Ja oké, ik ben nooit zo'n Prince-fan geweest. Een enkel nummer vond ik maar lekker.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Nounou... copycat?
BTW Prince gaf meer om z'n muziek dan om z'n bekendheid en Michael andersom. Hij ging terug 'underground' door zijn naam te veranderen in een symbool.
Drie uur lopen van een treinstation afquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In welk gat woon jij?![]()
Ook net iets te ver weg voor mij btw
En zo is dat. Overigens vind ik Prince veel unieker dan MJ. MJ deed alsmaar hetzelfde kunstje, Prince is toch wel een pieleke meer veelzijdig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:50 schreef Rnnz het volgende:
Sommige zeggen dat juist Michael Jackson veel heeft gekopieerd van Prince.
Ik steun overigens beide stellingen niet, ze zijn allebei uniek.
Ik ga hier 1 keer op reageren, daarna niet meer:quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En zo is dat. Overigens vind ik Prince veel unieker dan MJ. MJ deed alsmaar hetzelfde kunstje, Prince is toch wel een pieleke meer veelzijdig.
Aan de andere kant, had Lester dan al niet eerder van hem moeten laten horen wat betreft de voogdij...quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk anders niet dat Lester gaat liegen.
Nou ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen... en wie de vader is (ik hoop nog steeds gewoon MJ)...quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk anders niet dat Lester gaat liegen.
En Elizabeth pakt inderdaad elke mogelijkheid om MJ ook maar enigszins af te vallen. Ze moet ook wel, stel je eens voor dat de MJ lunatics hun held te veel gaan eren.
Lester is hoogstwaarschijnlijk gewoon omgekocht door NOTW. Lekker nog ff cashen op MJ's dood, zoals zovelen doen en zullen doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, had Lester dan al niet eerder van hem moeten laten horen wat betreft de voogdij...
News Of The World?quote:
Dan lees je toch echt heel selectief, en verder: Boeien!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik ga hier 1 keer op reageren, daarna niet meer:
Het lijkt wel of jij alleen komt reageren als je MJ kan afzeiken op wat voor manier dan ook. Uiteraard heeft iedereen recht op zijn of haar eigen mening, maar ik vind jou echt heel irritant.
ZoFijn hoor, die vrijheid van meningsuiting hier!
welke dealquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:45 schreef Robijn1961 het volgende:
Vandaag hearing over de rehearsals, Katherine gaat wel of niet de deal goedkeuren. Spannend!
Sony en AEG hebben een deal gemaakt om een film uit te brengen over de laatste dagen van MJ. AEG schijnt 100 uur beeldmateriaal te hebben, met name van repetities. Ze willen daar een bioscoop film van maken.quote:
Bedankquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:10 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Sony en AEG hebben een deal gemaakt om een film uit te brengen over de laatste dagen van MJ. AEG schijnt 100 uur beeldmateriaal te hebben, met name van repetities. Ze willen daar een bioscoop film van maken.
He Piepie!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:31 schreef piepie het volgende:
Oh die ...![]()
Lief filmpje voor de echte MJ fans
(laatste foto vind ik ook de allermooiste. Als iemand die heeft mag die hem plaatsen ...)
Bedoel je wat betreft het begraven?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:35 schreef Rnnz het volgende:
Ik mag toch hopen dat Katherine niet moeilijk gaat doen hierover.
Krijg een beetje nare gevoelens bij haar de laatste tijd...
ik ga met je meequote:Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Bedoel je wat betreft het begraven?
Britse boulevard krant Mirror meldt dat hij begraven is...totaal anoniem en niet te vinden.
Ik vind dit toch wel een hard gelag. Hij hield van zijn fans. Was er nou echt geen andere manier? Veel security erom heen, of hem plaatsen in een mausoleum.
Ik had hem graag willen bezoeken. Zonder ergens aan te zitten.
Wie weet doe ik dat toch nog wel, ga ik gewoon naar dat kerkhof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |