Da's de verantwoordelijkheid van de mannen, ik draag waar ik me goed bij voel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De wet. Je weet neem ik aan dat je mannen het hoofd op hol brengt met dergelijk gedrag? Waarom???²
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De wet. Je weet neem ik aan dat je mannen het hoofd op hol brengt met dergelijk gedrag? Waarom???²
ik ook , het loopt lekker, en met een lengte van 1.68 voel ik me op hakken van 7 CM niet groter.quote:
En "toevallig" is dat geen zedelijke kledij:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's de verantwoordelijkheid van de mannen, ik draag waar ik me goed bij voel.
Ik denk overigens dat je hier de spijker op zijn koppie slaat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's de verantwoordelijkheid van de mannen, ik draag waar ik me goed bij voel.
Hoe weet jij wat shmoop draagt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En "toevallig" is dat geen zedelijke kledij:
- Strak
- Doorzichtig
- Fel gekleurd
- Parfum
- Hoge hakken (dus geluid maken bij het lopen."Hé mannen, kijk om! Je hoort toch dat ik langs loop".)
- Bloot
Even serieus, denk je dat het toeval is dat je je hierin lekker voelt? Ik reken op een oprecht antwoord. Zoals je eigenlijk altijd reageert dus. Dank.²
jij komt toch ook met aananmes?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Exoteria komt hier met aannames, dat recht heeft een user, uiter-aard. Maar het is bezijden de waarheid.²
Dat weet ik niet. Dat lees ik tussen de regels door. Maar het ging mij niet zozeer om Shmoopy, maar om vrouwen in het algemeen. Ik ben een onderdeel van de Nederlandse samenleving en zie dit dus dagelijks. Waarom geeft een vrouw het nooit eens toe dat het (ook) om de mannelijke aandacht gaat? Altijd maar die drogredenen.quote:
Inhoudelijk een hitsig discours voeren is er niet meer bij merk ik. Helaas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:17 schreef Killer_Mom het volgende:
[quote]Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
doe een blinddoek om.........
Het gaat inderdaad óók om aandacht, maar niet bijzonder van de man.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat lees ik tussen de regels door. Maar het ging mij niet zozeer om Shmoopy, maar om vrouwen in het algemeen. Ik ben een onderdeel van de Nederlandse samenleving en zie dit dus dagelijks. Waarom geeft een vrouw het nooit eens toe dat het (ook) om de mannelijke aandacht gaat? Altijd maar die drogredenen.²
hitsigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inhoudelijk een hitsig discours voeren is er niet meer bij merk ik. Helaas.²
Mijn oprechte antwoord (zie ook boven) is dat je door jouw achtergrond of religie of wat het ook mag zijn, de plank volledig hebt misgeslagen, en dat vind ik een enge gedachte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En "toevallig" is dat geen zedelijke kledij:
- Strak zelden
- Doorzichtig nooit
- Fel gekleurd nooit
- Parfum altijd
- Hoge hakken (dus geluid maken bij het lopen."Hé mannen, kijk om! Je hoort toch dat ik langs loop".)Idiote aanname die geheel voor jouw rekening is, werkelijk nooit op zo'n manier mee bezig geweest
- BlootAre you kidding me?![]()
Even serieus, denk je dat het toeval is dat je je hierin lekker voelt? Ik reken op een oprecht antwoord. Zoals je eigenlijk altijd reageert dus. Dank.²
Ik begrijp niet wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Exoteria, dank je voor je verfijnde respons. Kun je ook je hand in het vuur steken dat vrouwen geen misbruik maken van hun "charmes" voor eigen gewin, in welke mate dan ook:
- carrière move
- geld binnenhalen
- luxe betrekken
- nette tuin
Om maar wat te noemen.²
Natuurlijk heeft iedereen een verschillende smaak, maar over het algemeen kunnen we zeggen dat de door mij genoemde voorbeelden door het merendeel van de mannen als "fijn" wordt ervaren. Dit soort gedrag/kledij kan dus een gewin opleveren voor vrouwen, in de vorm van een carrièremove (hogerop. Dit is niks nieuws toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Zedelijkheid is een subjectief begrip, en hoe men dat interpreteert zegt meer over die persoon dan over degene die 'geinterpreteerd' wordt.
wat een onzin!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft iedereen een verschillende smaak, maar over het algemeen kunnen we zeggen dat de door mij genoemde voorbeelden door het merendeel van de mannen als "fijn" wordt ervaren. Dit soort gedrag/kledij kan dus een gewin opleveren voor vrouwen, in de vorm van een carrièremove (hogerop. Dit is niks nieuws toch?
Ik denk dus dat veel vrouwen hier misbruik van maken.²
Het zal best voorkomen, hoor, maar wat zegt dat over mannen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft iedereen een verschillende smaak, maar over het algemeen kunnen we zeggen dat de door mij genoemde voorbeelden door het merendeel van de mannen als "fijn" wordt ervaren. Dit soort gedrag/kledij kan dus een gewin opleveren voor vrouwen, in de vorm van een carrièremove (hogerop. Dit is niks nieuws toch?
Ik denk dus dat veel vrouwen hier misbruik van maken.²
Dit had ik zelf kunnen typen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:40 schreef Exoteria het volgende:
[..]
wat een onzin!
in jouw voorbeeld zou een goed geklede man dus ook misbruik maken?
Dus als je zogenaamd "eerlijk" wil spelen moeten we allemaal aan de hobbezakken.
(daarnaast sla je vreselijk vreselijk de plank mis
Ik moet overigens wel een beetje lachen om je tuin en je luxe opmerking
Als ik thuis kom trek ik mijn hakjes uit om op mijn kniën in de tuin te werken, ook de wasmachine schroef ik zelf open als hij stuk is, bij het ophangen van een kroonluchter boor ik mijn eigen gaatjes... er is geen vent (want daar doel jij waarschijnlijk op) die dat voor mij doet of mág doen.
Mijn eigen huis, waar ik zelf voor werk, waar ik alles zelf voor betaal, compleet onafhankelijk van wat voor vent dan ook.
Kom zeg
primitieve, met hun penis denkende holbewoners......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:41 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het zal best voorkomen, hoor, maar wat zegt dat over mannen?
Pssst... hij voert julliequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef Exoteria het volgende:
het word ttijd dat je onder je steen vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |