Kwam je die ook tegen? Die kan ik dan wel weer waarderenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb ik nog geluk met Mart Smeets.
Amsterdam Centraal dacht ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kwam je die ook tegen? Die kan ik dan wel weer waarderen.
DJ Shadow - Stem,Long Stemquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is BTW dat nummer dat je ons nu voorschotelt? Wil het graag weten...
Eigenlijk wel stom van me om die vraag twee keer te stellen. Derde keer al deze week, tweede keer dat i.c.m. met Twitter, alle keren i.c.m. FOK!.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DJ Shadow - Stem,Long Stem
Was ook al aan 't zoeken.
Als die Dorien-trien er is ben ik zelfs vaak al voor 2 uur naar bed. Giel wordt steeds saaier en saaier in de Freaknacht...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Michiel moet wat vaker de vrijdagnacht opeisen, hij sleept de luisteraar eenvoudig door tot Ekdom In De Nacht.
Wat ik niet kan zeggen van Giel, dan val ik voor 4 om.
Heeft 'ie al, maar dan alleen voor zichzelf om via mobiel internet z'n eigen muziek te kunnen luisteren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eigenlijk moet die jongen een eigen radiostation beginnen. VXradio ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |