Kampioenenrondequote:Seeded
Arsenal Eng
Olympique Lyon Fra
Sporting CP Lisbon Por
Panathinaikos Gre
VfB Stuttgart Ger
VS
Unseeded
FC Timisoara Rom
Anderlecht Bel
Celtic Sco
Atlético Madrid Esp
Fiorentina Ita
quote:Seeded
Olympiakos Piraeus Gre
FC København Den
Levski Sofia Bul
Maccabi Haifa Isr
FC Zürich Sui
VS
Unseeded
FC Salzburg Aut
DVSC Debrecen Hun
APOEL Nicosia Cyp
FK Ventspils Lat
Sheriff Tiraspol Mol
quote:Seeded
Werder Bremen Ger
Villarreal Esp
AS Roma Ita
PSV Eindhoven Ned
Shakhtar Donetsk Ukr
Zenit St. Petersburg Rus
Hamburger SV Ger
Benfica Por
Valencia Esp
Ajax Ned
Steaua Bucuresti Rom
Fenerbahçe Tur
FC Basel Sui
Lille OSC Fra
Everton Eng
Club Brugge Bel
Heerenveen Ned
Galatasaray Tur
Austria Wien Aut
Lazio Roma Ita
Hertha BSC Ger
Sparta Praha Cze
Dinamo Bucuresti Rom
AEK Athens Gre
Slavia Praha Cze
Metalist Kharkiv Ukr
Aston Villa Eng
Athletic Bilbao Esp
Partizan Belgrade Srb
Hapoel Tel-Aviv Isr
FC Twente Enschede Ned
Dinamo Zagreb Cro
Litex Lovech Bul
Fulham FC Eng
CSKA Sofia Bul
Toulouse FC Fra
CFR Cluj Rom
OB Odense Den
VS
Unseeded
Lech Poznan Pol
Genoa Ita
Slovan Liberec Cze
Red Star Belgrade Srb
Hearts FC Sco
Brøndby IF Den
Trabzonspor Tur
Metalurg Donetsk Ukr
En Avant Guingamp Fra
FC Vaslui Rom
PAOK Thessaloniki Gre
Amkar Perm Rus
Dinamo Moscow Rus
MSK Zilina Svk
Tromsø IL Nor
Rapid Wien Aut
Vorskla Poltava Ukr
FC Sion Sui
NAC Breda Ned
BATE Borisov Bls
Nacional Funchal Por
IF Elfsborg Swe
Sivasspor Tur
Racing Genk Bel
FK Teplice Cze
Sigma Olomouc Cze
Stabæk IF Nor
Sturm Graz Aut
Bnei Yehuda Isr
MFK Kosice Svk
Slovan Bratislava Svk
St. Patrick's Athletic Irl
NK Maribor Slo
FK Sarajevo Bos
Garabag Agdam Azb
FK Baku Azb
Levadia Tallinn Est
FK Aktobe Kaz
Zo te zien kunnen alle Nederlandse clubs NAC loten, en verder niet onderlingquote:
fulham, brugge en hapoel moet te doen zijn.quote:
Voor Twente zou Genk ideaal zijn, denk ik. Metallurg en Dinamo zijn vrij goede clubs en je moet natuurlijk ook zo'n enorme reis maken. Bij die andere 2 clubs zou je te maken kunnen krijgen met onderschatting en daar moet je altijd mee oppassen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:36 schreef zlakto het volgende:
Twente ziet er op het oog slecht uit. Maar eerst maar afwachten wat eruit komt rollen, wie weet is het wel quarabag. Zie ook voor iedereen kansen, misschien met een beetje gunstige loting zelfs voor NAC.
Aktobe komt trouwens uit Kazachstan, en is afvaller uit de Championsleague. Speelden thuis 0-0 tegen Maccabi Haifa en stonden daar uit na een kwartier met 0-3 voor, Alleen stond het na 90 minuten 4-3
Fulham is normaal ook een maatje te groot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:44 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
fulham, brugge en hapoel moet te doen zijn.
galatasaray en villareal zijn beter, dus zal nac het nodige geluk nodig hebben.
toen twente werd uitgeschakeld door levadia tallinn telde twente ook nog mee.. deze ronde denk ik dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Worden de coefficient-punten gedeeld door het aantal deelnemers in de groepsfase of door het aantal deelnemers in deze ronde?
Totaal aantal ploegen in Europa.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Worden de coefficient-punten gedeeld door het aantal deelnemers in de groepsfase of door het aantal deelnemers in deze ronde?
Door het aantal landen dat in het totaal mee doet in europa. Bij portugal zijn er bijvoorbeeld al 2 van de 6 uitgeschakeld maar wordt het puntentotaal nog steeds gedeeld door 6. Daarom is het erg belangrijk dat de Nederlandse ploegen deze ronden overleven want in de groepsfase kun je lekker veel punten pakken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Alle clubs die meedoen in Europa. De intertoto telde niet mee voor die lijst (2 jaar geleden verloor Utrecht meteen, die telden toen ook niet mee), maar die bestaat nu dus niet meer, je komt meteen in de voorrondes van de EL terecht. Daarom is het ook ideaal dat NAC al z'n wedstrijden gewonnen heeft in de voorronde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Voorronde telt niet zo zwaar mee, 1 punt per zege. In de EL zelf wordt het 2 punten per zege inderdaad (1 punt voor een gelijkspel).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:24 schreef zlakto het volgende:
Hoe komt bijvoorbeeld Nac aan 4 punten? Ze hebben toch al 4 keer gewonnen? dan zouden ze er toch 8 moeten hebben? Of gaat het per ronde?
Dat heb ik niet gezegd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof NAC kans maakt tegen een ploeg uit de Premier league
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:44 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
fulham, brugge en hapoel moet te doen zijn.
galatasaray en villareal zijn beter, dus zal nac het nodige geluk nodig hebben.
ditquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof NAC kans maakt tegen een ploeg uit de Premier league
Ja, maar de play-off van de EL is tegelijk met de laatste voorronde CL.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:17 schreef FinancialBubble het volgende:
Dus de CL begint met poules, en de EL begint met 1 vs 1 wedstrijden?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Hoe laat komt de loting van EL?
Ik heb maar tot 12.30 internet op de zaak
Gaat hem niet worden voor die tijd zeker?
Helaas nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef borisz het volgende:
Om de CL en EL topic niet zo groot te vervuilen een algemeen loting topic.
12.00 de loting van de CL en 13.30 de loting van de Europa League.
Je hebt er in de eerste ronde altijd wel dat soort clubs tussen zitten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:19 schreef pekel het volgende:
Straks in de CL leuke potjes als Sheriff - Internazionale en Barcelona - Ventspils. Daar blijf je voor thuis.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Celtic - ArsenalDat kan een leuke pot worden
Dat zijn altijd geweldige wedstrijden in een samenvattingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:19 schreef pekel het volgende:
Straks in de CL leuke potjes als Sheriff - Internazionale en Barcelona - Ventspils. Daar blijf je voor thuis.
Het heet toch niet voor niets champions league ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:19 schreef pekel het volgende:
CL is voorbij, rond 13.23 de EL loting.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:28 schreef GieJay het volgende:
Ben ik nou de enige die niet de loting op eurosport ziet maar een kutwedstrijd van braga ofzo?
De loting is half 2.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:28 schreef GieJay het volgende:
Ben ik nou de enige die niet de loting op eurosport ziet maar een kutwedstrijd van braga ofzo?
De loting van EL is pas over een uur. Eurosport is weer live vanaf 13.15.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:28 schreef GieJay het volgende:
Ah.. ik dacht al, kzag het ook niet in de gids staanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
CL is voorbij, rond 13.23 de EL loting.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:16 schreef ktnxbye het volgende:
Celtic stelt natuurlijk geen ruk voor.
Joh die zijn dan ook niet geplaatstquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:48 schreef twister_rodriguez het volgende:
Nac heeft echt bij far de sterkste tegenstanders....
De voorbereiding is heel wat anders dan een vooronde Europacup. Ik ga helemaal niemand onderschatten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef neilpad het volgende:
Brondby en Sivasspor, beide teams hebben tegen PSV gespeeld in de voorbereiding.
Stelt allebei niet veel voor. De andere drie tegenstanders die ze kunnen loten ook niet maar goed.
Weet niet of de supporters daar op zitten te wachten. wat een pokkereis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef Falco het volgende:
Twente tegen die exotische Qarabag-gasten. Daarvoor zou ik toch wel tekenen. Kosice en Genk zijn oke, maar Dinamo Moskou en Donetsk
.
ik zie geen nadelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:35 schreef Kopbal het volgende:
'Racism will not be tolerated'
Dan kunnen we het halve Oostblok gaan uitsluiten
Nou zegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef Kafka. het volgende:
Spanning en sensatie.
Luquequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:40 schreef w00h00 het volgende:
Wie zit er voor Ajax in de zaal?
Ik weet nog wel dat ze in Eindhoven waren. gewoon 90 minuten lang kabaal maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:40 schreef Kopbal het volgende:
PAOK![]()
Zou ik nog wel een keer een wedstrijd van willen bezoeken...in Griekenland dan.
Dat boeit weinig, aangezien NAC al wel voor punten heeft gezorgd. Het is niet of ze helemaal geen punten hebben gepakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
NAC
Leuk al die voorrondjes maar uiteindelijk vlieg je er alsnog uit.
Plus alles wordt gedeeld door 6 ipv 5.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
Villareal is echt zo'n club die de tegenstander onderschat. ik zie NAC in deze vorm nog wel stunten.
Bijna geen punten, vergeet niet dat het hier slechts om de kwalificatierondes gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat boeit weinig, aangezien NAC al wel voor punten heeft gezorgd. Het is niet of ze helemaal geen punten hebben gepakt.
Dat was ook gebeurd als ze er meteen uitlagen. Nu hebben ze in ieder geval nog een paar potjes gewonnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Damzkieee het volgende:NAC
ach, 0.667 punten heeft NAC ons tot nu toe bezorgd. (4/6)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Damzkieee het volgende:NAC
Correct, ik zat er weer eens naast.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat boeit weinig, aangezien NAC al wel voor punten heeft gezorgd. Het is niet of ze helemaal geen punten hebben gepakt.
Ik weet hoe het systeem werkt. NAC heeft 4 punten gepakt. In al die jaren zijn er ook Nederlandse ploegen geweest met 1 of zelfs 0 punten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bijna geen punten, vergeet niet dat het hier slechts om de kwalificatierondes gaat.
Ik niet, Villarreal is gewoon echt een goede ploeg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
Villareal is echt zo'n club die de tegenstander onderschat. ik zie NAC in deze vorm nog wel stunten.
Boratlandquote:
Wie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:47 schreef FinancialBubble het volgende:
En wat een kutclub weer voor PSV
OMG Azerbeidjanquote:
Ze schakelen Rosenborg uit. Oke Rosenborg is matig maar toch...quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die keeper is dat niet FM held Enyema?
Waaromquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Kopbal het volgende:
Israelische tegenstander![]()
Oprotten met die lui in Europese toernooien.
nou zeg jij kan ook niets hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer lekker zitten huilen in je hoekje oke?
Denk ook wel dat ze doorgaan, maar volgens mij zeg je gewoon makkie als je een team bijna niet kent.quote:
Dat zijn ze wel aan hun statuur en begroting verplicht ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Wopper1 het volgende:
Twente, PSV en Heerenveen kunnen toch wel de groepsfase bereiken, denk je zo...
Heerenveen kon het nog wel eens lastig krijgen, vooral daar in Griekenland.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Wopper1 het volgende:
Twente, PSV en Heerenveen kunnen toch wel de groepsfase bereiken, denk je zo...
Ik denk dat we met 6-2 gaan winnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:50 schreef w00h00 het volgende:
Ze winnen nooooit van de joden, noooooit van de jodennnn!
Loting is gefixed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef TheArt het volgende:
En weer de Nederlandse ploeg als eerste
Zegt hij terwijl ze niet eens in Europa zittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Kopbal het volgende:
Ah, de volgende in het rijtje Kopenhagen, Slavia Praag etc.
Bratislava
Ja, die warme ballen deden hun werk weer goed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef ASroma het volgende:
duidelijk gefixt met al die nederlandse clubs als eerste
Oh, mijn excuses. Ik zal het topic nu verlatenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zegt hij terwijl ze niet eens in Europa zitten
IK ZAG HET, ZE HADDEN DE NAMEN OP DE BALLETJES GEZET!!!1!!1einz!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef cultheld het volgende:
Wat een loting.. lijkt wel doorgestoken kaart. Heerenveen, PSV, Ajax én Twente waren als eerste per poule aan de beurt, of heb ik me ergens vergist?
Beter dan Heerenveen in ieder geval.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef cultheld het volgende:
Wat een loting.. lijkt wel doorgestoken kaart. Heerenveen, PSV, Ajax én Twente waren als eerste per poule aan de beurt, of heb ik me ergens vergist?
Gaat het niet om, ik snap je grap niet zo. Zeker niet na afgelopen jaar waarin wij wel gewoon goed hebben gepresteerd in Europaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses. Ik zal het topic nu verlaten
AZ versloeg ze in het jaar 2004/2005 vrij gemakkelijk. En het wordt leuk als je ze in eigen stadion verslaat: dan steken ze het eigen stadion ind e fikquote:
Donder toch op man. Als we hier niet van winnen, kunnen we net zo goed helemaal stoppen met voetbalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef TUFKAL het volgende:
Oei zware loting voor ajax.
Ach, de grap is makkelijk gemaakt. Helemaal met Ajax in een kwalificatieronde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gaat het niet om, ik snap je grap niet zo. Zeker niet na afgelopen jaar waarin wij wel gewoon goed hebben gepresteerd in Europa
Zulke uitspraken kan ik me van vorige wedstrijden ook nog goed herinneren..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Donder toch op man. Als we hier niet van winnen, kunnen we net zo goed helemaal stoppen met voetbal
Ach welnee. Moeten we makkelijk van winnen kunnen.quote:
En voor Feyenoord de volgende in het rijtje Teplice, Rapid Boekarest en Lech Poznan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Kopbal het volgende:
Ah, de volgende in het rijtje Kopenhagen, Slavia Praag etc.
Bratislava
Volgens transfermarkt.de werken ze beide met hetzelfde budget.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef SCH het volgende:
Is PAOK goed?
Vast en zeker. Maar je moet niet doen alsof we Barcelona geloot hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zulke uitspraken kan ik me van vorige wedstrijden ook nog goed herinneren..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef stefan92 het volgende:
[..]
En voor Feyenoord de volgende in het rijtje Teplice, Rapid Boekarest en Lech Poznan.
oh, wacht.
toch vreemd schijnbaar om sceptisch te zijn na de afgelopen jaren....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Donder toch op man. Als we hier niet van winnen, kunnen we net zo goed helemaal stoppen met voetbal
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef stefan92 het volgende:
[..]
En voor Feyenoord de volgende in het rijtje Teplice, Rapid Boekarest en Lech Poznan.
oh, wacht.
Ook niet alsof RKC geloot is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vast en zeker. Maar je moet niet doen alsof we Barcelona geloot hebben.
doe ik dat dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vast en zeker. Maar je moet niet doen alsof we Barcelona geloot hebben.
Omdat? Gewoon doen wat je moet doen en klaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Kopbal het volgende:
Wel alle Nederlandse clubs eerst thuis, dat is erg ongunstig.
Heerenveen niet toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Kopbal het volgende:
Tegen wie spelen jullie ook alweer eerst thuis?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Kopbal het volgende:
Heerenveen speelt eerst uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Kopbal het volgende:
Het is gewoon een nadeel als je het thuis niet kan afmaken, dan kan je namelijk ook in de eerste wedstrijd een beetje gaan counteren. Maargoed, in principe moeten PSV, Twente en Ajax dit wel redden natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat? Gewoon doen wat je moet doen en klaar.
Eerst uit in Nancyquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie ook alweer eerst thuis?
Het kan ook een voordeel zijn om eerst thuis te beginnen. Stel dat je de eerste wedstrijd verkloot, dan hoef je niet bang te zijn voor een lullige uitgoal in de tweede wedstrijd, want dan kun je die lullige uitgoal zelf makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is gewoon een nadeel als je het thuis niet kan afmaken, dan kan je namelijk ook in de eerste wedstrijd een beetje gaan counteren. Maargoed, in principe moeten PSV, Twente en Ajax dit wel redden natuurlijk.
Wij hebben onze Europese campagne dit jaar in Heerenveen, Kerkrade en Enschede.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie ook alweer eerst thuis?
Ach, Feyenoord is de afgelopen jaren een afgang in Europa bespaard. Andere clubs daarentegen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ben benieuwd wie Feyenoord gaat loten.
Onderschat PAOK niet, en overschat Heerenveen in Europa niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:07 schreef TheJanitor het volgende:
Mooie loting, makkelijk te doen voor alle Nederlandse clubs, behalve NAC. Als er een het niet haalt (Behalve NAC) zou het echt een schande zijn.
Heerenveen is dat warme weer helemaal niet gewendquote:
Ja en toen had Ajax ook steeds een hele goede speler net weggedaan, altijd dat gezeik...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zulke uitspraken kan ik me van vorige wedstrijden ook nog goed herinneren..
Wat een overschatting van het Nederlandse voetbal. Ik denk dat alleen PSV doorgaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:07 schreef TheJanitor het volgende:
Mooie loting, makkelijk te doen voor alle Nederlandse clubs, behalve NAC. Als er een het niet haalt (Behalve NAC) zou het echt een schande zijn.
Het lijkt me geen schande om door PAOK uitgeschakeld te worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:07 schreef TheJanitor het volgende:
De laatste Nederlandse club die dit toernooi won, speelt een jaartje niet meequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ben benieuwd wie Feyenoord gaat loten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een overschatting van het Nederlandse voetbal. Ik denk dat alleen PSV doorgaat.
Dit toernooi heeft nog geen enkele Nederlandse club gewonnen, want de Europaleague is dit jaar voor het eerst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:23 schreef Ytereo het volgende:
De laatste Nederlandse club die dit toernooi won, speelt een jaartje niet mee
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een overschatting van het Nederlandse voetbal. Ik denk dat alleen PSV doorgaat.
Is de beker ook anders?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit toernooi heeft nog geen enkele Nederlandse club gewonnen, want de Europaleague is dit jaar voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |