quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dit dan
[ afbeelding ]
No way, no how.
quote:
Oh is dat ook zonder rum te maken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
Mojitos zonder rum dan?munt limoen ijs spa rood en wat citroenlimo ofzo?
![]()
Ja hey zeg es hoe dan!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:23 schreef nokwanda het volgende:
De pina colada die ik zelf maak is ook zonder rum verrukkelijk
Ik???quote:
Weten we ook weer hoe Nok over je denktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik???
No waaaaaaaay, dat word mn dood met al die katten !
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weten we ook weer hoe Nok over je denkt
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Nok, ik ga over een uur boodschappen doen,gaat dat nog lukken met dat recept of nie?
OF MOETEN WE VOOR JOU NU WAT HARDER PRATEN?
Gheghe, ik moet ineens weer aan de kaart denken die ik mn baas dit jaar mailde voor zn b-day:
[ afbeelding ]
He was soooooooo not amused
Wat joh, ik heb juist lopen stokenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:
Wat een liefde weer in het topic.
Het enige wat nog ontbreekt is een liefdevolle post van Hara
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat joh, ik heb juist lopen stoken
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:48 schreef Qwea het volgende:
ik ben blij met mn nieuwe keke laptopding loopt als een tiet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe krijg ik die tering achterlijke meldingen uit elke keer als ik bv iets wil uitvoeren? Die van "Weet u zeker dat u wilt doorgaan" en dan moet je doorgaan of annuleren klikken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier Vista en Windows 7...
Wut is tha mattert?
Ja, daweeknie....ik klik altijd braafquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die tering achterlijke meldingen uit elke keer als ik bv iets wil uitvoeren? Die van "Weet u zeker dat u wilt doorgaan" en dan moet je doorgaan of annuleren klikken.
Zo irritant
Goed hoor mopquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, daweeknie....ik klik altijd braaf
Ooh ja, dat heb ik gelezen ja van je werk opaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed hoor mop
Niet alles gaat helemaal zoals het gaan moet, maar da's allemaal vast maar tijdelijk
Morgenmiddag crematie van mijn werk-opa.
Wanneer is MM nou jarig? Vandaag?
Tadaaaaaaaaaa:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die tering achterlijke meldingen uit elke keer als ik bv iets wil uitvoeren? Die van "Weet u zeker dat u wilt doorgaan" en dan moet je doorgaan of annuleren klikken.
Zo irritant
quote:Soepeler werken met Vista
Windows Vista beschikt over allerlei handige toepassingen. Er zitten echter ook minder fraaie kantjes aan. Een ervan is het Gebruikersaccountbeheer. Dit is de functie waarbij u voor vrijwel elke handeling op de computer toestemming moet geven voor de uitvoering. Dat kan irritant zijn, zeker als het gaat om geregeld terugkerende handelingen.
Het is mogelijk deze functie uit te zetten. U kunt dan een stuk soepeler computeren. U doet dit als volgt:
* Ga naar Start > Configuratiescherm.
* Klik op Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht.
* Klik op het kopje Gebruikersaccounts.
* Klik op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen.
* Klik op het hokje voor Gebruik Gebruiksersaccountbeheer (UAC) om uw computer beter te beveiligen. Zo verwijdert u het vinkje dat daar staat.
* Klik op OK.
Beveiligingsmelding
Er is wel een (klein) nadeel aan het uitschakelen van Gebruikersaccountbeheer verbonden: in het Systeemvak naast de Windows-klok komt een rood schildje te staan. Die geeft geregeld de melding dat de beveiliging van de computer niet in orde is omdat u het Gebruikersaccountbeheer uit hebt gezet. Deze melding kunt u dan negeren.
Oh wat erg, ik dacht dat het vandaag of morgen was!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, dat heb ik gelezen ja van je werk opaflink kut.
voor jou.
MM was gisteren jarig.
hier was t eerst dat de verzekering niet vergoedde, dus netjes die andere geprobeerd, na 4 avonden t idee te hebben te stikken, ben ik gestopt. met op t recept med. noodz. erop word t wel vergoed door de verzekering.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
Ynske, irritant is dat he, als de apotheek wil dat je wisselt
Dat heeft vaak allen maar met hun eigen gewin te maken
Zo zeiden ze dat ik van pil moest veranderen vorig jaar, omdat die andere niet meer gemaakt werd. Wat bleek, na een rondje Googlen... die andere wordt nog gewoon gemaakt, maar die levert voor hen minder op.
Op die bovenste foto zeker ja, maar in de film twijfel ik steedsquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Ik twijfelde juist bij de foto, maar vind in de film Penelope mooier
Serieus?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind ze allebei niets. En die Penelope heeft helemaal een raar hoofd
Ja, ik vind het echt ene heel raar hoofd. Vooral hier zie je het goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Als ik morgen kon ruilen qua looks met Penelope dan deed ik het direct!
Ze heeft zo'n mooi fijn hoofdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |