Daar is het niet zo schoon hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:36 schreef JamFlava het volgende:
Moet je niet op een woonwagenkamp gaan staan
Ik zie heul geen beerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
Die beer
Schitterend.
Goed topic TS nu kan ik met een gerust hard frankrijk gaan pwnen morgenhmmmmm
Ik verwacht als vanouds weer een uitgebreid fotoverslag bij terugkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Met of zonder naaktfoto's waar ik aan het balkon van ons hotel hang ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik verwacht als vanouds weer een uitgebreid fotoverslag bij terugkomst
Met naaktfoto's van je Belgische chickaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met of zonder naaktfoto's waar ik aan het balkon van ons hotel hang ?
Die blijft in belgie > daar ga ik donderdag pas mee op vakantie knul.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Met naaktfoto's van je Belgische chicka
Ja, die heeft ook een tentje.quote:
De bijpassende tent is helemaal cool.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook een tentje.![]()
Waar is die beer? Ik zie hem niet.
Welke beer dan!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:37 schreef 8D het volgende:
Kamperen.
Maar goede paint, zeker met die beer
Die in de caravan.quote:
Waar dan! Ik zie helemaal geen beer in die caravan!quote:
bohhhh, mischien is dat de grap ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar dan! Ik zie helemaal geen beer in die caravan!
Ja, leg het nog even uit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bohhhh, mischien is dat de grap ook
Ik ook. Wel langer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
klootzak, ik heb 2 minuten naar die caravan zitten staren op zoek naar je beer
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bohhhh, mischien is dat de grap ook
Was mij nog niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:54 schreef Shadowlyse het volgende:
Coole paint vooral de verwijzing naar het aldi rij topic is geniaal.
Meen je dat nou joh.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:37 schreef drijfhout het volgende:
Beren horen in de natuur. En muizen kamperen niet. Volgens mij is die hele paint gesoept.
Er is niet eens een beer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:41 schreef Krabcent het volgende:
Ik kom gewoon speciaal weer terug naar dit topic voor die beer!
Hij blijft wel echt tof
Wat jullie?
Mensen die zeggen de beer niet te zien.quote:
Waar zit 'ie dan!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mensen die zeggen de beer niet te zien.!!11!!
Nee, ik zie hem gewoon niet! Zeg dan waar hij precies zit!quote:
True. Helaas sterven die campings uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
Muis met een tentje.
Voor back to basic kamperen moet je naar een natuurcamping. Gezellig tussen andere GroenLinksers natuurliefhebbers.
Als je maar lol hebt, dat is het belangrijkste !quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:40 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die deze paints+ts aanbidden.epic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |