quote:
Maar er werd ons toch aangeraden om niet op hakken te komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:48 schreef Greys het volgende:
Jullie mogen me er aan houden
Heb boven even de ramen tegen elkaar open gezet, maar het helpt geen donder
Om Hara happy te maken/houden, zeg je dat beter zo!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag Harajuku staan dus ik dacht ik zeg hier even 'Welterusten'.
Zulks gifjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Om Hara happy te maken/houden, zeg je dat beter zo!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:08 schreef MysteryMan het volgende:
Enge geluiden.
[ afbeelding ]
Whoop whoop.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:06 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen.. .![]()
Gewekt door Loekie (poes 2), die via het platte dak de slaapkamer in kwam en begon te mrrrrrrrrrooooaaaaaw-en, naast m'n oor op het kussen. Gisteren was het laat, want de ceremoniemeesters hadden overleg, met eten en drinken. (Ravage's broer gaat trouwen 11 sept, daarom kunnen we ook de 12e niet... ) En daar was een baby van 5 weken...![]()
Greys, wat een k*tdag had jij gisteren, en wat ontzettend sneu voor je baas...![]()
oh-oh, mooi filmpje, vind dat stukje dat Kees naar beneden kijkt naar het vallende kussen zo grappig.. Schoot spontaan in de lach![]()
Sterkte iedereen die moet werken vandaag... dat is vast niet grappig met deze temperaturen..
Dan moet je een keer Birkenstocks proberen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
Birckenstocks. Geprobeerd, maar is het niet voor mij. Ze hebben een voetbed dat mij irriteert.
De eerste paar dagen strompelde ik dr ook echt op, en ineens zaten ze als gegoten en nu wil ik noooooooooit meer wat anders aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
Birckenstocks. Geprobeerd, maar is het niet voor mij. Ze hebben een voetbed dat mij irriteert.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je een keer Birkenstocks proberen!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je een keer Birkenstocks proberen!
* nokwanda springt naar het kittentopicquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Blegh. Ik ben net terug van de DA. Rooie heeft in een dag maar 20 cent gedoneerd en drinkt niet goed. Verhaaltje in mijn topic.
Door dat randje lopen ze net zo fijn vind ik, je hebt echt lekker grip op je slippers!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef nokwanda het volgende:
Mijn grote teengewrichten steken uit waardoor het knobbels zijn. Als die tegen de rand komen heb ik in no-time een onsteking. Tijdje terug een paar hakjes gedragen naar de bruiloft van mijn vriendin. Kon ik twee weken voor boeten. Maar zelfs BirKenstocks hebben dat randje aan de binnenkant.
Met sportschoenen is het hetzelfde verhaal. Allemaal hebben ze naden aan de binnenkant. Alleen Puma heeft de naden zo lopen dat mijn voeten er tegen kunnen, mits de modellen van dun en zacht materiaal.
Gelukkig heb ik in de winter minder last.
Mwoa, nee, ik voel me daar nog niet helemaal thuis. Heb voor m'n gevoel ook nog niets te melden daar..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt gekeken
Thnx.
Hoest met jou?
Voel je je al een beetje thuis in Z&G?
Ik drink niequote:
Jawel, smoothies joh!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Zoveel fruit krijg je toch nooit op voor het wegrot?
Oh ja, ik eet mijn fruit gewoon heelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, smoothies joh!
De aardbeien, bananen en nectarines gaan in smoothies.
De meloen gaat op kantoor wel op.
De tomaatjes maak ik vanavond een salade mee.
En de rode besjes in de yoghurt.....
![]()
Oh ja, dr zit ook nog een mango bij trouwens
Nee, dit danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk "ik ben blij dat ik geen kat heb want zo een spuuglelijk ding ging ik voor niks nog niet in mn huis zetten".
Echt hèquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dit dan
[ afbeelding ]
No way, no how.
quote:
Oh is dat ook zonder rum te maken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
Mojitos zonder rum dan?munt limoen ijs spa rood en wat citroenlimo ofzo?
![]()
Ja hey zeg es hoe dan!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:23 schreef nokwanda het volgende:
De pina colada die ik zelf maak is ook zonder rum verrukkelijk
Ik???quote:
Weten we ook weer hoe Nok over je denktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik???
No waaaaaaaay, dat word mn dood met al die katten !
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weten we ook weer hoe Nok over je denkt
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Nok, ik ga over een uur boodschappen doen,gaat dat nog lukken met dat recept of nie?
OF MOETEN WE VOOR JOU NU WAT HARDER PRATEN?
Gheghe, ik moet ineens weer aan de kaart denken die ik mn baas dit jaar mailde voor zn b-day:
[ afbeelding ]
He was soooooooo not amused
Wat joh, ik heb juist lopen stokenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:
Wat een liefde weer in het topic.
Het enige wat nog ontbreekt is een liefdevolle post van Hara
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat joh, ik heb juist lopen stoken
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:48 schreef Qwea het volgende:
ik ben blij met mn nieuwe keke laptopding loopt als een tiet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe krijg ik die tering achterlijke meldingen uit elke keer als ik bv iets wil uitvoeren? Die van "Weet u zeker dat u wilt doorgaan" en dan moet je doorgaan of annuleren klikken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier Vista en Windows 7...
Wut is tha mattert?
Ja, daweeknie....ik klik altijd braafquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die tering achterlijke meldingen uit elke keer als ik bv iets wil uitvoeren? Die van "Weet u zeker dat u wilt doorgaan" en dan moet je doorgaan of annuleren klikken.
Zo irritant
Goed hoor mopquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, daweeknie....ik klik altijd braaf
Ooh ja, dat heb ik gelezen ja van je werk opaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed hoor mop
Niet alles gaat helemaal zoals het gaan moet, maar da's allemaal vast maar tijdelijk
Morgenmiddag crematie van mijn werk-opa.
Wanneer is MM nou jarig? Vandaag?
Tadaaaaaaaaaa:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die tering achterlijke meldingen uit elke keer als ik bv iets wil uitvoeren? Die van "Weet u zeker dat u wilt doorgaan" en dan moet je doorgaan of annuleren klikken.
Zo irritant
quote:Soepeler werken met Vista
Windows Vista beschikt over allerlei handige toepassingen. Er zitten echter ook minder fraaie kantjes aan. Een ervan is het Gebruikersaccountbeheer. Dit is de functie waarbij u voor vrijwel elke handeling op de computer toestemming moet geven voor de uitvoering. Dat kan irritant zijn, zeker als het gaat om geregeld terugkerende handelingen.
Het is mogelijk deze functie uit te zetten. U kunt dan een stuk soepeler computeren. U doet dit als volgt:
* Ga naar Start > Configuratiescherm.
* Klik op Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht.
* Klik op het kopje Gebruikersaccounts.
* Klik op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen.
* Klik op het hokje voor Gebruik Gebruiksersaccountbeheer (UAC) om uw computer beter te beveiligen. Zo verwijdert u het vinkje dat daar staat.
* Klik op OK.
Beveiligingsmelding
Er is wel een (klein) nadeel aan het uitschakelen van Gebruikersaccountbeheer verbonden: in het Systeemvak naast de Windows-klok komt een rood schildje te staan. Die geeft geregeld de melding dat de beveiliging van de computer niet in orde is omdat u het Gebruikersaccountbeheer uit hebt gezet. Deze melding kunt u dan negeren.
Oh wat erg, ik dacht dat het vandaag of morgen was!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, dat heb ik gelezen ja van je werk opaflink kut.
voor jou.
MM was gisteren jarig.
hier was t eerst dat de verzekering niet vergoedde, dus netjes die andere geprobeerd, na 4 avonden t idee te hebben te stikken, ben ik gestopt. met op t recept med. noodz. erop word t wel vergoed door de verzekering.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
Ynske, irritant is dat he, als de apotheek wil dat je wisselt
Dat heeft vaak allen maar met hun eigen gewin te maken
Zo zeiden ze dat ik van pil moest veranderen vorig jaar, omdat die andere niet meer gemaakt werd. Wat bleek, na een rondje Googlen... die andere wordt nog gewoon gemaakt, maar die levert voor hen minder op.
Op die bovenste foto zeker ja, maar in de film twijfel ik steedsquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Ik twijfelde juist bij de foto, maar vind in de film Penelope mooier
Serieus?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind ze allebei niets. En die Penelope heeft helemaal een raar hoofd
Ja, ik vind het echt ene heel raar hoofd. Vooral hier zie je het goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Als ik morgen kon ruilen qua looks met Penelope dan deed ik het direct!
Ze heeft zo'n mooi fijn hoofdje.
De slaapkamerramen zijn bij ons groot en best modern, maar ze gaan naar binnen open.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben hier gelukkig overal semi nieuwe ramen die elk een eigen hor hebben. Perfect
Ja, dit is er overal nieuw ingezetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De slaapkamerramen zijn bij ons groot en best modern, maar ze gaan naar binnen open.
So much for a hor
En het badkamerraam klapt naar buiten schuin met van die uitklapdingen die ook in de weg zitten voor een hor.
Grrrrrrrrr.
En als het raam dicht moet, dan haal je dat ding er steeds uit ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dit is er overal nieuw ingezetIk zou niet meer zonder willen eigenlijk. Je haalt ze er ook heel makkelijk uit en drukt ze er zo weer in
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En als het raam dicht moet, dan haal je dat ding er steeds uit ofzo?
En waar laat je die dingen dan?
Ik zit te denken aan van die plakdingen toch voor onze kantelramen, vraag me alleen af of ze nog dicht gaan als er klittenband tussen geplakt zit?
Ook van jou in je ondergoed op blote voeten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Wacht, ik maak wel even een foto
Shut your pieholequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook van jou in je ondergoed op blote voeten?
Ik heb een man met diabetes en die vinden ze veel lekkerder met z'n zoete bloedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier hebben we van die inzethorren in de kozijnen. Buitenhorren dus. Maar het barst van de vliegen en muggen aan de binnenkant van de horren
En ze lusten me allemaal. Ik ben helemaal lek gestoken.
Hoe komen die muggen er dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier hebben we van die inzethorren in de kozijnen. Buitenhorren dus. Maar het barst van de vliegen en muggen aan de binnenkant van de horren
En ze lusten me allemaal. Ik ben helemaal lek gestoken.
Kijk je wel eens 'Becker'?quote:
Najaaaa...quote:
Het gaat mij niet eens zo zeer om het prikken, het gaat me om dat gezoem bij mijn hoofd waar ik horendol van word!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een man met diabetes en die vinden ze veel lekkerder met z'n zoete bloed![]()
![]()
Kan er rustig naast liggen, ze prikken meestal alleen hem
Als ik al tv kijk is het 's nachts, Comedy Central it is dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe komen die muggen er dan?
[..]
Kijk je wel eens 'Becker'?
Shut your hole. I'm pissed as hell!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb meestal toch m'n hele hoofd onder het dekbed, ik hoor niets.![]()
Een geluidsdichte 1 persoons klamboe? In navolging op het 1 persoons dekbed?
Dan hou je geen seksleven over.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb meestal toch m'n hele hoofd onder het dekbed, ik hoor niets.![]()
Een geluidsdichte 1 persoons klamboe? In navolging op het 1 persoons dekbed?
Foto 1 is de bovenkant, foto 2 de onderkantquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik snap geen hol van die foto's![]()
Wat is nou de hor? Dat ding op foto 1 dat je naar beneden moet trekken ofzo?
Dat kan ook op andere plekken dan op bed Nok.quote:
Met commentaar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
ok ok, omdat ik zo aardigb en maak ik een filmpje
Heb je ze soms ook allemaal tegelijk op schoot?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met commentaar?![]()
Over insecten gesproken...er zit hier een dikke bromvlieg in de kamer en alle katten komen spontaan tot leven
Ja, daarom de foto met dicht raam "KIJK, HIERACHTER ZIT HET HOR NOG, HHIIHIHI"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh ik geloof dat ik het een beetje snap!
Maar zet je die dingen er dan steeds in, of blijven ze er dus in, ook als het raam dicht is?
Nou nee, al gebruiken ze me wel als opstapje/springplank/mens waar je in kan hangen als je verkeerd springtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je ze soms ook allemaal tegelijk op schoot?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Hoe kan jij dat toch zo snel, foto's en filmpjes maken en uploaden
Jaaaa, dan 'win' ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ehm...wat denken jullie? Gaan we de 5000 halen?
Ik kom bij jou wonen! Kijken we elke avond Becker!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan t raam normaal open doen, naar binnen toe dus zoals op t filmpje, hij kan schuin omhoog met verschillende standen en hij kan dicht![]()
En raam, hor, rolluik hoort allemaal bij elkaar, dus past perfect enzo.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gezellig, de broer of zus van B. romvlieg is er ook
Dat lijkt me wat hooggegrepenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ehm...wat denken jullie? Gaan we de 5000 halen?
Moeten ze ze eerst wel te pakken krijgen en Baloe is motorisch gestoord, Baileys heeft het net opgegeven en Droopy en Melvin zijn de ren maar ingegaan. Kijken of daar nog lekkere motten zittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom bij jou wonen! Kijken we elke avond Becker!![]()
[..]Vreten je katten hem niet gewoon op dan?
Boor had hem al met smaak verorberd denk ik!
Ik mocht niet mee doenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat hooggegrepen
Zijn er al mensen wiens gok in het raadtopic we al voorbij zijn eigenlijk?
Ik ben een beetje nerveus voor de Vlooienmarkt.
Ben bang dat de helft van de mensen die zich hadden opgegeven niet meer reageert en dat we dan zondag 4 topics hebben ofzo![]()
Ik heb niets hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat hooggegrepen
Zijn er al mensen wiens gok in het raadtopic we al voorbij zijn eigenlijk?
Ik ben een beetje nerveus voor de Vlooienmarkt.
Ben bang dat de helft van de mensen die zich hadden opgegeven niet meer reageert en dat we dan zondag 4 topics hebben ofzo![]()
Ik doe niet mee, maar heb toch 5000 gezegdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moeten ze ze eerst wel te pakken krijgen en Baloe is motorisch gestoord, Baileys heeft het net opgegeven en Droopy en Melvin zijn de ren maar ingegaan. Kijken of daar nog lekkere motten zitten![]()
[..]
Ik mocht niet mee doen![]()
Kwikkwoot FTW
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb m'n eigen posts nu zachtroze![]()
Eerst had ik donkergroen, maar dan kwam onze mascotte-jompelsmilie niet zo goed tot z'n recht [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]! Ook mijn achtergrondkleur nog stelen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Baloe is moe van het vliegjes vangen en ligt achter m'n laptop te slapen; rechts zie ik 2 achterpoten en links 2 oortjes
Van die schotelantenne-oortjes en grote ogenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik moet daar altijd zo om lachen. Jazz had vanavond weer een bui, schoot ie achter een vehruisdoos di ein een stoel staat. Zie je even later 2 oortjes omhoog komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |