Alle andere oude broeken kan ik tegenwoordig in zwemmen, afgevallen tot 62 kilo en wil er nog 2 afquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik durf geen oude broeken meer aan te proberen![]()
![]()
*envyquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alle andere oude broeken kan ik tegenwoordig in zwemmen, afgevallen tot 62 kilo en wil er nog 2 af![]()
*trots is
Zou z'n poepie smelten door de warmte?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
Zo zielig hè, Charlie hijgt al sinds ie om 2000 is uitgeweestVies stom weer
Vanmiddag zaten we in de tuin trouwens, en ik zag Charlie wat 'raar' zitten, maar de rest vond van niets. "Ja, kijk dan! Hij doet het nog steeds!" 30 seconden later schijt ie de tuin onder.
Ik hoop zo dat het door t weer komt, maar als ie morgen nog aan de diarree is dan zetten ze zn poep maar op kweek of zo, dit is toch niet normaal meer
Ja, sinds die spuit bij de dokter, vorige vorige dinsdag? had ie gewone drollen. Maar kwam er na de kuur wel achter dat ie blijkbaar een pil had uitgespuugd, kan t zijn dat de kuur daardoor al niet meer optimaal werktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou z'n poepie smelten door de warmte?![]()
Kan best door de warmte, Melvin flatst ook meer dan dat ie keutelt ()
Was dat alleen vandaag of heeft ie geen normale ontlasting meer gehad na z'n aanval afgelopen week?
Diarree stopt zodra de kuur is afgelopen, mits het een bijwerking van de kuur is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Maar das een week geleden al afgelopen! Kuur van 5 dagen, en volgens Google moest je die kuur minimaal 5 dagen nemen. Die pillen die normaal kreeg waren een week
Voor de kuur stopt het altijd al. Prik bij de dokter, gelijk daarna misschien nog even diarree maar volgende uitlaatbeurt heeft t altijd alweer drolvorm iig, en voglende dag weer prima dol. Dus sinds vorige week woensdag sowieso al prima poep. En vandaag spuit ie de tuin onderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Diarree stopt zodra de kuur is afgelopen, mits het een bijwerking van de kuur is.
Idd ff in de gaten houden en als het door blijft gaan ff laten kweken op parasieten.
Heeft ie geen wurmpies?
Dat zeg ik ook steeds als er een beest doodgaat hier, al dat verdriet, de spanning...ellendequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
Als Charlie ook veel te vroeg dood gaat neem ik nooit meer een dier
Ja, als ie nu gewoon op leeftijd gaat. Maar Max ging ook veel te vroeg, als ik nu weer t zelfde ga krijgen met Charlie stop ik ermeequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds als er een beest doodgaat hier, al dat verdriet, de spanning...ellende![]()
Maar toch weegt het niet op tegen het plezier![]()
En Charlie gaat nog laaaaang niet dood
Kan es gebeuren toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor de kuur stopt het altijd al. Prik bij de dokter, gelijk daarna misschien nog even diarree maar volgende uitlaatbeurt heeft t altijd alweer drolvorm iig, en voglende dag weer prima dol. Dus sinds vorige week woensdag sowieso al prima poep. En vandaag spuit ie de tuin onder
Ze krijgen wormenpillen volgens t boekje
Verkopuhhhhhhhhhh!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
'k heb nog wel een gloednieuwe Indian Rose waarvan ik dacht dat ie me wel ging passen.
Maar dat gaat em niet worden of ik moet anorexia-patient worden (toch maar niet)![]()
Ik pas trouwens wel braaf eens per maand om dan weer pissig te worden dat de knoop niet dicht wil
Mickey was nog maar 6quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als ie nu gewoon op leeftijd gaat. Maar Max ging ook veel te vroeg, als ik nu weer t zelfde ga krijgen met Charlie stop ik ermee
Die staat zwetend in de kelder haar Vlooienmarktspul uit te zoeken!quote:
Ja, maar dan moet ie ook op de foto enzo zekers?quote:
Dat laatste geloof ik...en morgen weer zeuren over katers enzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die staat zwetend in de kelder haar Vlooienmarktspul uit te zoeken!
Dat... óf ze zit te zuipen bij de buren!
Hij heeft vanavond maar even geen eten gehad. Als ie morgenvroeg nog weer aan de schijt is gaan ze zn poep maar bekijken. Charlie heeft nu binnen een jaar 3!!! keer een darminfectie gehad dus ga er niet te lang mee zitten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan es gebeuren toch?
Hebben mensjes ook wel es zonder dat ze ziek zijn![]()
Zolang hij goed eet en drinkt en gewoon z'n vrolijke zelf is, zou ik me niet te veel zorgen maken (zegt zij die bij iedere nies/scheet/offday bang is dat de beestjes iets ernstigs hebben)
Wat had Mickey dan? Ik vind het echt niet leuk dat ze zo vroeg dood gaan :'0 Ik had liever gehad dat ze ons overlevenquote:
Ja, maar een foto is zo gemaakt, kijk maar naar Haraquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ie ook op de foto enzo zekers?
Kleding lijkt me zo lastig verkopen; tis een vrouwenmodel en het moet net je maat/model zijn
Accuut nierfalen, was binnen 2 weken bekeken met haarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat had Mickey dan? Ik vind het echt niet leuk dat ze zo vroeg dood gaan :'0 Ik had liever gehad dat ze ons overleven
Ik denk dat Max t vanaf zijn geboorte gehad heeft, maar er werd altijd gezegd "gevoelige darmen"quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Accuut nierfalen, was binnen 2 weken bekeken met haar![]()
Mikketoet
Ja, maar ik ben gehecht aan m'n boeken en wijvenboeken leen ik meestal van zusje voor de leuk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar een foto is zo gemaakt, kijk maar naar Hara
En er wordt best vaak kleding verkocht in V&A hoor!
Heb jij niet ook nog wat wijvenboeken die je uit hebt?
Dan moet jij mijn boekentip meenemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gehecht aan m'n boeken en wijvenboeken leen ik meestal van zusje voor de leuk.
Ben zelf meer van de psychologische thrillers
Die leen ik altijd van mijn tante, die heeft doooozen volquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Heb vanmiddag in de supermarkt nog zo'n heel erg fout Harlequin romannetjesding meegenomen waarin drie verhalen staanTe genant voor woorden natuurlijk, maar het leest (en droomt
) zo lekker weg!
Idd, in 2 weken tijd van gezellige dikke zwarte dame tot broodmagere stinkerd (wat gaan ze stinken als de niertjes het opgevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat Max t vanaf zijn geboorte gehad heeft, maar er werd altijd gezegd "gevoelige darmen"tot het te laat was.
Wat een kolere ziekte is dat zeg
De *kuch* Mijn Geheim * kuch* leest ook zo lekker wegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Heb vanmiddag in de supermarkt nog zo'n heel erg fout Harlequin romannetjesding meegenomen waarin drie verhalen staanTe genant voor woorden natuurlijk, maar het leest (en droomt
) zo lekker weg!
Ik keek een poosje terug foto's en filmpjes van Max terug. Wat heb ik zitten janken, dan zie je pas echt goed hoe mager ze zijn gewordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, in 2 weken tijd van gezellige dikke zwarte dame tot broodmagere stinkerd (wat gaan ze stinken als de niertjes het opgeven)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik keek een poosje terug foto's en filmpjes van Max terug. Wat heb ik zitten janken, dan zie je pas echt goed hoe mager ze zijn geworden![]()
Haha echt hè. Eeuwige Grieken van 2 meter lang en 2 meter breed, fucking rich en altijd een arm meisje wat met wat lichamelijke verzorging ineens keimooi is. Griek dumpt haar altijd in het begin omdat ie haar niet vertrouwd, maar aan elk eind blijkt dat ze niets verkeerd heeft gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
Mijn Geheim vind ik dan trouwens wel weer heeeeeeeeeel erg Ing
Mijn zus had er een aantal mee toen we samen een weekje Egypte deden (en tuurlijk heb ik ze gelezen...) maar het is allemaal zo enorm NEP! Dit in tegenstelling tot de bronzen goden met staalblauwe ogen, parelwitte tanden en gitzwart haar uit de bouquetreeksjes uiteraard ()
De enige foto die online staat is een dikke tiet van mij met een half hoofdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
Volgens mij wel Haar!
Wie heeft er nog een foto van Hara van vorig jaar tijdens de Asielactie?
Jij, Ing?
*zoekt dekking*
Dan is jouw haar ook erg gegroeidquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara! Je hebt m'n haar gejat!![]()
Ik zou het kunnen zijn van de achterkant, tis idd langer dan dat je had volgens mij
Netwerkschijf, kan ik niet bij van af de laptopquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
Volgens mij wel Haar!
Wie heeft er nog een foto van Hara van vorig jaar tijdens de Asielactie?
Jij, Ing?
*zoekt dekking*
Duh, waar gaat het nou om danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De enige foto die online staat is een dikke tiet van mij met een half hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |