Ik lag net echt te gillen met jouw naamquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet zeggen..tis wel weer lachen hier vanavond
Mooi, dan heb ik hem niet voor niets zo enorm verkleind!quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lach net echt te gillen met jouw naam
Ah^$@^@$^$@, wacht dan tot ik mijn ontzettend stomme fout geedit hadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Met zorg en liefde uitgezocht door 2 jonge mensen die helemaal in de 7e hemel waren met de komst van hun eerste liefdesbaby....en jij lacht erom
Zus en ik hebben gegild van het lachen toen we zo foto's gingen liggen maken op dat strand.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het: wat een mooi uitzicht
Ik zou hem gewoon laten staanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zus en ik hebben gegild van het lachen toen we zo foto's gingen liggen maken op dat strand.
En zij zich maar voor mij schamen. Om hem vervolgens wel op haar Hyves te zetten (háár uitzichtfoto dan he, niet die van mij). Met daarboven "Idee van mijn zus"
Ik ga hem weer weghalen!
Genant bedoel je?quote:
Je kunt een hoop over ze zeggen, maar....quote:
Nee mutsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Genant bedoel je?Heb hem alweer weg hoor.
We waren toch met dames onder elkaar
Het duurde ook zo lang omdat ik dat soort foto's niet standaard even voorhanden heb in mijn photobucket, moest nog even de usb stick met de Egypte foto's zoeken
Ohquote:
Helemaal niet! Een prachtigmooie tietenfoto waar je je echt niet voor hoeft te schamen. Mooie tieten (denk ik, maar zo niet dan weet je de indruk goed te wekken), maar vooral de manier waarop. Bril-fucking-jant!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef Greys het volgende:
Genant bedoel je?Heb hem alweer weg hoor.
Ja, wat denk je met die dingen van mij. Die zijn echt nooit purky geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt een hoop over ze zeggen, maar....
Ja nou ja, als je plat ligt dan willen ze zich nog wel eens een beetje in oost- en westelijke richting begeven, maar dat hebben jullie vast ook allemaal
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee muts
Het was meer zo'n *onder de indruk* jeetje!
Niks mis mee, niet voor schamen, je bent prachtig!
Nou ja, wat zij ^^ zegt dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:46 schreef MissBliss het volgende:
Nee muts
Het was meer zo'n *onder de indruk* jeetje!
Niks mis mee, niet voor schamen, je bent prachtig!
Vandaag was ik (op de trouwerij) bij een vogelshow en toen kreeg ik een Afrikaanse Oehoe op mijn hand. En er zijn foto's van en ik trek dus weer net zo'n overdrevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik heb ook nog een paar leuke van MissBliss, waar ze zo helemaal blij staat te wezen tijdens de cheque uitreiking!
Alles aan mij had wel kleiner mogen zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zeg altijd maar zo..klein maar fijn.![]()
Ik denk ook niet dat een D-cup me zou staan, dan zou ik voorover vallen ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |