Ik gokte op Assenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:35 schreef Sersjee het volgende:
Rotterdam? Dat kon je echt niet horen...
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef LeonH het volgende:
en ja hoor hij is er!
http://henkuitrotterdam.hyves.nl/
Vroeger....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:45 schreef themauster het volgende:
gaan we nu weer helemaal old skool
ik kan dit nog wel herinneren van de zomerdiscos die ze voor kinderen hadden hier in het dorp dit is van 1992 dus ik was 5 ofzoquote:
kwoaje dronkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
Wat was de reden dat die Henk vorige week zo te keer ging?
Rotterdammer + drank = schelden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
Wat was de reden dat die Henk vorige week zo te keer ging?
Idd... heb zelf ook echt een hekel aan mensen die dat hebben... Verschrikkelijke lastige mensen...quote:
dat is generaliseren ik denk dat dat ook in andere steden voorkomt hagenezen en amsterdammers kunnen er ook wat vanquote:
Das toch geen nieuws man het wordt tijd dat er weer echt nieuws komt al dat non nieuwsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:53 schreef Stefan het volgende:
Michiel Veenstra: het is komkommertijd:-het-is-komkommertijd.html
Ik ken genoeg ras-Rotterdammers om te weten dat dat geen generaliseren is. En als je impliceer da'k een Amsterdammer ben, nou, van m'n leven niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:52 schreef themauster het volgende:
[..]
dat is generaliseren ik denk dat dat ook in andere steden voorkomt hagenezen en amsterdammers kunnen er ook wat van
En dan compleet missen dat die gast van vorige week beldequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:53 schreef Stefan het volgende:
Michiel Veenstra: het is komkommertijd:-het-is-komkommertijd.html
Dat zeg ik niet maar ik bedoel dat niet alle rotterdammers schelden gaan met drank maar ook mensen uit andere steden dit goed kunnen kijk maar eens hier op het groningse platteland geeft ze een paar glazen bier en de ene godverdomme na de andere godverdomme vliegt eruitquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ken genoeg ras-Rotterdammers om te weten dat dat geen generaliseren is. En als je impliceer da'k een Amsterdammer ben, nou, van m'n leven niet.
quote:
Vind het anders niks bijzondersquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:45 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie dit wel een live-favorietje worden qua meebrulmomenten.
[3FM #1549]Met Geheime Joodse Woordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:48 schreef Marc63 het volgende:
Kan Stud Muffins ook niet ff hun kneiter spelen die vanmiddag op KX in premiere ging?
Of een paar uurtjes op KX...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:06 schreef Marc63 het volgende:
Met de muzieksmaak die Michiel heeft, zou hij eigenlijk ook zijn eigen Freakprogramma moeten hebben.
http://twitter.com/JeroenvanInkelquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op vrijdag tussen 12 en 1. Van Inkel komt namelijk nooit meer opdagen.
quote:Ja! Dat moet je maar even aan Rob Stenders vragen... Ik doe geen programma meer voor KX.2:41 PM Jul 10th from Twitterrific
Dat had ik even gemist. Ook al lang niet meer op twitter geweest. Leeft ie nog wel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
http://twitter.com/JeroenvanInkel
[..]
Geen idee...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist. Ook al lang niet meer op twitter geweest. Leeft ie nog wel?
Eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:41 schreef Marc63 het volgende:
Hoor toch liever Michiel plaatjes draaien... Dit is niet slecht, maar ik heb het vrij snel wel gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |