abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71709551
In de McDonald's in Rome. Ik snapte de sluiting van de deur niet. Toen ik erin ging deed ie *klik* en toen ik eruit wou niet. Draaien, duwen, rammen, trekken, niets hielp. Dus na 5 minuten hannesen was er toch een beetje paniek en probeerde ik toch maar es "Aiuta!" te roepen. Werd er uiteindelijk geklopt van de andere kant en druk gebrabbeld in het Italiaans. Nog een stem erbij, nog een stem, drie, vier vijf mensen die nu bezig waren met mijn deur. Ik nog maar eens draaien, duwen, rammen en trekken tegelijk. En daar stond ik ineens met een knal, een zwiep en een knalrode kop voor drie klanten en twee Mac-medewerkers.

Ergste was dat ik alleen een vrouwelijk plasje had gedaan, maar omdat ik zo bezweet en rood terug kwam bij mijn reisgenoten meteen om de oren kreeg: "Zo, lekker zitten beren zeker?"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71709831
Keer met vrienden in praag. In een restaurant moest ik pissen. Loop de wc's in, de twee urinoirs waren bezet.. ik trek de deur van de gewone wc open, want die was niet op slot. Zit er iemand op te stijgen..
pi_71710104
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
de toiletten op station nijmegen met kaarsjes en tv en muziek enzo een plassensatie

oh, en zelfs een aquarium
Die wc owned zo hard
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71710476
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef Knuffleheinz het volgende:
Keer met vrienden in praag. In een restaurant moest ik pissen. Loop de wc's in, de twee urinoirs waren bezet.. ik trek de deur van de gewone wc open, want die was niet op slot. Zit er iemand op te stijgen..
Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.
pi_71713136
In Hong Kong hebben ze een cafe genaamd het Modern Toilet Cafe

Only in Asia..

Ben d'r geweest, dus dat is mijn toilet anekdote.
pi_71713560
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:
In de McDonald's in Rome. Ik snapte de sluiting van de deur niet. Toen ik erin ging deed ie *klik* en toen ik eruit wou niet. Draaien, duwen, rammen, trekken, niets hielp. Dus na 5 minuten hannesen was er toch een beetje paniek en probeerde ik toch maar es "Aiuta!" te roepen. Werd er uiteindelijk geklopt van de andere kant en druk gebrabbeld in het Italiaans. Nog een stem erbij, nog een stem, drie, vier vijf mensen die nu bezig waren met mijn deur. Ik nog maar eens draaien, duwen, rammen en trekken tegelijk. En daar stond ik ineens met een knal, een zwiep en een knalrode kop voor drie klanten en twee Mac-medewerkers.

Ergste was dat ik alleen een vrouwelijk plasje had gedaan, maar omdat ik zo bezweet en rood terug kwam bij mijn reisgenoten meteen om de oren kreeg: "Zo, lekker zitten beren zeker?"
pi_71715590
Op Lowlands dacht ik een geschikt toilet gevonden te hebben om mijn behoefte in te doen. Toen ik de deur dicht trok en op slot wilde doen, besefte ik tot mijn schrik dat er een idioot is geweest die het nodig vond om "Apeldoorn" met stront op de WC deur te schrijven...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:40:19 #48
78498 classpc
I don't like change
pi_71719637
Ik snap dat dus totaal niet he... die drang om ergens in een toilet stront overheen te smeren
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:18:59 #49
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_71722109
Op Graspop moest ik ook naar dw c.. en ik hou al niet van openbare toiletten, en al zeker niet voor een grote boodschap.
Gelukkig waren de meeste toiletten daar wel vrij schoon.
Dus ik zit daar, probeer me een beetje op m'n gemak te voelen.. komen er twee andere Nederlanders links en rechts van mijn hokje zitten.
Ik heb 10 minuten hun gesprek aan moeten horen hoe lekker hun uitwerpselen roken, wat de vorm was en maar de vragen van hen over of het ook zo lekker ging genegeerd.
En tja, ik had er echt geen zin om er uit te komen zonder klaar te zijn en ze misschien nog tegen te komen ook.
pi_71725590
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.
Ja daar was ik dus ook achter gekomen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 11:13:33 #51
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  zondag 9 augustus 2009 @ 11:44:58 #52
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_71726762
Ik had me op pinkpop lekker op een vrij schone wc geinstalleerd. Toen ik voor me keek hing op de deur een briefje "speel mee: toilettennis. Kijk links". Toen ik naar links keek hing daar een briefje "kijk naar rechts" en op de rechtermuur hing toen een briefje "goed zo, en kijk nu weer naar links".

Je moet er maar opkomen
Vampire Romance O+
  zondag 9 augustus 2009 @ 11:59:36 #53
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:10:26 #54
3542 Gia
User under construction
pi_71727331
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:10 schreef Aotearoa het volgende:
In Hong Kong hebben ze een cafe genaamd het Modern Toilet Cafe

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Only in Asia..

Ben d'r geweest, dus dat is mijn toilet anekdote.
Leuk!!
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:23:55 #55
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_71727619
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:13 schreef RHCPeter het volgende:
TVP
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_71727989
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Wees blij dat ze het nog doen op het toilet... Had een Tsjech meegemaakt die zo verschrikkelijk dronken was... dat ie zittend eerst zijn stoel onder te zeiken en 10 seconden later in slaap viel.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:56:00 #57
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71732409
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:44 schreef MouseOver het volgende:
Ik had me op pinkpop lekker op een vrij schone wc geinstalleerd. Toen ik voor me keek hing op de deur een briefje "speel mee: toilettennis. Kijk links". Toen ik naar links keek hing daar een briefje "kijk naar rechts" en op de rechtermuur hing toen een briefje "goed zo, en kijk nu weer naar links".

Je moet er maar opkomen
Tsja, zie je wel vaker. Met dikke stift gekliederd: "Kijk omhoog als er brand is".
En de tekst op plafond "Alleen als er brand is Sukkel1!!!11!!!!!1E@!@EINSZZZZ!!11!!!"
pi_71733013
De toiletten op de zwarte cross
En dan bedoel ik die kunststof wc's waar je met drie man tegelijk in pist

Waarschijnlijk waren ze vergeten om deze leeg te halen want een stuk of 10 van die dingen stroomden allemaal over
You dream it, I live it.
pi_71733962
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:13 schreef Meddo het volgende:
De toiletten op de zwarte cross
En dan bedoel ik die kunststof wc's waar je met drie man tegelijk in pist

[ afbeelding ]

Waarschijnlijk waren ze vergeten om deze leeg te halen want een stuk of 10 van die dingen stroomden allemaal over
En toch blijven die mensen maar doorpissen he
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_71734218
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:

de toiletten op station nijmegen met kaarsjes en tv en muziek enzo een plassensatie

oh, en zelfs een aquarium
Station Nijmegen.

quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:

als het al een vies zooitje is betaal ik sowieso niet, als t er netjes uitziet laat ik t ook gewoon zo achter, en betaal ik dr voor.

Een toilet in Nieuw-Zeeland.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')