Daarom zei ik ook "een iets ander voorbeeld".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind iemand die op zijn 25e weer gaat studeren als hij het in het voetbal niet gemaakt heeft niet iemand met een slechte menaliteit, eerder het omgekeerde
toen ik voor het eerst naar de Arena ging scoorde hij een vette goal tegen Arsenalquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:43 schreef FireFox1 het volgende:
Brutil Hose. Heb hem persoonlijk gekend.
Geweldig talent maar vond het uitgaan en chillen met zijn matties belangrijker. Hij heeft een tijdje gewoond bij mijn opa en oma en was 9 van de 10 keer de hort op. Ze hebben nog geprobeerd hem te wijzen hoe belangrijk het is om je 200% te focussen op een carrière, maar Brutil luisterende niet.
Als ik hem zag zat ie ook 9 van de 10 keer aan de telefoon vrijwel allen Papiamento te praten. Ondanks dat hij al vele jaren in Nederland woonde, sprak hij gebrekkig Nederlands.
Heb toen hij nog in de jeugd van Ajax speelde een paar keer met hem op een pleintje gevoetbald. Ik kan me niet herinneren ooit de bal van hem hebben afgepakt![]()
Ook een paar keer tegen Jermaine Vanenburg gespeeld. Voordat ik het überhaupt doorhad, had die gast me al 4x gepoort. Geweldig talent, maar een klootzak 1e klas.
edit- video van Vaneburg waar ik ook hard vernederd wordt![]()
edat gevoel heb ik ook ja. Was als Ajacied stiekem altijd wel fan, maar van de beleefde en verlegen Ibi is weinig over helaas.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:27 schreef Seam het volgende:
Ben bang dat zoiets ook met Afellay gaat gebeuren. Die jongen wordt ieder seizoen brutaler (meer smerige overtredingen) en idioter.
Driano is een perfect voorbeeld, maar v Nistelrooy??? Ronaldo, Vaart, Robben, bommel ook niet..maniertjes ok, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
WAARSCHUWING: dumpage.Joey Barton Ruud van Nistelrooy Rafael van der Vaart Mark van Bommel Ferne Snoyl (alhoewel: verbetering) Anthony Obodai (alhoewel: verbetering) Danko Lazovic Cristiano Ronaldo Alpay Özalan (voor het WK 2002 geroemd om zijn verdedigingstechniek, sindsdien altijd goed voor kaarten en lange schorsingen) Arjen Robben Mido Milan Jovanovic Paolo di Canio Diego Maradonna Adriano
Heb je de eerste zin uit de OP gemist ofzo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
WAARSCHUWING: dumpage.Ruud van Nistelrooy Rafael van der Vaart Mark van Bommel Cristiano Ronaldo Arjen Robben Diego Maradonna
Waarom hoort Collins John wel in je lijstje en Bouaouzan opeens niet? Beide vanaf een Nederlandse middenmoter naar Engeland gegaan , beide gefaald , beide teruggehaald (beide bij NEC) en beide wederom gefaald. Verschil is mij niet erg duidelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geldwolf is geen reden, bijna iedereen is tegenwoordig broodvoetballer.
Rachid Bouaouzan was ook gewoon dom, maar ook die kwalificeert zich niet voor dit topic.
Ik bedoel spelers als Dani, John (die wel ja) en Mido die de randzaken veel belangrijker vinden dan voetballen.
Dani ging op z'n 28ste een TV programma presenteren..
Een iets ander voorbeeld is Rody Turpijn die op zijn 25ste besloot om toch maar weer te gaan studeren..
Dat soort spelers dus.
quote:In tegenstelling tot zijn ploeggenoot Bergkamp verloor hij zich in de wereld van de glamour en glitter en door een gokverslaving stak hij zich diep in de schulden. Als gevolg daarvan werden zijn prestaties op het voetbalveld ook minder. Uiteindelijk moest hij bij de Londense club zijn plaats in het elftal afstaan aan Marc Overmars. Achteraf gaf Helder aan dat zijn teloorgang naar zijn mening reeds bij Vitesse begonnen was.
quote:Na zijn verblijf in Engeland speelde Helder opnieuw voor NAC Breda. Zijn financiële problemen zorgden ervoor dat hij, zoals hij in een interview uit 1999 meldde, een suïcidepoging ondernam.
Na NAC Breda volgden het Chinese Dalian Wanda en het Hongaarse MTK Boedapest. Na een langdurige revalidatieperiode, die hij grotendeels bij RBC Roosendaal doorliep, speelde hij in het seizoen 2002/2003 bij TOP Oss.
TV presentator volgens mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef buddyb het volgende:
wat doet dani nu eigenlijk?
die is gewoon niet goed genoeg en koos meer voor het geld dan voor sportieve revanchequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:51 schreef Fides het volgende:
Quincy Owusu Abeyie wellicht ook een aardig voorbeeld.
Ik denk dat v. Nistelrooy en v. Bommel juist voorbeelden zijn van een geweldige mentaliteit om succesvol te zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Driano is een perfect voorbeeld, maar v Nistelrooy??? Ronaldo, Vaart, Robben, bommel ook niet..maniertjes ok, maar meer ook niet.
Ik geloof nog steeds in hem. Jammer dat een club als Twente of AZ hem niet haalt. Ik ben bang dat zijn salaris te hoog ligt. Die man heeft de potentie van een C. Ronaldo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:21 schreef Fides het volgende:
Het was in ieder geval wel een geweldig talent op dat toernooi in 2005.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |