nou zeg jij kan ook niets hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer lekker zitten huilen in je hoekje oke?
Denk ook wel dat ze doorgaan, maar volgens mij zeg je gewoon makkie als je een team bijna niet kent.quote:
Dat zijn ze wel aan hun statuur en begroting verplicht ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Wopper1 het volgende:
Twente, PSV en Heerenveen kunnen toch wel de groepsfase bereiken, denk je zo...
Heerenveen kon het nog wel eens lastig krijgen, vooral daar in Griekenland.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Wopper1 het volgende:
Twente, PSV en Heerenveen kunnen toch wel de groepsfase bereiken, denk je zo...
Ik denk dat we met 6-2 gaan winnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:50 schreef w00h00 het volgende:
Ze winnen nooooit van de joden, noooooit van de jodennnn!
Loting is gefixed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef TheArt het volgende:
En weer de Nederlandse ploeg als eerste
Zegt hij terwijl ze niet eens in Europa zittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Kopbal het volgende:
Ah, de volgende in het rijtje Kopenhagen, Slavia Praag etc.
Bratislava
Ja, die warme ballen deden hun werk weer goed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef ASroma het volgende:
duidelijk gefixt met al die nederlandse clubs als eerste
Oh, mijn excuses. Ik zal het topic nu verlatenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zegt hij terwijl ze niet eens in Europa zitten
IK ZAG HET, ZE HADDEN DE NAMEN OP DE BALLETJES GEZET!!!1!!1einz!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef cultheld het volgende:
Wat een loting.. lijkt wel doorgestoken kaart. Heerenveen, PSV, Ajax én Twente waren als eerste per poule aan de beurt, of heb ik me ergens vergist?
Beter dan Heerenveen in ieder geval.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef cultheld het volgende:
Wat een loting.. lijkt wel doorgestoken kaart. Heerenveen, PSV, Ajax én Twente waren als eerste per poule aan de beurt, of heb ik me ergens vergist?
Gaat het niet om, ik snap je grap niet zo. Zeker niet na afgelopen jaar waarin wij wel gewoon goed hebben gepresteerd in Europaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses. Ik zal het topic nu verlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |