Dat zegt: dat ze van "nature" zwak zijn voor vrouwen. Kom op, moet ik je dat echt allemaal uitleggen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:41 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het zal best voorkomen, hoor, maar wat zegt dat over mannen?
ik denk dat het probleem niet bij de vrouw ligt, maar bij de man die volgens jou constant flipt als hij vrouwelijke vormen ziet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Het doet me deugd dat je zulke uitgebreide antwoorden geeft. Maar om kort te gaan:
Waarom geven vrouwen niet toe(o.a.) in te spelen op de zwaktes van de man? Bewust dan wel onbewust. Denk je dat het toeval is dat modieuze kleding juist de vrouwelijke vormen benadrukt?²
Zoals een pak schoudervullingen heeft zodat het de mannelijke vormen accentueert?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Het doet me deugd dat je zulke uitgebreide antwoorden geeft. Maar om kort te gaan:
Waarom geven vrouwen niet toe(o.a.) in te spelen op de zwaktes van de man? Bewust dan wel onbewust. Denk je dat het toeval is dat modieuze kleding juist de vrouwelijke vormen benadrukt?²
wij HEBBEN heupen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Die pantalons bv. die je postte benadrukken de heupwerken.²
Helaas worden mensen tijdens hun sollicitatiegesprek en carriere heel erg beoordeeld op uiterlijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:29 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoeld.
Op wat voor manier zou het jezelf verzorgen, een nette tuin of luxe etc op kunnen leveren?
En wat carriére betreft begrijp ik het al helemaal niet.
Een man wordt toch ook niet aangenomen omdat hij een pak draagt?
Hij heeft de kwaliteiten of niet.
Hij kan wel afgewezen worden of een trager verloop van carriére hebben als hij zich niet passend kleed. Zo is het natuurlijk ook met de vrouw. In representatieve functies moet je je passend bij het bedrijf/ branche kleden.
???quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En "toevallig" is dat geen zedelijke kledij:
- Strak
- Doorzichtig
- Fel gekleurd
- Parfum
- Hoge hakken (dus geluid maken bij het lopen."Hé mannen, kijk om! Je hoort toch dat ik langs loop".)
- Bloot
Even serieus, denk je dat het toeval is dat je je hierin lekker voelt? Ik reken op een oprecht antwoord. Zoals je eigenlijk altijd reageert dus. Dank.²
Ik wist het, ik wist het.quote:"Soms hebben vrouwen die extra centimeters nodig om gezien te worden door mannen”, aldus politica Nadine Dorries. “Zonder mijn Louboutins zou niemand mij zien lopen en zouden al mijn mannelijke collega's mij passeren. Nu kan ik ze recht in de ogen kijken en word ik als een gelijke behandeld."
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het.Alleen vrouwen die op vakinhoudelijk gebied weinig in de melk te brokkelen hebben gaan hun voeten met hoge hakken mishandelen.
God heeft je niet geschapen met kledij. Dan maar naakt rondlopen? Neen, geen rationeel argument dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:48 schreef Exoteria het volgende:
[..]
wij HEBBEN heupen...
dat is hoe God ons geschapen heeft.
Omdat we met elkaar samenleven, als we het toch over de schepping hebben, de man is zo geschapen. Ik ben er van overtuigd dat elke vrouw dit weet. Veel vrouwen maken misbruik van hun "mogelijkheden" mbt tot de zwakte van de man.quote:Waarom zijn kunstwerk verdoezelen als de kortsluiting bij de man zit?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
God heeft je niet geschapen met kledij. Dan maar naakt rondlopen? Neen, geen rationeel argument dus.
[..]
Omdat we met elkaar samenleven, als we het toch over de schepping hebben, de man is zo geschapen. Ik ben er van overtuigd dat elke vrouw dit weet. Veel vrouwen maken misbruik van hun "mogelijkheden" mbt tot de zwakte van de man.²
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ligt dat nou aan mij of is het een trend aan het worden dat anderen voor je denken?
Dit is niet zedig, dat is niet gezond..
Waarom doet die vakbond niet waar ie voor in het leven is geroepen, nl. malafide werkgevers aanpakken, en laat werknemers dragen wat ze willen. Alsof vrouwen die hoge hakken dragen achterlijk zijn, ze weten zelf ook wel dat het rugklachten kan veroorzaken. Er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoording.
Die liggen meestal toch met hun ''hakken in de lucht''quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 06:44 schreef Vinboy het volgende:
Hoe moet dat met de dames van lichte zeden? kunnen niet meer elegant op hun hakken lopen dadelijk op de werkvloer!
Ik troost me dan maar met de gedachte dat ze het er vaak ook zelf het moeilijkst mee hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
God heeft je niet geschapen met kledij. Dan maar naakt rondlopen? Neen, geen rationeel argument dus.
[..]
Omdat we met elkaar samenleven, als we het toch over de schepping hebben, de man is zo geschapen. Ik ben er van overtuigd dat elke vrouw dit weet. Veel vrouwen maken misbruik van hun "mogelijkheden" mbt tot de zwakte van de man.²
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik troost me dan maar met de gedachte dat ze het er vaak ook zelf het moeilijkst mee hebben.
Oh oh oh.. Wat een haat en nijd bij dames onderling, vooral als er eentje de man beter weet te behagen dan de ander, vanwege de toevallige vorm van haar lichaam..
Terwijl ik als man gewoon geniet van hoe sommige vrouwen eruit zien, al of niet geaccentueerd door flatterende kleding.
Alleen wel oppassen dat de vakbond het niet ziet, want het schijnt niet te mogen
Eigenlijk bedoel je dus dat je zelf een totaal geperverteerde geest hebt en niet naar een burkaloze vrouw kan kijken zonder daar allerlei lustvolle gedachten bij te hebben en dat voor 't gemak maar projecteerd op de gehele mannelijke bevolking van de aardkloot? Want je generaliseert er vreselijk op los....ik hou van vrouwelijk geklede vrouwen, hakken, rokje, topje, niet te ordinair, maar wel vrouwelijk, en niet van een in overdoeken gewikkelde vrouw waarvan ik hooguit de ogen kan zien of een halve lesbo in een lompe spijkerbroek met slobbertrui.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Veel vrouwen maken misbruik van hun "mogelijkheden" mbt tot de zwakte van de man.
Eens. Ik vind hoge hakken martelwerktuigen, en oer-lelijk ook, maar anderen vinden 't wel mooi en niet moeilijk om op te lopen. Dat ze daarbij ook 't risico lopen hun rug te verpesten is hun eigen keus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ligt dat nou aan mij of is het een trend aan het worden dat anderen voor je denken?
Dit is niet zedig, dat is niet gezond..
Waarom doet die vakbond niet waar ie voor in het leven is geroepen, nl. malafide werkgevers aanpakken, en laat werknemers dragen wat ze willen. Alsof vrouwen die hoge hakken dragen achterlijk zijn, ze weten zelf ook wel dat het rugklachten kan veroorzaken. Er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoording.
Dat doe ik niet. Ik ben zelf een net persoon en heb altijd respect voor vrouwen, maar in elk bedrijf waar ik gewerkt heb, heb ik mannen achter de rug om van betreffende vrouwen seksistische praat over hen horen praten. In elke laag van het bedrijf, van top tot gewone werknemer. Ik heb het op school gezien, buiten in de samenleving, op universiteiten, in de bibliotheek, in de duinen, op het dakterras. Kortom: overal. De meeste vrouwen zijn hiervan goed op de hoogte en heel veel maken er zelfs misbruik van, voor eigen gewin.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:42 schreef YuckFou het volgende:
Dat je zelf alles wat in jou ogen te bloot is associeert met sex zit in je eigen hoofd, en je zou er goed aan doen daar eens serieus naar te kijken in plaats van de schuld bij vrouwen met hakken neer te leggen
Waarom jezelf zo laag achten, BSB? Dat klinkt wel heel triest allemaal: de vrouw die misbruik maakt, de man "en zijn zwakheden" etc. Waar is je trots? Waar en hoe is het ooit met je misgegaan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Veel vrouwen maken misbruik van hun "mogelijkheden" mbt tot de zwakte van de man.²
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Alleen meer dan een paar centimeter kun je niet verbergen in een schoen. Dus reken maar op een flinke hak voor een herenschoen, plus inlegkussens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:27 schreef KwisatzHaderach het volgende:
En ach, korte mannen dragen toch ook geen hoge hakken om hun langere bazin recht in de ogen te kunnen kijken?
Neen, ik heb zoveel respect voor vrouwen dat ik het ze gun dat ze worden beoordeeld op hun kwaliteiten, en niet op hun lichaam of andere sensuele tijdingen. Zedelijke kledij zou hiervoor een goede ontwikkeling zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:27 schreef fratsman het volgende:
Verkapt geformuleerd komt het er op neer dat Bansheeboy het liefst alle vrouwen in Niqaab/Boerka wilt zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |