Spelfout door IQM.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
Mensen die "grapje!" zeggen als ze eigenlijk gewoon iets DOMS hebben gedaan, moeten DOOD!
En het zijn ook ALTIJD meisje die dat zeggen.
Oke, als jij dan gewoon geen 'dude' meer zegt, hou ik daar rekening meequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
Mensen die "grapje!" zeggen als ze eigenlijk gewoon iets DOMS hebben gedaan, moeten DOOD!
En het zijn ook ALTIJD meisje die dat zeggen.
'Dude' tegen jou bedoel je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, als jij dan gewoon geen 'dude' meer zegt, hou ik daar rekening mee.
Zie het als iets liefs. Iedereen moet dood. Op den duur. Ik gun niemand de kwelling van het eeuwig leven.quote:
Dude in het algemeen wordt ook echt door een bepaald 'slag' jongens gebruikt. Van die quasi hippe losersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
'Dude' tegen jou bedoel je?Want 'dude' in het algemeen is niet fout.
'Grapje' zeggen als je een fout maakt wel.
Zo een ben ik niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dude in het algemeen wordt ook echt door een bepaald 'slag' jongens gebruikt. Van die quasi hippe losers. Jongens die elkaar de hele dag 'duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude' noemen. Alleen als Barney het zegt is het acceptabel.
quote:
quote:
Ik kan me niet herinneren dat je dat woord in welke situatie dan ook kunt toepassen. Maargoed, aangezien ik best coulant ben vergeef ik het je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo een ben ik niet.Ik gebruik 'm met mate.
Gvd, ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dude in het algemeen wordt ook echt door een bepaald 'slag' jongens gebruikt. Van die quasi hippe losers. Jongens die elkaar de hele dag 'duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude' noemen. Alleen als Barney het zegt is het acceptabel.
Ze lacht gewoon om alles wat ik zegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij lacht echt om alles wat tegen mij gericht is, hè?
Dat ook. Maar dat viel me al veel eerder op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze lacht gewoon om alles wat ik zeg.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:31 schreef IQM het volgende:
Dit vindt Kb. natuurlijk niet mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze diggt m'n stijlquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat ook. Maar dat viel me al veel eerder op.
Oh nee hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij lacht echt om alles wat tegen mij gericht is, hè?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze lacht gewoon om alles wat ik zeg.
:'Dquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee hoor.Al lach ik sowieso wel als Allure iets zegt, hoe tragisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |