Als je één van de besten van jouw tijdperk bent geweest, kom je er misschien nog mee weg (zoals Maradona, die tevens zijn vermogen niet in hoefde te leveren omdat hij gesnapt was met cocaïnegebruik), maar Mutu zal waarschijnlijk vooral herinnerd worden als 'die snuivende spits met een miljoenenschuld'.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat als je bij Inter, Juve, Chelsea en Fiorentina hebt gespeeld een aardig waardige carriere hebt gehad
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je één van de besten van jouw tijdperk bent geweest, kom je er misschien nog mee weg (zoals Maradona, die tevens zijn vermogen niet in hoefde te leveren omdat hij gesnapt was met cocaïnegebruik), maar Mutu zal waarschijnlijk vooral herinnerd worden als 'die snuivende spits met een miljoenenschuld'.
Maar in OP staat:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen boorde hij vele grammen cocaïne door zijn neus. Daar ga ik moreel niet over oordelen, maar als professionele sporter doe je dat gewoon niet. Nu is hij zo ongeveer zijn hele kapitaal kwijt (als hij al niet in de min staat), terwijl hij nog zat lijntjes na z'n voetbalcarrière had kunnen leggen.
En dat is niet het geval, Mutu is nog steeds een topspits bij een subtopper in een topcompetitie.quote:Die daardoor hun hele carriere naar de kloten hebben geholpen.. Of daar nu mee bezig zijn.
Ach hij is na zijn carriere toch wel binnen en heeft 2 dochters van een lekker wijf. Denk dat vrijwel iedereen die hem zo graag wil beoordelen met minder genoegen moet nemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je één van de besten van jouw tijdperk bent geweest, kom je er misschien nog mee weg (zoals Maradona, die tevens zijn vermogen niet in hoefde te leveren omdat hij gesnapt was met cocaïnegebruik), maar Mutu zal waarschijnlijk vooral herinnerd worden als 'die snuivende spits met een miljoenenschuld'.
Past mooi in het rijtje met Ton Blanker en Johnny Dusbaba.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
Donny Huysen, of hoe heet dat vriendje van Cor van Hout ook alweer? Groot talent bij Ajax, daarna op het criminele pad, uitbuiken bij Haarlem en bij Ajax alleen nog gesignaleerd in de business seats met hele foute gasten.
Prachtig voorbeeld inderdaad. Die is bij ons nog een x een spelershome (?) binnen gereden omdat ie met een meisje in de auto bezig was volgens de verhalenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef M0NTANA het volgende:
Yassine Abdellaoui is ook wel een mooi voorbeeld. Volgde in de zomer van 1992 de naar Ajax vertrokken Marc Overmars op en eigenlijk dacht iedereen dat Abdellaoui nog eens een stuk beter was dan Overmars, we weten echter allemaal hoe het gelopen is. Ook puur door zijn mentaliteit, want talent had hij.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef M0NTANA het volgende:
Yassine Abdellaoui is ook wel een mooi voorbeeld. Volgde in de zomer van 1992 de naar Ajax vertrokken Marc Overmars op en eigenlijk dacht iedereen dat Abdellaoui nog eens een stuk beter was dan Overmars, we weten echter allemaal hoe het gelopen is. Ook puur door zijn mentaliteit, want talent had hij.
Beatchaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Is Abdellaoui al genoemd? Altijd aan het feesten, ook als ze waren ingemaakt, verdacht van het witwassen van een paar miljoen en al dat lekkers.
Bij haarlem hebben er wel meer jongens gezeten met connecties in dat milieu volgens mij? Schoot me te binnen, namen ken ik even niet. Waren trouwens geen goede voetballers allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
Tegen de tijd dat Mutu in de Nederlandse Eredivisie speelt, verdient hij een plek in dit topic.
Donny Huysen, of hoe heet dat vriendje van Cor van Hout ook alweer? Groot talent bij Ajax, daarna op het criminele pad, uitbuiken bij Haarlem en bij Ajax alleen nog gesignaleerd in de business seats met hele foute gasten.
Weet ik niet, maar het klinkt logisch. Cor van Hout en co kwamen er regelmatig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef Superheld het volgende:
[..]
Bij haarlem hebben er wel meer jongens gezeten met connecties in dat milieu volgens mij? Schoot me te binnen, namen ken ik even niet. Waren trouwens geen goede voetballers allemaal natuurlijk.
Dusbaba dreef eerlijke handel vanuit zijn kofferbak hoor. En heeft toch alles uit zijn loopbaan gehaald, zelfs international geworden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Past mooi in het rijtje met Ton Blanker en Johnny Dusbaba.
Als je als voorbeeld Inzaghi hebt misschien wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Adriano is qua talent de beste spits van de laatste 30 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |