de wereldquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:07 schreef Booomer het volgende:
[ afbeelding ]
Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:56 schreef P.F het volgende:
GODVERDOMME
vieze internet helden
ik wil niet weten van wie jullie die fotos hebben. ik hoop dat jullie allemaal branden in de hell gadverdamme.
de meeste linkse dame is een uiterst lief persoon, ik hoop dat jullie haar herkennen
de dame in het midden, goed en lief peroon, daar zal het wel over gaan, nee jullie staan 24/7 met jullie fotomodellen hoofd op defotoDOE NORMAAL.
Dame uiterst rechts. ook zeer lief, staat altijd voor altijd klaar, mooie dame.
STERF.
pijnlijk.
Nee ik was daar bij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Op je tieten getrapt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:58 schreef P.F het volgende:
Echt al die internet helden
GADVERDAMME
de enige chicks die jullie zien zijn online
BAH
Je hoeft niet zo te overdrijven, hoor. Aldannu, wie is de meest linkse dame waar u vol lof over sprak?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:56 schreef P.F het volgende:
GODVERDOMME
vieze internet helden
ik wil niet weten van wie jullie die fotos hebben. ik hoop dat jullie allemaal branden in de hell gadverdamme.
de meeste linkse dame is een uiterst lief persoon, ik hoop dat jullie haar herkennen
de dame in het midden, goed en lief peroon, daar zal het wel over gaan, nee jullie staan 24/7 met jullie fotomodellen hoofd op defotoDOE NORMAAL.
STERF.
pijnlijk.
wtf is dit nou weer voor triestheid?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:56 schreef P.F het volgende:
GODVERDOMME
vieze internet helden
STERF.
pijnlijk.
Welke ben jij dan links of rechtsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:01 schreef P.F het volgende:
Ik hoef niet te overdrijven?whahaha
Iemand afbranden om een slechte foto, gemaakt "in actie" waarschijnlijk tijdens het eten van een bitter bal, of weet ik het.
Echt zo triest dit
Je hoeft niet zo te overdrijven, hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:01 schreef P.F het volgende:
Ik hoef niet te overdrijven?whahaha
Iemand afbranden om een slechte foto, gemaakt "in actie" waarschijnlijk tijdens het eten van een bitter bal, of weet ik het.
Echt zo triest dit
Je zelfkennis siert je.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:03 schreef P.F het volgende:
En het meest trieste is dat ik mij daar dan weer druk om maak
Staat altijd voor je klaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
wtf is dit nou weer voor triestheid?
"staat altijd voor altijd klaar"![]()
zeker alcohol gedronken...
'Maak je niet dik' is hier sowieso wel toepasselijk, gezien het hoge dramaqueen-gehalte...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:05 schreef birrrd het volgende:
Slanktopic is hier aanwezig, zo te zien.
Nou, eigenlijk is dat geen spelling.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Staat altijd voor je klaar
Woohoo spellingnazi in da house
Hoezo zou die een ban krijgenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:07 schreef iszinloos het volgende:
Mijn gedachten gaan tijdens zijn ban uit naar TS.![]()
Hulde jonge.
Skaai?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:07 schreef Booomer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat heeft ook echt iets met spelling te maken, kneus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Staat altijd voor je klaar
Woohoo spellingnazi in da house
Natuurlijk ga ik dat toelichten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:06 schreef NoFidea het volgende:
PF wie zijn die meiden dan op de foto?
Posten van een foto zonder iemands toestemming of telt dat niet iemand weg is?quote:
Wacht in spanningquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik dat toelichten.
Natuurlijk.
Momentje.
PFfffffffffffquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik dat toelichten.
Natuurlijk.
Momentje.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:30 schreef SHE het volgende:
[..]
helaas
Ik heb wel ooit hele ranzige, betekenisloze sex gehad in de 'waskamer' van een hotel ( no shit )
Lang verhaal , kort...ik was daar om O&N te vieren..vlak voor een feestje. SHE komt leuke jongen tegen in de lobby...over en weer geloer..blabla
Hij wist het, ik wist het...pure oerdriften.
Alsof je even buiten je lichaam treed...te bizar
Anyway, hij komt bij me staan bij de sigarettenautomaat en vraagt waarom ik kijk, SHE inmiddels beneveld door een 4tal whiskeys zegt dat ze hem wel geil vind
Jongen pakt SHE's hand, loopt naar de eerste de beste deur die opengaat , duwt SHE voorover tegen 1 of andere bak. Steekt paar vingers in haar mond; trekt broekje va mijn kont , slipje opzij en schuift 'm zo up my ass
Het is de meest ordinaire, low , down , dirty shame neukpartij van mijn leven geweest...en zelfs nu type ik het met blosjes op de wangen![]()
Vreselijk plastisch...puur lichamelijk...met alleen pure geilheid als drijfveer, maar zo allejezus geil!
Dat koester je toch een beetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |