De slaapkamerramen zijn bij ons groot en best modern, maar ze gaan naar binnen open.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben hier gelukkig overal semi nieuwe ramen die elk een eigen hor hebben. Perfect
Ja, dit is er overal nieuw ingezetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De slaapkamerramen zijn bij ons groot en best modern, maar ze gaan naar binnen open.
So much for a hor
En het badkamerraam klapt naar buiten schuin met van die uitklapdingen die ook in de weg zitten voor een hor.
Grrrrrrrrr.
En als het raam dicht moet, dan haal je dat ding er steeds uit ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dit is er overal nieuw ingezetIk zou niet meer zonder willen eigenlijk. Je haalt ze er ook heel makkelijk uit en drukt ze er zo weer in
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En als het raam dicht moet, dan haal je dat ding er steeds uit ofzo?
En waar laat je die dingen dan?
Ik zit te denken aan van die plakdingen toch voor onze kantelramen, vraag me alleen af of ze nog dicht gaan als er klittenband tussen geplakt zit?
Ook van jou in je ondergoed op blote voeten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Wacht, ik maak wel even een foto
Shut your pieholequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook van jou in je ondergoed op blote voeten?
Ik heb een man met diabetes en die vinden ze veel lekkerder met z'n zoete bloedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier hebben we van die inzethorren in de kozijnen. Buitenhorren dus. Maar het barst van de vliegen en muggen aan de binnenkant van de horren
En ze lusten me allemaal. Ik ben helemaal lek gestoken.
Hoe komen die muggen er dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier hebben we van die inzethorren in de kozijnen. Buitenhorren dus. Maar het barst van de vliegen en muggen aan de binnenkant van de horren
En ze lusten me allemaal. Ik ben helemaal lek gestoken.
Kijk je wel eens 'Becker'?quote:
Najaaaa...quote:
Het gaat mij niet eens zo zeer om het prikken, het gaat me om dat gezoem bij mijn hoofd waar ik horendol van word!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een man met diabetes en die vinden ze veel lekkerder met z'n zoete bloed![]()
![]()
Kan er rustig naast liggen, ze prikken meestal alleen hem
Als ik al tv kijk is het 's nachts, Comedy Central it is dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe komen die muggen er dan?
[..]
Kijk je wel eens 'Becker'?
Shut your hole. I'm pissed as hell!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb meestal toch m'n hele hoofd onder het dekbed, ik hoor niets.![]()
Een geluidsdichte 1 persoons klamboe? In navolging op het 1 persoons dekbed?
Dan hou je geen seksleven over.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb meestal toch m'n hele hoofd onder het dekbed, ik hoor niets.![]()
Een geluidsdichte 1 persoons klamboe? In navolging op het 1 persoons dekbed?
Foto 1 is de bovenkant, foto 2 de onderkantquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik snap geen hol van die foto's![]()
Wat is nou de hor? Dat ding op foto 1 dat je naar beneden moet trekken ofzo?
Dat kan ook op andere plekken dan op bed Nok.quote:
Met commentaar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
ok ok, omdat ik zo aardigb en maak ik een filmpje
Heb je ze soms ook allemaal tegelijk op schoot?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met commentaar?![]()
Over insecten gesproken...er zit hier een dikke bromvlieg in de kamer en alle katten komen spontaan tot leven
Ja, daarom de foto met dicht raam "KIJK, HIERACHTER ZIT HET HOR NOG, HHIIHIHI"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh ik geloof dat ik het een beetje snap!
Maar zet je die dingen er dan steeds in, of blijven ze er dus in, ook als het raam dicht is?
Nou nee, al gebruiken ze me wel als opstapje/springplank/mens waar je in kan hangen als je verkeerd springtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je ze soms ook allemaal tegelijk op schoot?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Hoe kan jij dat toch zo snel, foto's en filmpjes maken en uploaden
Jaaaa, dan 'win' ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ehm...wat denken jullie? Gaan we de 5000 halen?
Ik kom bij jou wonen! Kijken we elke avond Becker!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan t raam normaal open doen, naar binnen toe dus zoals op t filmpje, hij kan schuin omhoog met verschillende standen en hij kan dicht![]()
En raam, hor, rolluik hoort allemaal bij elkaar, dus past perfect enzo.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gezellig, de broer of zus van B. romvlieg is er ook
Dat lijkt me wat hooggegrepenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ehm...wat denken jullie? Gaan we de 5000 halen?
Moeten ze ze eerst wel te pakken krijgen en Baloe is motorisch gestoord, Baileys heeft het net opgegeven en Droopy en Melvin zijn de ren maar ingegaan. Kijken of daar nog lekkere motten zittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom bij jou wonen! Kijken we elke avond Becker!![]()
[..]Vreten je katten hem niet gewoon op dan?
Boor had hem al met smaak verorberd denk ik!
Ik mocht niet mee doenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat hooggegrepen
Zijn er al mensen wiens gok in het raadtopic we al voorbij zijn eigenlijk?
Ik ben een beetje nerveus voor de Vlooienmarkt.
Ben bang dat de helft van de mensen die zich hadden opgegeven niet meer reageert en dat we dan zondag 4 topics hebben ofzo![]()
Ik heb niets hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat hooggegrepen
Zijn er al mensen wiens gok in het raadtopic we al voorbij zijn eigenlijk?
Ik ben een beetje nerveus voor de Vlooienmarkt.
Ben bang dat de helft van de mensen die zich hadden opgegeven niet meer reageert en dat we dan zondag 4 topics hebben ofzo![]()
Ik doe niet mee, maar heb toch 5000 gezegdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moeten ze ze eerst wel te pakken krijgen en Baloe is motorisch gestoord, Baileys heeft het net opgegeven en Droopy en Melvin zijn de ren maar ingegaan. Kijken of daar nog lekkere motten zitten![]()
[..]
Ik mocht niet mee doen![]()
Kwikkwoot FTW
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb m'n eigen posts nu zachtroze![]()
Eerst had ik donkergroen, maar dan kwam onze mascotte-jompelsmilie niet zo goed tot z'n recht [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]! Ook mijn achtergrondkleur nog stelen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Baloe is moe van het vliegjes vangen en ligt achter m'n laptop te slapen; rechts zie ik 2 achterpoten en links 2 oortjes
Van die schotelantenne-oortjes en grote ogenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik moet daar altijd zo om lachen. Jazz had vanavond weer een bui, schoot ie achter een vehruisdoos di ein een stoel staat. Zie je even later 2 oortjes omhoog komen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |