Ja, maar de play-off van de EL is tegelijk met de laatste voorronde CL.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:17 schreef FinancialBubble het volgende:
Dus de CL begint met poules, en de EL begint met 1 vs 1 wedstrijden?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Hoe laat komt de loting van EL?
Ik heb maar tot 12.30 internet op de zaak
Gaat hem niet worden voor die tijd zeker?
Helaas nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef borisz het volgende:
Om de CL en EL topic niet zo groot te vervuilen een algemeen loting topic.
12.00 de loting van de CL en 13.30 de loting van de Europa League.
Je hebt er in de eerste ronde altijd wel dat soort clubs tussen zitten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:19 schreef pekel het volgende:
Straks in de CL leuke potjes als Sheriff - Internazionale en Barcelona - Ventspils. Daar blijf je voor thuis.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Celtic - ArsenalDat kan een leuke pot worden
Dat zijn altijd geweldige wedstrijden in een samenvattingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:19 schreef pekel het volgende:
Straks in de CL leuke potjes als Sheriff - Internazionale en Barcelona - Ventspils. Daar blijf je voor thuis.
Het heet toch niet voor niets champions league ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:19 schreef pekel het volgende:
CL is voorbij, rond 13.23 de EL loting.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:28 schreef GieJay het volgende:
Ben ik nou de enige die niet de loting op eurosport ziet maar een kutwedstrijd van braga ofzo?
De loting is half 2.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:28 schreef GieJay het volgende:
Ben ik nou de enige die niet de loting op eurosport ziet maar een kutwedstrijd van braga ofzo?
De loting van EL is pas over een uur. Eurosport is weer live vanaf 13.15.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:28 schreef GieJay het volgende:
Ah.. ik dacht al, kzag het ook niet in de gids staanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
CL is voorbij, rond 13.23 de EL loting.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:16 schreef ktnxbye het volgende:
Celtic stelt natuurlijk geen ruk voor.
Joh die zijn dan ook niet geplaatstquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:48 schreef twister_rodriguez het volgende:
Nac heeft echt bij far de sterkste tegenstanders....
De voorbereiding is heel wat anders dan een vooronde Europacup. Ik ga helemaal niemand onderschatten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef neilpad het volgende:
Brondby en Sivasspor, beide teams hebben tegen PSV gespeeld in de voorbereiding.
Stelt allebei niet veel voor. De andere drie tegenstanders die ze kunnen loten ook niet maar goed.
Weet niet of de supporters daar op zitten te wachten. wat een pokkereis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef Falco het volgende:
Twente tegen die exotische Qarabag-gasten. Daarvoor zou ik toch wel tekenen. Kosice en Genk zijn oke, maar Dinamo Moskou en Donetsk
.
ik zie geen nadelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:35 schreef Kopbal het volgende:
'Racism will not be tolerated'
Dan kunnen we het halve Oostblok gaan uitsluiten
Nou zegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef Kafka. het volgende:
Spanning en sensatie.
Luquequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:40 schreef w00h00 het volgende:
Wie zit er voor Ajax in de zaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |