Hai.quote:
Hahaha.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan dwingen we bobby om een jurk aan te doen en hakken...
Waar twijfel je aan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:11 schreef krioro het volgende:
Ik twijfel of ik een schilderij zal kopen.
Signature. Wat een leuke!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een nieuwe ondertitel.Of heet dat een signature?
Whatever.
Hahahaha. Ik vind 'm tof.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een nieuwe ondertitel.Of heet dat een signature?
Whatever.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zoveel lijken 4EBE en Smart_ass toch niet op elkaar?
Of ik het het geld waard vind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler fail.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Of ik het het geld waard vind.Das wel een goede reden om het voorlopig nog niet te kopen, gewoon weken blijven dralenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler fail.
Kun je praatjes maken met r
compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zoveel lijken 4EBE en Smart_ass toch niet op elkaar?
Ja, alleen is morgen de laatste dag dat ze hier is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel een goede reden om het voorlopig nog niet te kopen, gewoon weken blijven dralen
Kun je praatjes maken met r
Ja, dan weet ik het ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, alleen is morgen de laatste dag dat ze hier is.
Nou.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik het ook niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |