abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:25:07 #201
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_71715085
een 3e erin?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_71715108
Aanvallend zit het toch wel goed hoor, veel kansen gehad al.
Verdedigend is het echt nog steeds zo grillig als vorig jaar... Wel goeie wissels van Jol.
Enoh, Sulejmani maar vooral Zeegelaar vallen echt prima in.

Oh en de 3-1 .

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Daggla op 08-08-2009 20:32:39 ]
-
pi_71715135
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:24 schreef Fortitudo het volgende:
furby
Nooit goed gevonden en nooit geweest Ajax had 'm ALLANG al weg moeten doen. Je kunt ook niet zeggen dat ie erin zit omdat hij de corners en vrije trappen neemt want die zijn echt om te huilen. Op de bank ermee.
pi_71715141
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:08 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

vorige week hielden we nog rekening met een nederlaag, vandaag een gala voorstelling. het kan verkeren
Ach, als er wat meer kansen in waren gegaan had je er echt overheen kunnen walsen.
Ajax heeft 8 100% kansen versprutst ofzo.
-
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:26:44 #205
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_71715142
Suarez.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:27:56 #206
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_71715173
nou hup nog even een 4e erin
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_71715182
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:26 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Nooit goed gevonden en nooit geweest Ajax had 'm ALLANG al weg moeten doen. Je kunt ook niet zeggen dat ie erin zit omdat hij de corners en vrije trappen neemt want die zijn echt om te huilen. Op de bank ermee.
Won't happen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:29:25 #208
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71715238
Emanuelson was vanavond weer slecht!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71715250
Ajax speelt eindelijk een beetje normaal
pi_71715255
De Zeeuw speelt echt alsof ie al jaren bij Ajax speelt, eindelijk weer eens een aankoop die er meteen staat. .
Ajax verprutst kans nr. zoveel. Wel een mooie actie van Sulejmani.
-
pi_71715314
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
De Zeeuw speelt echt alsof ie al jaren bij Ajax speelt, eindelijk weer eens een aankoop die er meteen staat. .
Ajax verprutst kans nr. zoveel. Wel een mooie actie van Sulejmani.
Had hij wel meer uit kunnen halen hoor, maar ik ben al blij dat hij driftig meedoet in het spel.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71715346
Ik hoop dat die Atouba snel komt en een heel kwetsbare positie goed gaat invullen. Vertonghen als LB is het ook niet helemaal.
-
pi_71715370
Perfect hattrick .
-
pi_71715474
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef versteegrob het volgende:
Ajax speelt eindelijk een beetje normaal
Thuis tegen 10 RKC'ers mag dat ook wel
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:37:24 #215
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_71715476
toch nog een 4e
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:37:35 #216
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_71715482
oh, zo red ie die 25 wel
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_71715493
Prima laatste half uur. Alleen er hadden nog veel meer goals bijgekund.
pi_71715522


pi_71715523
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:37 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Thuis tegen 10 RKC'ers mag dat ook wel
Nou ja, eerste helft liep Ajax ook echt over RKC heen in het begin. Pas na de 1-1 stortte het in.
Iets effectiever en je wint met 8 of 9 goals.
-
pi_71715535
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:37 schreef Saekerhett het volgende:
Prima laatste half uur. Alleen er hadden nog veel meer goals bijgekund.
Niks prima, gewoon zoals je een wedstrijd hoort uit te spelen als je een man meer hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71715570
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:39 schreef Seam het volgende:

[..]

Niks prima, gewoon zoals je een wedstrijd hoort uit te spelen als je een man meer hebt.
Prima dus.

Wat verwacht je nou? Dat we gelijk de sterren van de hemel spelen? Het is pas de tweede wedstrijd en we hebben nog geen puntverlies. PRIMA!
pi_71715626
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Prima dus.

Wat verwacht je nou? Dat we gelijk de sterren van de hemel spelen? Het is pas de tweede wedstrijd en we hebben nog geen puntverlies. PRIMA!
Ik heb anders een uur lang gevreesd voor een gelijkspel. Tegen een club die net gepromoveerd is. Het spel was bedroevend en we hadden geluk dat de verdediging van RKC zo imbeciel handelde dat een speler een rode kaart kreeg.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:42:58 #223
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71715652
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:41 schreef Barca het volgende:
Enoh - De Zeeuw met AIssati ervoor? Dat kan, maar dan zullen Enoh en De Zeeuw minder voor aanvoer zorgen dan ze nu deden. Of dat de ploeg ten goede komt ...

Urby inderdaad niet opstellen. Zet daar Anita maar neer! En aan de andere kant Donald i.p.v. Rommedahl.
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Prima dus.

Wat verwacht je nou? Dat we gelijk de sterren van de hemel spelen? Het is pas de tweede wedstrijd en we hebben nog geen puntverlies. PRIMA!
Resultaat is goed, maar het spel ... Dat we veel kansen missen is nog tot daar aan toe. Steeds met 1 - 0 winnen in blessuretijd is ook goed. Maar ... de kwetsbaarheid in defensief opzicht is echt zorgwekkend!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71715674
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef Barca het volgende:
Emanuelson was vanavond weer slecht!
Die was het eerste half uur de beste man van het veld.

[ Bericht 1% gewijzigd door RayMania op 08-08-2009 22:58:10 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71715683
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:42 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik heb anders een uur lang gevreesd voor een gelijkspel. Tegen een club die net gepromoveerd is. Het spel was bedroevend en we hadden geluk dat de verdediging van RKC zo imbeciel handelde dat een speler een rode kaart kreeg.
Ik niet, ik had geen moment het gevoel dat 1-1 zou blijven. .
En de hele wedstrijd gezien had Ajax ook met 8-1 kunnen winnen. Teveel kansen gemist..
-
pi_71715697
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:42 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik heb anders een uur lang gevreesd voor een gelijkspel. Tegen een club die net gepromoveerd is. Het spel was bedroevend en we hadden geluk dat de verdediging van RKC zo imbeciel handelde dat een speler een rode kaart kreeg.
Tja en dat verhelp je dus door je kansen af te maken. Als alle kansen erin gingen vandaag, hadden we met dubbele cijfers gewonnen.
pi_71715713
Dat kut verdedigend voetbal van RKC.
Lekker met minimaal 8 man achterin
Krijg je dit soort kutwedstrijden van
pi_71715716
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die was het eerste half uur de beste man van het veld.
Ik heb hem op 1 of 2 acties na niet gezien...

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 08-08-2009 22:58:18 ]
pi_71715722
Nou kom maar op met een spits a la Huntelaar want die mis je toch echt.

Urby mag nu wel eens de bank warm blijven houden wat een dweil.
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef EchoAlpha het volgende:
Dat kut verdedigend voetbal van RKC.
Lekker met minimaal 8 man achterin
Krijg je dit soort kutwedstrijden van
Volgens mij waren er toch 5 echt 100% kansen het eerste half uur tegen dit kut verdedigen. Als je het niet afmaakt dan krijg je zoals Ajax kennende er een 1 tegen.


MOKUM XXX RATED
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:45:42 #230
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71715735
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die was het eerste half uur de beste man van het veld.
Echt niet!
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:44 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Tja en dat verhelp je dus door je kansen af te maken. Als alle kansen erin gingen vandaag, hadden we met dubbele cijfers gewonnen.
Als RKC alle kansen had benut was het 13 - 13 geworden!

[ Bericht 19% gewijzigd door RayMania op 08-08-2009 22:58:28 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71715740
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik niet, ik had geen moment het gevoel dat 1-1 zou blijven. .
En de hele wedstrijd gezien had Ajax ook met 8-1 kunnen winnen. Teveel kansen gemist..
Ik vond Vertonghen anders belachelijk slecht spelen, Urby was ook een schande en Aissati leek het allemaal niet serieus te nemen. Wel vielen Enoh, De Zeeuw en Zeegelaar later positief op.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:47:22 #232
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_71715775
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef dronkeykong het volgende:
Nou kom maar op met een spits a la Huntelaar want die mis je toch echt.

klopt.

en volgens mij schoten ze steeds op de keeper en niet in de hoeken?
mundus vult decipi
pi_71715782
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:44 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Tja en dat verhelp je dus door je kansen af te maken. Als alle kansen erin gingen vandaag, hadden we met dubbele cijfers gewonnen.
Bodul maar een keer een kans geven of is die nu weg naar RJC ?
Ik hoop dat Atouba volgende week wel klaar is voor de basis, want er is niet veel goeds voor die positie zeg
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71715795
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:47 schreef Gratau het volgende:

[..]

klopt.

en volgens mij schoten ze steeds op de keeper en niet in de hoeken?
Of op Rommedahl
MOKUM XXX RATED
pi_71715799
Beste man van het veld was bij uitstek De Zeeuw. Enoh en Zeegelaar vielen goed in en Sulejmani had ook een paar goeie acties.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:49:11 #236
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71715810
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik vond Vertonghen anders belachelijk slecht spelen, Urby was ook een schande en Aissati leek het allemaal niet serieus te nemen. Wel vielen Enoh, De Zeeuw en Zeegelaar later positief op.
Wielaert (5,5) en zeker De Zeeuw (7) haalden een voldoende. Enoh (6,5) en Zeegelaar (5,5) vielen "goed" in. Voor de rest ... DRAMA! Ook Suarez (5) ondanks zijn doelpunten.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71715842
Begonnen erg goed, na de 1-0 zoals ALTIJd bij Ajax zakken ze weer weg en jahoor missen ze 3-4 kansen en krijg je de tegen goal.. suprise suprise...

Tweede helft gelukkig al ietsje beter maar nog steeds dat dom balverlies.. en Urby weer een dramatisch slecht... gelukkig pakte de wissels goed uit.

Ajax
pi_71715851
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:49 schreef Barca het volgende:

[..]

Wielaert (5,5) en zeker De Zeeuw (7) haalden een voldoende. Enoh (6,5) en Zeegelaar (5,5) vielen "goed" in. Voor de rest ... DRAMA! Ook Suarez (5) ondanks zijn doelpunten.
Zeegelaar verdiende wel een 6,5 vind ik, en de zeeuw-enoh zijn beide toch zeker een zeven waard deze wedstrijd (dan heb ik het de combinatie he )
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71715868
Enkele conclusies:

-Drie punten zijn binnen, daar gaat het om
-Enoh + De Zeeuw is een perfecte combinatie.
-Ik houd mijn hart vast als er een aanvaller direct tegenover Stekelenburg komt te staan. Je kan Van Basten veel verwijten, maar Stekelenburg heeft echt een enorm zwak seizoen achter de rug, laten we hopen dat hij zich dit seizoen herpakken.
-De hele verdediging was zwak, ik hoop dat Jol toch nog een extra c.v. kan vinden.
-Aissati valt opnieuw door de mand. Ik ben erg weg van hem, maar ik ben bang dat hij toch tekort komt als Jol en Emanuelson en Aissati op het middenveld laat spelen, nog steeds zou ik graag een middenveld met De Zeeuw, Enoh en eventueel R. Elm of Honda willen zien.
-Laten we hopen dat Enoh en De Zeeuw niet veel geblesseerd zullen zijn, want zonder hun valt dit kaartenhuis met zo'n verdediging gegarandeerd in elkaar.
-Cvitanich was vanavond teleurstellen, maar wie weet komt er nog iemand uit de hoge hoed van Jol.
-Urby, wat doet die man nog in de basis. Ik vind hem een goede voetballer, maar voegt weinig tot niets toe. Vooral zijn doelpogingen zijn wedstrijd op wedstrijd dramatisch slecht.
pi_71715886
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:49 schreef Barca het volgende:

[..]

Wielaert (5,5) en zeker De Zeeuw (7) haalden een voldoende. Enoh (6,5) en Zeegelaar (5,5) vielen "goed" in. Voor de rest ... DRAMA! Ook Suarez (5) ondanks zijn doelpunten.
Als je 3x scoort heb je gewoon goed gespeeld, debiel.
Overigens speelde VdW ook ruim voldoende en Sulejmani viel prima in.
Alleen Vertonghen, Alderweireld en Urby (na een half uur ofzo) vielen echt tegen. Verder heeft Ajax in totaal tig kansen gemist.
Aanvallend was het prima, verdedigend kut zonder Enoh naast De Zeeuw. Is wel duidelijk dat die 2 moeten blijven staan.
-
pi_71715891
Zeegelaar was echt beter ingevallen dan de wedstrijd dat Urby heeft gespeeld.

En De Zeeuw, machtige passen op het stropdasje. Daar gaan we nog plezier aan beleven.
MOKUM XXX RATED
pi_71715910
Enoh volgende week maar in plaats van Rommedahl?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:53:13 #243
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71715913
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:50 schreef Seam het volgende:

[..]

Zeegelaar verdiende wel een 6,5 vind ik, en de zeeuw-enoh zijn beide toch zeker een zeven waard deze wedstrijd (dan heb ik het de combinatie he )
Vond het ten eerste aanvallend van Enoh - De Zeeuw niet geweldig. Zeker wel voldoende, maar echt goed? Nee. Bovendien ... RKC speelde zwak. Ze kregen dus ook alle ruimte.

Zeegelaar had enkele leuke acties maar al met al ben ik nog niet echt enthousiast. Maar ... hij speelde kort en viel in, in een niet draaiende ploeg.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71715939
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:51 schreef Dvm86 het volgende:
Enkele conclusies:

-Drie punten zijn binnen, daar gaat het om
-Enoh + De Zeeuw is een perfecte combinatie.
-Ik houd mijn hart vast als er een aanvaller direct tegenover Stekelenburg komt te staan. Je kan Van Basten veel verwijten, maar Stekelenburg heeft echt een enorm zwak seizoen achter de rug, laten we hopen dat hij zich dit seizoen herpakken.
-De hele verdediging was zwak, ik hoop dat Jol toch nog een extra c.v. kan vinden.
-Aissati valt opnieuw door de mand. Ik ben erg weg van hem, maar ik ben bang dat hij toch tekort komt als Jol en Emanuelson en Aissati op het middenveld laat spelen, nog steeds zou ik graag een middenveld met De Zeeuw, Enoh en eventueel R. Elm of Honda willen zien.
-Laten we hopen dat Enoh en De Zeeuw niet veel geblesseerd zullen zijn, want zonder hun valt dit kaartenhuis met zo'n verdediging gegarandeerd in elkaar.
-Cvitanich was vanavond teleurstellen, maar wie weet komt er nog iemand uit de hoge hoed van Jol.
Alderweireld komt er wel denk ik, als hij eenmaal een goede combi kan vormen met een degelijke CV. Over Aissati ben ik eigenlijk nog steeds niet zeker, ik denk dat het wel een speler is die het team naar een hoger niveau kan brengen zodra dat team goed draait. Een aanvaller zie ik niet meer komen, maar zou wel erg prettig zijn.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71715948
De Zeeuw en Enoh weer goed duo idd, verder waren Sulejmani en Zeegelaar zeer goed ingevallen en vond ik URby en Aissati een beetje tegenvallen, ben bang voor Alderweireld dat als Atouba een basisplaats krijgt Verthongen centraal zal gaan spelen.
Somszie je bij Toby dat hij nog geen ervaring heeft.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_71715984
Zou liever Aissati ipv Urby op willen zien, met Enoh en de Zeeuw erbij, dat Urby elk seizoen weer speeltijd krijgt is mij echt onbegrijpelijk.
MOKUM XXX RATED
pi_71716000
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:54 schreef DJWeisz het volgende:
De Zeeuw en Enoh weer goed duo idd, verder waren Sulejmani en Zeegelaar zeer goed ingevallen en vond ik URby en Aissati een beetje tegenvallen, ben bang voor Alderweireld dat als Atouba een basisplaats krijgt Verthongen centraal zal gaan spelen.
Somszie je bij Toby dat hij nog geen ervaring heeft.
Je moet niet vergeten dat Sulejmani en Zeegelaar veel meer ruimte kregen omdat RKC met 10 man voetbalde.
pi_71716036
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat Sulejmani en Zeegelaar veel meer ruimte kregen omdat RKC met 10 man voetbalde.
True true...maar dan alsnog moet je een mannetje passeren
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:58:23 #249
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71716046
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als je 3x scoort heb je gewoon goed gespeeld, debiel.
Overigens speelde VdW ook ruim voldoende en Sulejmani viel prima in.
Alleen Vertonghen, Alderweireld en Urby (na een half uur ofzo) vielen echt tegen. Verder heeft Ajax in totaal tig kansen gemist.
Aanvallend was het prima, verdedigend kut zonder Enoh naast De Zeeuw. Is wel duidelijk dat die 2 moeten blijven staan.
Als je nu eens begint met meneer debiel, daar wordt het al beter op!

Suarez verprutste ontzettend veel ballen. Verstoorde de opbouw niet.

Van der Wiel ruim voldoende? Heb je denk ik een andere wedstrijd gezien. Hij was niet zo dramatisch als Vertonghen (1), Alderweireld (2) en Urby (2) maar meer dan een 5 zit er in mijn ogen echt niet in.

Sulejmani viel goed in? Ben ik toch niet met je eens. Een 4 voor de moeite.

Zo veel kansen missen is slecht. Telt ook mee in de waardering. Dus aanvallend prima ... Nee dus!

Enoh - De Zeeuw inderdaad handhaven.
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:54 schreef DJWeisz het volgende:
De Zeeuw en Enoh weer goed duo idd, verder waren Sulejmani en Zeegelaar zeer goed ingevallen en vond ik URby en Aissati een beetje tegenvallen, ben bang voor Alderweireld dat als Atouba een basisplaats krijgt Verthongen centraal zal gaan spelen.
Somszie je bij Toby dat hij nog geen ervaring heeft.
Vertonghen Alsjeblieft niet zeg!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71716052
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Prima dus.

Wat verwacht je nou? Dat we gelijk de sterren van de hemel spelen? Het is pas de tweede wedstrijd en we hebben nog geen puntverlies. PRIMA!
Inderdaad! Goed voetbal en een goed aantal doelpunten. Het enige wat niet goed was, was dat ze veel meer hadden kunnen/moeten scoren en wat foutjes van de verdediging. Prima wedstrijd. Hopelijk kan Atouba snel laten zien dat hij daar hoort te staan. Emanuelson moet weg. Zeer goede wissels van Jol.

En hopen op een gelijkspel morgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')