3 punten lijkt me voorlopig voldoende. Lekker om gelijk met 6 uit 6 te beginnen. Hoge eisen stellen aan het doelgemiddelde kan later nog welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:29 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen begint het seizoen (voor mij) pas echt, met de eerste thuiswedstrijd. Meteen maar aan doelsaldo werken?
6 uit 6? Lekker zeg!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
3 punten lijkt me voorlopig voldoende. Lekker om gelijk met 6 uit 6 te beginnen. Hoge eisen stellen aan het doelgemiddelde kan later nog wel
Zes op zes.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Ach, een redelijke 3-0 vind ik ook wel best.
Een zwaluw...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef Messenga het volgende:
Toch opvallend dat Rommedahl zo opbloeit
Tuurlijk. Maar hij werd door de meesten hier allang afgeschreven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een zwaluw...
Ik zie liever Bodul verhuurd worden aan een club waar hij wekelijks aan spelen toekomt. Bij Roda hebben ze al genoeg centrumspitsen lopen en lijkt de komst van Darko me daarom al uitgesloten.
Groningen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een zwaluw...
Ik zie liever Bodul verhuurd worden aan een club waar hij wekelijks aan spelen toekomt. Bij Roda hebben ze al genoeg centrumspitsen lopen en lijkt de komst van Darko me daarom al uitgesloten.
Hij speelt altijd 1 of 2 goede wedstrijden per jaar en dan laat hij het afweten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar hij werd door de meesten hier allang afgeschreven.
Zou natuurlijk kunnen. Ron Jans is een goede trainer. En Groningen heeft laten zien dat ze talenten kunnen laten rijpen.quote:
Ook door mij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar hij werd door de meesten hier allang afgeschreven.
Ik heb het idee dat ze bij Ajax veel meer toekomst zien in Castillion dan in Bodul.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik snap echt niet waarom Bodul verhuurd zou moeten worden. Die jongen moet gewoon op de bank achter, zoniet naast Cvitanich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |