abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:13:57 #151
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71763695
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:04 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik ga met je mee
Doen we. Lieve mensen zijn bij mij altijd welkom.
Waiting for This is it!
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:23:45 #152
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71763923
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:13 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Doen we. Lieve mensen zijn bij mij altijd welkom.
Jeej
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71763993
Misschien is het daarom ook wel beter dat ze het een beetje anoniem houden. Anders krijgt het net als Elvis' graf ieder jaar kuddes treurende huisvrouwtjes te verwerken. Daar is ook nog weinig rock-'n-roll aan.
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:31:26 #154
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71764097
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is het daarom ook wel beter dat ze het een beetje anoniem houden. Anders krijgt het net als Elvis' graf ieder jaar kuddes treurende huisvrouwtjes te verwerken. Daar is ook nog weinig rock-'n-roll aan.
Jij doet je huishouden nooit, en bent niet parttime huisman Dentz? Zal een lekkere zooi bij je zijn, dan.

Denk dat vele mensen het jammer vinden. Bij Jim Morrison bijv. is het ook mogelijk hem normaal te bezoeken.
Waiting for This is it!
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:34:33 #155
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71764160
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Bedoel je wat betreft het begraven?

Britse boulevard krant Mirror meldt dat hij begraven is...totaal anoniem en niet te vinden.
Ik vind dit toch wel een hard gelag. Hij hield van zijn fans. Was er nou echt geen andere manier? Veel security erom heen, of hem plaatsen in een mausoleum.
Ik had hem graag willen bezoeken. Zonder ergens aan te zitten.
Wie weet doe ik dat toch nog wel, ga ik gewoon naar dat kerkhof.

Het is helaas door de rare hysterische fans, gelukkig niet de normale, dat het volledig anoniem moet. En constant security plaatsen is toch geen optie? Dat moet dan jaren en jaren en jaren en jaren. Dat kost erg veel geld. Een mausoleum is open te krijgen, als je maar volhardend genoeg bent. Eigenlijk zijn alle opties met betrekking tot begraven risicovol, behalve als ie echt gewoon compleet ergens anders dan verwacht begraven wordt, zoals op de top van een berg in Tibet ofzo.

Bovendien heeft ie een rare familie, voor je het weet krijgt LaToya weer een bevlieging en vertelt ze waar het graf precies is.

Het zal bovendien sowieso uitkomen waar ie ligt, is een kwestie van tijd.

Ik lees net in het andere topic dat Charlie Chaplin en Elvis ook zijn geroofd (of althans werd geprobeerd en in CC's geval succesvol) uit hun respectievelijke graven. Echt erg!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:19:58 #156
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_71765352
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:32 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik ben ook naar History geweest, maar ik vond het gewoon niet goed genoeg om er 2 keer heen te gaan. Ben in Amsterdam naar History geweest, maar vond het daar niet zo denderend, niet goed genoeg om er ook nog eens naar het buitenland voor te gaan.

Ik vond MJ nogal irritant in die History periode, ik vond die tour echt overgeproduceerd, het was net alsof je naar videoclips zat te kijken. Dat was ook de eerste keer dat het me echt stoorde dat hij zoveel playbackte, tijdens de Dangerous tour playbackte hij ook en veel artiesten playbacken tijdens concerten, dat maakt me over het algemeen niet zoveel uit omdat de show zelf dan zo vet is, maar bij History waren het vooral de special effects die vet waren, Michael zelf deed niet zoveel. Ik kwam echt heel chagrijnig de Arena uit na History en heb toen dezelfde dag mijn kaarten voor het tweede concert nog verkocht.

Het kan ook gelegen hebben aan het feit dat ik toen ook al wat ouder was hoor, en aan het feit dat ik hem al vaak live had gezien. Die laatste twee tours werden toch een beetje hetzelfde kunstje, wat begrijpelijk is, kijk maar hoeveel mensen hier posten die hem nooit live hebben gezien, voor die nieuwe fans was het natuurlijk bijna verplicht om Thriller en dat soort nummers old school te doen, maar ik zelf had in die periode juist gehoopt dat hij eens wat zou gaan varieren met arrangementen en dans. Als je Michael Jackson zowel op tv als tijdens concerten al 100 keer Billie Jean op de 25 years Motown manier hebt zien doen, dan gaat de glans er een beetje af.

Ik heb altijd het idee gehad dat MJ tijdens History er niet zoveel lol meer in had en niet echt in een goede geestelijke staat verkeerde. Dat concert was in mijn ogen megalomaan, belerend, overgeproduceerd en eigenlijk gewoon nogal irritant.

Desalniettemin is hij nog steeds de King of all Time .
Heb zelf drie concerten van Michael bezocht Bad, Dangerous en History.
Ik vond het eerste concert het mooist, dit kwam doordat hij daar fit oogde en veel bewoog en niet playbackte.

Bij de twee andere concerten bewoog hij veel minder, playbackte hij sommige nummers, dit was vergeleken met het eerste concert dan stukken minder spectaculair.
Desondanks maakte Michael er wel een hele mooie show van.

Het deel waar ik me eigenlijk het meest aan 'gestoord' heb, was dat Michael in een soort van ruimtepak met twee flessen op zijn rug deels het publiek over ging.
Dit was veel te langdradig en aangezien Michael even niet te zien was, heb ik nooit geloofd dat Michael daadwerkelijk in dat pak zat.

Achteraf heb ik spijt dat ik niet naar het '30th Anniversary Celebration' concert ben gegaan.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:22:05 #157
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71765415
Livestream betreft hearing deal op TMZ (ik heb nog geen audio)
Waiting for This is it!
pi_71766464
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:19 schreef Noax het volgende:

[..]

Ik vond het eerste concert het mooist, dit kwam doordat hij daar fit oogde en veel bewoog en niet playbackte.

Bij de twee andere concerten bewoog hij veel minder, playbackte hij sommige nummers, dit was vergeleken met het eerste concert dan stukken minder spectaculair.

Het deel waar ik me eigenlijk het meest aan 'gestoord' heb, was dat Michael in een soort van ruimtepak met twee flessen op zijn rug deels het publiek over ging.
Dit was veel te langdradig en aangezien Michael even niet te zien was, heb ik nooit geloofd dat Michael daadwerkelijk in dat pak zat.

Achteraf heb ik spijt dat ik niet naar het '30th Anniversary Celebration' concert ben gegaan.
In dat ruimtepak zit hij inderdaad niet, is gewoon een stuntman.
pi_71766587
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:19 schreef Noax het volgende:

[..]

Zou ik niet zo'n berouw om hebben gehad. De kaartjes waren ontzettend duur en om nou te spreken van een geweldige performance, mwah. Michael was een wrak toentertijd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_71766774
Tenzij je een selfmade millionaire bent, een rijke suikeroom hebt of een dikke erfenis hebt gekregen had je het 30th Anniversary concert niet kunnen betalen.

Kaartjes waren duizenden dollars als ik het goed heb.
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:18:09 #161
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71766942
The lawyer for Columbia Pics is there. The judge approved the deal for Columbia to make a movie from the Jackson rehearsal footage. TMZ.

Robijn is superblijjjjjjjjjj

Alhoewel. Ze hebben de tweede zin nu weggehaald.
Waiting for This is it!
pi_71767056
Nogmaals: beter zetten ze het gewoon op Internet.

Nu krijg je weer een hele film erover.

'COLUMBIA PICTURES PRESENTS..... THE FOOTAGE.... THE FINAL DAYS OF.. THE KING.. OF.. POP.. MICHAEL JACKSON... THE MAN.. THE MYTH.. THE LEGEND. '

En dan starten ze het filmpje in met het nummer 'Enjoy Yourself' van the Jacksons.

maandag 10 augustus 2009 @ 18:26:19 #163
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71767119
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:23 schreef Rnnz het volgende:
Nogmaals: beter zetten ze het gewoon op Internet.

Nu krijg je weer een hele film erover.

'COLUMBIA PICTURES PRESENTS..... THE FOOTAGE.... THE FINAL DAYS OF.. THE KING.. OF.. POP.. MICHAEL JACKSON... THE MAN.. THE MYTH.. THE LEGEND. '

En dan starten ze het filmpje in met het nummer 'Enjoy Yourself' van the Jacksons.

Sja. Het kan mij eigenlijk niet meer schelen hoe het uitgebracht wordt, ALS ze het maar uitbrengen. Het wordt de film.

Katherine Jackson's lawyer, Burt Levitch, just said Katherine is all in favor of the Columbia deal.
Waiting for This is it!
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:37:34 #164
265233 veuvje
MJ......Love
pi_71767376
Alleen het feit dat je Michael hebt gezien is al vet!
Ik bedoel natuurlijk is de Bad tour het leukste omdat dat allemaal echt was (heb er even geen ander woord voor....
En wat betreft de begrafenis ja ik vind het ook belachelijk want op Neverland kunnen ze de poorten open en dicht doen wanneer ze willen en als het toch nog uitkomt moeten ze Michael alsnog verplaatsten naar Neverland omdat de rust op de begraafplaats verdwenen is.....lekker dubbel werk....ik bedoel Elvis heeft al laten zien hoe het werkt denk ik dan! En misschien moeten we met z`n alle gaan
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_71767733
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:37 schreef veuvje het volgende:
Alleen het feit dat je Michael hebt gezien is al vet!
Ik bedoel natuurlijk is de Bad tour het leukste omdat dat allemaal echt was (heb er even geen ander woord voor....
En wat betreft de begrafenis ja ik vind het ook belachelijk want op Neverland kunnen ze de poorten open en dicht doen wanneer ze willen en als het toch nog uitkomt moeten ze Michael alsnog verplaatsten naar Neverland omdat de rust op de begraafplaats verdwenen is.....lekker dubbel werk....ik bedoel Elvis heeft al laten zien hoe het werkt denk ik dan! En misschien moeten we met z`n alle gaan
Ja! Laten we er een gezellig tripje van maken met z'n allen

Ik ben de reisleider
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:56:58 #166
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71767860
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik ben de reisleider
Waiting for This is it!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:02:38 #167
265233 veuvje
MJ......Love
pi_71768026
Nou ik vind het een goed idee!!
All in favour voor Sideshowbobbie?

I am!!!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:06:29 #168
111172 Noax
pi_71768133
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Zou ik niet zo'n berouw om hebben gehad. De kaartjes waren ontzettend duur en om nou te spreken van een geweldige performance, mwah. Michael was een wrak toentertijd
Heb het concert later uiteraard gezien en echt ik had het graag willen bijwonen.
Ik vond het leuk om hem met zijn broers te zien, daar alleen al om.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:08:04 #169
265233 veuvje
MJ......Love
pi_71768181
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef Noax het volgende:

[..]

Heb het concert later uiteraard gezien en echt ik had het graag willen bijwonen.
Ik vond het leuk om hem met zijn broers te zien, daar alleen al om.
Klopt heb ik ook!!! Alleen al om hem met zijn broers te zien, maar kaartjes waren inderdaad niet te betalen!!!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:10:15 #170
111172 Noax
pi_71768229
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:08 schreef veuvje het volgende:

[..]

Klopt heb ik ook!!! Alleen al om hem met zijn broers te zien, maar kaartjes waren inderdaad niet te betalen!!!
Het was omdat ik toen last van enorme vliegangst had, anders was ik echt gegaan.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_71768423
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik ben de reisleider
Waar kan ik me aanmelden?
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:30:15 #172
111172 Noax
pi_71768825
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef Rnnz het volgende:

[..]

In dat ruimtepak zit hij inderdaad niet, is gewoon een stuntman.
Hoe ben jij tot die conclusie gekomen?
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_71768916
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:30 schreef Noax het volgende:

[..]

Hoe ben jij tot die conclusie gekomen?
Ehm.. gelezen, logisch nagedacht, en het stukje nog eens bekeken. Ze laten een superster echt niet in de lucht zweven met zo'n maf pak aan.

Trouwens, Bobbie als reisleider? Ik wil niet verdwalen.

Grapje.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:34:31 #174
265233 veuvje
MJ......Love
pi_71768954
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:17 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Waar kan ik me aanmelden?
Misschien moeten we daar een nieuw topic over open waar iedereen zich aan kan melden
We kunnen proef draaien misschien op 29 augustus ergens......dan kunnen we meteen kijken hoe onze reisleider het doet
pi_71769024
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:32 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ehm.. gelezen, logisch nagedacht, en het stukje nog eens bekeken. Ze laten een superster echt niet in de lucht zweven met zo'n maf pak aan.

Trouwens, Bobbie als reisleider? Ik wil niet verdwalen.

Grapje.

Ik ben al een keer in LA geweest, dus dat moet goed komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')