abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71608125
Nee, en met recht niet.

Ik vind Winston Bogarde dan wel weer passen in dit topic.
pi_71608855
Andres D'Alessandro en Riquelme mogen ook niet ontbreken. Beide mega talenten op 10, maar het nooit waar kunnen maken bij een topclub in Europa.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:55:44 #103
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71609635
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef Tim86 het volgende:
Andres D'Alessandro en Riquelme mogen ook niet ontbreken. Beide mega talenten op 10, maar het nooit waar kunnen maken bij een topclub in Europa.
Ik weet niet wat D'Alessandro heeft uitgespookt, maar Riquelme trok bij Villarreal wel negatieve aandacht toen Manuel Pellegrini hem niet meer wilde opstellen.
pi_71609855
Denilson. Ooit de duurste speler ter wereld, slijt ie de herst van zijn profloopbaan bij een of ander clubje uit Vietnam. Waar ie na 1 wedstrijd al weer vertrok.
pi_71609892
Riquelme kon het ook nooit echt waar maken in Europa omdat hij nooit goed werd gebruikt en flink naar beneden werd gehaald door de (vooral) Spaanse pers. Ik weet dat Riquelme af en toe ook overhoop lag met de trainer, maar die haalden het beste niet bij hem naar boven. Als hij speelt, dan moeten de andere spelers in dienst spelen van hem om het beste bij hem en zijn medespelers naar boven te halen. Hij werd door de pers vaak bekritiseerd door zijn manier van spelen dat niet past in het huidige voetbal. Want wat Riquelme liet zien was van een traag tempo waardoor hij het ritme van het spel naar beneden haalde, maar dan kwam daar boven verwachting die pass uit die niemand verwachtte.. Hij had ook last van heimwee... weet alleen niet of je dit als mentaliteitsprobleem kunt zien.

Idd..D' Alessandro, waar hangt die jongen tegenwoordig uit..
pi_71610050
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Leatherface het volgende:
Denilson. Ooit de duurste speler ter wereld, slijt ie de herst van zijn profloopbaan bij een of ander clubje uit Vietnam. Waar ie na 1 wedstrijd al weer vertrok.
Hij was geblesseerd... Maar idd.. hij had bij Bolton aan de slag gekund eerder dit jaar maar volgens mij weigerde hij dit. En eerdere jaren had hij hoge salariseisen bij zijn andere clubs. Jammer, vond hem echt geweldig!
pi_71610279
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:04 schreef Smeich het volgende:

[..]

Hij was geblesseerd... Maar idd.. hij had bij Bolton aan de slag gekund eerder dit jaar maar volgens mij weigerde hij dit. En eerdere jaren had hij hoge salariseisen bij zijn andere clubs. Jammer, vond hem echt geweldig!
Ik ook. In 2006 speelde ie nog bij Bordeaux. Degelijk in de top van Frankrijk.

Vreemd hoe zo'n carriere dan ineens zo'n rare wending krijgt.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:16:25 #108
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71610537
quote:
Hij was echt goed. Je ziet dit soort acties trouwens zelden bij verdedigers, het zijn altijd de beste voetballers, de creatievelingen, die dit overkomt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71610671
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij was echt goed. Je ziet dit soort acties trouwens zelden bij verdedigers, het zijn altijd de beste voetballers, de creatievelingen, die dit overkomt.

²
Ik ontken ook niet dat hij goed is. Denilson had een fantastische carriere. In de Primera Division gespeeld, twee WK-finales meegemaakt.

Het is alleen opmerkelijk dat zijn loopbaan ineens zo snel in een neerwaartse spiraal is gekomen. In 1998 nog de duurste speler. In 2002 nog wereldkampioen. In 2006 nog bij Bordeaux. En dan nu een uitstapje van 1 partij in Vietnam (okay, hij was blijkbaar geblesseerd)
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:22:46 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71610755
Ronaldinho gebeurt min of meer hetzelfde. Zo ben je de man en iets later speel je in de zandbak. Kan raar gaan in de voetballerij.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71610881
Rivaldo in Oezbekistan.

Op zich is het niet verkeerd om in Oezbekistan, Vietnam of Qatar te voetballen. Helemaal niet als er een aardig zakcentje mee te verdienen is. Maar dit zijn spelers die het nog in zich hebben om bij een goede Europese club te spelen.

Romario speelde ook in de golfstaten en nog even bij een Australische club, maar die was toen al dik voorbij de 35.
pi_71611023
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:26 schreef Leatherface het volgende:
Rivaldo in Oezbekistan.

Op zich is het niet verkeerd om in Oezbekistan, Vietnam of Qatar te voetballen. Helemaal niet als er een aardig zakcentje mee te verdienen is. Maar dit zijn spelers die het nog in zich hebben om bij een goede Europese club te spelen.

Romario speelde ook in de golfstaten en nog even bij een Australische club, maar die was toen al dik voorbij de 35.
En hoe oud was Rivaldo toen hij in Oezbekistan ging voetballen?
pi_71612765
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

En hoe oud was Rivaldo toen hij in Oezbekistan ging voetballen?
Hij is nu 37 , volgens mij in 2008 vertrokken bij AEK als ik me niet vergis ...
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:37:57 #114
168255 J.Herrer
pi_71612822
quote:
Denilson was wel een koningspeler
Hij gooide met dodelijkere scharen dan Mido deed
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71612875
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:37 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Denilson was wel een koningspeler
Hij gooide met dodelijkere scharen dan Mido deed

pi_71613325
Alin Stoica. Blijft vrijwel nooit langer dan één seizoen bij een club, omdat hij bijna overal ruzie krijgt met de leiding.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef SCH het volgende:
Heerenveen had zo'n voetballer. Een groot talent, een asielzoeker, die uiteindelijk spoorloos verdwenen is. Was een bijzonder verhaal maar ik weet bij God niet meer hoe die jongen heette.
Antonio Correia?

[ Bericht 64% gewijzigd door Radegast op 05-08-2009 01:13:14 ]
pi_71613404
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dat hakje achter standbeen langs waarmee hij Puyol en nog een ander vloert, ik probeer het nog vaak in wedstrijden die ik zelf speel maar het lukt me nooit om een tegenstander uit te spelen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_71613467
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Smeich het volgende:
Riquelme kon het ook nooit echt waar maken in Europa omdat hij nooit goed werd gebruikt en flink naar beneden werd gehaald door de (vooral) Spaanse pers. Ik weet dat Riquelme af en toe ook overhoop lag met de trainer, maar die haalden het beste niet bij hem naar boven. Als hij speelt, dan moeten de andere spelers in dienst spelen van hem om het beste bij hem en zijn medespelers naar boven te halen. Hij werd door de pers vaak bekritiseerd door zijn manier van spelen dat niet past in het huidige voetbal. Want wat Riquelme liet zien was van een traag tempo waardoor hij het ritme van het spel naar beneden haalde, maar dan kwam daar boven verwachting die pass uit die niemand verwachtte.. Hij had ook last van heimwee... weet alleen niet of je dit als mentaliteitsprobleem kunt zien.

Idd..D' Alessandro, waar hangt die jongen tegenwoordig uit..
Riquelme bracht zijn team tot een penalty van de CL finale, misschien moest ie hem ook winnen met een hattirick om jou te overtuigen?

Cabezon speelt bij Internacional in Brasil
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71613493
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef Tim86 het volgende:
Riquelme vergelijken met Cabezon is zoiets als Van Basten vergelijken met Machlas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71613881
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:13 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Dat hakje achter standbeen langs waarmee hij Puyol en nog een ander vloert, ik probeer het nog vaak in wedstrijden die ik zelf speel maar het lukt me nooit om een tegenstander uit te spelen
Oefening baart kunst. Mijn favoriet is de Zidane pirouette Menig tegenstanders mee gepasseerd
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71613924
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 02:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Oefening baart kunst. Mijn favoriet is de Zidane pirouette Menig tegenstanders mee gepasseerd
Alsof hij hem bedacht heeft

Kinderlijk eenvoudig truukje trouwens..buiten de schaar en wat schijnbewegingen na de enige die ik echt soepel kan uitvoeren dus dat zegt wel wat
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 5 augustus 2009 @ 02:35:25 #122
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71613997
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 02:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Alsof hij hem bedacht heeft

Kinderlijk eenvoudig truukje trouwens..buiten de schaar en wat schijnbewegingen na de enige die ik echt soepel kan uitvoeren dus dat zegt wel wat
Idem . Ik voetbal nooit.
2000 light years from home
pi_71614636
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Riquelme bracht zijn team tot een penalty van de CL finale, misschien moest ie hem ook winnen met een hattirick om jou te overtuigen?
O sorry, ik had uiteraard moeten melden dat dat seizoen bij Villarreal geweldig was. Ik ben fan van hem, vind Riquelme een genot om naar te kijken. Hij was geweldig met Boca tegen Real, maar dat kwam omdat het team in zijn dienst stond. Bij Barca flopte hij totaal doordat hij uit zijn positie speelde en bij Villarreal was hij weer goed bezig: hij stond centraal en mede ook doordat hij zich thuisvoelde met al die Latijns-Amerikaanse voetballers daar. Jammer dat hij toen wat naast zijn schoenen ging lopen ook en dat hij (daardoor) niet meer overweg kon met Pellegrini en Benito Floro. Hij is een gevoelig persoon en kon zich niet concentreren op het voetbal toen zijn moeder ernstige gezondheidsproblemen had en tevens kon hij niet om met de kritiek op hem op zijn prestaties na de CL. Hij vond zijn familie belangrijker dan het voetbal.
pi_71614905
En die seizoenen ervoor?

Hij moest natuurlijk gewoon weg omdat hij te duur was, Riquelme van een jaar of 28 wordt altijd gepruimt door zijn medespelers
pi_71615477
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:33 schreef SCH het volgende:
Is Klaas Jan Huntelaar al genoemd?
Waarom heeft hij een kutmentaliteit waardoor hij het zou gaan kunnen maken?

Slechte troll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')