Ah, die met Pras toch? Is wel een lekker nummerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:33 schreef quirina het volgende:
http://www.tribute2009.com/
Ik zit erover te denken om daar naartoe te gaan.
Enne kennen jullie deze?
Ik weet niet of dit echt is maar het klinkt wel tof.
Is er bekend gemaakt welke artiesten daar gaan optreden dan? Niet dat ik zelf van plan ben er heen te gaan, maar ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:33 schreef quirina het volgende:
http://www.tribute2009.com/
Ik zit erover te denken om daar naartoe te gaan.
Enne kennen jullie deze?
Ik weet niet of dit echt is maar het klinkt wel tof.
I'm just the messenger.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef DrDentz het volgende:
Kijk je daar naar uit, Rnnz?
Robbie Williams die Man in the Mirror zingt?
Check dan ook m'n antwoord in je andere topic....quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:28 schreef Falco het volgende:
Het lijk van Michael Jackson, ligt dat nou nog steeds boven de grond en zo ja, waar ligt het? Ik heb geen nieuwsbericht meegekregen dat hij begraven of gecremeerd is. Hij wou zich toch ook laten invriezen? Misschien wel verstandig, want na zes weken begint zo'n lijk wel uit elkaar te vallen dacht ik zo.
Michael is gebalsemd. Dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:28 schreef Falco het volgende:
Het lijk van Michael Jackson, ligt dat nou nog steeds boven de grond en zo ja, waar ligt het? Ik heb geen nieuwsbericht meegekregen dat hij begraven of gecremeerd is. Hij wou zich toch ook laten invriezen? Misschien wel verstandig, want na zes weken begint zo'n lijk wel uit elkaar te vallen dacht ik zo.
Ach ja...kan net zo goed weer niet op waarheid berusten, dat bericht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die LesterEven een stab in the back hoor...*
*Mocht hij echt de publiciteit hebben opgezocht natuurlijk![]()
Ergens heb ik het idee dat we het ook nooit te weten komen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:38 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Michael is gebalsemd. Dus.
Waar hij nu is weet niemand. Er zijn geruchten dat zijn moeder papieren getekend heeft om hem op Forest Lawn Cemetery in LA te laten begraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |