Ja dat begrijp ik dus ook niet. Zo iemand als Dario kan met alle moeite van de wereld twee wedstrijden volspelen, daarna ligt hij alweer bij wonderarts Goedhart op tafel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik snap echt niet waarom Bodul verhuurd zou moeten worden. Die jongen moet gewoon op de bank achter, zoniet naast Cvitanich.
Gelijkspel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:46 schreef GieJay het volgende:
Heb er weer zin in! Ben er nog niet helemaal uit voor wie ik ben op zondag, twente of psv, ik denk toch voor twente. Ik denk dat psv een grotere bedreiging is op langere termijn
Bodul heeft het echt niet slecht gedaan tot nu toe. Zou het echt zonde vinden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze bij Ajax veel meer toekomst zien in Castillion dan in Bodul.
Vooral wat betreft het verhogen van de prijzen van de SCC's. Johan Cruijff is er niets bij, zo logisch is het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef Nashje het volgende:
Ze zullen bij Ajax vast wel weten wat ze doen..
Bij Ajax hebben ze de laatste jaren zo veel fouten gemaakt, zou dat nu dan opeens veranderd zijn? Lijkt mij niet..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef Nashje het volgende:
Ze zullen bij Ajax vast wel weten wat ze doen..
Het zou natuurlijk ook een voorteken kunnen zijn dat er nog een spits bij gehaald gaat worden de komende weken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bodul heeft het echt niet slecht gedaan tot nu toe. Zou het echt zonde vinden.
Ja, er zit namelijk een 'nieuw' Ajax met een nieuwe voorzitter, algemene directeur, technisch directeur, trainer etc..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze de laatste jaren zo veel fouten gemaakt, zou dat nu dan opeens veranderd zijn? Lijkt mij niet..
Dat staat los van Bodul.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vooral wat betreft het verhogen van de prijzen van de SCC's. Johan Cruijff is er niets bij, zo logisch is het.
Heb die voor het eerst gekeken met de interviewer. Was in Praag de avond voor de reis naar Hamburg voor HSV-Ajax. Avondje om nooit meer te vergeten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef Pannengkoek het volgende:
Bobby Haarms 410 interview
Blijft zo een mooi filmpje.. Morgen worden er 100% zeker Bobby Haarms songs gezongen.
RIP BOBBY
Hier ben ik het zo mee eens.Ik heb bij van den Boog zo'n enorm goed gevoel. Dat is een echte leidinggevende volgens mij met kijk op mensen.Jol past in zijn plaatje en de komende jaren gaat het enorme potentieel dat Ajax heeft weer vrijkomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja, er zit namelijk een 'nieuw' Ajax met een nieuwe voorzitter, algemene directeur, technisch directeur, trainer etc..
Beetje vertrouwen in Jol/Blind en Van den Boog, die weten wel wat ze doen.
Nummer 9 was nog vrij toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook een voorteken kunnen zijn dat er nog een spits bij gehaald gaat worden de komende weken.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef Messenga het volgende:
Toch opvallend dat Rommedahl zo opbloeit
Leuk stadje, groot stadion, goedkoop bier, mooie dames, I fail to see your point.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutloting.
Gelukkig was dit net nadat ik al had afgerekend. Kaarten voor PSV-uit en Slovan-thuis in de pocket. Weer 60 EUR armer.quote:Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.
Heb er ook zin in. En voor het eerst dat mijn zwager zijn verjaardag in het stadion kan vieren, dus er zal wel weer wat met bier gebeuren vermoed ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:34 schreef EddyAlbena het volgende:
Inderdaad ja, wat een klotetijd. Maar zag al dat we in ieder geval geen een keer op vrijdag 1800 spelen. Nog wel een keer om 1845 op de zaterdag en een enkele keer om 1630. Thuiswedstrijden heb ik het dan over. Uit weinig speciaals naast een keer 1630.
Begin er toch wel weer zin in te krijgen, weer wat bekenden zien vanavond (hopen dat het meisje van vorig jaar er ook gewoon weer is). Vanmiddag maar even loskomen alvast mbv wat vloeistof, want ik verwacht niet heel veel spektakel, maar misschien kan ik verrast worden.
Volgende week wordt belangrijk, maar heb echt geen idee wat ik van die wedstrijd kan verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |