abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71692764
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat als je bij Inter, Juve, Chelsea en Fiorentina hebt gespeeld een aardig waardige carriere hebt gehad
Als je één van de besten van jouw tijdperk bent geweest, kom je er misschien nog mee weg (zoals Maradona, die tevens zijn vermogen niet in hoefde te leveren omdat hij gesnapt was met cocaïnegebruik), maar Mutu zal waarschijnlijk vooral herinnerd worden als 'die snuivende spits met een miljoenenschuld'.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71692812
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als je één van de besten van jouw tijdperk bent geweest, kom je er misschien nog mee weg (zoals Maradona, die tevens zijn vermogen niet in hoefde te leveren omdat hij gesnapt was met cocaïnegebruik), maar Mutu zal waarschijnlijk vooral herinnerd worden als 'die snuivende spits met een miljoenenschuld'.

Hij heeft wel bij aardige clubs gespeeld en heeft nu bij Fiorentina de draad weer goed opgepakt. Natuurlijk zal ik hem herinneren als die snuivende mongool met een flinke schuld, maar hij heeft er toch wat meer uitgehaald dan bijvoorbeeld een Dani of een Mido.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:48:11 #153
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71693019
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alleen boorde hij vele grammen cocaïne door zijn neus. Daar ga ik moreel niet over oordelen, maar als professionele sporter doe je dat gewoon niet. Nu is hij zo ongeveer zijn hele kapitaal kwijt (als hij al niet in de min staat), terwijl hij nog zat lijntjes na z'n voetbalcarrière had kunnen leggen.
Maar in OP staat:
quote:
Die daardoor hun hele carriere naar de kloten hebben geholpen.. Of daar nu mee bezig zijn.
En dat is niet het geval, Mutu is nog steeds een topspits bij een subtopper in een topcompetitie.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71693043
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ach hij is na zijn carriere toch wel binnen en heeft 2 dochters van een lekker wijf. Denk dat vrijwel iedereen die hem zo graag wil beoordelen met minder genoegen moet nemen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:53:51 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71693190
Yassine Abdellaoui is ook wel een mooi voorbeeld. Volgde in de zomer van 1992 de naar Ajax vertrokken Marc Overmars op en eigenlijk dacht iedereen dat Abdellaoui nog eens een stuk beter was dan Overmars, we weten echter allemaal hoe het gelopen is. Ook puur door zijn mentaliteit, want talent had hij.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71693197
Tegen de tijd dat Mutu in de Nederlandse Eredivisie speelt, verdient hij een plek in dit topic.

Donny Huysen, of hoe heet dat vriendje van Cor van Hout ook alweer? Groot talent bij Ajax, daarna op het criminele pad, uitbuiken bij Haarlem en bij Ajax alleen nog gesignaleerd in de business seats met hele foute gasten.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:28:57 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71694226
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
Donny Huysen, of hoe heet dat vriendje van Cor van Hout ook alweer? Groot talent bij Ajax, daarna op het criminele pad, uitbuiken bij Haarlem en bij Ajax alleen nog gesignaleerd in de business seats met hele foute gasten.
Past mooi in het rijtje met Ton Blanker en Johnny Dusbaba.
pi_71694517
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef M0NTANA het volgende:
Yassine Abdellaoui is ook wel een mooi voorbeeld. Volgde in de zomer van 1992 de naar Ajax vertrokken Marc Overmars op en eigenlijk dacht iedereen dat Abdellaoui nog eens een stuk beter was dan Overmars, we weten echter allemaal hoe het gelopen is. Ook puur door zijn mentaliteit, want talent had hij.
Prachtig voorbeeld inderdaad. Die is bij ons nog een x een spelershome (?) binnen gereden omdat ie met een meisje in de auto bezig was volgens de verhalen

En ook nog een of meerdere keren bij de toenmalige directie naar binnen gewandeld dat 'ie zijn salaris alvast even wou, en als ie het niet zou krijgen er wat zou gebeuren .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_71694518
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef M0NTANA het volgende:
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Is Abdellaoui al genoemd? Altijd aan het feesten, ook als ze waren ingemaakt, verdacht van het witwassen van een paar miljoen en al dat lekkers.
Beatcha
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71694556
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
Tegen de tijd dat Mutu in de Nederlandse Eredivisie speelt, verdient hij een plek in dit topic.

Bij haarlem hebben er wel meer jongens gezeten met connecties in dat milieu volgens mij? Schoot me te binnen, namen ken ik even niet. Waren trouwens geen goede voetballers allemaal natuurlijk.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_71695455
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef Superheld het volgende:

[..]

Bij haarlem hebben er wel meer jongens gezeten met connecties in dat milieu volgens mij? Schoot me te binnen, namen ken ik even niet. Waren trouwens geen goede voetballers allemaal natuurlijk.
Weet ik niet, maar het klinkt logisch. Cor van Hout en co kwamen er regelmatig.
pi_71698941
Ronaldinho
pi_71704898
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Past mooi in het rijtje met Ton Blanker en Johnny Dusbaba.
Dusbaba dreef eerlijke handel vanuit zijn kofferbak hoor. En heeft toch alles uit zijn loopbaan gehaald, zelfs international geworden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71753752
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Adriano is qua talent de beste spits van de laatste 30 jaar
Als je als voorbeeld Inzaghi hebt misschien wel.
Bovendien is Inzaghi ook nog beter.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71754389
Is Lentini al genoemd?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')