Aangezien ik EN momenteel veroordeeld ben tot een Cayenne EN ik door dit soort acties mijn recalcitrante kant zie opkomen...quote:
Niemand twijfelt er aan dat jij het kan betalen om drie Touaregs voor de deur te zetten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:12 schreef misteriks het volgende:
Als ik wil zet ik 3 verschillende duitse SUV voor m'n deur; maar ik walg van het imago van 'n SUV .
Je zin beginnen met "het gaat ook altijd gepaard met..." en vervolgens de ánder beschuldigen van generalisatie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat ook altijd gepaard met generalisaties.
Je mag nooit generaliseren !quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je zin beginnen met "het gaat ook altijd gepaard met..." en vervolgens de ánder beschuldigen van generalisatie.
Nee, iedereen die het afdoen als slurpers die het milieu vervuilen met rijders die asociaal zijn en lak hebben aan verkeersregels. Die zijn naar mijn mening wel jaloers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:02 schreef Maverick_tfd het volgende:
Iedereen die SUVs lelijk vindt is jaloers?
We doen het niet af als slurpers, het zijn slurpers die de rest van de mensheid het recht op nuttige grondstoffen ontneemt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, iedereen die het afdoen als slurpers die het milieu vervuilen met rijders die asociaal zijn en lak hebben aan verkeersregels. Die zijn naar mijn mening wel jaloers.
Het recht op nuttige grondstoffen voor de rest van de mensheid? Wat moet de rest van de mensheid met deze grondstoffen doen dan. Volgens mij hebben de mensen die het kunnen betalen wel toegang tot deze grondstoffen hoor. Of moeten we ook al jerrycans uitdelen aan oegoeboegoe dorpjes in Afrika waar ze er toch niks aan hebben?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:57 schreef kitao het volgende:
[..]
We doen het niet af als slurpers, het zijn slurpers die de rest van de mensheid het recht op nuttige grondstoffen ontneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |