Je bent Jood of niet. Horace is het eerste als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mesjogge , hoe kom je daar nou weer bij
* Timo20 doet mee!quote:
Hoe kom je er van af?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mesjogge , hoe kom je daar nou weer bij
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
when the loves takes over , wordt steeds beter
gezien de naam cohen , is het zeer aannemelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je bent Jood of niet. Horace is het eerste als ik mij niet vergis.
Is Haarlem al gedegradeerd?quote:
Het Gewoon Gala!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
Hmm, met twee weken ene "Gewoon Bram" te gast in het programma dat ik schuif. Hij is al eens bij Stenders geweest? Iemand die 't wat zegt?
Zou ook heel goed kunnen, zoveel indruk heeft het niet gemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het was toch het Gewoonwagen Festival?
Sehr Gutquote:
het wordt tijd dat Hans terug komtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
sinds dat hans pleitte is. is ook de playlist verdwenen van de mya site
`Niet helemaal waar. Maar Kevin is nu op vakantie volgens mij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
sinds dat hans pleitte is. is ook de playlist verdwenen van de mya site
Die gast is echt niet goed bij z`n hoofdquote:
laat hem in de goot rottenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist langs terras hier in Maastricht gelopen en wie zat daar?Sander L.
. Luidruchtig en met een kliekje om zich heen.
Hij leeft nog.
maar wel leuk hoe de beach boys al 2x vandaag voorbij gekomen isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
Dit heeft he-le-maal niets met het fenomeen "guilty pleasure" te maken.
Het was de 1e plaat van de dag, hoe kan het dan de 2e keer zijn?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar wel leuk hoe de beach boys al 2x vandaag voorbij gekomen is
Dit was dè mogelijkheid om daar iets aan te doen. Gemiste kans, Roel!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij leeft nog.
Ik begin 't me ook steeds meer te realiserenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit was dè mogelijkheid om daar iets aan te doen. Gemiste kans, Roel!
Hè Hansie!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die gast is echt niet goed bij z`n hoofd![]()
Wat had je willen doen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Ik begin 't me ook steeds meer te realiseren. Liep gewoon 1,5 meter langs 'm.
Is de nieuwe single geloof ik. Nr. 1 van de cd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:38 schreef Derek010 het volgende:
Die plaat van Peter Fox is inderdaad leuk. Nog nooit gehoord trouwens.
Toch prettig dat hij in Limboland was ipv Amsterdamquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij leeft nog.
Ik wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:38 schreef Derek010 het volgende:
Die plaat van Peter Fox is inderdaad leuk. Nog nooit gehoord trouwens.
Heb ik nog geluk met Mart Smeets.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik begin 't me ook steeds meer te realiseren. Liep gewoon 1,5 meter langs 'm.
Kwam je die ook tegen? Die kan ik dan wel weer waarderenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb ik nog geluk met Mart Smeets.
Amsterdam Centraal dacht ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kwam je die ook tegen? Die kan ik dan wel weer waarderen.
DJ Shadow - Stem,Long Stemquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is BTW dat nummer dat je ons nu voorschotelt? Wil het graag weten...
Eigenlijk wel stom van me om die vraag twee keer te stellen. Derde keer al deze week, tweede keer dat i.c.m. met Twitter, alle keren i.c.m. FOK!.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DJ Shadow - Stem,Long Stem
Was ook al aan 't zoeken.
Als die Dorien-trien er is ben ik zelfs vaak al voor 2 uur naar bed. Giel wordt steeds saaier en saaier in de Freaknacht...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Michiel moet wat vaker de vrijdagnacht opeisen, hij sleept de luisteraar eenvoudig door tot Ekdom In De Nacht.
Wat ik niet kan zeggen van Giel, dan val ik voor 4 om.
Heeft 'ie al, maar dan alleen voor zichzelf om via mobiel internet z'n eigen muziek te kunnen luisteren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eigenlijk moet die jongen een eigen radiostation beginnen. VXradio ofzo.
Ik gokte op Assenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:35 schreef Sersjee het volgende:
Rotterdam? Dat kon je echt niet horen...
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef LeonH het volgende:
en ja hoor hij is er!
http://henkuitrotterdam.hyves.nl/
Vroeger....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:45 schreef themauster het volgende:
gaan we nu weer helemaal old skool
ik kan dit nog wel herinneren van de zomerdiscos die ze voor kinderen hadden hier in het dorp dit is van 1992 dus ik was 5 ofzoquote:
kwoaje dronkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
Wat was de reden dat die Henk vorige week zo te keer ging?
Rotterdammer + drank = schelden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
Wat was de reden dat die Henk vorige week zo te keer ging?
Idd... heb zelf ook echt een hekel aan mensen die dat hebben... Verschrikkelijke lastige mensen...quote:
dat is generaliseren ik denk dat dat ook in andere steden voorkomt hagenezen en amsterdammers kunnen er ook wat vanquote:
Das toch geen nieuws man het wordt tijd dat er weer echt nieuws komt al dat non nieuwsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:53 schreef Stefan het volgende:
Michiel Veenstra: het is komkommertijd:-het-is-komkommertijd.html
Ik ken genoeg ras-Rotterdammers om te weten dat dat geen generaliseren is. En als je impliceer da'k een Amsterdammer ben, nou, van m'n leven niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:52 schreef themauster het volgende:
[..]
dat is generaliseren ik denk dat dat ook in andere steden voorkomt hagenezen en amsterdammers kunnen er ook wat van
En dan compleet missen dat die gast van vorige week beldequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:53 schreef Stefan het volgende:
Michiel Veenstra: het is komkommertijd:-het-is-komkommertijd.html
Dat zeg ik niet maar ik bedoel dat niet alle rotterdammers schelden gaan met drank maar ook mensen uit andere steden dit goed kunnen kijk maar eens hier op het groningse platteland geeft ze een paar glazen bier en de ene godverdomme na de andere godverdomme vliegt eruitquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ken genoeg ras-Rotterdammers om te weten dat dat geen generaliseren is. En als je impliceer da'k een Amsterdammer ben, nou, van m'n leven niet.
quote:
Vind het anders niks bijzondersquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:45 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie dit wel een live-favorietje worden qua meebrulmomenten.
[3FM #1549]Met Geheime Joodse Woordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:48 schreef Marc63 het volgende:
Kan Stud Muffins ook niet ff hun kneiter spelen die vanmiddag op KX in premiere ging?
Of een paar uurtjes op KX...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:06 schreef Marc63 het volgende:
Met de muzieksmaak die Michiel heeft, zou hij eigenlijk ook zijn eigen Freakprogramma moeten hebben.
http://twitter.com/JeroenvanInkelquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op vrijdag tussen 12 en 1. Van Inkel komt namelijk nooit meer opdagen.
quote:Ja! Dat moet je maar even aan Rob Stenders vragen... Ik doe geen programma meer voor KX.2:41 PM Jul 10th from Twitterrific
Dat had ik even gemist. Ook al lang niet meer op twitter geweest. Leeft ie nog wel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
http://twitter.com/JeroenvanInkel
[..]
Geen idee...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist. Ook al lang niet meer op twitter geweest. Leeft ie nog wel?
Eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:41 schreef Marc63 het volgende:
Hoor toch liever Michiel plaatjes draaien... Dit is niet slecht, maar ik heb het vrij snel wel gehoord.
Niets ten nadele van Guis, maar ik ga jouw voorbeeld volgen.quote:
Het is een fokkin´ briljante plaat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat heeft iedereen met Mr. Brightside?
Da's hetzelfde als vragen wat iedereen tegen Di-Rect heeft. Geen idee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:04 schreef Ofyles2 het volgende:
het blijft een eikel die beller , maar netjes dat hij zijn excuses aanbied.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:17 schreef DJMarcel.nl het volgende:
hallo michiel met je grote vriend van vorige week
Die Lucht !quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:12 schreef Sersjee het volgende:
*gaapt ongegeneerd een eind om zich heen*
*gaat z´n tanden poetsen*quote:
ik dacht al, wat klinkt Annemiewke raarquote:
Dat ook natuurlijkquote:
Gaat lekker hierquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:27 schreef antiroos het volgende:
ja, ook arbeidsvitamien :-)
Hoe is het hier? lekker weekend aan het vieren?
als je ontbijten tijdens de freaknacht een vorm van uitslapen vindt, dan is het best een leuk weekeinde tot nu toequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:27 schreef antiroos het volgende:
Haaiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:27 schreef antiroos het volgende:
Ja :-)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:27 schreef antiroos het volgende:
Ja. Lekker naar werkende mensen aan 't luisterenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:27 schreef antiroos het volgende:
Moet je die Diminishing Returns Part 2 is luisteren. Geen hiphop, maar hele relaxte rock/pop.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel ziet dat de torrentjes van DJ Shadow binnen zijn.
Ff zoekenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet je die Diminishing Returns Part 2 is luisteren. Geen hiphop, maar hele relaxte rock/pop.
En twee nummers uit die mix zoek ik nog steeds (zie ondertitel).
Aan tracklisten doet ie niet namelijk.
Ene nummer is volgens M van Siouxsie Sioux (of met The Banshees) maar heb ik vooralsnog niet kunnen vindenquote:
Vind em nog beter als Gerard em draait. Die gooit er halverwege altijd de Justice-remix doorheen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:37 schreef on_air het volgende:
Geweldig nummer. Twee in één. Vooral het 'tweede' nummer, gitaartje.
Kopieer dat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind em nog beter als Gerard em draait. Die gooit er halverwege altijd de Justice-remix doorheen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:04 schreef Ofyles2 het volgende:
dat dus...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is een fokkin´ briljante plaat.
Op zaterdag middag boodschappen doen. Succes.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
dat dus...
Goedemiddag trouwens! Thee en broodjes op. Nu even de boodschappen gaan doen
horance cohenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:30 schreef 3FMaster het volgende:
Tuintje in mijn hart.
Wat een kutlied zeg. Ik heb liever Pink, Adele en Bertolf samen.
Hallo trouwens![]()
Wie was er gisteren te gast in EW?
Ja, da's best jammer.quote:
Was het ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat moet wel lachen zijn geweest..
hopelijk doet hij ook beggingquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Straks That's Live met Bertolf.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:32 schreef Marc63 het volgende:
Goh, ik had toch wel verwacht dat Roel inmiddels de FHM-foto's van Kristel hier wel had geplaatst...
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:35 schreef Sersjee het volgende:
Tip: webcam. Onze grote vriend Domien ziet er uiterst schattig uit...
Goed was het niet maar de 3 punten zijn binnenquote:
En niemand die het ff capped?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domien met een maskertje
Mij schoot de term "bukkake" te binnen. En dat heb ik wel eens geiler gezegd.quote:
hoop voor je dat het weer iets beter wordt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Goed was het niet maar de 3 punten zijn binnen![]()
![]()
![]()
Morgen feestje in Zandvoort en tot mijn verbazing was de Pasadena Dream Band gewoon niet op youtube te vinden.Zelf dus maar even geupload![]()
Ach er is drankquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop voor je dat het weer iets beter wordt.
Herstel: de president is er wel af.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Fuck you mag ook wel is verdwijnen, de grap is er wel af.
Ja, ik was d'r al bang voor...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hopelijk doet hij ook begging
Goeie band hoorquote:
Maar gelukkig hebben we Daniël nog.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goeie band hoor
Nou ben ik gewoon te laat thuis om mijn standaard Justice request naar Domien te versturen
Erg goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:16 schreef borisz het volgende:
Goed Leesvoer geschreven door Jort Kelder| http://www.nrc.nl/opinie/article2322742.ece/
Ja, dat gaat ook vast goed wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we Daniël nog.
niet voor heel lang meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we Daniël nog.
Waar gaat Daniël straks naar toe?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet voor heel lang meer
Geen idee, Geloof ook geen donder dat het een wederzijds besluit is geweest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar gaat Daniël straks naar toe?
De nieuwe zenderbaas gooit er maar meteen iemand uit?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen idee, Geloof ook geen donder dat het een wederzijds besluit is geweest.
Niet de zenderbaas toch? Ging tussen Daniel en BNN waar Sense of Dance van isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef Derek010 het volgende:
[..]
De nieuwe zenderbaas gooit er maar meteen iemand uit?Ik vind Daniël best goed hoor.
Klopt. Dat besluit is al genomen nog voor de nieuwe zenderbaas was aangetreden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Niet de zenderbaas toch? Ging tussen Daniel en BNN waar Sense of Dance van is
waardoor werd je rust verstoord ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:52 schreef borisz het volgende:
Wilde uitslapen, maar dat zat er weer eens niet in.
Geen idee, ik kwam niet meer in slaap.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waardoor werd je rust verstoord ?
Ik heb die single ooit gewonnen in een 538 prijzenpakketquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Berhind
Blue
Eyes
![]()
.
In ergste categorie van muzikale terreur.
En daarna ritueel verbrand?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die single ooit gewonnen in een 538 prijzenpakket![]()
Onderzetters had ik toen genoeg, geen idee waar dat ding gebleven is eigenlijkquote:
Verkocht op de kindermarkt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Onderzetters had ik toen genoeg, geen idee waar dat ding gebleven is eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |