Ik had al wat ander beeldmateriaal eens gezien.. dat stukje op 03:00 (en daarvoor/na trouwens ook)..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:43 schreef FireFox1 het volgende:
Ook een paar keer tegen Jermaine Vanenburg gespeeld. Voordat ik het überhaupt doorhad, had die gast me al 4x gepoort. Geweldig talent, maar een klootzak 1e klas.
edit- video van Vaneburg waar ik ook hard vernederd wordt![]()
Ach, die heeft het nog aardig op de rails, aangezien hij weer terug is gekomen in het betaald voetbal. Al had er uiteraard meer in gezeten, maar toch....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
John Schot mag niet ontbreken in dit topic.
Schot speelde in de jeugd van PSV. Hij haalde alle vertegenwoordigende elftallen, was daar basisspeler. Slachtoffer daarvan was ene Wesley Sneijder. Alleen had Schot de mentaliteit niet, en is hij niet verder gekomen dan RBC...
De titel is niet kutvoetballers met een kutmentaliteit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef Biertjuhhhh het volgende:
binnenkort saidi van NEC ook in dit topic?....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wel heb ik gehoord dat Sulejmani 5 kilo te zwaar is. Lijkt me ook een mentaliteit probleem dus.
Sja....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef pfaf het volgende:
Is de OP van dit topic later veranderd? Ik snap in ieder geval weinig van het topicverloop.
Jij kent hem?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verder leeft hij ook totaal niet voor zijn sport
Toch knap dat je een halve finale op een WK speelt met een kutmentaliteit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:43 schreef carloz187 het volgende:
Paul Gascoigne is wel een goed voorbeeld.
Goede voetballer maar vond andere dingen blijkbaar ook erg interessant...
Nee gewoon een mooie voetballer. Had er meer van verwacht maar meer zat er niet in denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:54 schreef Tommeke het volgende:
Bryan Roy heeft wel aardig wat interlands gespeeld, maar was dat ook niet een beetje zo'n mooiweervoetballer?
Nee zijn mentaliteit was goed...Casgoine wordt ook vooral herinnerd om zijn goede mentaliteit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch knap dat je een halve finale op een WK speelt met een kutmentaliteit.
Ik herinner me hem door zijn fabelachtige doelpunt tegen de Schotten op het EK-96.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:30 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Nee zijn mentaliteit was goed...Casgoine wordt ook vooral herinnerd om zijn goede mentaliteit.
Pas als Real Madrid geen club meer voor hem kan vinden.quote:
Waarom? Die bewonder ik juist om zijn mentaliteit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Mark Van Bommel
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Die bewonder ik juist om zijn mentaliteit.
Die werd door PSV niet goed genoeg gevonden. Knokte zich alsnog via De Graafschap en Ajax naar Real Madrid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |