AZ versloeg ze in het jaar 2004/2005 vrij gemakkelijk. En het wordt leuk als je ze in eigen stadion verslaat: dan steken ze het eigen stadion ind e fikquote:
Donder toch op man. Als we hier niet van winnen, kunnen we net zo goed helemaal stoppen met voetbalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef TUFKAL het volgende:
Oei zware loting voor ajax.
Ach, de grap is makkelijk gemaakt. Helemaal met Ajax in een kwalificatieronde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gaat het niet om, ik snap je grap niet zo. Zeker niet na afgelopen jaar waarin wij wel gewoon goed hebben gepresteerd in Europa
Zulke uitspraken kan ik me van vorige wedstrijden ook nog goed herinneren..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Donder toch op man. Als we hier niet van winnen, kunnen we net zo goed helemaal stoppen met voetbal
Ach welnee. Moeten we makkelijk van winnen kunnen.quote:
En voor Feyenoord de volgende in het rijtje Teplice, Rapid Boekarest en Lech Poznan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Kopbal het volgende:
Ah, de volgende in het rijtje Kopenhagen, Slavia Praag etc.
Bratislava
Volgens transfermarkt.de werken ze beide met hetzelfde budget.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef SCH het volgende:
Is PAOK goed?
Vast en zeker. Maar je moet niet doen alsof we Barcelona geloot hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zulke uitspraken kan ik me van vorige wedstrijden ook nog goed herinneren..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef stefan92 het volgende:
[..]
En voor Feyenoord de volgende in het rijtje Teplice, Rapid Boekarest en Lech Poznan.
oh, wacht.
toch vreemd schijnbaar om sceptisch te zijn na de afgelopen jaren....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Donder toch op man. Als we hier niet van winnen, kunnen we net zo goed helemaal stoppen met voetbal
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef stefan92 het volgende:
[..]
En voor Feyenoord de volgende in het rijtje Teplice, Rapid Boekarest en Lech Poznan.
oh, wacht.
Ook niet alsof RKC geloot is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vast en zeker. Maar je moet niet doen alsof we Barcelona geloot hebben.
doe ik dat dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vast en zeker. Maar je moet niet doen alsof we Barcelona geloot hebben.
Omdat? Gewoon doen wat je moet doen en klaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Kopbal het volgende:
Wel alle Nederlandse clubs eerst thuis, dat is erg ongunstig.
Heerenveen niet toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Kopbal het volgende:
Tegen wie spelen jullie ook alweer eerst thuis?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Kopbal het volgende:
Heerenveen speelt eerst uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Kopbal het volgende:
Het is gewoon een nadeel als je het thuis niet kan afmaken, dan kan je namelijk ook in de eerste wedstrijd een beetje gaan counteren. Maargoed, in principe moeten PSV, Twente en Ajax dit wel redden natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat? Gewoon doen wat je moet doen en klaar.
Eerst uit in Nancyquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie ook alweer eerst thuis?
Het kan ook een voordeel zijn om eerst thuis te beginnen. Stel dat je de eerste wedstrijd verkloot, dan hoef je niet bang te zijn voor een lullige uitgoal in de tweede wedstrijd, want dan kun je die lullige uitgoal zelf makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is gewoon een nadeel als je het thuis niet kan afmaken, dan kan je namelijk ook in de eerste wedstrijd een beetje gaan counteren. Maargoed, in principe moeten PSV, Twente en Ajax dit wel redden natuurlijk.
Wij hebben onze Europese campagne dit jaar in Heerenveen, Kerkrade en Enschede.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie ook alweer eerst thuis?
Ach, Feyenoord is de afgelopen jaren een afgang in Europa bespaard. Andere clubs daarentegen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ben benieuwd wie Feyenoord gaat loten.
Onderschat PAOK niet, en overschat Heerenveen in Europa niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:07 schreef TheJanitor het volgende:
Mooie loting, makkelijk te doen voor alle Nederlandse clubs, behalve NAC. Als er een het niet haalt (Behalve NAC) zou het echt een schande zijn.
Heerenveen is dat warme weer helemaal niet gewendquote:
Ja en toen had Ajax ook steeds een hele goede speler net weggedaan, altijd dat gezeik...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zulke uitspraken kan ik me van vorige wedstrijden ook nog goed herinneren..
Wat een overschatting van het Nederlandse voetbal. Ik denk dat alleen PSV doorgaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:07 schreef TheJanitor het volgende:
Mooie loting, makkelijk te doen voor alle Nederlandse clubs, behalve NAC. Als er een het niet haalt (Behalve NAC) zou het echt een schande zijn.
Het lijkt me geen schande om door PAOK uitgeschakeld te worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:07 schreef TheJanitor het volgende:
De laatste Nederlandse club die dit toernooi won, speelt een jaartje niet meequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ben benieuwd wie Feyenoord gaat loten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een overschatting van het Nederlandse voetbal. Ik denk dat alleen PSV doorgaat.
Dit toernooi heeft nog geen enkele Nederlandse club gewonnen, want de Europaleague is dit jaar voor het eerst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:23 schreef Ytereo het volgende:
De laatste Nederlandse club die dit toernooi won, speelt een jaartje niet mee
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een overschatting van het Nederlandse voetbal. Ik denk dat alleen PSV doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |