quote:
Maar er werd ons toch aangeraden om niet op hakken te komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:48 schreef Greys het volgende:
Jullie mogen me er aan houden
Heb boven even de ramen tegen elkaar open gezet, maar het helpt geen donder
Om Hara happy te maken/houden, zeg je dat beter zo!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag Harajuku staan dus ik dacht ik zeg hier even 'Welterusten'.
Zulks gifjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Om Hara happy te maken/houden, zeg je dat beter zo!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:08 schreef MysteryMan het volgende:
Enge geluiden.
[ afbeelding ]
Whoop whoop.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:06 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen.. .![]()
Gewekt door Loekie (poes 2), die via het platte dak de slaapkamer in kwam en begon te mrrrrrrrrrooooaaaaaw-en, naast m'n oor op het kussen. Gisteren was het laat, want de ceremoniemeesters hadden overleg, met eten en drinken. (Ravage's broer gaat trouwen 11 sept, daarom kunnen we ook de 12e niet... ) En daar was een baby van 5 weken...![]()
Greys, wat een k*tdag had jij gisteren, en wat ontzettend sneu voor je baas...![]()
oh-oh, mooi filmpje, vind dat stukje dat Kees naar beneden kijkt naar het vallende kussen zo grappig.. Schoot spontaan in de lach![]()
Sterkte iedereen die moet werken vandaag... dat is vast niet grappig met deze temperaturen..
Dan moet je een keer Birkenstocks proberen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
Birckenstocks. Geprobeerd, maar is het niet voor mij. Ze hebben een voetbed dat mij irriteert.
De eerste paar dagen strompelde ik dr ook echt op, en ineens zaten ze als gegoten en nu wil ik noooooooooit meer wat anders aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
Birckenstocks. Geprobeerd, maar is het niet voor mij. Ze hebben een voetbed dat mij irriteert.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je een keer Birkenstocks proberen!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je een keer Birkenstocks proberen!
* nokwanda springt naar het kittentopicquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Blegh. Ik ben net terug van de DA. Rooie heeft in een dag maar 20 cent gedoneerd en drinkt niet goed. Verhaaltje in mijn topic.
Door dat randje lopen ze net zo fijn vind ik, je hebt echt lekker grip op je slippers!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef nokwanda het volgende:
Mijn grote teengewrichten steken uit waardoor het knobbels zijn. Als die tegen de rand komen heb ik in no-time een onsteking. Tijdje terug een paar hakjes gedragen naar de bruiloft van mijn vriendin. Kon ik twee weken voor boeten. Maar zelfs BirKenstocks hebben dat randje aan de binnenkant.
Met sportschoenen is het hetzelfde verhaal. Allemaal hebben ze naden aan de binnenkant. Alleen Puma heeft de naden zo lopen dat mijn voeten er tegen kunnen, mits de modellen van dun en zacht materiaal.
Gelukkig heb ik in de winter minder last.
Mwoa, nee, ik voel me daar nog niet helemaal thuis. Heb voor m'n gevoel ook nog niets te melden daar..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt gekeken
Thnx.
Hoest met jou?
Voel je je al een beetje thuis in Z&G?
Ik drink niequote:
Jawel, smoothies joh!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Zoveel fruit krijg je toch nooit op voor het wegrot?
Oh ja, ik eet mijn fruit gewoon heelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, smoothies joh!
De aardbeien, bananen en nectarines gaan in smoothies.
De meloen gaat op kantoor wel op.
De tomaatjes maak ik vanavond een salade mee.
En de rode besjes in de yoghurt.....
![]()
Oh ja, dr zit ook nog een mango bij trouwens
Nee, dit danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk "ik ben blij dat ik geen kat heb want zo een spuuglelijk ding ging ik voor niks nog niet in mn huis zetten".
Echt hèquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dit dan
[ afbeelding ]
No way, no how.
quote:
Oh is dat ook zonder rum te maken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
Mojitos zonder rum dan?munt limoen ijs spa rood en wat citroenlimo ofzo?
![]()
Ja hey zeg es hoe dan!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:23 schreef nokwanda het volgende:
De pina colada die ik zelf maak is ook zonder rum verrukkelijk
Ik???quote:
Weten we ook weer hoe Nok over je denktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik???
No waaaaaaaay, dat word mn dood met al die katten !
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weten we ook weer hoe Nok over je denkt
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Nok, ik ga over een uur boodschappen doen,gaat dat nog lukken met dat recept of nie?
OF MOETEN WE VOOR JOU NU WAT HARDER PRATEN?
Gheghe, ik moet ineens weer aan de kaart denken die ik mn baas dit jaar mailde voor zn b-day:
[ afbeelding ]
He was soooooooo not amused
Wat joh, ik heb juist lopen stokenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:
Wat een liefde weer in het topic.
Het enige wat nog ontbreekt is een liefdevolle post van Hara
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat joh, ik heb juist lopen stoken
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:48 schreef Qwea het volgende:
ik ben blij met mn nieuwe keke laptopding loopt als een tiet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe krijg ik die tering achterlijke meldingen uit elke keer als ik bv iets wil uitvoeren? Die van "Weet u zeker dat u wilt doorgaan" en dan moet je doorgaan of annuleren klikken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier Vista en Windows 7...
Wut is tha mattert?
Ja, daweeknie....ik klik altijd braafquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die tering achterlijke meldingen uit elke keer als ik bv iets wil uitvoeren? Die van "Weet u zeker dat u wilt doorgaan" en dan moet je doorgaan of annuleren klikken.
Zo irritant
Goed hoor mopquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, daweeknie....ik klik altijd braaf
Ooh ja, dat heb ik gelezen ja van je werk opaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed hoor mop
Niet alles gaat helemaal zoals het gaan moet, maar da's allemaal vast maar tijdelijk
Morgenmiddag crematie van mijn werk-opa.
Wanneer is MM nou jarig? Vandaag?
Tadaaaaaaaaaa:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die tering achterlijke meldingen uit elke keer als ik bv iets wil uitvoeren? Die van "Weet u zeker dat u wilt doorgaan" en dan moet je doorgaan of annuleren klikken.
Zo irritant
quote:Soepeler werken met Vista
Windows Vista beschikt over allerlei handige toepassingen. Er zitten echter ook minder fraaie kantjes aan. Een ervan is het Gebruikersaccountbeheer. Dit is de functie waarbij u voor vrijwel elke handeling op de computer toestemming moet geven voor de uitvoering. Dat kan irritant zijn, zeker als het gaat om geregeld terugkerende handelingen.
Het is mogelijk deze functie uit te zetten. U kunt dan een stuk soepeler computeren. U doet dit als volgt:
* Ga naar Start > Configuratiescherm.
* Klik op Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht.
* Klik op het kopje Gebruikersaccounts.
* Klik op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen.
* Klik op het hokje voor Gebruik Gebruiksersaccountbeheer (UAC) om uw computer beter te beveiligen. Zo verwijdert u het vinkje dat daar staat.
* Klik op OK.
Beveiligingsmelding
Er is wel een (klein) nadeel aan het uitschakelen van Gebruikersaccountbeheer verbonden: in het Systeemvak naast de Windows-klok komt een rood schildje te staan. Die geeft geregeld de melding dat de beveiliging van de computer niet in orde is omdat u het Gebruikersaccountbeheer uit hebt gezet. Deze melding kunt u dan negeren.
Oh wat erg, ik dacht dat het vandaag of morgen was!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, dat heb ik gelezen ja van je werk opaflink kut.
voor jou.
MM was gisteren jarig.
hier was t eerst dat de verzekering niet vergoedde, dus netjes die andere geprobeerd, na 4 avonden t idee te hebben te stikken, ben ik gestopt. met op t recept med. noodz. erop word t wel vergoed door de verzekering.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
Ynske, irritant is dat he, als de apotheek wil dat je wisselt
Dat heeft vaak allen maar met hun eigen gewin te maken
Zo zeiden ze dat ik van pil moest veranderen vorig jaar, omdat die andere niet meer gemaakt werd. Wat bleek, na een rondje Googlen... die andere wordt nog gewoon gemaakt, maar die levert voor hen minder op.
Op die bovenste foto zeker ja, maar in de film twijfel ik steedsquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Ik twijfelde juist bij de foto, maar vind in de film Penelope mooier
Serieus?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind ze allebei niets. En die Penelope heeft helemaal een raar hoofd
Ja, ik vind het echt ene heel raar hoofd. Vooral hier zie je het goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Als ik morgen kon ruilen qua looks met Penelope dan deed ik het direct!
Ze heeft zo'n mooi fijn hoofdje.
De slaapkamerramen zijn bij ons groot en best modern, maar ze gaan naar binnen open.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben hier gelukkig overal semi nieuwe ramen die elk een eigen hor hebben. Perfect
Ja, dit is er overal nieuw ingezetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De slaapkamerramen zijn bij ons groot en best modern, maar ze gaan naar binnen open.
So much for a hor
En het badkamerraam klapt naar buiten schuin met van die uitklapdingen die ook in de weg zitten voor een hor.
Grrrrrrrrr.
En als het raam dicht moet, dan haal je dat ding er steeds uit ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dit is er overal nieuw ingezetIk zou niet meer zonder willen eigenlijk. Je haalt ze er ook heel makkelijk uit en drukt ze er zo weer in
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En als het raam dicht moet, dan haal je dat ding er steeds uit ofzo?
En waar laat je die dingen dan?
Ik zit te denken aan van die plakdingen toch voor onze kantelramen, vraag me alleen af of ze nog dicht gaan als er klittenband tussen geplakt zit?
Ook van jou in je ondergoed op blote voeten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Wacht, ik maak wel even een foto
Shut your pieholequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook van jou in je ondergoed op blote voeten?
Ik heb een man met diabetes en die vinden ze veel lekkerder met z'n zoete bloedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier hebben we van die inzethorren in de kozijnen. Buitenhorren dus. Maar het barst van de vliegen en muggen aan de binnenkant van de horren
En ze lusten me allemaal. Ik ben helemaal lek gestoken.
Hoe komen die muggen er dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier hebben we van die inzethorren in de kozijnen. Buitenhorren dus. Maar het barst van de vliegen en muggen aan de binnenkant van de horren
En ze lusten me allemaal. Ik ben helemaal lek gestoken.
Kijk je wel eens 'Becker'?quote:
Najaaaa...quote:
Het gaat mij niet eens zo zeer om het prikken, het gaat me om dat gezoem bij mijn hoofd waar ik horendol van word!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een man met diabetes en die vinden ze veel lekkerder met z'n zoete bloed![]()
![]()
Kan er rustig naast liggen, ze prikken meestal alleen hem
Als ik al tv kijk is het 's nachts, Comedy Central it is dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe komen die muggen er dan?
[..]
Kijk je wel eens 'Becker'?
Shut your hole. I'm pissed as hell!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb meestal toch m'n hele hoofd onder het dekbed, ik hoor niets.![]()
Een geluidsdichte 1 persoons klamboe? In navolging op het 1 persoons dekbed?
Dan hou je geen seksleven over.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb meestal toch m'n hele hoofd onder het dekbed, ik hoor niets.![]()
Een geluidsdichte 1 persoons klamboe? In navolging op het 1 persoons dekbed?
Foto 1 is de bovenkant, foto 2 de onderkantquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik snap geen hol van die foto's![]()
Wat is nou de hor? Dat ding op foto 1 dat je naar beneden moet trekken ofzo?
Dat kan ook op andere plekken dan op bed Nok.quote:
Met commentaar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
ok ok, omdat ik zo aardigb en maak ik een filmpje
Heb je ze soms ook allemaal tegelijk op schoot?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met commentaar?![]()
Over insecten gesproken...er zit hier een dikke bromvlieg in de kamer en alle katten komen spontaan tot leven
Ja, daarom de foto met dicht raam "KIJK, HIERACHTER ZIT HET HOR NOG, HHIIHIHI"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh ik geloof dat ik het een beetje snap!
Maar zet je die dingen er dan steeds in, of blijven ze er dus in, ook als het raam dicht is?
Nou nee, al gebruiken ze me wel als opstapje/springplank/mens waar je in kan hangen als je verkeerd springtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je ze soms ook allemaal tegelijk op schoot?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Hoe kan jij dat toch zo snel, foto's en filmpjes maken en uploaden
Jaaaa, dan 'win' ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ehm...wat denken jullie? Gaan we de 5000 halen?
Ik kom bij jou wonen! Kijken we elke avond Becker!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan t raam normaal open doen, naar binnen toe dus zoals op t filmpje, hij kan schuin omhoog met verschillende standen en hij kan dicht![]()
En raam, hor, rolluik hoort allemaal bij elkaar, dus past perfect enzo.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gezellig, de broer of zus van B. romvlieg is er ook
Dat lijkt me wat hooggegrepenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ehm...wat denken jullie? Gaan we de 5000 halen?
Moeten ze ze eerst wel te pakken krijgen en Baloe is motorisch gestoord, Baileys heeft het net opgegeven en Droopy en Melvin zijn de ren maar ingegaan. Kijken of daar nog lekkere motten zittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom bij jou wonen! Kijken we elke avond Becker!![]()
[..]Vreten je katten hem niet gewoon op dan?
Boor had hem al met smaak verorberd denk ik!
Ik mocht niet mee doenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat hooggegrepen
Zijn er al mensen wiens gok in het raadtopic we al voorbij zijn eigenlijk?
Ik ben een beetje nerveus voor de Vlooienmarkt.
Ben bang dat de helft van de mensen die zich hadden opgegeven niet meer reageert en dat we dan zondag 4 topics hebben ofzo![]()
Ik heb niets hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat hooggegrepen
Zijn er al mensen wiens gok in het raadtopic we al voorbij zijn eigenlijk?
Ik ben een beetje nerveus voor de Vlooienmarkt.
Ben bang dat de helft van de mensen die zich hadden opgegeven niet meer reageert en dat we dan zondag 4 topics hebben ofzo![]()
Ik doe niet mee, maar heb toch 5000 gezegdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moeten ze ze eerst wel te pakken krijgen en Baloe is motorisch gestoord, Baileys heeft het net opgegeven en Droopy en Melvin zijn de ren maar ingegaan. Kijken of daar nog lekkere motten zitten![]()
[..]
Ik mocht niet mee doen![]()
Kwikkwoot FTW
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb m'n eigen posts nu zachtroze![]()
Eerst had ik donkergroen, maar dan kwam onze mascotte-jompelsmilie niet zo goed tot z'n recht [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]! Ook mijn achtergrondkleur nog stelen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Baloe is moe van het vliegjes vangen en ligt achter m'n laptop te slapen; rechts zie ik 2 achterpoten en links 2 oortjes
Van die schotelantenne-oortjes en grote ogenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik moet daar altijd zo om lachen. Jazz had vanavond weer een bui, schoot ie achter een vehruisdoos di ein een stoel staat. Zie je even later 2 oortjes omhoog komen
![]()
Alle andere oude broeken kan ik tegenwoordig in zwemmen, afgevallen tot 62 kilo en wil er nog 2 afquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik durf geen oude broeken meer aan te proberen![]()
![]()
*envyquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alle andere oude broeken kan ik tegenwoordig in zwemmen, afgevallen tot 62 kilo en wil er nog 2 af![]()
*trots is
Zou z'n poepie smelten door de warmte?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
Zo zielig hè, Charlie hijgt al sinds ie om 2000 is uitgeweestVies stom weer
Vanmiddag zaten we in de tuin trouwens, en ik zag Charlie wat 'raar' zitten, maar de rest vond van niets. "Ja, kijk dan! Hij doet het nog steeds!" 30 seconden later schijt ie de tuin onder.
Ik hoop zo dat het door t weer komt, maar als ie morgen nog aan de diarree is dan zetten ze zn poep maar op kweek of zo, dit is toch niet normaal meer
Ja, sinds die spuit bij de dokter, vorige vorige dinsdag? had ie gewone drollen. Maar kwam er na de kuur wel achter dat ie blijkbaar een pil had uitgespuugd, kan t zijn dat de kuur daardoor al niet meer optimaal werktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou z'n poepie smelten door de warmte?![]()
Kan best door de warmte, Melvin flatst ook meer dan dat ie keutelt ()
Was dat alleen vandaag of heeft ie geen normale ontlasting meer gehad na z'n aanval afgelopen week?
Diarree stopt zodra de kuur is afgelopen, mits het een bijwerking van de kuur is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Maar das een week geleden al afgelopen! Kuur van 5 dagen, en volgens Google moest je die kuur minimaal 5 dagen nemen. Die pillen die normaal kreeg waren een week
Voor de kuur stopt het altijd al. Prik bij de dokter, gelijk daarna misschien nog even diarree maar volgende uitlaatbeurt heeft t altijd alweer drolvorm iig, en voglende dag weer prima dol. Dus sinds vorige week woensdag sowieso al prima poep. En vandaag spuit ie de tuin onderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Diarree stopt zodra de kuur is afgelopen, mits het een bijwerking van de kuur is.
Idd ff in de gaten houden en als het door blijft gaan ff laten kweken op parasieten.
Heeft ie geen wurmpies?
Dat zeg ik ook steeds als er een beest doodgaat hier, al dat verdriet, de spanning...ellendequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
Als Charlie ook veel te vroeg dood gaat neem ik nooit meer een dier
Ja, als ie nu gewoon op leeftijd gaat. Maar Max ging ook veel te vroeg, als ik nu weer t zelfde ga krijgen met Charlie stop ik ermeequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds als er een beest doodgaat hier, al dat verdriet, de spanning...ellende![]()
Maar toch weegt het niet op tegen het plezier![]()
En Charlie gaat nog laaaaang niet dood
Kan es gebeuren toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor de kuur stopt het altijd al. Prik bij de dokter, gelijk daarna misschien nog even diarree maar volgende uitlaatbeurt heeft t altijd alweer drolvorm iig, en voglende dag weer prima dol. Dus sinds vorige week woensdag sowieso al prima poep. En vandaag spuit ie de tuin onder
Ze krijgen wormenpillen volgens t boekje
Verkopuhhhhhhhhhh!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
'k heb nog wel een gloednieuwe Indian Rose waarvan ik dacht dat ie me wel ging passen.
Maar dat gaat em niet worden of ik moet anorexia-patient worden (toch maar niet)![]()
Ik pas trouwens wel braaf eens per maand om dan weer pissig te worden dat de knoop niet dicht wil
Mickey was nog maar 6quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als ie nu gewoon op leeftijd gaat. Maar Max ging ook veel te vroeg, als ik nu weer t zelfde ga krijgen met Charlie stop ik ermee
Die staat zwetend in de kelder haar Vlooienmarktspul uit te zoeken!quote:
Ja, maar dan moet ie ook op de foto enzo zekers?quote:
Dat laatste geloof ik...en morgen weer zeuren over katers enzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die staat zwetend in de kelder haar Vlooienmarktspul uit te zoeken!
Dat... óf ze zit te zuipen bij de buren!
Hij heeft vanavond maar even geen eten gehad. Als ie morgenvroeg nog weer aan de schijt is gaan ze zn poep maar bekijken. Charlie heeft nu binnen een jaar 3!!! keer een darminfectie gehad dus ga er niet te lang mee zitten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan es gebeuren toch?
Hebben mensjes ook wel es zonder dat ze ziek zijn![]()
Zolang hij goed eet en drinkt en gewoon z'n vrolijke zelf is, zou ik me niet te veel zorgen maken (zegt zij die bij iedere nies/scheet/offday bang is dat de beestjes iets ernstigs hebben)
Wat had Mickey dan? Ik vind het echt niet leuk dat ze zo vroeg dood gaan :'0 Ik had liever gehad dat ze ons overlevenquote:
Ja, maar een foto is zo gemaakt, kijk maar naar Haraquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ie ook op de foto enzo zekers?
Kleding lijkt me zo lastig verkopen; tis een vrouwenmodel en het moet net je maat/model zijn
Accuut nierfalen, was binnen 2 weken bekeken met haarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat had Mickey dan? Ik vind het echt niet leuk dat ze zo vroeg dood gaan :'0 Ik had liever gehad dat ze ons overleven
Ik denk dat Max t vanaf zijn geboorte gehad heeft, maar er werd altijd gezegd "gevoelige darmen"quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Accuut nierfalen, was binnen 2 weken bekeken met haar![]()
Mikketoet
Ja, maar ik ben gehecht aan m'n boeken en wijvenboeken leen ik meestal van zusje voor de leuk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar een foto is zo gemaakt, kijk maar naar Hara
En er wordt best vaak kleding verkocht in V&A hoor!
Heb jij niet ook nog wat wijvenboeken die je uit hebt?
Dan moet jij mijn boekentip meenemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gehecht aan m'n boeken en wijvenboeken leen ik meestal van zusje voor de leuk.
Ben zelf meer van de psychologische thrillers
Die leen ik altijd van mijn tante, die heeft doooozen volquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Heb vanmiddag in de supermarkt nog zo'n heel erg fout Harlequin romannetjesding meegenomen waarin drie verhalen staanTe genant voor woorden natuurlijk, maar het leest (en droomt
) zo lekker weg!
Idd, in 2 weken tijd van gezellige dikke zwarte dame tot broodmagere stinkerd (wat gaan ze stinken als de niertjes het opgevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat Max t vanaf zijn geboorte gehad heeft, maar er werd altijd gezegd "gevoelige darmen"tot het te laat was.
Wat een kolere ziekte is dat zeg
De *kuch* Mijn Geheim * kuch* leest ook zo lekker wegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Heb vanmiddag in de supermarkt nog zo'n heel erg fout Harlequin romannetjesding meegenomen waarin drie verhalen staanTe genant voor woorden natuurlijk, maar het leest (en droomt
) zo lekker weg!
Ik keek een poosje terug foto's en filmpjes van Max terug. Wat heb ik zitten janken, dan zie je pas echt goed hoe mager ze zijn gewordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, in 2 weken tijd van gezellige dikke zwarte dame tot broodmagere stinkerd (wat gaan ze stinken als de niertjes het opgeven)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik keek een poosje terug foto's en filmpjes van Max terug. Wat heb ik zitten janken, dan zie je pas echt goed hoe mager ze zijn geworden![]()
Haha echt hè. Eeuwige Grieken van 2 meter lang en 2 meter breed, fucking rich en altijd een arm meisje wat met wat lichamelijke verzorging ineens keimooi is. Griek dumpt haar altijd in het begin omdat ie haar niet vertrouwd, maar aan elk eind blijkt dat ze niets verkeerd heeft gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
Mijn Geheim vind ik dan trouwens wel weer heeeeeeeeeel erg Ing
Mijn zus had er een aantal mee toen we samen een weekje Egypte deden (en tuurlijk heb ik ze gelezen...) maar het is allemaal zo enorm NEP! Dit in tegenstelling tot de bronzen goden met staalblauwe ogen, parelwitte tanden en gitzwart haar uit de bouquetreeksjes uiteraard ()
De enige foto die online staat is een dikke tiet van mij met een half hoofdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
Volgens mij wel Haar!
Wie heeft er nog een foto van Hara van vorig jaar tijdens de Asielactie?
Jij, Ing?
*zoekt dekking*
Dan is jouw haar ook erg gegroeidquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara! Je hebt m'n haar gejat!![]()
Ik zou het kunnen zijn van de achterkant, tis idd langer dan dat je had volgens mij
Netwerkschijf, kan ik niet bij van af de laptopquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
Volgens mij wel Haar!
Wie heeft er nog een foto van Hara van vorig jaar tijdens de Asielactie?
Jij, Ing?
*zoekt dekking*
Duh, waar gaat het nou om danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De enige foto die online staat is een dikke tiet van mij met een half hoofd
Vergeet die pet en sjaal, ik sla gewoon mn haar om mijn gezichtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
Ing, is jouw haar ook al zo lang dan?
Haar, ik vind je haar prachtig
Mijn haar is ook een stuk langer dan vorig jaar volgens mij.
Maar niet zo lang als dat van jullie hoor!
Mijn haar valt over m'n BH-bandje tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
Ing, is jouw haar ook al zo lang dan?
Haar, ik vind je haar prachtig
Mijn haar is ook een stuk langer dan vorig jaar volgens mij.
Maar niet zo lang als dat van jullie hoor!
Ze heet dan ook geen Inge, daar komt het door denk ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vergeet die pet en sjaal, ik sla gewoon mn haar om mijn gezicht.
Fooooooooootooooooooooo, en jij ook Inge.
Ik vind het trouwens heel raar om jou Inge te noemen, Inge..
Ik ook, want zo heet ik namelijk nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vergeet die pet en sjaal, ik sla gewoon mn haar om mijn gezicht.
Fooooooooootooooooooooo, en jij ook Inge.
Ik vind het trouwens heel raar om jou Inge te noemen, Inge..
Neem jij de rechter, is het opgelostquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Greys het volgende:Jij gaat dus voor Salma. Ik twijfel nog steeds....
Die had het asiel gemaaktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Showwwwww us tha tiet, Haar!
Ik heb ook ergens nog een tietenfoto
Lees jij die conceptmail voor donateurs wel es voor je hem wegstuurt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf, srsly?![]()
![]()
Waar slaat Ingetje dan in godsnaam op
Oh jezus, ik ga helemaal dood hierquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lees jij die conceptmail voor donateurs wel es voor je hem wegstuurt?
Daar staat m'n naam namlijk onder
Niet doen, tenminste...niet voor 12 septemberquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jezus, ik ga helemaal dood hier
Ik heb t schaamrood op de kakenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet doen, tenminste...niet voor 12 september
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jezus, ik ga helemaal dood hier
Tja, in dat geval valt er bij mij weinig te uploadenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga even mijn tietenfoto uploaden
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga even mijn tietenfoto uploaden
Ik ga Greys wel gewoon nadoen met Ingquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
FYI; alleen m'n ouders en (ex)collega's noemen me bij de originele naam, de rest maakt er Inge van
En Ingetje is m'n koosnaam, bedacht door m'n ouders en liefdevol overgenomen door mijn man![]()
Ik ben echt zo benieuwd naar hoe jij eruit zietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ik daar dan dus nog ff op wacht he
Als ik de mijne wil uploaden, moet ik eerst ruimte maken bij photobucketquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja, in dat geval valt er bij mij weinig te uploaden![]()
Zeker vanwege mn dames hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd naar hoe jij eruit ziet
Nog even geduld...12 september gaan we de tieten van Elisa in het eggie bewonderen Haraquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd naar hoe jij eruit ziet
Oók,quote:
Alle camera's op ElisaB gerichtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog even geduld...12 september gaan we de tieten van Elisa in het eggie bewonderen Hara
Had je maar vast half zekerheidquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog even geduld...12 september gaan we de tieten van Elisa in het eggie bewonderen Hara
Dat had helemaal uit de hand gelopenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis trouwens maar goed dat we SC weer hebben herontdekt; als dit in het asielactie-topic had gestaan hadden we vast geen 4400 euro gehad (of juist wel?)
Bij elke asielactie krijgt de SC weer een oplevingquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis trouwens maar goed dat we SC weer hebben herontdekt; als dit in het asielactie-topic had gestaan hadden we vast geen 4400 euro gehad (of juist wel?)
Ik wens geen tepels in m'n oogquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je maar vast half zekerheid
Maar als ik er ben, kun je de tieten niet missen
Ja! Ik ga er binnenkort toch heen, zal wel vast ff tsjekkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
Laten we volgend jaar ipv geld op te halen in een asiel op Griekenland gaan helpen ofzo
Ja daarom, daar is t echt keizielig, kunnen we t jaar daarop met al die keizielige verhalen nog meer geld ophalenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja! Ik ga er binnenkort toch heen, zal wel vast ff tsjekken![]()
Lopen daar genoeg zwerfdiertjes
Oh hemel...en dan zeggen we straks " wie is Elisa dan?" Nou..da's die met die Staphorsterrok en dat mutsie op en dan doen Hara en ik zoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zorgen; mijn tepels zijn zeer discreet!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
NIET QUOTEN AUB!
Haal hem zo weer weg.
En let even op de putjes in den dijen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
8 minuten later...
Het is nogal een klus, is het niet?
Wat... dingesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[]
NIET QUOTEN AUB!
Haal hem zo weer weg.
En let even op de putjes in den dijen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik de mijne wil uploaden, moet ik eerst ruimte maken bij photobucket
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh hemel...en dan zeggen we straks " wie is Elisa dan?" Nou..da's die met die Staphorsterrok en dat mutsie op en dan doen Hara en ik zo![]()
Hou op, ik kreeg ze niet geroteerdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
8 minuten later...
Het is nogal een klus, is het niet?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh hemel...en dan zeggen we straks " wie is Elisa dan?" Nou..da's die met die Staphorsterrok en dat mutsie op en dan doen Hara en ik zo![]()
Wees blij; als je ze kunt roteren, is er anatomisch iets niet in orde heurquote:
Ik lag net echt te gillen met jouw naamquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet zeggen..tis wel weer lachen hier vanavond
Mooi, dan heb ik hem niet voor niets zo enorm verkleind!quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lach net echt te gillen met jouw naam
Ah^$@^@$^$@, wacht dan tot ik mijn ontzettend stomme fout geedit hadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Met zorg en liefde uitgezocht door 2 jonge mensen die helemaal in de 7e hemel waren met de komst van hun eerste liefdesbaby....en jij lacht erom
Zus en ik hebben gegild van het lachen toen we zo foto's gingen liggen maken op dat strand.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het: wat een mooi uitzicht
Ik zou hem gewoon laten staanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zus en ik hebben gegild van het lachen toen we zo foto's gingen liggen maken op dat strand.
En zij zich maar voor mij schamen. Om hem vervolgens wel op haar Hyves te zetten (háár uitzichtfoto dan he, niet die van mij). Met daarboven "Idee van mijn zus"
Ik ga hem weer weghalen!
Genant bedoel je?quote:
Je kunt een hoop over ze zeggen, maar....quote:
Nee mutsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Genant bedoel je?Heb hem alweer weg hoor.
We waren toch met dames onder elkaar
Het duurde ook zo lang omdat ik dat soort foto's niet standaard even voorhanden heb in mijn photobucket, moest nog even de usb stick met de Egypte foto's zoeken
Ohquote:
Helemaal niet! Een prachtigmooie tietenfoto waar je je echt niet voor hoeft te schamen. Mooie tieten (denk ik, maar zo niet dan weet je de indruk goed te wekken), maar vooral de manier waarop. Bril-fucking-jant!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef Greys het volgende:
Genant bedoel je?Heb hem alweer weg hoor.
Ja, wat denk je met die dingen van mij. Die zijn echt nooit purky geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt een hoop over ze zeggen, maar....
Ja nou ja, als je plat ligt dan willen ze zich nog wel eens een beetje in oost- en westelijke richting begeven, maar dat hebben jullie vast ook allemaal
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee muts
Het was meer zo'n *onder de indruk* jeetje!
Niks mis mee, niet voor schamen, je bent prachtig!
Nou ja, wat zij ^^ zegt dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:46 schreef MissBliss het volgende:
Nee muts
Het was meer zo'n *onder de indruk* jeetje!
Niks mis mee, niet voor schamen, je bent prachtig!
Vandaag was ik (op de trouwerij) bij een vogelshow en toen kreeg ik een Afrikaanse Oehoe op mijn hand. En er zijn foto's van en ik trek dus weer net zo'n overdrevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik heb ook nog een paar leuke van MissBliss, waar ze zo helemaal blij staat te wezen tijdens de cheque uitreiking!
Alles aan mij had wel kleiner mogen zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zeg altijd maar zo..klein maar fijn.![]()
Ik denk ook niet dat een D-cup me zou staan, dan zou ik voorover vallen ben ik bang
Dat denk ik ook altijd maar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zeg altijd maar zo..klein maar fijn.![]()
Ik denk ook niet dat een D-cup me zou staan, dan zou ik voorover vallen ben ik bang
Ik probeerde het expres subtiel te zeggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:52 schreef Greys het volgende:
Paars, Haar? Wat bedoel je?
(Wat zullen de lurkers een fijne avond hier hebben zo, met al die borstenklets).
Ik snap um ook nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:52 schreef Greys het volgende:
Paars, Haar? Wat bedoel je?
(Wat zullen de lurkers een fijne avond hier hebben zo, met al die borstenklets).
Je moet toch wat he?quote:
Ik ook al m'n glas leeg is...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:57 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar bedje, troela's!
Tot morgen!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap um ook niet![]()
En idd maar ff snel volkletsen en dan een nieuw serieus deel![]()
MB...pics!
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja zodra ik ze toegestuurd krijg post ik ze wel!
Was echt leukZo'n gekke uil op je arm
Wel sneu, die uil zat op mn arm, maar hij vloog ineens weg en hij lande zo op het hoofd van een peuter die op de arm van zn vader zat! En hij wilde niet loslaten
![]()
Janken! Die peuter schrok zich rot natuurlijk, maar het was ook wel komisch
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja zodra ik ze toegestuurd krijg post ik ze wel!
Was echt leukZo'n gekke uil op je arm
Wel sneu, die uil zat op mn arm, maar hij vloog ineens weg en hij lande zo op het hoofd van een peuter die op de arm van zn vader zat! En hij wilde niet loslaten
![]()
Janken! Die peuter schrok zich rot natuurlijk, maar het was ook wel komisch
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik vond al dat je er vroeg bij was. Ik ben inmiddels ook weer op. Dadelijk maar eens een telefoontje plegen.
dat geloof ik ook wel, en tuurlijk de verzekeringen doen moeilijk, ik snap ook dat de apotheek daar tegenaan looptquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Halloooo...ik kom even de apotheek verdedigen.
Tuulk mogen ze niet tegen je liegen, maar als apotheek zijnde wordt je niet rijk van het soort of merk wat je uitgeeft, maar van de receptregel die je ervoor mag rekenen.
Verzekeringsmaatschappijen bepalen atm wat wij mogen uitgeven, geven we een ander merk uit, vergoeden ze niet en moet de patient het dus zelf betalen.
Probleem wat je dan dus krijgt is dat iedere Nederlandse apotheker of apotheekhoudend huisarts dus juist dat ene merk gaat bestellen, fabrikant kan de levering niet aan, dus je moet soms uitwijken naar een ander merk/middel en dan doen alsof het wel het juiste is, verzekeringstechnisch gezien dan.
Leve het preferentiebeleid![]()
je hebt een pmquote:Ynske, wat slik je als ik vragen mag?
Jouw sukkeltjes zijn stiekum eigenlijk toch.......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:18 schreef Ingetje79 het volgende:
En weer wakker![]()
Vannacht kwam meneer I. zeer luidruchtig thuis; met een boze stem tegen Baileys en Baloe praten.
Blijkt dat we een muis () in huis hadden die sadistisch is vermoord door de 2 eerder genoemde katten.
Punt 1; hoe komt die muis in m'n huis (of mss toch in de ren gevangen en mee naar binnen genomen)
Punt 2; ik ben dusdanig geschokt dat mijn katten, mijn sukkeltjes zoiets hebben gedaan![]()
Dus ik kon niet meer slapen en heb maar speculaasjes in bed gegeten en half 8 was ik weer klaarwakker.
Nu eerst de prullenbak leeggooien, meneer I. meldde tussen neus en lippen door dat ie de muis daar had in gegooid
oude piemelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
En Q nog gefeliciteerd met je oude piem0l
Neequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:41 schreef Ynske het volgende:
MB ben jij er al uit over je prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |