Als er één een goeie mentaliteit heeft en overal voor gaat is het Luis wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Suarez![]()
O wacht, die presteert nog best welirritante kutvoetballer is het wel....
Ben benieuwd of "De Bies" in dit topic gaat belanden de komende jaren
vdWiel, kijk naar zijn twitters en in het veld altijd zich de beste voelen en niet goed presteren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
Het merendeel van de bovenstaande users, bedankt voor het verneuken van een potentieel goed topic.
Ik heb een voetballer in gedachten en kan daar - zoals TS vraagt - een leuke anekdote over vertellen, maar die moeite ga ik me dus echt wel besparen als iedereen het topic volbaggert met het lukraak roepen van de namen van een stel kutvoetballers.
Ongetwijfeld dat hij hard werk, maar het is wel een smerig jankjong a la C. Ronaldo. Ik zou er maar wat graag een paar Boulahrouzjes op uitgevoerd zien worden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als er één een goeie mentaliteit heeft en overal voor gaat is het Luis wel.
In de voorbereiding oogde hij steeds frisser en scherper. Jol is die jongen flink aan trainen, ik denk dat als Mikki fit is en beter gaat meedraaien in het team dat hij zijn verwachtingen wel waar kan maken. Hoewel hij het geld natuurlijk nooit waard is geweest imo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat hij hard werk, maar het is wel een smerig jankjong a la C. Ronaldo. Ik zou er maar wat graag een paar Boulahrouzjes op uitgevoerd zien worden.
Ik ben overigens ook benieuwd naar de mentaliteit van Sulejmani?
Ik hoor hem wel eens zeggen dat hij een wereldvoetballer gaat worden, maar tot nu toe hoor ik vooral vaak dat hij te dik of uit vorm is? Misschien denkt hij een beetje te gemakkelijk dat hij er al bijna is na z'n recordtransfer?
Vandaar ook mijn verzoekje om vooral anekdotes te plaatsen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:07 schreef RayMania het volgende:
Heb geen zin in een opsomtopic, dus een paar zinnen kunnen geen kwaad.
Zal even denken. Mido is inderdaad een goed voorbeeld, volgens mij vind je ze niet beter.
Hij is een Zuid Amerikaan dude. Daar is theater op het voetbalveld de dagelijkse realiteit....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat hij hard werk, maar het is wel een smerig jankjong a la C. Ronaldo. Ik zou er maar wat graag een paar Boulahrouzjes op uitgevoerd zien worden.
Ik ben overigens ook benieuwd naar de mentaliteit van Sulejmani?
Ik hoor hem wel eens zeggen dat hij een wereldvoetballer gaat worden, maar tot nu toe hoor ik vooral vaak dat hij te dik of uit vorm is? Misschien denkt hij een beetje te gemakkelijk dat hij er al bijna is na z'n recordtransfer?
WTFquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Spugen, ellebogen, kopstoten, alles zat er bij, toch kwam hij er altijd mee weg.. tot hij besloot bij het vieren van een treffer tegen Fenerbahce zijn hand in zijn broek te stoppen.... Een schorsing van zeven maanden volgde en dat was gelijk einde carriere.
De schorsing gold alleen voor Turkije volgens mij, en goed daar, de Turkse voetbalbond zeker, gaan ze wat minder licht om met dit soort acties.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
WTF![]()
rare actie, maar 7 maanden schorsing
Choutos!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig eigenlijk met die Griek die niet zo lang geleden nog een assistent sloeg Daggla?
Rode kaarten krijgen, uitgeleend worden aan kutclubjes in Israel, Chili en Roemenie omdat ze niet weten wat ze met je aan moeten, 15 kilo te zwaar aan komen bij de club van je dromen, iedere avond tot laat gaan stappen met de harde kern, ieder avond gezien worden in de bekendste disctotheek van het land, een appartement uitgeschopt worden voor geluidsoverlast en nog veel meer dingenquote:
Geldwolf is geen reden, bijna iedereen is tegenwoordig broodvoetballer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Collins John. Dan speel je voor je het weet bij Roeselare voor 1100 man tegen FC Dender.
Rachid Bouaouzan . Had eigenlijk al nooit meer mogen spelen , krijgt bij NEC een 2e kans en verneukt het meteen weer....
Alfonzo Alves , want geldwolf .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |