abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71579221
Die daardoor hun hele carriere naar de kloten hebben geholpen.. Of daar nu mee bezig zijn.
Liefst met anekdotes.
Het idee voor het topic kwam nadat ik las dat Mido weer naar Egypte ging.. Okay, een nieuwe Henry zat er nooit in hem, maar toch wel meer dan wat ie nu bereikt heeft.

Dani is ook zo'n mooi verhaal..
-
pi_71579397
Er bestaat toch al een topic vol met talentjes die het nooit gemaakt hebben . Dat komt ook 75% door een slechte mentaliteit.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_71579451
Heb geen zin in een opsomtopic, dus een paar zinnen kunnen geen kwaad.

Zal even denken. Mido is inderdaad een goed voorbeeld, volgens mij vind je ze niet beter.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71579557
Was dat ook niet met Dani zo, die zogenaamde 'hunk' van Ajax?
Noot noot.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:10:26 #5
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71579570
Suarez

O wacht, die presteert nog best wel irritante kutvoetballer is het wel....

Ben benieuwd of "De Bies" in dit topic gaat belanden de komende jaren
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71579605
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Suarez

O wacht, die presteert nog best wel irritante kutvoetballer is het wel....

Ben benieuwd of "De Bies" in dit topic gaat belanden de komende jaren
Als er één een goeie mentaliteit heeft en overal voor gaat is het Luis wel.
Noot noot.
pi_71579889
Het merendeel van de bovenstaande users, bedankt voor het verneuken van een potentieel goed topic.

Ik heb een voetballer in gedachten en kan daar - zoals TS vraagt - een leuke anekdote over vertellen, maar die moeite ga ik me dus echt wel besparen als iedereen het topic volbaggert met het lukraak roepen van de namen van een stel kutvoetballers .
pi_71579985
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
Het merendeel van de bovenstaande users, bedankt voor het verneuken van een potentieel goed topic.

Ik heb een voetballer in gedachten en kan daar - zoals TS vraagt - een leuke anekdote over vertellen, maar die moeite ga ik me dus echt wel besparen als iedereen het topic volbaggert met het lukraak roepen van de namen van een stel kutvoetballers .
vdWiel, kijk naar zijn twitters en in het veld altijd zich de beste voelen en niet goed presteren.
Sno doet er niet toe geen goede voetballer hoort niet in dit topic

Nu je zin
AJAX AMSTERDAM!
pi_71580199
Ben bang dat zoiets ook met Afellay gaat gebeuren. Die jongen wordt ieder seizoen brutaler (meer smerige overtredingen) en idioter.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 augustus 2009 @ 23:30:33 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71580278
Leandro bij PSV, zelden zo'n groot talent gezien...... hij kon alles met een bal. Maar totaal niet de mentaliteit om het te maken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:31:12 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71580307
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Als er één een goeie mentaliteit heeft en overal voor gaat is het Luis wel.
Ongetwijfeld dat hij hard werk, maar het is wel een smerig jankjong a la C. Ronaldo. Ik zou er maar wat graag een paar Boulahrouzjes op uitgevoerd zien worden.

Ik ben overigens ook benieuwd naar de mentaliteit van Sulejmani?
Ik hoor hem wel eens zeggen dat hij een wereldvoetballer gaat worden, maar tot nu toe hoor ik vooral vaak dat hij te dik of uit vorm is? Misschien denkt hij een beetje te gemakkelijk dat hij er al bijna is na z'n recordtransfer?
pi_71580399
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ongetwijfeld dat hij hard werk, maar het is wel een smerig jankjong a la C. Ronaldo. Ik zou er maar wat graag een paar Boulahrouzjes op uitgevoerd zien worden.

Ik hoor hem wel eens zeggen dat hij een wereldvoetballer gaat worden, maar tot nu toe hoor ik vooral vaak dat hij te dik of uit vorm is? Misschien denkt hij een beetje te gemakkelijk dat hij er al bijna is na z'n recordtransfer?
In de voorbereiding oogde hij steeds frisser en scherper. Jol is die jongen flink aan trainen, ik denk dat als Mikki fit is en beter gaat meedraaien in het team dat hij zijn verwachtingen wel waar kan maken. Hoewel hij het geld natuurlijk nooit waard is geweest imo.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:53:47 #13
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71580943
Hoe gaat het tegenwoordig eigenlijk met die Griek die niet zo lang geleden nog een assistent sloeg Daggla?

Sergen Yalcin is in ieder geval een Turks voorbeeld van de TT. Een ouderwetse nummer 10 met een geweldige linkerbeen die makkelijk de wereldtop had kunnen bestormen. Het kwam er echter nooit van... hij was altijd al te dik, ging per week minimaal 2x uit, verscheen niet op trainingen en was meer bezig met gokken op paarderaces en dergelijke. Pas tegen het einde van zijn carriere wist hij nog enigszins de draad op te pakken, en had hij een aantal vrije goede seizoen, misschien dat Mcyodogg zich nog een wedstrijd herinnerd. Ondanks dat hij daardoor bij de beste spelers van Turkije hoorde, zag je eigenlijk duidelijk dat er veel meer inzit... het mocht alleen niet zo zijn. Tegenwoordig is hij voetbalanalist.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sergen_Yal%C3%A7%C4%B1n

Ook is er nog een Besiktas-voorbeeld met Pascal Nouma. De Fransman die ook het uitgaansleven en de andere dingen die horen bij rijkdom belangrijker vond dan het voetballen, waardoor het in west-Europa nooit iets werd. In Turkije is hij echter enorm geliefd en gehaat. Hij was iemand die absoluut niet zijn mond inhield en ook zeker aggressie niet uit de wegging. Spugen, ellebogen, kopstoten, alles zat er bij, toch kwam hij er altijd mee weg.. tot hij besloot bij het vieren van een treffer tegen Fenerbahce zijn hand in zijn broek te stoppen.... Een schorsing van zeven maanden volgde en dat was gelijk einde carriere. Tegenwoordig acteur in Turkije.

pi_71580960
Collins John. Dan speel je voor je het weet bij Roeselare voor 1100 man tegen FC Dender.

Rachid Bouaouzan . Had eigenlijk al nooit meer mogen spelen , krijgt bij NEC een 2e kans en verneukt het meteen weer....

Alfonzo Alves , want geldwolf .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71581042
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:07 schreef RayMania het volgende:
Heb geen zin in een opsomtopic, dus een paar zinnen kunnen geen kwaad.

Zal even denken. Mido is inderdaad een goed voorbeeld, volgens mij vind je ze niet beter.
Vandaar ook mijn verzoekje om vooral anekdotes te plaatsen. .
Was al op zoek naar wat smeuige dingen .
Overigens doel ik dus niet op crimineel gedrag zoals een Bellamy, maar meer op het niet om kunnen gaan met het leven als een topsporter.
-
pi_71581057
quote:

[..]

Hij is een Zuid Amerikaan dude. Daar is theater op het voetbalveld de dagelijkse realiteit....
Hij is ermee aan de gang gegaan en afgelopen seizoen ging het al een stuk beter. Werkt hard , ik zou hem eerder een voorbeeldprof willen noemen. C Ronaldo is een patsertje , op zijn mentaliteit in het veld valt volgens mij verder ook weinig aan te merken.

Hoe heette die Egyptenaar van Ajax ook alweer? Met dat schaarincident lol.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:58:24 #17
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71581077
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Spugen, ellebogen, kopstoten, alles zat er bij, toch kwam hij er altijd mee weg.. tot hij besloot bij het vieren van een treffer tegen Fenerbahce zijn hand in zijn broek te stoppen.... Een schorsing van zeven maanden volgde en dat was gelijk einde carriere.
WTF
rare actie, maar 7 maanden schorsing
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:00:04 #18
123545 DatMeenJeNiet
pi_71581121
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:58 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

WTF
rare actie, maar 7 maanden schorsing
De schorsing gold alleen voor Turkije volgens mij, en goed daar, de Turkse voetbalbond zeker, gaan ze wat minder licht om met dit soort acties.
pi_71581334
Beste voorbeeld is Ogro
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:22:50 #20
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71581785
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beste voorbeeld is Ogro
Vertel?
pi_71581793
quote:
Hoe gaat het tegenwoordig eigenlijk met die Griek die niet zo lang geleden nog een assistent sloeg Daggla?
Choutos! .
Die had geen foute mentaliteit, maar was heel vaak heel lang geblesseerd.. Daarna is het bergafwaarts gegaan.
En als er gevochten wordt hebben er meestal 2 schuld.
Overigens had hij een contract voor 6 maanden bij PAOK, maar kreeg geen contractverlenging.
Zit nu nog steeds zonder club.
-
pi_71581929
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Vertel?
Rode kaarten krijgen, uitgeleend worden aan kutclubjes in Israel, Chili en Roemenie omdat ze niet weten wat ze met je aan moeten, 15 kilo te zwaar aan komen bij de club van je dromen, iedere avond tot laat gaan stappen met de harde kern, ieder avond gezien worden in de bekendste disctotheek van het land, een appartement uitgeschopt worden voor geluidsoverlast en nog veel meer dingen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:28:51 #23
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71581943
vreemd dat joey barton nog niet is genoemd

die jongen had echt van wereldklasse kunnen zijn
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71581944
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Collins John. Dan speel je voor je het weet bij Roeselare voor 1100 man tegen FC Dender.

Rachid Bouaouzan . Had eigenlijk al nooit meer mogen spelen , krijgt bij NEC een 2e kans en verneukt het meteen weer....

Alfonzo Alves , want geldwolf .
Geldwolf is geen reden, bijna iedereen is tegenwoordig broodvoetballer.
Rachid Bouaouzan was ook gewoon dom, maar ook die kwalificeert zich niet voor dit topic.

Ik bedoel spelers als Dani, John (die wel ja) en Mido die de randzaken veel belangrijker vinden dan voetballen.
Dani ging op z'n 28ste een TV programma presenteren. .
Een iets ander voorbeeld is Rody Turpijn die op zijn 25ste besloot om toch maar weer te gaan studeren. .
Dat soort spelers dus.
-
pi_71582022
Ik vind iemand die op zijn 25e weer gaat studeren als hij het in het voetbal niet gemaakt heeft niet iemand met een slechte menaliteit, eerder het omgekeerde
pi_71582076
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind iemand die op zijn 25e weer gaat studeren als hij het in het voetbal niet gemaakt heeft niet iemand met een slechte menaliteit, eerder het omgekeerde
Daarom zei ik ook "een iets ander voorbeeld".
Kennelijk was hij mentaal en/of fysiek niet in staat top het spelen van voetbal op heel hoog niveau en maakte (inderdaad) de juiste keuze om weer te gaan studeren.
In zijn tijd bij Jong-Ajax werd hij als heel groot talent gezien, ergens is er toch iets misgegaan. .
-
pi_71583284
Brutil Hose. Heb hem persoonlijk gekend.

Geweldig talent maar vond het uitgaan en chillen met zijn matties belangrijker. Hij heeft een tijdje gewoond bij mijn opa en oma en was 9 van de 10 keer de hort op. Ze hebben nog geprobeerd hem te wijzen hoe belangrijk het is om je 200% te focussen op een carrière, maar Brutil luisterende niet.

Als ik hem zag zat ie ook 9 van de 10 keer aan de telefoon vrijwel allen Papiamento te praten. Ondanks dat hij al vele jaren in Nederland woonde, sprak hij gebrekkig Nederlands.

Heb toen hij nog in de jeugd van Ajax speelde een paar keer met hem op een pleintje gevoetbald. Ik kan me niet herinneren ooit de bal van hem hebben afgepakt

Ook een paar keer tegen Jermaine Vanenburg gespeeld. Voordat ik het überhaupt doorhad, had die gast me al 4x gepoort. Geweldig talent, maar een klootzak 1e klas.

edit- video van Vaneburg waar ik ook hard vernederd wordt

[ Bericht 10% gewijzigd door FireFox1 op 04-08-2009 02:05:39 ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71583622
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:43 schreef FireFox1 het volgende:
Brutil Hose. Heb hem persoonlijk gekend.

Geweldig talent maar vond het uitgaan en chillen met zijn matties belangrijker. Hij heeft een tijdje gewoond bij mijn opa en oma en was 9 van de 10 keer de hort op. Ze hebben nog geprobeerd hem te wijzen hoe belangrijk het is om je 200% te focussen op een carrière, maar Brutil luisterende niet.

Als ik hem zag zat ie ook 9 van de 10 keer aan de telefoon vrijwel allen Papiamento te praten. Ondanks dat hij al vele jaren in Nederland woonde, sprak hij gebrekkig Nederlands.

Heb toen hij nog in de jeugd van Ajax speelde een paar keer met hem op een pleintje gevoetbald. Ik kan me niet herinneren ooit de bal van hem hebben afgepakt

Ook een paar keer tegen Jermaine Vanenburg gespeeld. Voordat ik het überhaupt doorhad, had die gast me al 4x gepoort. Geweldig talent, maar een klootzak 1e klas.

toen ik voor het eerst naar de Arena ging scoorde hij een vette goal tegen Arsenal
pi_71583791
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:27 schreef Seam het volgende:
Ben bang dat zoiets ook met Afellay gaat gebeuren. Die jongen wordt ieder seizoen brutaler (meer smerige overtredingen) en idioter.
edat gevoel heb ik ook ja. Was als Ajacied stiekem altijd wel fan, maar van de beleefde en verlegen Ibi is weinig over helaas.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 03:32:15 #30
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71584132
WAARSCHUWING: dumpage.

• Joey Barton
  • Ruud van Nistelrooy
  • Rafael van der Vaart
  • Mark van Bommel
  • Ferne Snoyl (alhoewel: verbetering)
  • Anthony Obodai (alhoewel: verbetering)
  • Danko Lazovic
  • Cristiano Ronaldo
  • Alpay Özalan (voor het WK 2002 geroemd om zijn verdedigingstechniek, sindsdien altijd goed voor kaarten en lange schorsingen)
  • Arjen Robben
  • Mido
  • Milan Jovanovic
  • Paolo di Canio
  • Diego Maradonna
  • Adriano
  • pi_71584178
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:

• Joey Barton
  • Ruud van Nistelrooy
  • Rafael van der Vaart
  • Mark van Bommel
  • Ferne Snoyl (alhoewel: verbetering)
  • Anthony Obodai (alhoewel: verbetering)
  • Danko Lazovic
  • Cristiano Ronaldo
  • Alpay Özalan (voor het WK 2002 geroemd om zijn verdedigingstechniek, sindsdien altijd goed voor kaarten en lange schorsingen)
  • Arjen Robben
  • Mido
  • Milan Jovanovic
  • Paolo di Canio
  • Diego Maradonna
  • Adriano
  • Driano is een perfect voorbeeld, maar v Nistelrooy??? Ronaldo, Vaart, Robben, bommel ook niet..maniertjes ok, maar meer ook niet.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 03:50:40 #32
    174018 AryaMehr
    By any means necessary
    pi_71584200
    Wat raar dat Balotelli nog niet is genoemd. Talentvolle speler en nog maar 18 jaar, maar wat een kut karakter heeft hij zeg. Om van te walgen. Volgens mij ook één van de meest gehate speler uit de Serie A. Kom er net achter dat de topic niet gaat over spelers met een kut karakter.

[ Bericht 3% gewijzigd door AryaMehr op 04-08-2009 03:56:55 ]
    pi_71584263
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:

• Ruud van Nistelrooy
  • Rafael van der Vaart
  • Mark van Bommel
  • Cristiano Ronaldo
  • Arjen Robben
  • Diego Maradonna
  • Heb je de eerste zin uit de OP gemist ofzo?
    Die daardoor hun hele carriere naar de kloten hebben geholpen..

RvN is op en top sportman, met een fenomenale carriere.. Ook al ben ik absoluut geen fan van hem, hij is exact het tegenovergestelde van de spelers die hier thuis horen.

VdV is 26, was 3 jaar lang koning bij HSV, behoorde tot de smaakmakers van de Bundesliga en verdiende een transfer naar Real.
    Soms wat pech met blessures, maar dit topic gaat vooral over het mentale aspect.. .
    Dat er een megalomane voorzitter kwam is pech voor iedereen die Perez niet groot genoeg voor Real vindt.
    Had wel wat gewichtprobleempjes, dus zeker een potentiele kandidaat.

MvB heb ik een pleurishekel aan, is een bloedhond op het veld maar ook hij is imo wel een goede professional.

CR? Zie MvB. Alleen is CR een van de beste spelers ter wereld. Dus die hoort hier al helemaal niet.

AR? Zie MvB. Overigens denk ik wel dat hij fysiek te zwak is. .

DM? WTF?! Okay, hij was misschien niet helemaal een modelprof, maar wel de laatste "beste speler ooit".
    Hij was zoveel beter dan 99,999999% van de alle voetballers.. Ooit. Zo goed dat het eigenlijk niet uitmaakt..

Zitten wel wat onterechte namen tussen imo. .
    -
    pi_71584363
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 00:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Geldwolf is geen reden, bijna iedereen is tegenwoordig broodvoetballer.
    Rachid Bouaouzan was ook gewoon dom, maar ook die kwalificeert zich niet voor dit topic.

Ik bedoel spelers als Dani, John (die wel ja) en Mido die de randzaken veel belangrijker vinden dan voetballen.
    Dani ging op z'n 28ste een TV programma presenteren. .
    Een iets ander voorbeeld is Rody Turpijn die op zijn 25ste besloot om toch maar weer te gaan studeren. .
    Dat soort spelers dus.
    Waarom hoort Collins John wel in je lijstje en Bouaouzan opeens niet? Beide vanaf een Nederlandse middenmoter naar Engeland gegaan , beide gefaald , beide teruggehaald (beide bij NEC) en beide wederom gefaald. Verschil is mij niet erg duidelijk.

En natuurlijk Daniel De Ridder (een van de meest talentvolle jongens uit die lichting) Maar ook Maxi Lopes , paar keer voor Barcelona beslissende goals in (o.a.) de CL en speelt nu bij FC Moskou . Andy van der Meyde, Pascal Bosschaart, Wesley Sonck, Sikora, Quincy, Lasse Nilsson ook en natuurlijk Nando Rafael en vorig jaar dat gedoe met John Beukering alias Johny van de burgerking die door constant overgewicht een paar keer uit de selectie is gezet.
    pi_71587000
    Ligt het bij Medunjanin aan mentaliteit?
    Ik dacht echt dat die gast een superspelers zou worden. Ik weet niet eens waar hij nou zit. Iki heb echter nog geen negatieve verhalen over zijn mentaliteit gehoord.

Wel heb ik gehoord dat Sulejmani 5 kilo te zwaar is. Lijkt me ook een mentaliteit probleem dus.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_71588521
    Ik vind zelf megatalenten als Dani, Mido en Leandro misschien wel het beste voorbeeld.
    In deze categorie horen wellicht ook Peter Hoekstra (weet eigenlijk niet of dit meer een fysiek probleem was?), Wooter en Musampa (speelden op hun 18e al in de CL mee...), Froylan Ledezma (heeft Ajax ooit nog 10M gulden voor betaald om Feyenoord af te troeven), Gorgi Kinkladze (...en dan na wat hij presteerde sinds hij bij Ajax tekende)...
    pi_71588634
    Even wat reacties:
    Kluivert heeft gewoon een goede carriere gehad. Hij raakte even van het padje in Barcelona en daarna door zijn knie nooit meer op niveau gekomen.
    Lazovic is gewoon een overschatte speler. PSV is gewoon zijn plafond.
    Peter Hoekstra had juist wel een goede mentaliteit en heeft mijns inziens boven zijn niveau gepresteerd.
    Wooter en Musampa zijn te vroeg weg gegaan. Ik wijt hun floppen vooral aan overschatting.

Dani, Mido, Leandro, Ledezma en Kinkladze
    pi_71588685
    Glenn Helder lijkt me ook een prima voorbeeld.
    quote:
    In tegenstelling tot zijn ploeggenoot Bergkamp verloor hij zich in de wereld van de glamour en glitter en door een gokverslaving stak hij zich diep in de schulden. Als gevolg daarvan werden zijn prestaties op het voetbalveld ook minder. Uiteindelijk moest hij bij de Londense club zijn plaats in het elftal afstaan aan Marc Overmars. Achteraf gaf Helder aan dat zijn teloorgang naar zijn mening reeds bij Vitesse begonnen was.
    quote:
    Na zijn verblijf in Engeland speelde Helder opnieuw voor NAC Breda. Zijn financiële problemen zorgden ervoor dat hij, zoals hij in een interview uit 1999 meldde, een suïcidepoging ondernam.

Na NAC Breda volgden het Chinese Dalian Wanda en het Hongaarse MTK Boedapest. Na een langdurige revalidatieperiode, die hij grotendeels bij RBC Roosendaal doorliep, speelde hij in het seizoen 2002/2003 bij TOP Oss.
    Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
    pi_71588725
    wat doet dani nu eigenlijk?
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:37:06 #40
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_71588805
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef buddyb het volgende:
    wat doet dani nu eigenlijk?
    TV presentator volgens mij.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_71589188
    Quincy Owusu Abeyie wellicht ook een aardig voorbeeld.
    pi_71589594
    Wat is daar mee gebeurt joh?
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:08:20 #43
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_71589646
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 11:51 schreef Fides het volgende:
    Quincy Owusu Abeyie wellicht ook een aardig voorbeeld.
    die is gewoon niet goed genoeg en koos meer voor het geld dan voor sportieve revanche
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_71589950
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 03:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Driano is een perfect voorbeeld, maar v Nistelrooy??? Ronaldo, Vaart, Robben, bommel ook niet..maniertjes ok, maar meer ook niet.
    Ik denk dat v. Nistelrooy en v. Bommel juist voorbeelden zijn van een geweldige mentaliteit om succesvol te zijn.
    pi_71589961
    Het was in ieder geval wel een geweldig talent op dat toernooi in 2005.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:34:14 #46
    13462 BansheeBoy
    pi_71590322
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 12:21 schreef Fides het volgende:
    Het was in ieder geval wel een geweldig talent op dat toernooi in 2005.
    Ik geloof nog steeds in hem. Jammer dat een club als Twente of AZ hem niet haalt. Ik ben bang dat zijn salaris te hoog ligt. Die man heeft de potentie van een C. Ronaldo.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    pi_71590413
    Die jongen zou inderdaad nooit voor minder geld in Nederland gaan voetballen. Zonde, zelfde geldt voor een speler als Mustapha Riga, nu hij Premiership en La Liga salarissen kent zal hij nooit voor FC Twente of Heerenveen gaan voetballen, terwijl 15 goeie wedstrijden in de Eredivisie zomaar een WK deelname kan betekenen.
    pi_71592358
    Paul Gascoigne is wel een goed voorbeeld.
    Goede voetballer maar vond andere dingen blijkbaar ook erg interessant...
    pi_71593082
    binnenkort saidi van NEC ook in dit topic?....
    pi_71593644
    John Schot mag niet ontbreken in dit topic.

Schot speelde in de jeugd van PSV. Hij haalde alle vertegenwoordigende elftallen, was daar basisspeler. Slachtoffer daarvan was ene Wesley Sneijder. Alleen had Schot de mentaliteit niet, en is hij niet verder gekomen dan RBC...
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_71594275
    Worden hier namen genoemd.. die slaan echt helemaal nergens op..
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 01:43 schreef FireFox1 het volgende:

Ik had al wat ander beeldmateriaal eens gezien.. dat stukje op 03:00 (en daarvoor/na trouwens ook).. je staat erbij en je kijkt ernaar en that's it. Geweldig ook dat je kan scoren maar toch wacht om weer te spelen met je mannetje(s), deed ik vroeger (....) ook vaak.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:45:10 #52
    198540 BoerBert
    Bij wijze van spreken
    pi_71597947
    Adriano zoals al eerder genoemd. Dat is er echt eentje die met z'n kwaliteiten nog bij Inter had kunnen zitten, maar die het mentaal gewoon niet op een rijtje had. Zonde hoor.
    pi_71598623
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
    John Schot mag niet ontbreken in dit topic.

Schot speelde in de jeugd van PSV. Hij haalde alle vertegenwoordigende elftallen, was daar basisspeler. Slachtoffer daarvan was ene Wesley Sneijder. Alleen had Schot de mentaliteit niet, en is hij niet verder gekomen dan RBC...
    Ach, die heeft het nog aardig op de rails, aangezien hij weer terug is gekomen in het betaald voetbal. Al had er uiteraard meer in gezeten, maar toch....

* methodmich denkt direct weer aan een paar leuke John Schot-verhalen...
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:10:45 #54
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_71598694
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef Biertjuhhhh het volgende:
    binnenkort saidi van NEC ook in dit topic?....
    De titel is niet kutvoetballers met een kutmentaliteit.
    pi_71598996
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 10:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

Wel heb ik gehoord dat Sulejmani 5 kilo te zwaar is. Lijkt me ook een mentaliteit probleem dus.

Verder leeft hij ook totaal niet voor zijn sport
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:19:34 #56
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_71600441
    er moet wel wat onderscheid gemaakt worden tussen slechte carriere move ( De ridder Quincy) en een klote mentaliteit, kut
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:49:09 #57
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_71601202
    Is de OP van dit topic later veranderd? Ik snap in ieder geval weinig van het topicverloop.
    pi_71601275
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef pfaf het volgende:
    Is de OP van dit topic later veranderd? Ik snap in ieder geval weinig van het topicverloop.
    Sja....

[FAQ & FB] #103 Mod-Vakantie
    pi_71601328
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Verder leeft hij ook totaal niet voor zijn sport
    Jij kent hem?
    pi_71601363
    Bryan Roy heeft wel aardig wat interlands gespeeld, maar was dat ook niet een beetje zo'n mooiweervoetballer?
      Trouwste user 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:25:03 #61
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_71604115
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 13:43 schreef carloz187 het volgende:
    Paul Gascoigne is wel een goed voorbeeld.
    Goede voetballer maar vond andere dingen blijkbaar ook erg interessant...
    Toch knap dat je een halve finale op een WK speelt met een kutmentaliteit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      Trouwste user 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:26:23 #62
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_71604170
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 18:54 schreef Tommeke het volgende:
    Bryan Roy heeft wel aardig wat interlands gespeeld, maar was dat ook niet een beetje zo'n mooiweervoetballer?
    Nee gewoon een mooie voetballer. Had er meer van verwacht maar meer zat er niet in denk ik.

Lag niet aan zijn mentaliteit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      Trouwste user 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:28:57 #63
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_71604251
    Eric Rijnink
    Alfons Knippenberg
    Sjoerd de Ruiter
    Mario Been
    René van der Gijp

Verder natuurlijk toppers zoals Best Garrincha en Maradona die nog beter hadden kunnen zijn als ze van de drank en dope waren afgebleven.

pi_71604317
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Toch knap dat je een halve finale op een WK speelt met een kutmentaliteit.

Nee zijn mentaliteit was goed...Casgoine wordt ook vooral herinnerd om zijn goede mentaliteit.

on

Ariel Ortega is natuurlijk ook zo'n speler.Goede voetballer maar een KUTmentaliteit..
    pi_71604352
    Andy van der Meyde, Adrian Mutu .
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
      Trouwste user 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:32:19 #66
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_71604374
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:30 schreef carloz187 het volgende:

[..]

Nee zijn mentaliteit was goed...Casgoine wordt ook vooral herinnerd om zijn goede mentaliteit.

Ik herinner me hem door zijn fabelachtige doelpunt tegen de Schotten op het EK-96.

pi_71604400
    Is Klaas Jan Huntelaar al genoemd?
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:48:30 #68
    111382 Ofyles2
    pi_71604974
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:33 schreef SCH het volgende:
    Pas als Real Madrid geen club meer voor hem kan vinden.

Maikel Aerts ben ik ook nog vergeten, had verder kunnen komen dan Feyenoord.
      Trouwste user 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:49:20 #69
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_71605000
    René Houseman

Het idool van Maradona.

dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:52:27 #70
    111382 Ofyles2
    pi_71605116
    Antonio Cassano
    pi_71605407
    Mark Van Bommel
    pi_71605445
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef GroningenEuroborg het volgende:
    Mark Van Bommel
    Waarom? Die bewonder ik juist om zijn mentaliteit.
    pi_71605538
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom? Die bewonder ik juist om zijn mentaliteit.

om snuiten van zijn neus

en om zijn vieze overtreding's die hij op een speler maakt
      Trouwste user 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:13:33 #74
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_71605735
    quote:
    Die werd door PSV niet goed genoeg gevonden. Knokte zich alsnog via De Graafschap en Ajax naar Real Madrid.

Wat een kut mentaliteit idd

pi_71605752
    Kan ik dit topic uit mijn AT halen.. hoe moet dat? Wat een onbenullige namen worden hier lukraak neergezet (zoals 2 posts hierboven of een Huntelaar) die geen enkele relatie hebben met het bedoelde topic..
      Trouwste user 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:15:56 #76
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_71605804
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef GroningenEuroborg het volgende:
    Mark Van Bommel
    Ja idioot dat je op je 15de je staande kunt houden in de eerste divisie.

Kleine clubjes ook gespeeld later.

pi_71605813
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
    René Houseman

Het idool van Maradona.

Vertel eens waarom?
      Trouwste user 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:18:16 #78
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_71605882
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vertel eens waarom?
    Was het grootste talent van Argentinië. Zou de grote ster worden op het WK-78 in eigen land.

Was echter al vroeg aan de drank en zat mentaal niet goed in elkaar.

Speelde nog wel 20 minuten in de WK-finale.

Slijt zijn dagen tegenwoordig in zijn stamkroeg.

pi_71605894
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:14 schreef Smeich het volgende:
    Kan ik dit topic uit mijn AT halen.. hoe moet dat? Wat een onbenullige namen worden hier lukraak neergezet (zoals 2 posts hierboven of een Huntelaar) die geen enkele relatie hebben met het bedoelde topic..
    Pardon. Huntelaar die iedere keer een club in de steek laat en voor het grote geld gaat. Die jongen is echt het bewijs van het moderne voetbal. Naast je schoenen lopen, alles doen voor het geld en het voetbal van ondergeschikt belang vinden. Uitgesproken kutmentaliteit.
    pi_71605965
    quote:
    Goede voetballers met een kutmentaliteit... Die daardoor hun hele carriere naar de kloten hebben geholpen.
    Misschien even iets meer dan de TT lezen en dan zie je vanzelf dat Huntelaar niet in dit topic hoort. Of je moet Real Madrid tot een slechte club beschouwen.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_71605982
    Gutti

om zijn homo gedrag
    pi_71606059
    Jenner

hij werd gezien als een groot talent maar hij bakt er niks van
    pi_71606087
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon. Huntelaar die iedere keer een club in de steek laat en voor het grote geld gaat. Die jongen is echt het bewijs van het moderne voetbal. Naast je schoenen lopen, alles doen voor het geld en het voetbal van ondergeschikt belang vinden. Uitgesproken kutmentaliteit.
    Ja hij had gewoon zijn hele carrière bij AGOVV moeten blijven..
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_71606107
    quote:

[..]

Hij loopt helemaal niet naast z'n schoenen. Zou jij een salarisvermindering van 50.000 bruto naar 25.000 bruto accepteren omdat je werkgever dat van je verwacht, terwijl je nog vier contractjaren hebben die dat eerste bedrag als jaarsalaris garanderen?
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
    pi_71606145
    quote:

[..]

Eensch
      Trouwste user 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:26:21 #86
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_71606162
    quote:

[..]

Inderdaad schandalig dat ie niet bij AGOVV bleef. Een club met potentie en ambities.

pi_71606263
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Inderdaad schandalig dat ie niet bij AGOVV bleef. Een club met potentie en ambities.

Kap nou eens met dat getroll tong. Stupide reacties iedere keer. Daar gaat het toch helemaal niet over, over AGOVV. Kom met argumenten of reageer niet.
    pi_71606385
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Kap nou eens met dat getroll tong. Stupide reacties iedere keer. Daar gaat het toch helemaal niet over, over AGOVV. Kom met argumenten of reageer niet.
    AGOVV->Heerenveen->Ajax->Real Madrid allemaal een stap omhoog.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_71606456
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:32 schreef Strooper het volgende:

[..]

AGOVV->Heerenveen->Ajax->Real Madrid allemaal een stap omhoog.
    En moet dat steeds midden in het seizoen?
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:36:15 #90
    111382 Ofyles2
    pi_71606488
    Bij deze nog een keer mijn excuses dat ik dit topic naar de vaantjes geholpen heb.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:36:34 #91
    13462 BansheeBoy
    pi_71606497
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 16:45 schreef BoerBert het volgende:
    Adriano zoals al eerder genoemd. Dat is er echt eentje die met z'n kwaliteiten nog bij Inter had kunnen zitten, maar die het mentaal gewoon niet op een rijtje had. Zonde hoor.
    Ja, hij was op een gegeven ogenblik 100 miljoen waard. Toen werd nog gespeculeerd dat Madrid hem zou overnemen.

²
    pi_71606513
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:20 schreef RayMania het volgende:

[..]

Misschien even iets meer dan de TT lezen en dan zie je vanzelf dat Huntelaar niet in dit topic hoort. Of je moet Real Madrid tot een slechte club beschouwen.
    Ik had de OP niet gelezen. Maar toch vind ik het nog wel kloppen hoor. Hij heeft een hele domme keuze gemaakt en zit nu met de gebakken peren. Alleen is niet zijn hele carriere naar de kloten, alleen een flinke deuk.
    pi_71606548
    Heerenveen had zo'n voetballer. Een groot talent, een asielzoeker, die uiteindelijk spoorloos verdwenen is. Was een bijzonder verhaal maar ik weet bij God niet meer hoe die jongen heette.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:38:24 #94
    123578 AartBakkebaard
    Divine Moments of Truth
    pi_71606568
    Chun-Soo Lee
    He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
    He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
    pi_71606772
    Rene van der Gijp. Meer talent toegedicht dan 99,9% van wat er in het Nederlands elftal heeft gespeeld. Maar hij vond het belangrijker om altijd de lolligste te zijn.

En Sulejmani is een prototype wat je dit seizoen gaat zien mislukken (of hopelijk niet). Het enige wat ik vorig seizoen over hem gehoord heb van insiders is dat ie in megadisco's op elke verdieping 1 griet afwerkte elke avond. Hoop dat Jol m aan het voetballen, trainen en focussen krijgt, maar zulke ventjes zie ik het niet meer mee gebeuren.

Trouwens ook grappig om enfant terribles zichzelf te zien overwinnen. Over Van Persie en Ibrahimovic werd ook gezegd dat ze lastig waren en dit en dat. Moet je nu kijken
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      Trouwste user 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:58:39 #96
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_71607267
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Als iemand terug naar AGOVV gaat om zich opnieuw te bewijzen getuigd dat van memntaliteit.

Trouwste user 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:59:54 #97
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_71607299
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik had de OP niet gelezen. Maar toch vind ik het nog wel kloppen hoor. Hij heeft een hele domme keuze gemaakt en zit nu met de gebakken peren. Alleen is niet zijn hele carriere naar de kloten, alleen een flinke deuk.
    Bergkamp maakte de verkeerde keuze door naar Inter Milaan te gaan. Daarna is de rest historie.

pi_71607542
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als iemand terug naar AGOVV gaat om zich opnieuw te bewijzen getuigd dat van memntaliteit.

Als je clubs die jou hebben gesteund halverwege het seizoen verlaat voor je eigen gewin, dan heb je een kutmentaliteit.
    pi_71607844
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:35 schreef SCH het volgende:

[..]

En moet dat steeds midden in het seizoen?
    quote:
    Goede voetballers met een kutmentaliteit... Die daardoor hun hele carriere naar de kloten hebben geholpen.
    Nuff said
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bergkamp maakte de verkeerde keuze door naar Inter Milaan te gaan. Daarna is de rest historie.

Ow nee, toch niet
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:19:39 #100
    168255 J.Herrer
    pi_71608025
    Is Robinho al genoemd?
    One hundred percent independent, I'm the fucking boss
    pi_71608125
    Nee, en met recht niet.

Ik vind Winston Bogarde dan wel weer passen in dit topic.
    pi_71608855
    Andres D'Alessandro en Riquelme mogen ook niet ontbreken. Beide mega talenten op 10, maar het nooit waar kunnen maken bij een topclub in Europa.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:55:44 #103
    111382 Ofyles2
    pi_71609635
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef Tim86 het volgende:
    Andres D'Alessandro en Riquelme mogen ook niet ontbreken. Beide mega talenten op 10, maar het nooit waar kunnen maken bij een topclub in Europa.
    Ik weet niet wat D'Alessandro heeft uitgespookt, maar Riquelme trok bij Villarreal wel negatieve aandacht toen Manuel Pellegrini hem niet meer wilde opstellen.
    pi_71609855
    Denilson. Ooit de duurste speler ter wereld, slijt ie de herst van zijn profloopbaan bij een of ander clubje uit Vietnam. Waar ie na 1 wedstrijd al weer vertrok.
    pi_71609892
    Riquelme kon het ook nooit echt waar maken in Europa omdat hij nooit goed werd gebruikt en flink naar beneden werd gehaald door de (vooral) Spaanse pers. Ik weet dat Riquelme af en toe ook overhoop lag met de trainer, maar die haalden het beste niet bij hem naar boven. Als hij speelt, dan moeten de andere spelers in dienst spelen van hem om het beste bij hem en zijn medespelers naar boven te halen. Hij werd door de pers vaak bekritiseerd door zijn manier van spelen dat niet past in het huidige voetbal. Want wat Riquelme liet zien was van een traag tempo waardoor hij het ritme van het spel naar beneden haalde, maar dan kwam daar boven verwachting die pass uit die niemand verwachtte.. Hij had ook last van heimwee... weet alleen niet of je dit als mentaliteitsprobleem kunt zien.

Idd..D' Alessandro, waar hangt die jongen tegenwoordig uit..
    pi_71610050
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Leatherface het volgende:
    Denilson. Ooit de duurste speler ter wereld, slijt ie de herst van zijn profloopbaan bij een of ander clubje uit Vietnam. Waar ie na 1 wedstrijd al weer vertrok.
    Hij was geblesseerd... Maar idd.. hij had bij Bolton aan de slag gekund eerder dit jaar maar volgens mij weigerde hij dit. En eerdere jaren had hij hoge salariseisen bij zijn andere clubs. Jammer, vond hem echt geweldig!
    pi_71610279
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 23:04 schreef Smeich het volgende:

[..]

Hij was geblesseerd... Maar idd.. hij had bij Bolton aan de slag gekund eerder dit jaar maar volgens mij weigerde hij dit. En eerdere jaren had hij hoge salariseisen bij zijn andere clubs. Jammer, vond hem echt geweldig!
    Ik ook. In 2006 speelde ie nog bij Bordeaux. Degelijk in de top van Frankrijk.

Vreemd hoe zo'n carriere dan ineens zo'n rare wending krijgt.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:16:25 #108
    13462 BansheeBoy
    pi_71610537
    quote:
    Hij was echt goed. Je ziet dit soort acties trouwens zelden bij verdedigers, het zijn altijd de beste voetballers, de creatievelingen, die dit overkomt.

²
    pi_71610671
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij was echt goed. Je ziet dit soort acties trouwens zelden bij verdedigers, het zijn altijd de beste voetballers, de creatievelingen, die dit overkomt.

²
    Ik ontken ook niet dat hij goed is. Denilson had een fantastische carriere. In de Primera Division gespeeld, twee WK-finales meegemaakt.

Het is alleen opmerkelijk dat zijn loopbaan ineens zo snel in een neerwaartse spiraal is gekomen. In 1998 nog de duurste speler. In 2002 nog wereldkampioen. In 2006 nog bij Bordeaux. En dan nu een uitstapje van 1 partij in Vietnam (okay, hij was blijkbaar geblesseerd)
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:22:46 #110
    13462 BansheeBoy
    pi_71610755
    Ronaldinho gebeurt min of meer hetzelfde. Zo ben je de man en iets later speel je in de zandbak. Kan raar gaan in de voetballerij.

²
    pi_71610881
    Rivaldo in Oezbekistan.

Op zich is het niet verkeerd om in Oezbekistan, Vietnam of Qatar te voetballen. Helemaal niet als er een aardig zakcentje mee te verdienen is. Maar dit zijn spelers die het nog in zich hebben om bij een goede Europese club te spelen.

Romario speelde ook in de golfstaten en nog even bij een Australische club, maar die was toen al dik voorbij de 35.
    pi_71611023
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 23:26 schreef Leatherface het volgende:
    Rivaldo in Oezbekistan.

Op zich is het niet verkeerd om in Oezbekistan, Vietnam of Qatar te voetballen. Helemaal niet als er een aardig zakcentje mee te verdienen is. Maar dit zijn spelers die het nog in zich hebben om bij een goede Europese club te spelen.

Romario speelde ook in de golfstaten en nog even bij een Australische club, maar die was toen al dik voorbij de 35.
    En hoe oud was Rivaldo toen hij in Oezbekistan ging voetballen?
    pi_71612765
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 23:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

En hoe oud was Rivaldo toen hij in Oezbekistan ging voetballen?
    Hij is nu 37 , volgens mij in 2008 vertrokken bij AEK als ik me niet vergis ...
      woensdag 5 augustus 2009 @ 00:37:57 #114
    168255 J.Herrer
    pi_71612822
    quote:
    Denilson was wel een koningspeler
    Hij gooide met dodelijkere scharen dan Mido deed
    pi_71612875
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 00:37 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Denilson was wel een koningspeler
    Hij gooide met dodelijkere scharen dan Mido deed

pi_71613325
    Alin Stoica. Blijft vrijwel nooit langer dan één seizoen bij een club, omdat hij bijna overal ruzie krijgt met de leiding.
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef SCH het volgende:
    Heerenveen had zo'n voetballer. Een groot talent, een asielzoeker, die uiteindelijk spoorloos verdwenen is. Was een bijzonder verhaal maar ik weet bij God niet meer hoe die jongen heette.
    Antonio Correia?

[ Bericht 64% gewijzigd door Radegast op 05-08-2009 01:13:14 ]
    pi_71613404
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dat hakje achter standbeen langs waarmee hij Puyol en nog een ander vloert, ik probeer het nog vaak in wedstrijden die ik zelf speel maar het lukt me nooit om een tegenstander uit te spelen
    We are living in a material world, and I am a material girl
    pi_71613467
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Smeich het volgende:
    Riquelme kon het ook nooit echt waar maken in Europa omdat hij nooit goed werd gebruikt en flink naar beneden werd gehaald door de (vooral) Spaanse pers. Ik weet dat Riquelme af en toe ook overhoop lag met de trainer, maar die haalden het beste niet bij hem naar boven. Als hij speelt, dan moeten de andere spelers in dienst spelen van hem om het beste bij hem en zijn medespelers naar boven te halen. Hij werd door de pers vaak bekritiseerd door zijn manier van spelen dat niet past in het huidige voetbal. Want wat Riquelme liet zien was van een traag tempo waardoor hij het ritme van het spel naar beneden haalde, maar dan kwam daar boven verwachting die pass uit die niemand verwachtte.. Hij had ook last van heimwee... weet alleen niet of je dit als mentaliteitsprobleem kunt zien.

Riquelme bracht zijn team tot een penalty van de CL finale, misschien moest ie hem ook winnen met een hattirick om jou te overtuigen?

Cabezon speelt bij Internacional in Brasil
    pi_71613493
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef Tim86 het volgende:
    Riquelme vergelijken met Cabezon is zoiets als Van Basten vergelijken met Machlas
    pi_71613881
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 01:13 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Dat hakje achter standbeen langs waarmee hij Puyol en nog een ander vloert, ik probeer het nog vaak in wedstrijden die ik zelf speel maar het lukt me nooit om een tegenstander uit te spelen
    Oefening baart kunst. Mijn favoriet is de Zidane pirouette Menig tegenstanders mee gepasseerd
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_71613924
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 02:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Oefening baart kunst. Mijn favoriet is de Zidane pirouette Menig tegenstanders mee gepasseerd
    Alsof hij hem bedacht heeft

Kinderlijk eenvoudig truukje trouwens..buiten de schaar en wat schijnbewegingen na de enige die ik echt soepel kan uitvoeren dus dat zegt wel wat
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      woensdag 5 augustus 2009 @ 02:35:25 #122
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_71613997
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 02:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Kinderlijk eenvoudig truukje trouwens..buiten de schaar en wat schijnbewegingen na de enige die ik echt soepel kan uitvoeren dus dat zegt wel wat
    Idem . Ik voetbal nooit.
    2000 light years from home
    pi_71614636
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Riquelme bracht zijn team tot een penalty van de CL finale, misschien moest ie hem ook winnen met een hattirick om jou te overtuigen?
    O sorry, ik had uiteraard moeten melden dat dat seizoen bij Villarreal geweldig was. Ik ben fan van hem, vind Riquelme een genot om naar te kijken. Hij was geweldig met Boca tegen Real, maar dat kwam omdat het team in zijn dienst stond. Bij Barca flopte hij totaal doordat hij uit zijn positie speelde en bij Villarreal was hij weer goed bezig: hij stond centraal en mede ook doordat hij zich thuisvoelde met al die Latijns-Amerikaanse voetballers daar. Jammer dat hij toen wat naast zijn schoenen ging lopen ook en dat hij (daardoor) niet meer overweg kon met Pellegrini en Benito Floro. Hij is een gevoelig persoon en kon zich niet concentreren op het voetbal toen zijn moeder ernstige gezondheidsproblemen had en tevens kon hij niet om met de kritiek op hem op zijn prestaties na de CL. Hij vond zijn familie belangrijker dan het voetbal.
    pi_71614905
    En die seizoenen ervoor?

Hij moest natuurlijk gewoon weg omdat hij te duur was, Riquelme van een jaar of 28 wordt altijd gepruimt door zijn medespelers
    pi_71615477
    quote:
    Waarom heeft hij een kutmentaliteit waardoor hij het zou gaan kunnen maken?

Slechte troll
    pi_71615821
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 16:45 schreef BoerBert het volgende:
    Ik persoonlijk vind Adriano juist een overschatte voetballer.
    pi_71627183
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:

Antonio Correia?
    Antonio Correia ofwel Kito is de jongen die SCH bedoelt denk ik.

Ook een aardig voorbeeld is Mark van Eijk. Brak op jonge leeftijd door in Heerenveen 1, maar ging toch ook dingen doen die niet helemaal klopten en is uiteindelijk via enkele clubs in de JL en het buitenland bij de amateurs beland. Nu zit hij bij Alcides en geeft hij Joey van den Berg, een spits die volgens Van Eijk zo goed is als Van Persie, tips hoe deze zich het best kan gedragen...
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71627274
    Gino Coutinho al genoemd?

Als talent van psv een redelijke carriere in het vooruitzicht. Nu is die wisselspeler van Ado en zit in de wietteelt.

Zonde.
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
      woensdag 5 augustus 2009 @ 17:08:51 #129
    168255 J.Herrer
    pi_71627426
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 17:02 schreef El-Salvador het volgende:
    Gino Coutinho al genoemd?

Als talent van psv een redelijke carriere in het vooruitzicht. Nu is die wisselspeler van Ado en zit in de wietteelt.

Zonde.
    Het is natuurlijk niet zo dat hij als de nieuwe van der Sar werd bestempeld ofzo, gewoon een redelijke subtopkeeper. Niets meer en niets minder

Al was hij in CM 01/02 wel een potentiele wereldkeeper
      woensdag 5 augustus 2009 @ 17:13:54 #130
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_71627525
    Pieter Collen, die vaker in de baja beach club te vinden was dan op het trainingsveld.
    pi_71635810
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 02:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar niemand deed het zo mooi telkens opnieuw

Zidane
    pi_71669167
    quote:
    Sergen Yalcin is in ieder geval een Turks voorbeeld van de TT. Een ouderwetse nummer 10 met een geweldige linkerbeen die makkelijk de wereldtop had kunnen bestormen. Het kwam er echter nooit van... hij was altijd al te dik, ging per week minimaal 2x uit, verscheen niet op trainingen en was meer bezig met gokken op paarderaces en dergelijke. Pas tegen het einde van zijn carriere wist hij nog enigszins de draad op te pakken, en had hij een aantal vrije goede seizoen, misschien dat Mcyodogg zich nog een wedstrijd herinnerd. Ondanks dat hij daardoor bij de beste spelers van Turkije hoorde, zag je eigenlijk duidelijk dat er veel meer inzit... het mocht alleen niet zo zijn. Tegenwoordig is hij voetbalanalist.
    Vond het altijd een prachtvoetballer. Kwam toevallig vandaag dit filmpje van hem tegen op een ander forum, om nog eens te onderstrepen hoe getalenteerd hij was:

pi_71691712
    Is Abdellaoui al genoemd? Altijd aan het feesten, ook als ze waren ingemaakt, verdacht van het witwassen van een paar miljoen en al dat lekkers.
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:04:00 #134
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_71691785
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 00:20 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Vond het altijd een prachtvoetballer. Kwam toevallig vandaag dit filmpje van hem tegen op een ander forum, om nog eens te onderstrepen hoe getalenteerd hij was:

Prachtig filmpje.
    pi_71691892
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind Adriano juist een overschatte voetballer.
    Adriano is qua talent de beste spits van de laatste 30 jaar
    pi_71691942
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zijn landgenoten Ronaldo en Romario waren al beter.
    pi_71691953
    quote:

[..]

Je bedoeld niet per ongeluk een paar Bouaouzan'etjes?
    pi_71691983
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zijn landgenoten Ronaldo en Romario waren al beter.
    Op een paar punten misschien, allround gezien kunnen beide niet tippen aan Adriano
    pi_71692051
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 17:08 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet zo dat hij als de nieuwe van der Sar werd bestempeld ofzo, gewoon een redelijke subtopkeeper. Niets meer en niets minder

Al was hij in CM 01/02 wel een potentiele wereldkeeper
    Hij keepte Stekelenburg eruit op het jeugd WK een paar jaren terug.
    pi_71692065
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 00:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook "een iets ander voorbeeld".
    Kennelijk was hij mentaal en/of fysiek niet in staat top het spelen van voetbal op heel hoog niveau en maakte (inderdaad) de juiste keuze om weer te gaan studeren.
    In zijn tijd bij Jong-Ajax werd hij als heel groot talent gezien, ergens is er toch iets misgegaan. .
    Het gros van alle jeugdtalenten van Ajax komt niet in het 1e terecht. In zo´n geval kun je of gaan studeren of jaren aankloten bij Telstar, Omniworld en Haarlem. Turpijn ging studeren. Verstandige keuze.

Ontopic: Maarten Schops. Hij had niet het niveau van Iniesta of Pirlo kunnen halen, maar de top in Nederland had er best in kunnen zitten. Door domme rode kaarten en volop gezeik met trainers heeft hij de top nooit gehaald.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:14:57 #141
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_71692066
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:31 schreef cultheld het volgende:
    Andy van der Meyde, Adrian Mutu .
    Niets mis met Adrian Mutu. Topspits bij een suptopper in een topcompetitie.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_71692117
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niets mis met Adrian Mutu. Topspits bij een suptopper in een topcompetitie.
    Alleen boorde hij vele grammen cocaïne door zijn neus. Daar ga ik moreel niet over oordelen, maar als professionele sporter doe je dat gewoon niet. Nu is hij zo ongeveer zijn hele kapitaal kwijt (als hij al niet in de min staat), terwijl hij nog zat lijntjes na z'n voetbalcarrière had kunnen leggen.
    pi_71692173
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alleen boorde hij vele grammen cocaïne door zijn neus. Daar ga ik moreel niet over oordelen, maar als professionele sporter doe je dat gewoon niet. Nu is hij zo ongeveer zijn hele kapitaal kwijt (als hij al niet in de min staat), terwijl hij nog zat lijntjes na z'n voetbalcarrière had kunnen leggen.
    Voldoende toppers die hem voorgingen en nog veel meer die nooit zijn gepakt
    pi_71692175
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 22:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je clubs die jou hebben gesteund halverwege het seizoen verlaat voor je eigen gewin, dan heb je een kutmentaliteit.
    Nee, dan heb je een gezonde ambitie.
    pi_71692211
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Smeich het volgende:
    Riquelme kon het ook nooit echt waar maken in Europa omdat hij nooit goed werd gebruikt en flink naar

In Brazilie geloof ik.
    pi_71692341
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voldoende toppers die hem voorgingen en nog veel meer die nooit zijn gepakt
    Dat is waar. Zij hebben dan ook een waardige carrière gehad. Zoals ik al zei oordeel ik niet moreel over cocaïnegebruik, maar als je dan gepakt wordt, kun je het wel schudden (en heb je dus onvoldoende mentaliteit gehad om dat soort verleidingen als professional te kunnen weerstaan). Zeker als je een topspits bent (met een voorbeeldfunctie).
    pi_71692404
    Alin Stoica mag ook wel genoemd worden.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:30:07 #148
    168255 J.Herrer
    pi_71692500
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:14 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

Hij keepte Stekelenburg eruit op het jeugd WK een paar jaren terug.
    Stekelenburg is dan ook geen wereldtop
    Hij heeft alleen het geluk dat hij bij Ajax speelt en daarom ook vaste keeper bij Nederland is
    pi_71692538
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:30 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Stekelenburg is dan ook geen wereldtop
    Hij heeft alleen het geluk dat hij bij Ajax speelt en daarom ook vaste keeper bij Nederland is
    Niet zozeer dat hij bij Ajax speelt. Hij heeft het geluk dat er nauwelijks alternatieven zijn. Sar is 40 en gestopt als international, Timmer een slechte keeper en zonder club, Vorm te klein, Velthuizen te wispelturig, Vermeer een reserve en daarna krijg je al keepers als Mulder, die niet eens Eredivisie-ervaring hebben.
    pi_71692645
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is waar. Zij hebben dan ook een waardige carrière gehad. Zoals ik al zei oordeel ik niet moreel over cocaïnegebruik, maar als je dan gepakt wordt, kun je het wel schudden (en heb je dus onvoldoende mentaliteit gehad om dat soort verleidingen als professional te kunnen weerstaan). Zeker als je een topspits bent (met een voorbeeldfunctie).
    Ik zou zeggen dat als je bij Inter, Juve, Chelsea en Fiorentina hebt gespeeld een aardig waardige carriere hebt gehad
    pi_71692764
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat als je bij Inter, Juve, Chelsea en Fiorentina hebt gespeeld een aardig waardige carriere hebt gehad
    Als je één van de besten van jouw tijdperk bent geweest, kom je er misschien nog mee weg (zoals Maradona, die tevens zijn vermogen niet in hoefde te leveren omdat hij gesnapt was met cocaïnegebruik), maar Mutu zal waarschijnlijk vooral herinnerd worden als 'die snuivende spits met een miljoenenschuld'.
    pi_71692812
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als je één van de besten van jouw tijdperk bent geweest, kom je er misschien nog mee weg (zoals Maradona, die tevens zijn vermogen niet in hoefde te leveren omdat hij gesnapt was met cocaïnegebruik), maar Mutu zal waarschijnlijk vooral herinnerd worden als 'die snuivende spits met een miljoenenschuld'.

Hij heeft wel bij aardige clubs gespeeld en heeft nu bij Fiorentina de draad weer goed opgepakt. Natuurlijk zal ik hem herinneren als die snuivende mongool met een flinke schuld, maar hij heeft er toch wat meer uitgehaald dan bijvoorbeeld een Dani of een Mido.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:48:11 #153
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_71693019
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar in OP staat:
    quote:
    Die daardoor hun hele carriere naar de kloten hebben geholpen.. Of daar nu mee bezig zijn.
    En dat is niet het geval, Mutu is nog steeds een topspits bij een subtopper in een topcompetitie.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_71693043
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ach hij is na zijn carriere toch wel binnen en heeft 2 dochters van een lekker wijf. Denk dat vrijwel iedereen die hem zo graag wil beoordelen met minder genoegen moet nemen
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:53:51 #155
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_71693190
    Yassine Abdellaoui is ook wel een mooi voorbeeld. Volgde in de zomer van 1992 de naar Ajax vertrokken Marc Overmars op en eigenlijk dacht iedereen dat Abdellaoui nog eens een stuk beter was dan Overmars, we weten echter allemaal hoe het gelopen is. Ook puur door zijn mentaliteit, want talent had hij.
    pi_71693197
    Tegen de tijd dat Mutu in de Nederlandse Eredivisie speelt, verdient hij een plek in dit topic.

Donny Huysen, of hoe heet dat vriendje van Cor van Hout ook alweer? Groot talent bij Ajax, daarna op het criminele pad, uitbuiken bij Haarlem en bij Ajax alleen nog gesignaleerd in de business seats met hele foute gasten.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:28:57 #157
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_71694226
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
    Donny Huysen, of hoe heet dat vriendje van Cor van Hout ook alweer? Groot talent bij Ajax, daarna op het criminele pad, uitbuiken bij Haarlem en bij Ajax alleen nog gesignaleerd in de business seats met hele foute gasten.
    Past mooi in het rijtje met Ton Blanker en Johnny Dusbaba.
    pi_71694517
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef M0NTANA het volgende:
    Yassine Abdellaoui is ook wel een mooi voorbeeld. Volgde in de zomer van 1992 de naar Ajax vertrokken Marc Overmars op en eigenlijk dacht iedereen dat Abdellaoui nog eens een stuk beter was dan Overmars, we weten echter allemaal hoe het gelopen is. Ook puur door zijn mentaliteit, want talent had hij.
    Prachtig voorbeeld inderdaad. Die is bij ons nog een x een spelershome (?) binnen gereden omdat ie met een meisje in de auto bezig was volgens de verhalen

En ook nog een of meerdere keren bij de toenmalige directie naar binnen gewandeld dat 'ie zijn salaris alvast even wou, en als ie het niet zou krijgen er wat zou gebeuren .
    Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
    pi_71694518
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef M0NTANA het volgende:
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:
    Is Abdellaoui al genoemd? Altijd aan het feesten, ook als ze waren ingemaakt, verdacht van het witwassen van een paar miljoen en al dat lekkers.
    Beatcha
    pi_71694556
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
    Tegen de tijd dat Mutu in de Nederlandse Eredivisie speelt, verdient hij een plek in dit topic.

Bij haarlem hebben er wel meer jongens gezeten met connecties in dat milieu volgens mij? Schoot me te binnen, namen ken ik even niet. Waren trouwens geen goede voetballers allemaal natuurlijk.
    pi_71695455
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef Superheld het volgende:

[..]

Bij haarlem hebben er wel meer jongens gezeten met connecties in dat milieu volgens mij? Schoot me te binnen, namen ken ik even niet. Waren trouwens geen goede voetballers allemaal natuurlijk.
    Weet ik niet, maar het klinkt logisch. Cor van Hout en co kwamen er regelmatig.
    pi_71698941
    Ronaldinho
    pi_71704898
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 21:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Past mooi in het rijtje met Ton Blanker en Johnny Dusbaba.
    Dusbaba dreef eerlijke handel vanuit zijn kofferbak hoor. En heeft toch alles uit zijn loopbaan gehaald, zelfs international geworden.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71753752
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je als voorbeeld Inzaghi hebt misschien wel.
    Bovendien is Inzaghi ook nog beter.
    pi_71754389
    Is Lentini al genoemd?
    Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')