quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:23 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.zshare.net/audio/637779640e61e9d2/
Luurtje.
Hoi lekkertje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:22 schreef damsco het volgende:
WTF was gebanned, log ik na maanden eens in heb ik weer toegang. Gaat het nu automatisch ofzo?
Ik heb maar 1 uur geslapen vannacht dus ik klink een beetje raarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
!
Soms klink je echt als een Helmonder.
[..]
Hoi lekkertje.
quote:
Je klinkt alsof je slechte seks hebtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 uur geslapen vannacht dus ik klink een beetje raar
*simpel excuusje*
Jawel, je bent een mannelijke sletquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben heul geen manhoer.
Niet, als ik dan een fout maak is gelijk mijn hele reputatie naar de klote.
[..]
Dat je dat "Friends" zegt?
Lijkt me toch iets voor jou.
[..]
Komt door al die blaren op mijn handen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je slechte seks hebt.
Dude.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:25 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.zshare.net/audio/637779640e61e9d2/
Luurtje.
Trekken is geen seks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Komt door al die blaren op mijn handen.
Geeeeen idee. Een flinke emmer in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het zal ook wel meevallen I guess. Hoeveel liter heb jij gebruikt?
We hebben over 5 jaar een trio met IQM. Hij gaat het zwaar krijgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeeeen idee. Een flinke emmer in ieder geval.
Hoi ander lekkertjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
!
Soms klink je echt als een Helmonder.
[..]
Hoi lekkertje.
Heb jij nou een Wiske smiley in je foboquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We hebben over 5 jaar een trio met IQM. Hij gaat het zwaar krijgen.
Omdat ik jou dan niet meer zo ver kan krijgen om dit soort opmerkingen te maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef Fascination het volgende:
Waarom staat er geen 'zelfmoord plegen' bij de opties?
Ja, ik vraag me af waarom hij zo'n kritiek heeft op iedereenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef Fascination het volgende:
Alluurtje ik zag die reactie van Scorp[AM] in je fobo.Wat een faalhaas. Hij noemde mij ook al eens dikzak.
Dat heb jij scherp opgemerkt, ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb jij nou een Wiske smiley in je fobo
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef Fascination het volgende:
Alluurtje ik zag die reactie van Scorp[AM] in je fobo.Wat een faalhaas. Hij noemde mij ook al eens dikzak.
Ik vond het sowieso al een loser. Hij ziet eruit als iemand van 13 en valt hoogstwaarschijnlijk op schattige jonge meisjes van diezelfde leeftijd, dus iedereen die een wat vrouwelijker figuur heeft is dik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af waarom hij zo'n kritiek heeft op iedereen? Zijn vriend (op die andere pics) is dus duidelijk 1000x lekkerder dan hem, en dan nog heeft ie zo'n ego
.
Zozo, wat een vriendelijkheid van jouw kantquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af waarom hij zo'n kritiek heeft op iedereen? Zijn vriend (op die andere pics) is dus duidelijk 1000x lekkerder dan hem, en dan nog heeft ie zo'n ego
.
[..]
Dat heb jij scherp opgemerkt, ja.
PLEUUUUUNTJEEEEEEEE! Nog bedankt overigens voor dat lieve smsje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, weekend en klaar met werken.Heerlijk.
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zozo, wat een vriendelijkheid van jouw kant
Welke? Mijn smsjes zijn toch altijd lief?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
PLEUUUUUNTJEEEEEEEE! Nog bedankt overigens voor dat lieve smsje.
De laatste. Oh dat klinkt wel interessant ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Welke? Mijn smsjes zijn toch altijd lief? [ afbeelding ]
Vanavond komt er trouwens een interessante docu op tv.
http://www.tvgids.nl/artikel/31484/Omstreden_kiekjes/
Super sad, jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[url]http://fotoboek.fok.nl/Scorp[AM]/7/25#2142548[/url]
Deze blijft ook prachtig, Allure.
Ik ga voor een bank.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
Melden er zich nog andere mensen dan BobbyB om een posttrein te overvallen?
Ging die foto's bekijken, zitten erg mooie tussen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
De laatste. Oh dat klinkt wel interessant ja.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
Melden er zich nog andere mensen dan BobbyB om een posttrein te overvallen?
Ik vond hem ook al knap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Super sad, ja.
http://i.fok.nl/userpics//4540/lorenik.jpg
Die linkse. Echt super sexy.
Laten we er vanuit gaan dat er 8 miljoen aanwezig is, hoogstwaarschijnlijk digitaal (heel jammer, dat is een stuk moeilijker), dan hebben we ongeveer 2,6 de man. Inclusief bobby dus.quote:
Je doet niet meer mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wil ik wel overvallen
Zelfs ik vind 'm wel knap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Super sad, ja.
http://i.fok.nl/userpics//4540/lorenik.jpg
Die linkse. Echt super sexy.
Ik trek wel veel inkijk aan om de aandacht af te leiden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat er 8 miljoen aanwezig is, hoogstwaarschijnlijk digitaal (heel jammer, dat is een stuk moeilijker), dan hebben we ongeveer 2,6 de man.
Dan dwingen we bobby om een jurk aan te doen en hakken om de aandacht ook af te leiden en dan zal ik opzoek gaan naar de computerkamer voor pasjes, gebruikersnamen, wachtwoorden en een mongool die mij wil helpen alles van de centrale bankrekening over te schrijven naar die van ons. Daarna: verhuizen naar Cannes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik trek wel veel inkijk aan om de aandacht af te leiden.
Whut, ze kwam een gestoord wijf met een mes tegen of zo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
Fas, SmartAss kwam je tegen in de winkel.
Waterdicht plan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan dwingen we bobby om een jurk aan te doen en hakken om de aandacht ook af te leiden en dan zal ik opzoek gaan naar de computerkamer voor pasjes, gebruikersnamen, wachtwoorden en een mongool die mij wil helpen alles van de centrale bankrekening over te schrijven naar die van ons. Daarna: verhuizen naar Cannes.
Dat is niet waterdichtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waterdicht plan!
Nu ga ik douchen.
Zie vanmiddag:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut, ze kwam een gestoord wijf met een mes tegen of zo?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chagrijnig winkelpersoneel![]()
Ga dan niet in een winkel werken, als je er niet tegen kan.
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik was in een kledingwinkel, niet een supermarkt.
Wat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
Fas, SmartAss kwam je tegen in de winkel.
Hai.quote:
Hahaha.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan dwingen we bobby om een jurk aan te doen en hakken...
Waar twijfel je aan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:11 schreef krioro het volgende:
Ik twijfel of ik een schilderij zal kopen.
Signature. Wat een leuke!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een nieuwe ondertitel.Of heet dat een signature?
Whatever.
Hahahaha. Ik vind 'm tof.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een nieuwe ondertitel.Of heet dat een signature?
Whatever.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zoveel lijken 4EBE en Smart_ass toch niet op elkaar?
Of ik het het geld waard vind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler fail.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Of ik het het geld waard vind.Das wel een goede reden om het voorlopig nog niet te kopen, gewoon weken blijven dralenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler fail.
Kun je praatjes maken met r
compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zoveel lijken 4EBE en Smart_ass toch niet op elkaar?
Ja, alleen is morgen de laatste dag dat ze hier is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel een goede reden om het voorlopig nog niet te kopen, gewoon weken blijven dralen
Kun je praatjes maken met r
Ja, dan weet ik het ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, alleen is morgen de laatste dag dat ze hier is.
Nou.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik het ook niet hoor
quote:Poll: Wat moet ik doen?
Je hebt gestemd op: Beginnen aan de serie 'Oz'
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Of ik het het geld waard vind.Wat voor schilderij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler fail.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Welke is dat? Die wat vollere?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef Smart_ass het volgende:
Whehe, ik kijk baby te huur op vakantie. Die boerin uit Grunn, jezus mina wat een chagrijnige doos. Echt hoor.
Ja die Charlotte. Ze komt ook echt zo dom over. Volgens mij is ze dat ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke is dat? Die wat vollere?
Hmm, moet nog maar eens een uizending kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die Charlotte. Ze komt ook echt zo dom over. Volgens mij is ze dat ook.
Ja echt he, die gaat zich schamen dat ze heeft meegedaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:14 schreef Smart_ass het volgende:
Die Chantal is trouwens ook een achterlijk zeikwijf.
Wie heeft dat besloten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We hebben over 5 jaar een trio met IQM. Hij gaat het zwaar krijgen.
Een bomenlandschap met verschillende kleuren blauw en groen, deels geschilderd met kokosspul, was mijn favoriet.quote:
Kokosspul?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Een bomenlandschap met verschillende kleuren blauw en groen, deels geschilderd met kokosspul, was mijn favoriet.
Op dat meisje zelf na dan hè.
Ahaa, als je het echt mooi vindt moet je het gewoon doen, tenzij het echt enorm duur is. Een mooi schilderij aan de muur is wel wat waard.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Een bomenlandschap met verschillende kleuren blauw en groen, deels geschilderd met kokosspul, was mijn favoriet.
Op dat meisje zelf na dan hè.
Say whut?quote:
quote:
hier is t erg gezelligquote:
Jummiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan ruikt je kamer in elk geval tropisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |