Ik ga Stranger In Moscow doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:14 schreef DrDentz het volgende:![]()
Wie gaat Stranger in Moscow doen?
Tokio Hotel?
Ik heb sowieso nog nooit een Michael Jackson-cover gehoord die beter is dan het origineel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:20 schreef Rnnz het volgende:
Wauw, die versie van Jay Kid![]()
Die is gewoon beter dan die van Michael![]()
Idd, geloof er niets van hoor. Dat hebben die tabloids mooi verzonnen wederomquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die LesterEven een stab in the back hoor...*
*Mocht hij echt de publiciteit hebben opgezocht natuurlijk![]()
dat klopt ik had het laatste halfuur maar gezienquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:04 schreef veuvje het volgende:
Ik zag net dat er op ARTE (Duitse zender) om 17.50 een dubbelportret docu wordt uitgezonden van Prince en Michael. Geen idee of het wat is maar ik dacht misschien vinden mensen dat leuk om te kijken!
Ze zonden daar net ook Moonwalker uit en echt waar ze hadden hem gewoon ondertiteld!
Bedankt zeg ....quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:04 schreef veuvje het volgende:
Ik zag net dat er op ARTE (Duitse zender) om 17.50 een dubbelportret docu wordt uitgezonden van Prince en Michael. Geen idee of het wat is maar ik dacht misschien vinden mensen dat leuk om te kijken!
Ze zonden daar net ook Moonwalker uit en echt waar ze hadden hem gewoon ondertiteld!
ik kon ook niet alles verstaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:57 schreef veuvje het volgende:
Nou wat de docu wel duidelijk maakte was dat Prince en Michael zeker op het laatste toch veel op mekaar lekenVond het een leuke docu, soms wat lastig te volgens doordat het Duits was maar ach!
Tijdens het filmpje zie je toch echt Mark Lester praten....quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:18 schreef Bevin het volgende:
[..]
Idd, geloof er niets van hoor. Dat hebben die tabloids mooi verzonnen wederom
He gelukkig dat ik niet de enige wasquote:
Ganz ver hier vandaan anywayquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:57 schreef Cmonv het volgende:
Volgende vrijdag Michael tribute in club Watt, Rotterdam, wie komt ook?
is te ver weg voor mequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:57 schreef Cmonv het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:57 schreef Cmonv het volgende:
In welk gat woon jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |