hopelijk doet hij ook beggingquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Straks That's Live met Bertolf.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:32 schreef Marc63 het volgende:
Goh, ik had toch wel verwacht dat Roel inmiddels de FHM-foto's van Kristel hier wel had geplaatst...
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:35 schreef Sersjee het volgende:
Tip: webcam. Onze grote vriend Domien ziet er uiterst schattig uit...
Goed was het niet maar de 3 punten zijn binnenquote:
En niemand die het ff capped?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domien met een maskertje
Mij schoot de term "bukkake" te binnen. En dat heb ik wel eens geiler gezegd.quote:
hoop voor je dat het weer iets beter wordt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Goed was het niet maar de 3 punten zijn binnen![]()
![]()
![]()
Morgen feestje in Zandvoort en tot mijn verbazing was de Pasadena Dream Band gewoon niet op youtube te vinden.Zelf dus maar even geupload![]()
Ach er is drankquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop voor je dat het weer iets beter wordt.
Herstel: de president is er wel af.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Fuck you mag ook wel is verdwijnen, de grap is er wel af.
Ja, ik was d'r al bang voor...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hopelijk doet hij ook begging
Goeie band hoorquote:
Maar gelukkig hebben we Daniël nog.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goeie band hoor
Nou ben ik gewoon te laat thuis om mijn standaard Justice request naar Domien te versturen
Erg goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:16 schreef borisz het volgende:
Goed Leesvoer geschreven door Jort Kelder| http://www.nrc.nl/opinie/article2322742.ece/
Ja, dat gaat ook vast goed wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we Daniël nog.
niet voor heel lang meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we Daniël nog.
Waar gaat Daniël straks naar toe?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet voor heel lang meer
Geen idee, Geloof ook geen donder dat het een wederzijds besluit is geweest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar gaat Daniël straks naar toe?
De nieuwe zenderbaas gooit er maar meteen iemand uit?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen idee, Geloof ook geen donder dat het een wederzijds besluit is geweest.
Niet de zenderbaas toch? Ging tussen Daniel en BNN waar Sense of Dance van isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef Derek010 het volgende:
[..]
De nieuwe zenderbaas gooit er maar meteen iemand uit?Ik vind Daniël best goed hoor.
Klopt. Dat besluit is al genomen nog voor de nieuwe zenderbaas was aangetreden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Niet de zenderbaas toch? Ging tussen Daniel en BNN waar Sense of Dance van is
waardoor werd je rust verstoord ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:52 schreef borisz het volgende:
Wilde uitslapen, maar dat zat er weer eens niet in.
Geen idee, ik kwam niet meer in slaap.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waardoor werd je rust verstoord ?
Ik heb die single ooit gewonnen in een 538 prijzenpakketquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Berhind
Blue
Eyes
![]()
.
In ergste categorie van muzikale terreur.
En daarna ritueel verbrand?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die single ooit gewonnen in een 538 prijzenpakket![]()
Onderzetters had ik toen genoeg, geen idee waar dat ding gebleven is eigenlijkquote:
Verkocht op de kindermarkt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Onderzetters had ik toen genoeg, geen idee waar dat ding gebleven is eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |