3 punten lijkt me voorlopig voldoende. Lekker om gelijk met 6 uit 6 te beginnen. Hoge eisen stellen aan het doelgemiddelde kan later nog welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:29 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen begint het seizoen (voor mij) pas echt, met de eerste thuiswedstrijd. Meteen maar aan doelsaldo werken?
6 uit 6? Lekker zeg!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
3 punten lijkt me voorlopig voldoende. Lekker om gelijk met 6 uit 6 te beginnen. Hoge eisen stellen aan het doelgemiddelde kan later nog wel
Zes op zes.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Ach, een redelijke 3-0 vind ik ook wel best.
Een zwaluw...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef Messenga het volgende:
Toch opvallend dat Rommedahl zo opbloeit
Tuurlijk. Maar hij werd door de meesten hier allang afgeschreven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een zwaluw...
Ik zie liever Bodul verhuurd worden aan een club waar hij wekelijks aan spelen toekomt. Bij Roda hebben ze al genoeg centrumspitsen lopen en lijkt de komst van Darko me daarom al uitgesloten.
Groningen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een zwaluw...
Ik zie liever Bodul verhuurd worden aan een club waar hij wekelijks aan spelen toekomt. Bij Roda hebben ze al genoeg centrumspitsen lopen en lijkt de komst van Darko me daarom al uitgesloten.
Hij speelt altijd 1 of 2 goede wedstrijden per jaar en dan laat hij het afweten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar hij werd door de meesten hier allang afgeschreven.
Zou natuurlijk kunnen. Ron Jans is een goede trainer. En Groningen heeft laten zien dat ze talenten kunnen laten rijpen.quote:
Ook door mij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar hij werd door de meesten hier allang afgeschreven.
Ik heb het idee dat ze bij Ajax veel meer toekomst zien in Castillion dan in Bodul.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik snap echt niet waarom Bodul verhuurd zou moeten worden. Die jongen moet gewoon op de bank achter, zoniet naast Cvitanich.
Ja dat begrijp ik dus ook niet. Zo iemand als Dario kan met alle moeite van de wereld twee wedstrijden volspelen, daarna ligt hij alweer bij wonderarts Goedhart op tafel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik snap echt niet waarom Bodul verhuurd zou moeten worden. Die jongen moet gewoon op de bank achter, zoniet naast Cvitanich.
Gelijkspel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:46 schreef GieJay het volgende:
Heb er weer zin in! Ben er nog niet helemaal uit voor wie ik ben op zondag, twente of psv, ik denk toch voor twente. Ik denk dat psv een grotere bedreiging is op langere termijn
Bodul heeft het echt niet slecht gedaan tot nu toe. Zou het echt zonde vinden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze bij Ajax veel meer toekomst zien in Castillion dan in Bodul.
Vooral wat betreft het verhogen van de prijzen van de SCC's. Johan Cruijff is er niets bij, zo logisch is het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef Nashje het volgende:
Ze zullen bij Ajax vast wel weten wat ze doen..
Bij Ajax hebben ze de laatste jaren zo veel fouten gemaakt, zou dat nu dan opeens veranderd zijn? Lijkt mij niet..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef Nashje het volgende:
Ze zullen bij Ajax vast wel weten wat ze doen..
Het zou natuurlijk ook een voorteken kunnen zijn dat er nog een spits bij gehaald gaat worden de komende weken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bodul heeft het echt niet slecht gedaan tot nu toe. Zou het echt zonde vinden.
Ja, er zit namelijk een 'nieuw' Ajax met een nieuwe voorzitter, algemene directeur, technisch directeur, trainer etc..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze de laatste jaren zo veel fouten gemaakt, zou dat nu dan opeens veranderd zijn? Lijkt mij niet..
Dat staat los van Bodul.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vooral wat betreft het verhogen van de prijzen van de SCC's. Johan Cruijff is er niets bij, zo logisch is het.
Heb die voor het eerst gekeken met de interviewer. Was in Praag de avond voor de reis naar Hamburg voor HSV-Ajax. Avondje om nooit meer te vergeten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef Pannengkoek het volgende:
Bobby Haarms 410 interview
Blijft zo een mooi filmpje.. Morgen worden er 100% zeker Bobby Haarms songs gezongen.
RIP BOBBY
Hier ben ik het zo mee eens.Ik heb bij van den Boog zo'n enorm goed gevoel. Dat is een echte leidinggevende volgens mij met kijk op mensen.Jol past in zijn plaatje en de komende jaren gaat het enorme potentieel dat Ajax heeft weer vrijkomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja, er zit namelijk een 'nieuw' Ajax met een nieuwe voorzitter, algemene directeur, technisch directeur, trainer etc..
Beetje vertrouwen in Jol/Blind en Van den Boog, die weten wel wat ze doen.
Nummer 9 was nog vrij toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook een voorteken kunnen zijn dat er nog een spits bij gehaald gaat worden de komende weken.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef Messenga het volgende:
Toch opvallend dat Rommedahl zo opbloeit
Leuk stadje, groot stadion, goedkoop bier, mooie dames, I fail to see your point.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutloting.
Gelukkig was dit net nadat ik al had afgerekend. Kaarten voor PSV-uit en Slovan-thuis in de pocket. Weer 60 EUR armer.quote:Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.
Heb er ook zin in. En voor het eerst dat mijn zwager zijn verjaardag in het stadion kan vieren, dus er zal wel weer wat met bier gebeuren vermoed ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:34 schreef EddyAlbena het volgende:
Inderdaad ja, wat een klotetijd. Maar zag al dat we in ieder geval geen een keer op vrijdag 1800 spelen. Nog wel een keer om 1845 op de zaterdag en een enkele keer om 1630. Thuiswedstrijden heb ik het dan over. Uit weinig speciaals naast een keer 1630.
Begin er toch wel weer zin in te krijgen, weer wat bekenden zien vanavond (hopen dat het meisje van vorig jaar er ook gewoon weer is). Vanmiddag maar even loskomen alvast mbv wat vloeistof, want ik verwacht niet heel veel spektakel, maar misschien kan ik verrast worden.
Volgende week wordt belangrijk, maar heb echt geen idee wat ik van die wedstrijd kan verwachten.
Had vorig jaar mn uitkaart verkloot dus kon dit jaar geen nemen. Volgend jaar maar weer, ik zat het lijstje met thuiswedstrijden te bekijken, daar wordt je niet meer warm van. Zelfs Feyenoord is bijna geen ruk meer aan zonder dat tuig in het hok.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gelukkig was dit net nadat ik al had afgerekend. Kaarten voor PSV-uit en Slovan-thuis in de pocket. Weer 60 EUR armer.
Verkoop loopt niet zo hard, dat had ik wel verwacht.
Ik denk dat ze een variant gaan spelen en dat de buitenkanten vrij gelaten worden voor opkomende middenvelders. Aangezien RKC helemaal op eigen helft gaat spelen waarschijnlijk denk ik ook niet dat rommedahl mee gaat doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook dat ja.
Ik denk trouwens dat we vandaag 433 spelen met Zeegelaar op linksbuiten, met 442 in een ruit ga je compleet door het midden in een trechter lopen bij RKC.
Wie dan op rechts half?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een variant gaan spelen en dat de buitenkanten vrij gelaten worden voor opkomende middenvelders. Aangezien RKC helemaal op eigen helft gaat spelen waarschijnlijk denk ik ook niet dat rommedahl mee gaat doen.
Ik kan er helamaal naast zitten hoor, ik hoop het in ieder geval.. maar die indrukquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:37 schreef DJWeisz het volgende:
Eerste thuiswedstrijd tegen RKC dus helemaal uitverkocht, beloofd wat voor de andere wedstrijden dan.
Zullen gnoeg lege plekken zijn van mensen die op vakantie zijn denk ik.
Ja, daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:18 schreef jna het volgende:
benieuwd of Atouba nog gaat invallen vandaag.
In de basis?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar.
Hij heeft wel al meegedaan met de Beloften, maar hij zal niet in de basis staan denk ik. Misschien komt 'ie er de tweede helft in.quote:
Hij staat niet alleen in het Paroolquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef Roi het volgende:
Kansloos interview met Van der Wiel in het Parool van vandaag.
Wie dan als linksback? Anita, met Urby als linkshalf? Of een meer behoudende variant: Vertonghen linksback en Anita linkshalf?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:16 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hij heeft wel al meegedaan met de Beloften, maar hij zal niet in de basis staan denk ik. Misschien komt 'ie er de tweede helft in.
AIssati zou denk ik wel acties kunnen maken aan de zijkant. De Zeeuw centraal, en twee creatieve middenvelders links en rechts van hem zou kunnen werken. Maar dan geen verkapte aanvallers. Dus niet Rommedahl en Sulejmani.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:38 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Die speelt niet echt als opkomende buitenspeler dan. Kan je geen acties van verwachten.
Aanvallende middenvelder of Rommedahl maar als RKC op eigen helft gaat spelen heb je heel erg weinig aan hem. Hij is alleen erg goed als er een gapend gat in de rug van de verdediging zit. Anyway denk dat Jol wel wat verzint.quote:
Inderdaad.quote:
Aissati rechtshalf! Kan een actie maken, kan steekpasses geven, kan combineren. Heeft geen grote ruimte achter de verdediging nodig omdat hij het spel juist kan opbouwen en de gaten centraal weet te benutten. (Suarez of Cvitanich in stelling brengen!)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder of Rommedahl maar als RKC op eigen helft gaat spelen heb je heel erg weinig aan hem. Hij is alleen erg goed als er een gapend gat in de rug van de verdediging zit. Anyway denk dat Jol wel wat verzint.
3 punten zijn heilig
Sulejmani heeft een actie in huis die moet je gewoon laten spelen. En als hij in vorm raakt heb je voorin een wereld duo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:47 schreef Barca het volgende:
Sulejmani zou nog kunnen in een twee spitsen-systeem met Suárez, maar denk dat Cvitanich een betere keuze is. Lijkt me balvaster.
Maar om te kunnen aansluiten met je middenveld moet je voorin de bal wel vast kunnen houden. In dat opzicht is Sulejmani kwetsbaarder dan Cvitanich in mijn ogen. En Dario is al geen spits die ballen vast kan houden en zelf kan scoren. We missen in dat opzicht nog wel iemand.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sulejmani heeft een actie in huis die moet je gewoon laten spelen. En als hij in vorm raakt heb je voorin een wereld duo.
Ik mag toch hopen van wel idd.....quote:
Vorig jaar heeft Cvitanich bewezen veel te scoren tegen de kleintjes. Die moet vandaag dus zeker spelen ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:05 schreef Felon het volgende:
Altijd Cvitanich opstellen in zulke wedstrijden. Is de enige met een beetje kopkwaliteiten voorin. Geheid dat er voorzetten vanaf de flanken gaan komen vandaag! Tegen een waarschijnlijk verdedigend ingestelde ploeg altijd met buitenspelers spelen, veld moet breed gehouden worden.
Stekelenburg;
VD Wiel-Wielaert-Alderweireld-Vertonghen;
Enoh-De Zeeuw-Aisatti;
Suarez-Cvitanich-Sulejmani.
Aisatti uiteraard op 10.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Wie dan als linksback? Anita, met Urby als linkshalf? Of een meer behoudende variant: Vertonghen linksback en Anita linkshalf?
Met alle respect: als je tegen dit RKC wat wilt, en dat zouden we moeten kunnen qua aanvallend potentieel, dan moet je niet met Vertonghen én Anita gaan spelen. Te behoudend, en te weinig opbouwend vermogen. Vertonghen en Urby ... ben bang dat die elkaar te veel in de weg gaan zitten. Vertonghen wil schieten vanaf rand 16 meter en Urby probeert daar zijn acties te maken. Haalt de ploeg denk ik uit balans.
[..]
AIssati zou denk ik wel acties kunnen maken aan de zijkant. De Zeeuw centraal, en twee creatieve middenvelders links en rechts van hem zou kunnen werken. Maar dan geen verkapte aanvallers. Dus niet Rommedahl en Sulejmani.
Sulejmani zou nog kunnen in een twee spitsen-systeem met Suárez, maar denk dat Cvitanich een betere keuze is. Lijkt me balvaster.
Geen Anita dus. Verwacht Atouba op linksback.quote:Zeegelaar vervangt Anita in selectie
vrijdag 07 augustus, door Michaell16, Amsterdam, 15:40u, Ajax.nl
De wedstrijdselectie voor de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk is bekendgemaakt. Marvin Zeegelaar is door Martin Jol toegevoegd aan de selectie. Vurnon Anita is niet opgenomen in de wedstrijdselectie voor het competitieduel. De aftrap van Ajax - RKC Waalwijk is zaterdag om 18.45 uur in de Amsterdam ArenA.
De wedstrijdselectie van Ajax voor het thuisduel met RKC Waalwijk ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Bruno Silva
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Siem de Jong
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
Sinds wanneer heeft Aissati een actie?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Aissati rechtshalf! Kan een actie maken, kan steekpasses geven, kan combineren. Heeft geen grote ruimte achter de verdediging nodig omdat hij het spel juist kan opbouwen en de gaten centraal weet te benutten. (Suarez of Cvitanich in stelling brengen!)
Dan zeg ik vertonghen linksback en 2e helft atouba voor alderweireld, dan gaat vertonghen centraalquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:31 schreef BoNi het volgende:
[..]
[..]
Geen Anita dus. Verwacht Atouba op linksback.
Hij passeert makkelijk . Speelt vaak gewoon de simpelste oplossing als een actie niet echt nodig is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Aissati een actie?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:48 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat Jol van plan is met Vertonghen, Alderweireld en Atouba op de langere termijn. Wilt hij uiteindelijk een centraal duo maken van Vertonghen en Alderweireld met Atouba als linksbuiten? Dan valt Wielaert buiten de boot, anders zal Vertonghen of Alderweireld misschien weer plaats moeten nemen op de bank.Vanavond zal Atouba wel in de 2e helft invallen.
quote:
Prijs lekker opdrijven. Ik betwijfel of de buitenlandse topclubs werkelijk concrete interesse hebben, maar ik zie hem toch heel graag naar Ajax komen. Ben benieuw of Ajax nog wat gaat ondernemen op de transfermarkt. Er zijn nog maar enkele weken.quote:VVV-Venlo-spelmaker Keisuke Honda wordt in de gaten gehouden door clubs uit de absolute top van Europa. Voorzitter Hai Berden vertelde dit aan het Algemeen Dagblad.
Het zou gaan om clubs uit de zogenaamde 'top 15' van Europa. De geïnteresseerde partijen zouden hebben geïnformeerd naar het transferbedrag voor de Japanner.
In een eerder stadium waren het Hamburger SV en Galatasaray, die belangstelling toonden voor Honda. Om welke clubs het nu gaat, wilde Berden niet kwijt.
Wel onthulde de preses dat de huidige geïnteresseerde partijen groter zijn dan bovengenoemde clubs. "Teams die spelen voor de kwartfinale en verder van de Champions League."
Ja en? Geen kaarten beschikbaar en uitverkocht komt allebei op precies hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:08 schreef finsdefis het volgende:
Ajax - RKC uitverkochtja dat kennen we. Zo zet Ajax zichzelf telkens voor schut. Zeg gewoon dat er alleen maar geen kaarten meer beschikbaar zijn. Het zal misschien iets drukker zijn omdat het de eerste thuiswedstrijd is, maar normaal gesproken zie je zoveel lege plekken tegen een clubje als RKC.
Ik hoop dat Ajax eens slagvaardiger wordt. Zelfde geld voor een speler als Rasmus Elm. Waarom moet die jongen eerst naar Heerenveen of Twente, zodat wij vervolgens de subtop kunnen financieren. Als je die jongen hebt zien spelen, dan zou je beseffen wat een meerwaarde hij zou kunnen zijn. Vroeger kochten we talent zoals deze Elm, Maxwell, etc. onmiddellijk, maar sinds jaren lijkt het wel alsof we alle slagvaardigheid zijn verloren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:02 schreef Chadi het volgende:
Gewoon een bod neerleggen bij VVV wat ze daarmee doen moeten ze dan zelf weten. Dit jaar kan je hem bij ons eigenlijk niet kwijt op dat middenveld. We hebben te veel net niet spelers erin lopen of spelers die zich nog moeten ontwikkelen.
Rest in Peacequote:Zakenman Maurits 'Maup' Caransa is op 93-jarige leeftijd overleden. Caransa was één van de grootste en meest besproken onroerendgoedhandelaren en projectontwikkelaars van Amsterdam en Nederland. De Amsterdammer vergaarde grote stukken van het Rembrandtplein en vele andere projecten in de rest van de stad. Samen met de broers Wim en Freek van der Meyden investeerde hij veel geld in Ajax.
Aan het eind van de jaren zestig waren deze investeerders de drijvende kracht achter de opkomst van Ajax. Caransa stond in het middelpunt van de belangstelling en kranten gaven hem als Ajacied de bijnaam: 'Caransajax'. Caransa was mede verantwoordelijk voor het leggen van de basis van de successen in de jaren zeventig.
Oud-voorzitter Jaap van Praag omschreef Caransa ooit als iemand die helemaal gek van Ajax was en die tegelijkertijd een adviserende rol voor de clubleiding vervulde. Maup Caransa was een in die tijd zeer gerespecteerd Ajacied en lid van de club sinds 1967.
Gabri nog paar weken out, Huntelaar naar AC Milan, AZ eerste wedstrijd verloren, psv gelijk tegen vvv.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:00 schreef Rumille het volgende:
Zo! Terug van vakantie.
Praat me even bij, heb flarden opgevangen sinds ongeveer 20 juli.
De Zeeuw, Groningen, Slovan, geen Aissati, what else?
Huntelaar naar Milan, maar die 7 miljoen is nog niet helemaal zeker geloof ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:00 schreef Rumille het volgende:
Zo! Terug van vakantie.
Luque naar Malaga, Blind gestopt als TD (Cock Jol neemt zijn taken over), Rommedahl in vorm(!), vanavond winnen van RKC!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:00 schreef Rumille het volgende:
Zo! Terug van vakantie.
Volgens mij verhuurt Ajax spelers. Lijkt me sterk als een speler zelf kan verhurenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Bodul verhuurt aan RJC?
Had ik alquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gabri nog paar weken out, Huntelaar naar AC Milan, AZ eerste wedstrijd verloren, psv gelijk tegen vvv.
Ehm, vanavond RKC.
Ok, spijtig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Huntelaar naar Milan, maar die 7 miljoen is nog niet helemaal zeker geloof ik.
Wist ik, echt waar?, nice en lijkt me logischquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:05 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Luque naar Malaga, Blind gestopt als TD (Cock Jol neemt zijn taken over), Rommedahl in vorm(!), vanavond winnen van RKC!!!
Hij had gister alweer vol meegetraindquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:12 schreef Barca het volgende:
Dacht dat Greg geblesseerd is. Niet dus? Dan gewoon Greg als rechtsback.
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld;
Enoh, De Zeeuw, Donald, Vertonghen;
Aissati;
Suárez, Cvitanich
Beter! Dacht dat 'ie nog last had van zijn poot omdat 'ie een blanke agent een schop onder diens achterwerk had gegeven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hij had gister alweer vol meegetraind
Hopelijk doet mijn stream het en kan ik live meejuichenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:48 schreef Nashje het volgende:
Goals maken en de nul = geldddd. En dat terwijl je op je werk zit.
Ga weer aan de gang. KOM OP AJAX. Kampioen dit jaar, dus knallen vanavond bitte.
quote:Ajax lijkt zich nog voor de deadline van de transferperiode te versterken met een verdediger. Betrouwbare bronnen binnen Ajax melden aan Ajax Media.nl dat de Amsterdammers het eerste gesprek met Internazionale achter de rug hebben over een mogelijke overgang van Cristian Chivu.
De Italiaanse topclub was zéér positief over de eerste ontmoeting met een delegatie van de Amsterdamse club. Inter en Ajax zullen binnenkort weer om de tafel gaan zitten om te kijken of Chivu welwillend staat tegenover een terugkeer naar zijn voormalige werkgever.
Ajax liet eerder weten dat het diverse oud-spelers heeft gepolst voor een terugkeer naar Amsterdam. Klaas Jan Huntelaar, Rafael van der Vaart en Ryan Babel leken de voornaamste doelwitten van de Amsterdamse club. Ajax lijkt nu te gaan voor de handtekening van de Roemeense verdediger.
Broodje aap, kan bijna niet anders.quote:
de hoop in mij verplicht er geloof in te hebbenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Broodje aap, kan bijna niet anders.
nou, wat zou dat een ramp zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:02 schreef Messenga het volgende:
Gaan we de hele selectie van de kwartfinale wedstrijd tegen AC Milan terughalen ofzo
Wel als we hem weer zo verliezenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:03 schreef zdenekgrygera het volgende:
[..]
nou, wat zou dat een ramp zijn
zou al blij zijn als we die kwartfinale weer een keer halenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wel als we hem weer zo verliezen
Dat was de beste selectie van de afgelopen tien jaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:02 schreef Messenga het volgende:
Gaan we de hele selectie van de kwartfinale wedstrijd tegen AC Milan terughalen ofzo
Aldus TT.quote:AJAX: Stekelenburg,v.d.Wiel,Wielaert,
Alderweireld,Vertonghen,Rommedahl,
De Zeeuw,Aissati,Emanuelson,Suarez,
Cvitanich
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:10 schreef jna het volgende:
En als er echt gesprekken zijn geweest zou het dus betekenen dat Ajax naar China is gevlogen
Die is/was licht geblesseerd, komt wel weer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoopte eigenlijk wel op Sulejmani, die deed het prima tegen Groningen.
Nee inderdaad, al is het wel iemand die nog wel een keertje terug zou willen keren (denk ik)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Chivu zou bij elke topclub in Europa passen. Die komt echt nog niet terug.
Lees het nieuws even van vorige week, hij had een blessure.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:32 schreef Cheiron het volgende:
Geen Sulejmani.. dat is toch vreemd, hij deed het lekker vorige week.
Rotatie systeemquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoopte eigenlijk wel op Sulejmani, die deed het prima tegen Groningen.
Vertonghen bewijst maar weer eens dat hij niet op zijn plek is daar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef NoizEkick het volgende:
Vertonghen en Alderweireld staan echt te kloten. Worden echt elke keer doodsimpel uitgespeeld.
1-1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:33 schreef Goanaut het volgende:
Zo te horen nog niet gescoord? Wat een zonde zeg -_- Kan het weer niet kijken omdat ik aan het werk ben. Naja nog 1 helft te gaan..
het is 1-1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:33 schreef Goanaut het volgende:
Zo te horen nog niet gescoord? Wat een zonde zeg -_- Kan het weer niet kijken omdat ik aan het werk ben. Naja nog 1 helft te gaan..
1-1. Ajax 1x paal, 1x lat en 4 of 5 reddingen van de keeper.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:33 schreef Goanaut het volgende:
Maar had ook meer kansen kunnen hebben dankzij het dramatische spel van Vertonghen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1-1. Ajax 1x paal, 1x lat en 4 of 5 reddingen van de keeper.
RKC scoorde meteen uit de eerste de beste uitgespeelde kans.
Ze zijn er in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
ik haat dat tyfus publiek dat alleen komt om te fluiten, wat een pauper volk...
Die zijn er tenminstequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, ze komen om te juichen hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik niet mislukte kuttroll?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze zijn er in ieder geval wel.
Toeschouwers 50.000quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:42 schreef b_low123 het volgende:
[ link | afbeelding ]
bron: http://rivercourthoops.co(...)=409.msg3732#msg3732
Enoh had in de basis moeten staan i.p.v. Emanuelson.quote:
Inderdaad, 7 dikke kansen missen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:48 schreef Ytereo het volgende:
Aanvallend is Ajax toch wel erg sterk weer vandaag
Niet onlogisch. Aissati brengt aanvallend niks. Defensief zijn we op het middenveld erg kwetsbaar. Enoh is in dat opzicht normaal gesproken veel beter dan AIssati.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:49 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Aparte wissel, je moet toch scoren, hmmm
Vreemde wissel ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom niet die aardappelzak van een Urby eraf?
Die mag altijd maar blijven aankloten.
Omdat Urby verdedigend meer brengt dan Issy. Blijft natuurlijk wel triest dat onze verdediging moeite heeft met de aanvallers van RKC...quote:
vorige week hielden we nog rekening met een nederlaag, vandaag een gala voorstelling. het kan verkerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer een 100% kans...
Het blijft een kunst, het afmaken van kansen. Zou toch wat zijn als we vanavond ala psv meteen punten tegen zo'n kleintje laten liggen..
Begint dat gezeik meteen alweer.
Nooit goed gevonden en nooit geweestquote:
Ach, als er wat meer kansen in waren gegaan had je er echt overheen kunnen walsen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
vorige week hielden we nog rekening met een nederlaag, vandaag een gala voorstelling. het kan verkeren
Won't happenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nooit goed gevonden en nooit geweestAjax had 'm ALLANG al weg moeten doen. Je kunt ook niet zeggen dat ie erin zit omdat hij de corners en vrije trappen neemt want die zijn echt om te huilen. Op de bank ermee.
Had hij wel meer uit kunnen halen hoor, maar ik ben al blij dat hij driftig meedoet in het spel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
De Zeeuw speelt echt alsof ie al jaren bij Ajax speelt, eindelijk weer eens een aankoop die er meteen staat..
Ajax verprutst kans nr. zoveel. Wel een mooie actie van Sulejmani.
Thuis tegen 10 RKC'ers mag dat ook welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef versteegrob het volgende:
Ajax speelt eindelijk een beetje normaal
Nou ja, eerste helft liep Ajax ook echt over RKC heen in het begin. Pas na de 1-1 stortte het in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Thuis tegen 10 RKC'ers mag dat ook wel
Niks prima, gewoon zoals je een wedstrijd hoort uit te spelen als je een man meer hebt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:37 schreef Saekerhett het volgende:
Prima laatste half uur. Alleen er hadden nog veel meer goals bijgekund.
Prima dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Niks prima, gewoon zoals je een wedstrijd hoort uit te spelen als je een man meer hebt.
Ik heb anders een uur lang gevreesd voor een gelijkspel. Tegen een club die net gepromoveerd is. Het spel was bedroevend en we hadden geluk dat de verdediging van RKC zo imbeciel handelde dat een speler een rode kaart kreeg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima dus.
Wat verwacht je nou? Dat we gelijk de sterren van de hemel spelen? Het is pas de tweede wedstrijd en we hebben nog geen puntverlies. PRIMA!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:41 schreef Barca het volgende:
Enoh - De Zeeuw met AIssati ervoor? Dat kan, maar dan zullen Enoh en De Zeeuw minder voor aanvoer zorgen dan ze nu deden. Of dat de ploeg ten goede komt ...
Urby inderdaad niet opstellen. Zet daar Anita maar neer! En aan de andere kant Donald i.p.v. Rommedahl.
Resultaat is goed, maar het spel ... Dat we veel kansen missen is nog tot daar aan toe. Steeds met 1 - 0 winnen in blessuretijd is ook goed. Maar ... de kwetsbaarheid in defensief opzicht is echt zorgwekkend!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima dus.
Wat verwacht je nou? Dat we gelijk de sterren van de hemel spelen? Het is pas de tweede wedstrijd en we hebben nog geen puntverlies. PRIMA!
Die was het eerste half uur de beste man van het veld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef Barca het volgende:
Emanuelson was vanavond weer slecht!
Ik niet, ik had geen moment het gevoel dat 1-1 zou blijven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb anders een uur lang gevreesd voor een gelijkspel. Tegen een club die net gepromoveerd is. Het spel was bedroevend en we hadden geluk dat de verdediging van RKC zo imbeciel handelde dat een speler een rode kaart kreeg.
Tja en dat verhelp je dus door je kansen af te maken. Als alle kansen erin gingen vandaag, hadden we met dubbele cijfers gewonnen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb anders een uur lang gevreesd voor een gelijkspel. Tegen een club die net gepromoveerd is. Het spel was bedroevend en we hadden geluk dat de verdediging van RKC zo imbeciel handelde dat een speler een rode kaart kreeg.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die was het eerste half uur de beste man van het veld.
Volgens mij waren er toch 5 echt 100% kansen het eerste half uur tegen dit kut verdedigen. Als je het niet afmaakt dan krijg je zoals Ajax kennende er een 1 tegen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef EchoAlpha het volgende:
Dat kut verdedigend voetbal van RKC.
Lekker met minimaal 8 man achterin
Krijg je dit soort kutwedstrijden van
Echt niet!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die was het eerste half uur de beste man van het veld.
Als RKC alle kansen had benut was het 13 - 13 geworden!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja en dat verhelp je dus door je kansen af te maken. Als alle kansen erin gingen vandaag, hadden we met dubbele cijfers gewonnen.
Ik vond Vertonghen anders belachelijk slecht spelen, Urby was ook een schande en Aissati leek het allemaal niet serieus te nemen. Wel vielen Enoh, De Zeeuw en Zeegelaar later positief op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik niet, ik had geen moment het gevoel dat 1-1 zou blijven..
En de hele wedstrijd gezien had Ajax ook met 8-1 kunnen winnen. Teveel kansen gemist..
klopt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef dronkeykong het volgende:
Nou kom maar op met een spits a la Huntelaar want die mis je toch echt.
Bodul maar een keer een kans geven of is die nu weg naar RJC ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja en dat verhelp je dus door je kansen af te maken. Als alle kansen erin gingen vandaag, hadden we met dubbele cijfers gewonnen.
Of op Rommedahlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:47 schreef Gratau het volgende:
[..]
klopt.
en volgens mij schoten ze steeds op de keeper en niet in de hoeken?
Wielaert (5,5) en zeker De Zeeuw (7) haalden een voldoende. Enoh (6,5) en Zeegelaar (5,5) vielen "goed" in. Voor de rest ... DRAMA! Ook Suarez (5) ondanks zijn doelpunten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vond Vertonghen anders belachelijk slecht spelen, Urby was ook een schande en Aissati leek het allemaal niet serieus te nemen. Wel vielen Enoh, De Zeeuw en Zeegelaar later positief op.
Zeegelaar verdiende wel een 6,5 vind ik, en de zeeuw-enoh zijn beide toch zeker een zeven waard deze wedstrijd (dan heb ik het de combinatie hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Wielaert (5,5) en zeker De Zeeuw (7) haalden een voldoende. Enoh (6,5) en Zeegelaar (5,5) vielen "goed" in. Voor de rest ... DRAMA! Ook Suarez (5) ondanks zijn doelpunten.
Als je 3x scoort heb je gewoon goed gespeeld, debiel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Wielaert (5,5) en zeker De Zeeuw (7) haalden een voldoende. Enoh (6,5) en Zeegelaar (5,5) vielen "goed" in. Voor de rest ... DRAMA! Ook Suarez (5) ondanks zijn doelpunten.
Vond het ten eerste aanvallend van Enoh - De Zeeuw niet geweldig. Zeker wel voldoende, maar echt goed? Nee. Bovendien ... RKC speelde zwak. Ze kregen dus ook alle ruimte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Zeegelaar verdiende wel een 6,5 vind ik, en de zeeuw-enoh zijn beide toch zeker een zeven waard deze wedstrijd (dan heb ik het de combinatie he)
Alderweireld komt er wel denk ik, als hij eenmaal een goede combi kan vormen met een degelijke CV. Over Aissati ben ik eigenlijk nog steeds niet zeker, ik denk dat het wel een speler is die het team naar een hoger niveau kan brengen zodra dat team goed draait. Een aanvaller zie ik niet meer komen, maar zou wel erg prettig zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:51 schreef Dvm86 het volgende:
Enkele conclusies:
-Drie punten zijn binnen, daar gaat het om
-Enoh + De Zeeuw is een perfecte combinatie.
-Ik houd mijn hart vast als er een aanvaller direct tegenover Stekelenburg komt te staan. Je kan Van Basten veel verwijten, maar Stekelenburg heeft echt een enorm zwak seizoen achter de rug, laten we hopen dat hij zich dit seizoen herpakken.
-De hele verdediging was zwak, ik hoop dat Jol toch nog een extra c.v. kan vinden.
-Aissati valt opnieuw door de mand. Ik ben erg weg van hem, maar ik ben bang dat hij toch tekort komt als Jol en Emanuelson en Aissati op het middenveld laat spelen, nog steeds zou ik graag een middenveld met De Zeeuw, Enoh en eventueel R. Elm of Honda willen zien.
-Laten we hopen dat Enoh en De Zeeuw niet veel geblesseerd zullen zijn, want zonder hun valt dit kaartenhuis met zo'n verdediging gegarandeerd in elkaar.
-Cvitanich was vanavond teleurstellen, maar wie weet komt er nog iemand uit de hoge hoed van Jol.
Je moet niet vergeten dat Sulejmani en Zeegelaar veel meer ruimte kregen omdat RKC met 10 man voetbalde.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:54 schreef DJWeisz het volgende:
De Zeeuw en Enoh weer goed duo idd, verder waren Sulejmani en Zeegelaar zeer goed ingevallen en vond ik URby en Aissati een beetje tegenvallen, ben bang voor Alderweireld dat als Atouba een basisplaats krijgt Verthongen centraal zal gaan spelen.
Somszie je bij Toby dat hij nog geen ervaring heeft.
True true...maar dan alsnog moet je een mannetje passerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Sulejmani en Zeegelaar veel meer ruimte kregen omdat RKC met 10 man voetbalde.
Als je nu eens begint met meneer debiel, daar wordt het al beter op!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je 3x scoort heb je gewoon goed gespeeld, debiel.
Overigens speelde VdW ook ruim voldoende en Sulejmani viel prima in.
Alleen Vertonghen, Alderweireld en Urby (na een half uur ofzo) vielen echt tegen. Verder heeft Ajax in totaal tig kansen gemist.
Aanvallend was het prima, verdedigend kut zonder Enoh naast De Zeeuw. Is wel duidelijk dat die 2 moeten blijven staan.
Vertonghenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:54 schreef DJWeisz het volgende:
De Zeeuw en Enoh weer goed duo idd, verder waren Sulejmani en Zeegelaar zeer goed ingevallen en vond ik URby en Aissati een beetje tegenvallen, ben bang voor Alderweireld dat als Atouba een basisplaats krijgt Verthongen centraal zal gaan spelen.
Somszie je bij Toby dat hij nog geen ervaring heeft.
Inderdaad! Goed voetbal en een goed aantal doelpunten. Het enige wat niet goed was, was dat ze veel meer hadden kunnen/moeten scoren en wat foutjes van de verdediging. Prima wedstrijd. Hopelijk kan Atouba snel laten zien dat hij daar hoort te staan. Emanuelson moet weg. Zeer goede wissels van Jol.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima dus.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Sulejmani en Zeegelaar veel meer ruimte kregen omdat RKC met 10 man voetbalde.
met wel 2 schoten op doel van RKC vind ik dat bijzonder knap.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Echt niet!
[..]
Als RKC alle kansen had benut was het 13 - 13 geworden!
Ze hadden wel 13 kansen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:00 schreef Harlon het volgende:
[..]
met wel 2 schoten op doel van RKC vind ik dat bijzonder knap.
tuurlijk. je hebt altijd gewoon gelijk.quote:
Een kans hoeft geen schot te zijn. Een kans kan verspeeld worden voor er een schot komt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:02 schreef Harlon het volgende:
[..]
tuurlijk. je hebt altijd gewoon gelijk.
Hm ... doe maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:03 schreef vdHoek het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kansen die Emanuelson nog krijgt, misschien eens proberen wat Harlon zegt inderdaad of anders maar met Zeegelaar gaan spelen op linkshalf.
Zo denk ik er nou ook over.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:01 schreef Harlon het volgende:
Ik denk dat je aissati lekker op de plek van urby moet zetten en niet zozeer op een 10 positie. Daar moet hij ook mee uit de voeten kunnen
Alle beetjes helpen tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef Barca het volgende:
Chivu is zeker welkom! Maar alleen Chivu is niet voldoende.
Een héél klein beetje!quote:
Jan-Ariequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:03 schreef vdHoek het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kansen die Emanuelson nog krijgt, misschien eens proberen wat Harlon zegt inderdaad of anders maar met Zeegelaar gaan spelen op linkshalf.
Heb je gelijk in, maar je ziet ook vaak genoeg dat spelers niet met een man meer-situatie weten om te gaan. Zeegelaar en ook Sulejmani lukten gelukkig dat wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat je achterin sufgenaaide verdedigers hebt, die iemand inspelen die geen ogen in zijn rug heeft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:11 schreef Nashje het volgende:
Waarom kunnen wij tegen deze kutploegen niet de nul houden?
Zo toen ik zei dat Urby kut was in de voorbereiding, kreeg ik gelijk de wind van voren van je maar nu zie ik je er niks over zeggen.quote:
Erger nog: 4 - 2 achterin en dan nog alle duels verliezen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Omdat je achterin sufgenaaide verdedigers hebt, die iemand inspelen die geen ogen in zijn rug heeft.
Maar dan nog 1 op 1 achterin en dan scoren
Ze zullen het nooit leren.
Drie verdedigers, waarvan 1 CV en 2 aanvallend ingestelde backs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Een kans hoeft geen schot te zijn. Een kans kan verspeeld worden voor er een schot komt.
[..]
Hm ... doe maar
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Atouba;
Enoh, De Zeeuw;
Donald, Anita;
Suarez, Cvitanich, Zeegelaar
Nou wordt je wel heel vervelend kerelquote:
Aisatti ziet inderdaad er te licht uit voor het centrum. Als je tegen RKC al geen bal goed kan vasthouden... Enoh, Gabri, de Zeeuw zien er veel stabieler uit. Gooi Aisatti maar op de flanken en gooi Urby op de bank.. van RKCquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:01 schreef Harlon het volgende:
Ik denk dat je aissati lekker op de plek van urby moet zetten en niet zozeer op een 10 positie. Daar moet hij ook mee uit de voeten kunnen
Maar toen de 1-1 viel was het 1 tegen 1. Wielaert en Alderweireld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Erger nog: 4 - 2 achterin en dan nog alle duels verliezen!
Ik heb het vandaag niet gezien, dus over Urby kan ik niet oordelen. Vond 'm vorige week wisselvallig. Dan was het goed, en dan weer slecht. Hij zal toch een keer op moeten gaan staan, want Urby heeft altijd mooie woordjes, maar de kar trekken doet ie nog langer niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zo toen ik zei dat Urby kut was in de voorbereiding, kreeg ik gelijk de wind van voren van je maar nu zie ik je er niks over zeggen.
Ja, sorry. Het is de sterkst mogelijke opstelling. We hebben niet beter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Drie verdedigers, waarvan 1 CV en 2 aanvallend ingestelde backs.
Gast.
Okay man. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het is de sterkst mogelijke opstelling. We hebben niet beter.
We hadden echt mazzel dat RKC niet vaker wist te scoren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:16 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Maar toen de 1-1 viel was het 1 tegen 1. Wielaert en Alderweireld.
Je bent veel te lief!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:18 schreef TheZapster het volgende:
Enoh, Suarez en de Zeeuw een dikke voldoende, Rommedahl en Van der Wiel ook nog wel een 6,5je de rest een mager 5je helaasVolgende week moet het echt beter mannen.De kans om PSV nu al op een flinke achterstand te zetten moeten we niet laten liggen.
Dank u, maar ik ga nog niet.quote:
Allebei erg matig. 4 voor Rommedahl en een 3,5 voor Cvitanich.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:18 schreef Nashje het volgende:
Hoe was Rommedahl vandaag eigenlijk? En Dario?
Nou echt veel kansen hebben ze niet gehad, ben eerder bang als er straks echt goede spitsen voor je staan het echt billenknijpen is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:18 schreef Barca het volgende:
[..]
We hadden echt mazzel dat RKC niet vaker wist te scoren.
Welke wedstrijd heb jij gekeken Barca?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:20 schreef Barca het volgende:
[..]
Allebei erg matig. 4 voor Rommedahl en een 3,5 voor Cvitanich.
Aan je verzoek wordt geen gehoor gegeven!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:20 schreef Da_Sandman het volgende:
spreek jij alsjeblieft niet met we als het over Ajax gaat barca...
Was moeizaam vandaag, niet meer dan dat. Had na 10 minuten al 3-0 moeten staan, had je niemand gehoord...
Als er wat fatsoenlijke mensen naast Wielaert zouden staan zou Robbie erg nuttig zijn. Maar nu staan er van die lutsers naast 'm die nog geen deuk in een pakje boter schoppen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Vond het ook allemaal zo traag bij die 2 belgen. Zowel opbouwend als verdedigend en Wielaert tsja die is eigenlijk leuk voor de aanwijzingen
Geen schoten, wel kansen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou echt veel kansen hebben ze niet gehad, ben eerder bang als er straks echt goede spitsen voor je staan het echt billenknijpen is.
Vond het ook allemaal zo traag bij die 2 belgen. Zowel opbouwend als verdedigend en Wielaert tsja die is eigenlijk leuk voor de aanwijzingen
Ajax - RKC zaterdag 8 augustus 2009.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken Barca?
Rommedahl was redelijk gevaarlijk. Alleen Cvitanich kwam te weinig aan de bal.
Het was weer eens ruk!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:22 schreef BluesRebel het volgende:
Vinden jullie allemaal echt het spel slecht?Ik vond ze goed spelen maar geen kansen benutten.
Nee de het eerste half uur was leuk tot de 1-1. Irriteerde me alleen matteloos aan het trage opbouw van de belgen en na de 1-1 het niet meer bewegen van de spelers waardoor RKC makkelijk kon verdedigen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:22 schreef BluesRebel het volgende:
Vinden jullie allemaal echt het spel slecht?Ik vond ze goed spelen maar geen kansen benutten.
Cvitanich is altijd erg matig!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:20 schreef Barca het volgende:
[..]
Allebei erg matig. 4 voor Rommedahl en een 3,5 voor Cvitanich.
Weet je wat leuk was, toen tegen 10 man rende Vertonghen zich wel de kolere naar voren en was hij nog best goed ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als er wat fatsoenlijke mensen naast Wielaert zouden staan zou Robbie erg nuttig zijn. Maar nu staan er van die lutsers naast 'm die nog geen deuk in een pakje boter schoppen.
Ik heb altijd al het gevoel gehad dat Vertonghen Vermaelen2 is. Dat gaat 'm gewoon niet worden.
Inderdaad mooi eerbetoon aan Bobby en zeer mooi gemaakt, respect!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef DJWeisz het volgende:
http://ajax.supporterswereld.nl/?actie=nieuwsuitgebreid&nieuwsid=423
Prachtige tifo !
Respect voor de makersquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef DJWeisz het volgende:
http://ajax.supporterswereld.nl/?actie=nieuwsuitgebreid&nieuwsid=423
Prachtige tifo !
Ja ok.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee de het eerste half uur was leuk tot de 1-1. Irriteerde me alleen matteloos aan het trage opbouw van de belgen en na de 1-1 het niet meer bewegen van de spelers waardoor RKC makkelijk kon verdedigen.
En het laatste kwartier tegen de 10 man was leuk om toch de steekballetjes te zien die je eigenlijk ook tegen 11 man had kunnen doen.
Dus slecht neuh, maar goed dat ook weer niet, laten we zeggen voldoende
De wissels waren in ieder geval goed van Jol
Hij had gewoon een goal op z'n naam moeten hebben vandaag. Rommedahl stak daar een stokje voorquote:
V/d Boog noemde het wel voor de wedstrijd. Samen met Haarms. Maar geen minuut stilte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:31 schreef TheZapster het volgende:
Schandalig dat er helemaal geen aandacht voor het overlijden van Caransa is, of he ik dat gewoon gemist?
Schandalig eigenlijk.Zonder die man was er waarschijnlijk geen gouden Ajax in de jaren 70 geweest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
V/d Boog noemde het wel voor de wedstrijd. Samen met Haarms. Maar geen minuut stilte.
Het is nog een beginnend talent, die hebben soms wat mindere wedstrijden. Die gast komt er nog wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
Toby was trouwens ook een drama. Als dat Ajax' grootste talent is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |