Goeie band hoorquote:
Maar gelukkig hebben we Daniël nog.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goeie band hoor
Nou ben ik gewoon te laat thuis om mijn standaard Justice request naar Domien te versturen
Erg goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:16 schreef borisz het volgende:
Goed Leesvoer geschreven door Jort Kelder| http://www.nrc.nl/opinie/article2322742.ece/
Ja, dat gaat ook vast goed wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we Daniël nog.
niet voor heel lang meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we Daniël nog.
Waar gaat Daniël straks naar toe?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet voor heel lang meer
Geen idee, Geloof ook geen donder dat het een wederzijds besluit is geweest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar gaat Daniël straks naar toe?
De nieuwe zenderbaas gooit er maar meteen iemand uit?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen idee, Geloof ook geen donder dat het een wederzijds besluit is geweest.
Niet de zenderbaas toch? Ging tussen Daniel en BNN waar Sense of Dance van isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef Derek010 het volgende:
[..]
De nieuwe zenderbaas gooit er maar meteen iemand uit?Ik vind Daniël best goed hoor.
Klopt. Dat besluit is al genomen nog voor de nieuwe zenderbaas was aangetreden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Niet de zenderbaas toch? Ging tussen Daniel en BNN waar Sense of Dance van is
waardoor werd je rust verstoord ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:52 schreef borisz het volgende:
Wilde uitslapen, maar dat zat er weer eens niet in.
Geen idee, ik kwam niet meer in slaap.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waardoor werd je rust verstoord ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |