abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71582076
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind iemand die op zijn 25e weer gaat studeren als hij het in het voetbal niet gemaakt heeft niet iemand met een slechte menaliteit, eerder het omgekeerde
Daarom zei ik ook "een iets ander voorbeeld".
Kennelijk was hij mentaal en/of fysiek niet in staat top het spelen van voetbal op heel hoog niveau en maakte (inderdaad) de juiste keuze om weer te gaan studeren.
In zijn tijd bij Jong-Ajax werd hij als heel groot talent gezien, ergens is er toch iets misgegaan. .
-
pi_71583284
Brutil Hose. Heb hem persoonlijk gekend.

Geweldig talent maar vond het uitgaan en chillen met zijn matties belangrijker. Hij heeft een tijdje gewoond bij mijn opa en oma en was 9 van de 10 keer de hort op. Ze hebben nog geprobeerd hem te wijzen hoe belangrijk het is om je 200% te focussen op een carrière, maar Brutil luisterende niet.

Als ik hem zag zat ie ook 9 van de 10 keer aan de telefoon vrijwel allen Papiamento te praten. Ondanks dat hij al vele jaren in Nederland woonde, sprak hij gebrekkig Nederlands.

Heb toen hij nog in de jeugd van Ajax speelde een paar keer met hem op een pleintje gevoetbald. Ik kan me niet herinneren ooit de bal van hem hebben afgepakt

Ook een paar keer tegen Jermaine Vanenburg gespeeld. Voordat ik het überhaupt doorhad, had die gast me al 4x gepoort. Geweldig talent, maar een klootzak 1e klas.

edit- video van Vaneburg waar ik ook hard vernederd wordt

[ Bericht 10% gewijzigd door FireFox1 op 04-08-2009 02:05:39 ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71583622
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:43 schreef FireFox1 het volgende:
Brutil Hose. Heb hem persoonlijk gekend.

Geweldig talent maar vond het uitgaan en chillen met zijn matties belangrijker. Hij heeft een tijdje gewoond bij mijn opa en oma en was 9 van de 10 keer de hort op. Ze hebben nog geprobeerd hem te wijzen hoe belangrijk het is om je 200% te focussen op een carrière, maar Brutil luisterende niet.

Als ik hem zag zat ie ook 9 van de 10 keer aan de telefoon vrijwel allen Papiamento te praten. Ondanks dat hij al vele jaren in Nederland woonde, sprak hij gebrekkig Nederlands.

Heb toen hij nog in de jeugd van Ajax speelde een paar keer met hem op een pleintje gevoetbald. Ik kan me niet herinneren ooit de bal van hem hebben afgepakt

Ook een paar keer tegen Jermaine Vanenburg gespeeld. Voordat ik het überhaupt doorhad, had die gast me al 4x gepoort. Geweldig talent, maar een klootzak 1e klas.

edit- video van Vaneburg waar ik ook hard vernederd wordt

toen ik voor het eerst naar de Arena ging scoorde hij een vette goal tegen Arsenal
pi_71583791
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:27 schreef Seam het volgende:
Ben bang dat zoiets ook met Afellay gaat gebeuren. Die jongen wordt ieder seizoen brutaler (meer smerige overtredingen) en idioter.
edat gevoel heb ik ook ja. Was als Ajacied stiekem altijd wel fan, maar van de beleefde en verlegen Ibi is weinig over helaas.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 03:32:15 #30
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71584132
WAARSCHUWING: dumpage.

• Joey Barton
  • Ruud van Nistelrooy
  • Rafael van der Vaart
  • Mark van Bommel
  • Ferne Snoyl (alhoewel: verbetering)
  • Anthony Obodai (alhoewel: verbetering)
  • Danko Lazovic
  • Cristiano Ronaldo
  • Alpay Özalan (voor het WK 2002 geroemd om zijn verdedigingstechniek, sindsdien altijd goed voor kaarten en lange schorsingen)
  • Arjen Robben
  • Mido
  • Milan Jovanovic
  • Paolo di Canio
  • Diego Maradonna
  • Adriano
  • pi_71584178
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:

• Joey Barton
  • Ruud van Nistelrooy
  • Rafael van der Vaart
  • Mark van Bommel
  • Ferne Snoyl (alhoewel: verbetering)
  • Anthony Obodai (alhoewel: verbetering)
  • Danko Lazovic
  • Cristiano Ronaldo
  • Alpay Özalan (voor het WK 2002 geroemd om zijn verdedigingstechniek, sindsdien altijd goed voor kaarten en lange schorsingen)
  • Arjen Robben
  • Mido
  • Milan Jovanovic
  • Paolo di Canio
  • Diego Maradonna
  • Adriano
  • Driano is een perfect voorbeeld, maar v Nistelrooy??? Ronaldo, Vaart, Robben, bommel ook niet..maniertjes ok, maar meer ook niet.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 03:50:40 #32
    174018 AryaMehr
    By any means necessary
    pi_71584200
    Wat raar dat Balotelli nog niet is genoemd. Talentvolle speler en nog maar 18 jaar, maar wat een kut karakter heeft hij zeg. Om van te walgen. Volgens mij ook één van de meest gehate speler uit de Serie A. Kom er net achter dat de topic niet gaat over spelers met een kut karakter.

[ Bericht 3% gewijzigd door AryaMehr op 04-08-2009 03:56:55 ]
    pi_71584263
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:

• Ruud van Nistelrooy
  • Rafael van der Vaart
  • Mark van Bommel
  • Cristiano Ronaldo
  • Arjen Robben
  • Diego Maradonna
  • Heb je de eerste zin uit de OP gemist ofzo?
    Die daardoor hun hele carriere naar de kloten hebben geholpen..

RvN is op en top sportman, met een fenomenale carriere.. Ook al ben ik absoluut geen fan van hem, hij is exact het tegenovergestelde van de spelers die hier thuis horen.

VdV is 26, was 3 jaar lang koning bij HSV, behoorde tot de smaakmakers van de Bundesliga en verdiende een transfer naar Real.
    Soms wat pech met blessures, maar dit topic gaat vooral over het mentale aspect.. .
    Dat er een megalomane voorzitter kwam is pech voor iedereen die Perez niet groot genoeg voor Real vindt.
    Had wel wat gewichtprobleempjes, dus zeker een potentiele kandidaat.

MvB heb ik een pleurishekel aan, is een bloedhond op het veld maar ook hij is imo wel een goede professional.

CR? Zie MvB. Alleen is CR een van de beste spelers ter wereld. Dus die hoort hier al helemaal niet.

AR? Zie MvB. Overigens denk ik wel dat hij fysiek te zwak is. .

DM? WTF?! Okay, hij was misschien niet helemaal een modelprof, maar wel de laatste "beste speler ooit".
    Hij was zoveel beter dan 99,999999% van de alle voetballers.. Ooit. Zo goed dat het eigenlijk niet uitmaakt..

Zitten wel wat onterechte namen tussen imo. .
    -
    pi_71584363
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 00:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Geldwolf is geen reden, bijna iedereen is tegenwoordig broodvoetballer.
    Rachid Bouaouzan was ook gewoon dom, maar ook die kwalificeert zich niet voor dit topic.

Ik bedoel spelers als Dani, John (die wel ja) en Mido die de randzaken veel belangrijker vinden dan voetballen.
    Dani ging op z'n 28ste een TV programma presenteren. .
    Een iets ander voorbeeld is Rody Turpijn die op zijn 25ste besloot om toch maar weer te gaan studeren. .
    Dat soort spelers dus.
    Waarom hoort Collins John wel in je lijstje en Bouaouzan opeens niet? Beide vanaf een Nederlandse middenmoter naar Engeland gegaan , beide gefaald , beide teruggehaald (beide bij NEC) en beide wederom gefaald. Verschil is mij niet erg duidelijk.

En natuurlijk Daniel De Ridder (een van de meest talentvolle jongens uit die lichting) Maar ook Maxi Lopes , paar keer voor Barcelona beslissende goals in (o.a.) de CL en speelt nu bij FC Moskou . Andy van der Meyde, Pascal Bosschaart, Wesley Sonck, Sikora, Quincy, Lasse Nilsson ook en natuurlijk Nando Rafael en vorig jaar dat gedoe met John Beukering alias Johny van de burgerking die door constant overgewicht een paar keer uit de selectie is gezet.
    When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
    pi_71587000
    Ligt het bij Medunjanin aan mentaliteit?
    Ik dacht echt dat die gast een superspelers zou worden. Ik weet niet eens waar hij nou zit. Iki heb echter nog geen negatieve verhalen over zijn mentaliteit gehoord.

Wel heb ik gehoord dat Sulejmani 5 kilo te zwaar is. Lijkt me ook een mentaliteit probleem dus.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_71588521
    Ik vind zelf megatalenten als Dani, Mido en Leandro misschien wel het beste voorbeeld.
    In deze categorie horen wellicht ook Peter Hoekstra (weet eigenlijk niet of dit meer een fysiek probleem was?), Wooter en Musampa (speelden op hun 18e al in de CL mee...), Froylan Ledezma (heeft Ajax ooit nog 10M gulden voor betaald om Feyenoord af te troeven), Gorgi Kinkladze (...en dan na wat hij presteerde sinds hij bij Ajax tekende)...
    pi_71588634
    Even wat reacties:
    Kluivert heeft gewoon een goede carriere gehad. Hij raakte even van het padje in Barcelona en daarna door zijn knie nooit meer op niveau gekomen.
    Lazovic is gewoon een overschatte speler. PSV is gewoon zijn plafond.
    Peter Hoekstra had juist wel een goede mentaliteit en heeft mijns inziens boven zijn niveau gepresteerd.
    Wooter en Musampa zijn te vroeg weg gegaan. Ik wijt hun floppen vooral aan overschatting.

Dani, Mido, Leandro, Ledezma en Kinkladze
    pi_71588685
    Glenn Helder lijkt me ook een prima voorbeeld.
    quote:
    In tegenstelling tot zijn ploeggenoot Bergkamp verloor hij zich in de wereld van de glamour en glitter en door een gokverslaving stak hij zich diep in de schulden. Als gevolg daarvan werden zijn prestaties op het voetbalveld ook minder. Uiteindelijk moest hij bij de Londense club zijn plaats in het elftal afstaan aan Marc Overmars. Achteraf gaf Helder aan dat zijn teloorgang naar zijn mening reeds bij Vitesse begonnen was.
    quote:
    Na zijn verblijf in Engeland speelde Helder opnieuw voor NAC Breda. Zijn financiële problemen zorgden ervoor dat hij, zoals hij in een interview uit 1999 meldde, een suïcidepoging ondernam.

Na NAC Breda volgden het Chinese Dalian Wanda en het Hongaarse MTK Boedapest. Na een langdurige revalidatieperiode, die hij grotendeels bij RBC Roosendaal doorliep, speelde hij in het seizoen 2002/2003 bij TOP Oss.
    Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
    pi_71588725
    wat doet dani nu eigenlijk?
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:37:06 #40
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_71588805
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef buddyb het volgende:
    wat doet dani nu eigenlijk?
    TV presentator volgens mij.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_71589188
    Quincy Owusu Abeyie wellicht ook een aardig voorbeeld.
    pi_71589594
    Wat is daar mee gebeurt joh?
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:08:20 #43
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_71589646
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 11:51 schreef Fides het volgende:
    Quincy Owusu Abeyie wellicht ook een aardig voorbeeld.
    die is gewoon niet goed genoeg en koos meer voor het geld dan voor sportieve revanche
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_71589950
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 03:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Driano is een perfect voorbeeld, maar v Nistelrooy??? Ronaldo, Vaart, Robben, bommel ook niet..maniertjes ok, maar meer ook niet.
    Ik denk dat v. Nistelrooy en v. Bommel juist voorbeelden zijn van een geweldige mentaliteit om succesvol te zijn.
    pi_71589961
    Het was in ieder geval wel een geweldig talent op dat toernooi in 2005.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:34:14 #46
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_71590322
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 12:21 schreef Fides het volgende:
    Het was in ieder geval wel een geweldig talent op dat toernooi in 2005.
    Ik geloof nog steeds in hem. Jammer dat een club als Twente of AZ hem niet haalt. Ik ben bang dat zijn salaris te hoog ligt. Die man heeft de potentie van een C. Ronaldo.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_71590413
    Die jongen zou inderdaad nooit voor minder geld in Nederland gaan voetballen. Zonde, zelfde geldt voor een speler als Mustapha Riga, nu hij Premiership en La Liga salarissen kent zal hij nooit voor FC Twente of Heerenveen gaan voetballen, terwijl 15 goeie wedstrijden in de Eredivisie zomaar een WK deelname kan betekenen.
    pi_71592358
    Paul Gascoigne is wel een goed voorbeeld.
    Goede voetballer maar vond andere dingen blijkbaar ook erg interessant...
    pi_71593082
    binnenkort saidi van NEC ook in dit topic?....
    pi_71593644
    John Schot mag niet ontbreken in dit topic.

Schot speelde in de jeugd van PSV. Hij haalde alle vertegenwoordigende elftallen, was daar basisspeler. Slachtoffer daarvan was ene Wesley Sneijder. Alleen had Schot de mentaliteit niet, en is hij niet verder gekomen dan RBC...
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')