Ik ga Stranger In Moscow doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:14 schreef DrDentz het volgende:![]()
Wie gaat Stranger in Moscow doen?
Tokio Hotel?
Ik heb sowieso nog nooit een Michael Jackson-cover gehoord die beter is dan het origineel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:20 schreef Rnnz het volgende:
Wauw, die versie van Jay Kid![]()
Die is gewoon beter dan die van Michael![]()
Idd, geloof er niets van hoor. Dat hebben die tabloids mooi verzonnen wederomquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die LesterEven een stab in the back hoor...*
*Mocht hij echt de publiciteit hebben opgezocht natuurlijk![]()
dat klopt ik had het laatste halfuur maar gezienquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:04 schreef veuvje het volgende:
Ik zag net dat er op ARTE (Duitse zender) om 17.50 een dubbelportret docu wordt uitgezonden van Prince en Michael. Geen idee of het wat is maar ik dacht misschien vinden mensen dat leuk om te kijken!
Ze zonden daar net ook Moonwalker uit en echt waar ze hadden hem gewoon ondertiteld!
Bedankt zeg ....quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:04 schreef veuvje het volgende:
Ik zag net dat er op ARTE (Duitse zender) om 17.50 een dubbelportret docu wordt uitgezonden van Prince en Michael. Geen idee of het wat is maar ik dacht misschien vinden mensen dat leuk om te kijken!
Ze zonden daar net ook Moonwalker uit en echt waar ze hadden hem gewoon ondertiteld!
ik kon ook niet alles verstaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:57 schreef veuvje het volgende:
Nou wat de docu wel duidelijk maakte was dat Prince en Michael zeker op het laatste toch veel op mekaar lekenVond het een leuke docu, soms wat lastig te volgens doordat het Duits was maar ach!
Tijdens het filmpje zie je toch echt Mark Lester praten....quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:18 schreef Bevin het volgende:
[..]
Idd, geloof er niets van hoor. Dat hebben die tabloids mooi verzonnen wederom
He gelukkig dat ik niet de enige wasquote:
Ganz ver hier vandaan anywayquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:57 schreef Cmonv het volgende:
Volgende vrijdag Michael tribute in club Watt, Rotterdam, wie komt ook?
is te ver weg voor mequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:57 schreef Cmonv het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:57 schreef Cmonv het volgende:
In welk gat woon jij?quote:
Ja oké, ik ben nooit zo'n Prince-fan geweest. Een enkel nummer vond ik maar lekker.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Nounou... copycat?
BTW Prince gaf meer om z'n muziek dan om z'n bekendheid en Michael andersom. Hij ging terug 'underground' door zijn naam te veranderen in een symbool.
Drie uur lopen van een treinstation afquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In welk gat woon jij?![]()
Ook net iets te ver weg voor mij btw
En zo is dat. Overigens vind ik Prince veel unieker dan MJ. MJ deed alsmaar hetzelfde kunstje, Prince is toch wel een pieleke meer veelzijdig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:50 schreef Rnnz het volgende:
Sommige zeggen dat juist Michael Jackson veel heeft gekopieerd van Prince.
Ik steun overigens beide stellingen niet, ze zijn allebei uniek.
Ik ga hier 1 keer op reageren, daarna niet meer:quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En zo is dat. Overigens vind ik Prince veel unieker dan MJ. MJ deed alsmaar hetzelfde kunstje, Prince is toch wel een pieleke meer veelzijdig.
Aan de andere kant, had Lester dan al niet eerder van hem moeten laten horen wat betreft de voogdij...quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk anders niet dat Lester gaat liegen.
Nou ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen... en wie de vader is (ik hoop nog steeds gewoon MJ)...quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk anders niet dat Lester gaat liegen.
En Elizabeth pakt inderdaad elke mogelijkheid om MJ ook maar enigszins af te vallen. Ze moet ook wel, stel je eens voor dat de MJ lunatics hun held te veel gaan eren.
Lester is hoogstwaarschijnlijk gewoon omgekocht door NOTW. Lekker nog ff cashen op MJ's dood, zoals zovelen doen en zullen doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, had Lester dan al niet eerder van hem moeten laten horen wat betreft de voogdij...
News Of The World?quote:
Dan lees je toch echt heel selectief, en verder: Boeien!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik ga hier 1 keer op reageren, daarna niet meer:
Het lijkt wel of jij alleen komt reageren als je MJ kan afzeiken op wat voor manier dan ook. Uiteraard heeft iedereen recht op zijn of haar eigen mening, maar ik vind jou echt heel irritant.
ZoFijn hoor, die vrijheid van meningsuiting hier!
welke dealquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:45 schreef Robijn1961 het volgende:
Vandaag hearing over de rehearsals, Katherine gaat wel of niet de deal goedkeuren. Spannend!
Sony en AEG hebben een deal gemaakt om een film uit te brengen over de laatste dagen van MJ. AEG schijnt 100 uur beeldmateriaal te hebben, met name van repetities. Ze willen daar een bioscoop film van maken.quote:
Bedankquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:10 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Sony en AEG hebben een deal gemaakt om een film uit te brengen over de laatste dagen van MJ. AEG schijnt 100 uur beeldmateriaal te hebben, met name van repetities. Ze willen daar een bioscoop film van maken.
He Piepie!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:31 schreef piepie het volgende:
Oh die ...![]()
Lief filmpje voor de echte MJ fans
(laatste foto vind ik ook de allermooiste. Als iemand die heeft mag die hem plaatsen ...)
Bedoel je wat betreft het begraven?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:35 schreef Rnnz het volgende:
Ik mag toch hopen dat Katherine niet moeilijk gaat doen hierover.
Krijg een beetje nare gevoelens bij haar de laatste tijd...
ik ga met je meequote:Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Bedoel je wat betreft het begraven?
Britse boulevard krant Mirror meldt dat hij begraven is...totaal anoniem en niet te vinden.
Ik vind dit toch wel een hard gelag. Hij hield van zijn fans. Was er nou echt geen andere manier? Veel security erom heen, of hem plaatsen in een mausoleum.
Ik had hem graag willen bezoeken. Zonder ergens aan te zitten.
Wie weet doe ik dat toch nog wel, ga ik gewoon naar dat kerkhof.
Jeejquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:13 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Doen we. Lieve mensen zijn bij mij altijd welkom.
Jij doet je huishouden nooit, en bent niet parttime huisman Dentz? Zal een lekkere zooi bij je zijn, dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is het daarom ook wel beter dat ze het een beetje anoniem houden. Anders krijgt het net als Elvis' graf ieder jaar kuddes treurende huisvrouwtjes te verwerken. Daar is ook nog weinig rock-'n-roll aan.
Het is helaas door de rare hysterische fans, gelukkig niet de normale, dat het volledig anoniem moet. En constant security plaatsen is toch geen optie? Dat moet dan jaren en jaren en jaren en jaren. Dat kost erg veel geld. Een mausoleum is open te krijgen, als je maar volhardend genoeg bent. Eigenlijk zijn alle opties met betrekking tot begraven risicovol, behalve als ie echt gewoon compleet ergens anders dan verwacht begraven wordt, zoals op de top van een berg in Tibet ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Bedoel je wat betreft het begraven?
Britse boulevard krant Mirror meldt dat hij begraven is...totaal anoniem en niet te vinden.
Ik vind dit toch wel een hard gelag. Hij hield van zijn fans. Was er nou echt geen andere manier? Veel security erom heen, of hem plaatsen in een mausoleum.
Ik had hem graag willen bezoeken. Zonder ergens aan te zitten.
Wie weet doe ik dat toch nog wel, ga ik gewoon naar dat kerkhof.
Heb zelf drie concerten van Michael bezocht Bad, Dangerous en History.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:32 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik ben ook naar History geweest, maar ik vond het gewoon niet goed genoeg om er 2 keer heen te gaan. Ben in Amsterdam naar History geweest, maar vond het daar niet zo denderend, niet goed genoeg om er ook nog eens naar het buitenland voor te gaan.
Ik vond MJ nogal irritant in die History periode, ik vond die tour echt overgeproduceerd, het was net alsof je naar videoclips zat te kijken. Dat was ook de eerste keer dat het me echt stoorde dat hij zoveel playbackte, tijdens de Dangerous tour playbackte hij ook en veel artiesten playbacken tijdens concerten, dat maakt me over het algemeen niet zoveel uit omdat de show zelf dan zo vet is, maar bij History waren het vooral de special effects die vet waren, Michael zelf deed niet zoveel. Ik kwam echt heel chagrijnig de Arena uit na History en heb toen dezelfde dag mijn kaarten voor het tweede concert nog verkocht.
Het kan ook gelegen hebben aan het feit dat ik toen ook al wat ouder was hoor, en aan het feit dat ik hem al vaak live had gezien. Die laatste twee tours werden toch een beetje hetzelfde kunstje, wat begrijpelijk is, kijk maar hoeveel mensen hier posten die hem nooit live hebben gezien, voor die nieuwe fans was het natuurlijk bijna verplicht om Thriller en dat soort nummers old school te doen, maar ik zelf had in die periode juist gehoopt dat hij eens wat zou gaan varieren met arrangementen en dans. Als je Michael Jackson zowel op tv als tijdens concerten al 100 keer Billie Jean op de 25 years Motown manier hebt zien doen, dan gaat de glans er een beetje af.
Ik heb altijd het idee gehad dat MJ tijdens History er niet zoveel lol meer in had en niet echt in een goede geestelijke staat verkeerde. Dat concert was in mijn ogen megalomaan, belerend, overgeproduceerd en eigenlijk gewoon nogal irritant.
Desalniettemin is hij nog steeds de King of all Time.
In dat ruimtepak zit hij inderdaad niet, is gewoon een stuntman.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:19 schreef Noax het volgende:
[..]
Heb zelf drie concerten van Michael bezocht Bad, Dangerous en History.
Ik vond het eerste concert het mooist, dit kwam doordat hij daar fit oogde en veel bewoog en niet playbackte.
Bij de twee andere concerten bewoog hij veel minder, playbackte hij sommige nummers, dit was vergeleken met het eerste concert dan stukken minder spectaculair.
Desondanks maakte Michael er wel een hele mooie show van.
Het deel waar ik me eigenlijk het meest aan 'gestoord' heb, was dat Michael in een soort van ruimtepak met twee flessen op zijn rug deels het publiek over ging.
Dit was veel te langdradig en aangezien Michael even niet te zien was, heb ik nooit geloofd dat Michael daadwerkelijk in dat pak zat.
Achteraf heb ik spijt dat ik niet naar het '30th Anniversary Celebration' concert ben gegaan.
Zou ik niet zo'n berouw om hebben gehad. De kaartjes waren ontzettend duur en om nou te spreken van een geweldige performance, mwah. Michael was een wrak toentertijdquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:19 schreef Noax het volgende:
[..]
Heb zelf drie concerten van Michael bezocht Bad, Dangerous en History.
Ik vond het eerste concert het mooist, dit kwam doordat hij daar fit oogde en veel bewoog en niet playbackte.
Bij de twee andere concerten bewoog hij veel minder, playbackte hij sommige nummers, dit was vergeleken met het eerste concert dan stukken minder spectaculair.
Desondanks maakte Michael er wel een hele mooie show van.
Het deel waar ik me eigenlijk het meest aan 'gestoord' heb, was dat Michael in een soort van ruimtepak met twee flessen op zijn rug deels het publiek over ging.
Dit was veel te langdradig en aangezien Michael even niet te zien was, heb ik nooit geloofd dat Michael daadwerkelijk in dat pak zat.
Achteraf heb ik spijt dat ik niet naar het '30th Anniversary Celebration' concert ben gegaan.
Sja. Het kan mij eigenlijk niet meer schelen hoe het uitgebracht wordt, ALS ze het maar uitbrengen. Het wordt de film.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:23 schreef Rnnz het volgende:
Nogmaals: beter zetten ze het gewoon op Internet.
Nu krijg je weer een hele film erover.
'COLUMBIA PICTURES PRESENTS..... THE FOOTAGE.... THE FINAL DAYS OF.. THE KING.. OF.. POP.. MICHAEL JACKSON... THE MAN.. THE MYTH.. THE LEGEND. '
En dan starten ze het filmpje in met het nummer 'Enjoy Yourself' van the Jacksons.
Ja! Laten we er een gezellig tripje van maken met z'n allenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:37 schreef veuvje het volgende:
Alleen het feit dat je Michael hebt gezien is al vet!
Ik bedoel natuurlijk is de Bad tour het leukste omdat dat allemaal echt was (heb er even geen ander woord voor....
En wat betreft de begrafenis ja ik vind het ook belachelijk want op Neverland kunnen ze de poorten open en dicht doen wanneer ze willen en als het toch nog uitkomt moeten ze Michael alsnog verplaatsten naar Neverland omdat de rust op de begraafplaats verdwenen is.....lekker dubbel werk....ik bedoel Elvis heeft al laten zien hoe het werkt denk ik dan! En misschien moeten we met z`n alle gaan
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja! Laten we er een gezellig tripje van maken met z'n allen![]()
Ik ben de reisleider
Heb het concert later uiteraard gezien en echt ik had het graag willen bijwonen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zou ik niet zo'n berouw om hebben gehad. De kaartjes waren ontzettend duur en om nou te spreken van een geweldige performance, mwah. Michael was een wrak toentertijd
Klopt heb ik ook!!! Alleen al om hem met zijn broers te zien, maar kaartjes waren inderdaad niet te betalen!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef Noax het volgende:
[..]
Heb het concert later uiteraard gezien en echt ik had het graag willen bijwonen.
Ik vond het leuk om hem met zijn broers te zien, daar alleen al om.
Het was omdat ik toen last van enorme vliegangst had, anders was ik echt gegaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:08 schreef veuvje het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook!!! Alleen al om hem met zijn broers te zien, maar kaartjes waren inderdaad niet te betalen!!!
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja! Laten we er een gezellig tripje van maken met z'n allen![]()
Ik ben de reisleider
Hoe ben jij tot die conclusie gekomen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
In dat ruimtepak zit hij inderdaad niet, is gewoon een stuntman.
Ehm.. gelezen, logisch nagedacht, en het stukje nog eens bekeken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:30 schreef Noax het volgende:
[..]
Hoe ben jij tot die conclusie gekomen?
Misschien moeten we daar een nieuw topic over open waar iedereen zich aan kan meldenquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:32 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ehm.. gelezen, logisch nagedacht, en het stukje nog eens bekeken.Ze laten een superster echt niet in de lucht zweven met zo'n maf pak aan.
![]()
Trouwens, Bobbie als reisleider? Ik wil niet verdwalen.![]()
Grapje.![]()
Groepskortingquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:40 schreef Rnnz het volgende:
Anywayz, ik ben een arme student dus een reisje naar LA zit er niet in voor mij.
ik ben ook een arme studentquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:40 schreef Rnnz het volgende:
Anywayz, ik ben een arme student dus een reisje naar LA zit er niet in voor mij.
Nee nou ja. Ik ben niet zo gek op Tributes, dus zin om naar Wenen te gaan heb ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:52 schreef veuvje het volgende:
Het gaat helemaal goed komen dat hoor ik alweer![]()
Weten jullie al wat jullie gaan doen 29 augustus?
Op de LA Times staat dat ze nog steeds aan het beraden zijn...ook CNN meldt het niet. Of TMZ.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:47 schreef Fiddlergurl het volgende:
Slim hoor!
Kan er trouwens nog niet bij dat hij anoniem begraven is... dat had ik nooit verwacht.
Nee dat heb ik ook!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:59 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee nou ja. Ik ben niet zo gek op Tributes, dus zin om naar Wenen te gaan heb ik niet.
Ik bedacht me idd net: wie weet is het gewoon weer zo'n stinkgerucht...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Op de LA Times staat dat ze nog steeds aan het beraden zijn...ook CNN meldt het niet. Of TMZ.
Alleen Skynews en Daily Mirror. De rest neemt het klakkeloos over.
Court back in session.
Wat een gezelligheidquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:49 schreef Robijn1961 het volgende:
Okee afgesproken, Dentz bij mij, en Rnnz bij Fiddlergurl of veuvje. (Anonymuis is te jong, dat valt op)
Terwijl zij binnen zitten, staat dat mens buiten onzin uit te kramen. En die Amerikanen laten het nog toe ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:27 schreef Fiddlergurl het volgende:
Jeeezus echt dat wijf moeten ze afvoeren. Dit is echt abnormaal, als ik de Jackson-familie was, zou ik haar echt aanklagen.
Dan ga ik op vakantie naar Frankrijk 2 weken ....quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:52 schreef veuvje het volgende:
Het gaat helemaal goed komen dat hoor ik alweer![]()
Weten jullie al wat jullie gaan doen 29 augustus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |