Dat denk ik ook altijd maar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zeg altijd maar zo..klein maar fijn.![]()
Ik denk ook niet dat een D-cup me zou staan, dan zou ik voorover vallen ben ik bang
Ik probeerde het expres subtiel te zeggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:52 schreef Greys het volgende:
Paars, Haar? Wat bedoel je?
(Wat zullen de lurkers een fijne avond hier hebben zo, met al die borstenklets).
Ik snap um ook nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:52 schreef Greys het volgende:
Paars, Haar? Wat bedoel je?
(Wat zullen de lurkers een fijne avond hier hebben zo, met al die borstenklets).
Je moet toch wat he?quote:
Ik ook al m'n glas leeg is...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:57 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar bedje, troela's!
Tot morgen!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap um ook niet![]()
En idd maar ff snel volkletsen en dan een nieuw serieus deel![]()
MB...pics!
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja zodra ik ze toegestuurd krijg post ik ze wel!
Was echt leukZo'n gekke uil op je arm
Wel sneu, die uil zat op mn arm, maar hij vloog ineens weg en hij lande zo op het hoofd van een peuter die op de arm van zn vader zat! En hij wilde niet loslaten
![]()
Janken! Die peuter schrok zich rot natuurlijk, maar het was ook wel komisch
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja zodra ik ze toegestuurd krijg post ik ze wel!
Was echt leukZo'n gekke uil op je arm
Wel sneu, die uil zat op mn arm, maar hij vloog ineens weg en hij lande zo op het hoofd van een peuter die op de arm van zn vader zat! En hij wilde niet loslaten
![]()
Janken! Die peuter schrok zich rot natuurlijk, maar het was ook wel komisch
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik vond al dat je er vroeg bij was. Ik ben inmiddels ook weer op. Dadelijk maar eens een telefoontje plegen.
dat geloof ik ook wel, en tuurlijk de verzekeringen doen moeilijk, ik snap ook dat de apotheek daar tegenaan looptquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Halloooo...ik kom even de apotheek verdedigen.
Tuulk mogen ze niet tegen je liegen, maar als apotheek zijnde wordt je niet rijk van het soort of merk wat je uitgeeft, maar van de receptregel die je ervoor mag rekenen.
Verzekeringsmaatschappijen bepalen atm wat wij mogen uitgeven, geven we een ander merk uit, vergoeden ze niet en moet de patient het dus zelf betalen.
Probleem wat je dan dus krijgt is dat iedere Nederlandse apotheker of apotheekhoudend huisarts dus juist dat ene merk gaat bestellen, fabrikant kan de levering niet aan, dus je moet soms uitwijken naar een ander merk/middel en dan doen alsof het wel het juiste is, verzekeringstechnisch gezien dan.
Leve het preferentiebeleid![]()
je hebt een pmquote:Ynske, wat slik je als ik vragen mag?
Jouw sukkeltjes zijn stiekum eigenlijk toch.......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:18 schreef Ingetje79 het volgende:
En weer wakker![]()
Vannacht kwam meneer I. zeer luidruchtig thuis; met een boze stem tegen Baileys en Baloe praten.
Blijkt dat we een muis () in huis hadden die sadistisch is vermoord door de 2 eerder genoemde katten.
Punt 1; hoe komt die muis in m'n huis (of mss toch in de ren gevangen en mee naar binnen genomen)
Punt 2; ik ben dusdanig geschokt dat mijn katten, mijn sukkeltjes zoiets hebben gedaan![]()
Dus ik kon niet meer slapen en heb maar speculaasjes in bed gegeten en half 8 was ik weer klaarwakker.
Nu eerst de prullenbak leeggooien, meneer I. meldde tussen neus en lippen door dat ie de muis daar had in gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |