quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duits is gemaakt om bevelen te schreeuwen, dus ja als je van sm houdt.
Hihiquote:
Bonsoir & succes!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff, nou ik ga maar slapen denk ik. M'n kamer is een ongelooflijke zooi en ik moet morgen alles inpakken om te gaan verhuizen.
Dat denk jij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat ik denk dat jij wil dat ik hoor dat jij wil horen wat je hoort.
Slaap lekker ding.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff, nou ik ga maar slapen denk ik. M'n kamer is een ongelooflijke zooi en ik moet morgen alles inpakken om te gaan verhuizen.
Befehl ist befehl!quote:
En mijn dromen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kom zo nog wel even langs in je dromen.
Je kwetste m'n gevoelige hartje. Iets wat Bt nooit zou doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow puh-lease.
Ik heb nog niet eens een poging gedaan tot.
Ja, kom jij dan onlinequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
Allure ik wilde je net een linkje sturen, ga je offline.
Ik wil je gewoon wat harder makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kwetste m'n gevoelige hartje. Iets wat Bt nooit zou doen.
Onee, grapje. Ik was allang afgemeld. Ik kom wel online.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, kom jij dan online. Ik ben nog offline online.
Tempting, tempting... But no.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon wat harder maken. Ik voel een inkoppertje aankomen trouwens.
Niet ook meisjes zeggen dat!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
Mensen die "grapje!" zeggen als ze eigenlijk gewoon iets DOMS hebben gedaan, moeten DOOD!
En het zijn ook ALTIJD meisje die dat zeggen.
Spelfout door IQM.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
Mensen die "grapje!" zeggen als ze eigenlijk gewoon iets DOMS hebben gedaan, moeten DOOD!
Oke, als jij dan gewoon geen 'dude' meer zegt, hou ik daar rekening meequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
'Dude' tegen jou bedoel je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, als jij dan gewoon geen 'dude' meer zegt, hou ik daar rekening mee.
Zie het als iets liefs. Iedereen moet dood. Op den duur. Ik gun niemand de kwelling van het eeuwig leven.quote:
Dude in het algemeen wordt ook echt door een bepaald 'slag' jongens gebruikt. Van die quasi hippe losersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
'Dude' tegen jou bedoel je?Want 'dude' in het algemeen is niet fout.
'Grapje' zeggen als je een fout maakt wel.
Zo een ben ik niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dude in het algemeen wordt ook echt door een bepaald 'slag' jongens gebruikt. Van die quasi hippe losers. Jongens die elkaar de hele dag 'duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude' noemen. Alleen als Barney het zegt is het acceptabel.
quote:
quote:
Ik kan me niet herinneren dat je dat woord in welke situatie dan ook kunt toepassen. Maargoed, aangezien ik best coulant ben vergeef ik het je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo een ben ik niet.Ik gebruik 'm met mate.
Gvd, ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dude in het algemeen wordt ook echt door een bepaald 'slag' jongens gebruikt. Van die quasi hippe losers. Jongens die elkaar de hele dag 'duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude' noemen. Alleen als Barney het zegt is het acceptabel.
Ze lacht gewoon om alles wat ik zegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij lacht echt om alles wat tegen mij gericht is, hè?
Dat ook. Maar dat viel me al veel eerder op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze lacht gewoon om alles wat ik zeg.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:31 schreef IQM het volgende:
Dit vindt Kb. natuurlijk niet mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze diggt m'n stijlquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat ook. Maar dat viel me al veel eerder op.
Oh nee hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij lacht echt om alles wat tegen mij gericht is, hè?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze lacht gewoon om alles wat ik zeg.
:'Dquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee hoor.Al lach ik sowieso wel als Allure iets zegt, hoe tragisch.
Doe mij! Doe mij!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
En als Bt weer een bepaald iets zegt, is het altijd zo van:
[..]
met [ afbeelding ] als PI.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb echt weer de hele avond Kolonisten van Catan zitten spelen
Het was ook maar 1 potje maar we deden met twee uitbreidingen.
Gelukkig heeft een betweterig snotjong wat mee deed niet gewonnen.
Dat dacht ik nou ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:34 schreef iszinloos het volgende:
Hey IQm ben jij as 23 dacht dat je veel ouder was.
"I'd rather regret doing things than later in life regret not doing things"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ben je nu zo desperaat dat je overstapt op mannen?
Dat is dan ook volkomen terecht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
En als Bt weer een bepaald iets zegt, is het altijd zo van:
[..]
met [ afbeelding ] als PI.
"Don't cry because it's over. Smile because it happened."quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"I'd rather regret doing things than later in life regret not doing things"
Ik gniffeldequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:34 schreef iszinloos het volgende:
Hey IQm ben jij pas 23 dacht dat je veel ouder was.
De computerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik haat dat spel, je kan gewoon niet winnen van de computer.
wacht ik bedoelde zelfs 21 .quote:
GOAF!quote:
En opeens offline gaan he.quote:
Ow, sorry. Msn viel uit. Nokidding.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
En opeens offline gaan he.Wat zijn dat voor kutgeintjes.
![]()
Maar ik ga maar eens slapen. Ik droomde trouwens onlangs dat ik iemand adviseerde zelfmoord te plegen.God I'm sick.
Oh ik heb niets gezegd. Jij ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, sorry. Msn viel uit. Nokidding.
Trusten psycho.
“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
"Don't cry because it's over. Smile because it happened."
Die tekst staat op m'n bureaubladachtergrond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”
pics!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
ik heb een dikke blaar op m'n teen, daar moet je het mee doen siniti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
gatver
laatste werkdag vandaagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
doei
Ik las even bureaustoelachtegrond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Die tekst staat op m'n bureaubladachtergrond.
Je gaat voor het eerst naar een bakker?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:12 schreef Syb-rund. het volgende:
ik ga krentenbol binnenkort zien !
krentenbol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |