Ik weet nog wel dat ze in Eindhoven waren. gewoon 90 minuten lang kabaal maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:40 schreef Kopbal het volgende:
PAOK![]()
Zou ik nog wel een keer een wedstrijd van willen bezoeken...in Griekenland dan.
Dat boeit weinig, aangezien NAC al wel voor punten heeft gezorgd. Het is niet of ze helemaal geen punten hebben gepakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
NAC
Leuk al die voorrondjes maar uiteindelijk vlieg je er alsnog uit.
Plus alles wordt gedeeld door 6 ipv 5.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
Villareal is echt zo'n club die de tegenstander onderschat. ik zie NAC in deze vorm nog wel stunten.
Bijna geen punten, vergeet niet dat het hier slechts om de kwalificatierondes gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat boeit weinig, aangezien NAC al wel voor punten heeft gezorgd. Het is niet of ze helemaal geen punten hebben gepakt.
Dat was ook gebeurd als ze er meteen uitlagen. Nu hebben ze in ieder geval nog een paar potjes gewonnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Damzkieee het volgende:NAC
ach, 0.667 punten heeft NAC ons tot nu toe bezorgd. (4/6)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Damzkieee het volgende:NAC
Correct, ik zat er weer eens naast.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat boeit weinig, aangezien NAC al wel voor punten heeft gezorgd. Het is niet of ze helemaal geen punten hebben gepakt.
Ik weet hoe het systeem werkt. NAC heeft 4 punten gepakt. In al die jaren zijn er ook Nederlandse ploegen geweest met 1 of zelfs 0 punten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bijna geen punten, vergeet niet dat het hier slechts om de kwalificatierondes gaat.
Ik niet, Villarreal is gewoon echt een goede ploeg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
Villareal is echt zo'n club die de tegenstander onderschat. ik zie NAC in deze vorm nog wel stunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |