abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71579221
Die daardoor hun hele carriere naar de kloten hebben geholpen.. Of daar nu mee bezig zijn.
Liefst met anekdotes.
Het idee voor het topic kwam nadat ik las dat Mido weer naar Egypte ging.. Okay, een nieuwe Henry zat er nooit in hem, maar toch wel meer dan wat ie nu bereikt heeft.

Dani is ook zo'n mooi verhaal..
-
pi_71579397
Er bestaat toch al een topic vol met talentjes die het nooit gemaakt hebben . Dat komt ook 75% door een slechte mentaliteit.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_71579451
Heb geen zin in een opsomtopic, dus een paar zinnen kunnen geen kwaad.

Zal even denken. Mido is inderdaad een goed voorbeeld, volgens mij vind je ze niet beter.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71579557
Was dat ook niet met Dani zo, die zogenaamde 'hunk' van Ajax?
Noot noot.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:10:26 #5
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71579570
Suarez

O wacht, die presteert nog best wel irritante kutvoetballer is het wel....

Ben benieuwd of "De Bies" in dit topic gaat belanden de komende jaren
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71579605
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Suarez

O wacht, die presteert nog best wel irritante kutvoetballer is het wel....

Ben benieuwd of "De Bies" in dit topic gaat belanden de komende jaren
Als er één een goeie mentaliteit heeft en overal voor gaat is het Luis wel.
Noot noot.
pi_71579889
Het merendeel van de bovenstaande users, bedankt voor het verneuken van een potentieel goed topic.

Ik heb een voetballer in gedachten en kan daar - zoals TS vraagt - een leuke anekdote over vertellen, maar die moeite ga ik me dus echt wel besparen als iedereen het topic volbaggert met het lukraak roepen van de namen van een stel kutvoetballers .
pi_71579985
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
Het merendeel van de bovenstaande users, bedankt voor het verneuken van een potentieel goed topic.

Ik heb een voetballer in gedachten en kan daar - zoals TS vraagt - een leuke anekdote over vertellen, maar die moeite ga ik me dus echt wel besparen als iedereen het topic volbaggert met het lukraak roepen van de namen van een stel kutvoetballers .
vdWiel, kijk naar zijn twitters en in het veld altijd zich de beste voelen en niet goed presteren.
Sno doet er niet toe geen goede voetballer hoort niet in dit topic

Nu je zin
AJAX AMSTERDAM!
pi_71580199
Ben bang dat zoiets ook met Afellay gaat gebeuren. Die jongen wordt ieder seizoen brutaler (meer smerige overtredingen) en idioter.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 augustus 2009 @ 23:30:33 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71580278
Leandro bij PSV, zelden zo'n groot talent gezien...... hij kon alles met een bal. Maar totaal niet de mentaliteit om het te maken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:31:12 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71580307
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Als er één een goeie mentaliteit heeft en overal voor gaat is het Luis wel.
Ongetwijfeld dat hij hard werk, maar het is wel een smerig jankjong a la C. Ronaldo. Ik zou er maar wat graag een paar Boulahrouzjes op uitgevoerd zien worden.

Ik ben overigens ook benieuwd naar de mentaliteit van Sulejmani?
Ik hoor hem wel eens zeggen dat hij een wereldvoetballer gaat worden, maar tot nu toe hoor ik vooral vaak dat hij te dik of uit vorm is? Misschien denkt hij een beetje te gemakkelijk dat hij er al bijna is na z'n recordtransfer?
pi_71580399
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ongetwijfeld dat hij hard werk, maar het is wel een smerig jankjong a la C. Ronaldo. Ik zou er maar wat graag een paar Boulahrouzjes op uitgevoerd zien worden.

Ik hoor hem wel eens zeggen dat hij een wereldvoetballer gaat worden, maar tot nu toe hoor ik vooral vaak dat hij te dik of uit vorm is? Misschien denkt hij een beetje te gemakkelijk dat hij er al bijna is na z'n recordtransfer?
In de voorbereiding oogde hij steeds frisser en scherper. Jol is die jongen flink aan trainen, ik denk dat als Mikki fit is en beter gaat meedraaien in het team dat hij zijn verwachtingen wel waar kan maken. Hoewel hij het geld natuurlijk nooit waard is geweest imo.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:53:47 #13
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71580943
Hoe gaat het tegenwoordig eigenlijk met die Griek die niet zo lang geleden nog een assistent sloeg Daggla?

Sergen Yalcin is in ieder geval een Turks voorbeeld van de TT. Een ouderwetse nummer 10 met een geweldige linkerbeen die makkelijk de wereldtop had kunnen bestormen. Het kwam er echter nooit van... hij was altijd al te dik, ging per week minimaal 2x uit, verscheen niet op trainingen en was meer bezig met gokken op paarderaces en dergelijke. Pas tegen het einde van zijn carriere wist hij nog enigszins de draad op te pakken, en had hij een aantal vrije goede seizoen, misschien dat Mcyodogg zich nog een wedstrijd herinnerd. Ondanks dat hij daardoor bij de beste spelers van Turkije hoorde, zag je eigenlijk duidelijk dat er veel meer inzit... het mocht alleen niet zo zijn. Tegenwoordig is hij voetbalanalist.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sergen_Yal%C3%A7%C4%B1n

Ook is er nog een Besiktas-voorbeeld met Pascal Nouma. De Fransman die ook het uitgaansleven en de andere dingen die horen bij rijkdom belangrijker vond dan het voetballen, waardoor het in west-Europa nooit iets werd. In Turkije is hij echter enorm geliefd en gehaat. Hij was iemand die absoluut niet zijn mond inhield en ook zeker aggressie niet uit de wegging. Spugen, ellebogen, kopstoten, alles zat er bij, toch kwam hij er altijd mee weg.. tot hij besloot bij het vieren van een treffer tegen Fenerbahce zijn hand in zijn broek te stoppen.... Een schorsing van zeven maanden volgde en dat was gelijk einde carriere. Tegenwoordig acteur in Turkije.

pi_71580960
Collins John. Dan speel je voor je het weet bij Roeselare voor 1100 man tegen FC Dender.

Rachid Bouaouzan . Had eigenlijk al nooit meer mogen spelen , krijgt bij NEC een 2e kans en verneukt het meteen weer....

Alfonzo Alves , want geldwolf .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71581042
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:07 schreef RayMania het volgende:
Heb geen zin in een opsomtopic, dus een paar zinnen kunnen geen kwaad.

Zal even denken. Mido is inderdaad een goed voorbeeld, volgens mij vind je ze niet beter.
Vandaar ook mijn verzoekje om vooral anekdotes te plaatsen. .
Was al op zoek naar wat smeuige dingen .
Overigens doel ik dus niet op crimineel gedrag zoals een Bellamy, maar meer op het niet om kunnen gaan met het leven als een topsporter.
-
pi_71581057
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Hij is een Zuid Amerikaan dude. Daar is theater op het voetbalveld de dagelijkse realiteit....
Hij is ermee aan de gang gegaan en afgelopen seizoen ging het al een stuk beter. Werkt hard , ik zou hem eerder een voorbeeldprof willen noemen. C Ronaldo is een patsertje , op zijn mentaliteit in het veld valt volgens mij verder ook weinig aan te merken.

Hoe heette die Egyptenaar van Ajax ook alweer? Met dat schaarincident lol.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:58:24 #17
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71581077
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Spugen, ellebogen, kopstoten, alles zat er bij, toch kwam hij er altijd mee weg.. tot hij besloot bij het vieren van een treffer tegen Fenerbahce zijn hand in zijn broek te stoppen.... Een schorsing van zeven maanden volgde en dat was gelijk einde carriere.
WTF
rare actie, maar 7 maanden schorsing
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:00:04 #18
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71581121
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:58 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

WTF
rare actie, maar 7 maanden schorsing
De schorsing gold alleen voor Turkije volgens mij, en goed daar, de Turkse voetbalbond zeker, gaan ze wat minder licht om met dit soort acties.
pi_71581334
Beste voorbeeld is Ogro
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:22:50 #20
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71581785
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beste voorbeeld is Ogro
Vertel?
pi_71581793
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig eigenlijk met die Griek die niet zo lang geleden nog een assistent sloeg Daggla?
Choutos! .
Die had geen foute mentaliteit, maar was heel vaak heel lang geblesseerd.. Daarna is het bergafwaarts gegaan.
En als er gevochten wordt hebben er meestal 2 schuld.
Overigens had hij een contract voor 6 maanden bij PAOK, maar kreeg geen contractverlenging.
Zit nu nog steeds zonder club.
-
pi_71581929
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Vertel?
Rode kaarten krijgen, uitgeleend worden aan kutclubjes in Israel, Chili en Roemenie omdat ze niet weten wat ze met je aan moeten, 15 kilo te zwaar aan komen bij de club van je dromen, iedere avond tot laat gaan stappen met de harde kern, ieder avond gezien worden in de bekendste disctotheek van het land, een appartement uitgeschopt worden voor geluidsoverlast en nog veel meer dingen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:28:51 #23
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71581943
vreemd dat joey barton nog niet is genoemd

die jongen had echt van wereldklasse kunnen zijn
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71581944
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Collins John. Dan speel je voor je het weet bij Roeselare voor 1100 man tegen FC Dender.

Rachid Bouaouzan . Had eigenlijk al nooit meer mogen spelen , krijgt bij NEC een 2e kans en verneukt het meteen weer....

Alfonzo Alves , want geldwolf .
Geldwolf is geen reden, bijna iedereen is tegenwoordig broodvoetballer.
Rachid Bouaouzan was ook gewoon dom, maar ook die kwalificeert zich niet voor dit topic.

Ik bedoel spelers als Dani, John (die wel ja) en Mido die de randzaken veel belangrijker vinden dan voetballen.
Dani ging op z'n 28ste een TV programma presenteren. .
Een iets ander voorbeeld is Rody Turpijn die op zijn 25ste besloot om toch maar weer te gaan studeren. .
Dat soort spelers dus.
-
pi_71582022
Ik vind iemand die op zijn 25e weer gaat studeren als hij het in het voetbal niet gemaakt heeft niet iemand met een slechte menaliteit, eerder het omgekeerde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')