quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:30 schreef Lienekien het volgende:
Dan zou het gaan om dahei. Jeetje.
jee...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef happyhappy het volgende:
JIj hebt ons bijzonder vrolijk gemaakt
en gelukkig bovendien.
Wij vinden het dan ook moeilijk
dat we jouw niet meer zullen zien.
We wilen een ieder wensen dat je elke dag
aan dahei zal denken met een brede lach.
Hartelijk dank voor alle lieve reacties.
Mijn partner noemde zich op dit forum inderdaad dahei.
Bedankt voor de link naar zijn topic over happy, want die kon ik niet meer vinden.
Het is een lang verhaal, wat er is gebeurd. Ik zal me hier beperken tot de korte versie;
Mijn partner is 3 juni acuut opgenomen op de intensive care met een bacteriele hersenvliesonsteking en
is na een hersenbloeding 25 juni jl. in het ziekenhuis overleden.
Hier wil ik me me heel erg graag bij aansluiten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:52 schreef shmoopy het volgende:
Wat vreselijk...
Veel waardering voor het feit dat je ons op de hoogte hebt gebracht, ik kan me voorstellen dat je hiervoor registreren en een topic openen best eng was.
Ik wens je heel veel sterkte toe.
Succes, als je problemen hebt met de foto stuur me even berichtje (envelopje boven deze post) dan zal ik hem voor je uploaden!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef happyhappy het volgende:
Happy en ik hebben sinds vandaag gezelschap van een katertje van 4 maanden.
Ik heb hem Grumpy genoemd. Ook 1 van de zeven dwergen van sneeuwwitje (Daniels 1e kat heette Dopey). Grumpy is een kopietje van Happy (ook een felixkatje) alleen met iets meer pluis. Ze lijken echt als 2 druppels water op elkaar. Zal binnenkort kijken of het me lukt een foto te plaatsen.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. O+ Zal wel fijn zijn nu om zo'n lief klein hummeltje te hebben om je bezig te houden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef happyhappy het volgende:
Happy en ik hebben sinds vandaag gezelschap van een katertje van 4 maanden.
Ik heb hem Grumpy genoemd. Ook 1 van de zeven dwergen van sneeuwwitje (De 1e kat van mn grote schat heette Dopey). Grumpy is een kopietje van Happy (ook een felixkatje) alleen met iets meer pluis. Ze lijken echt als 2 druppels water op elkaar. Zal binnenkort kijken of het me lukt een foto te plaatsen.
1 |
Wat mutsje zegt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.Zal wel fijn zijn nu om zo'n lief klein hummeltje te hebben om je bezig te houden.
Om een foto te plaatsen moet je deze eerst uploaden naar bijvoorbeeld www.tinypic.com daarna moet je de IMG code overnemen en deze in je bericht plaatsen. Dat ziet er dan ongeveer zo uit:
[ code verwijderd ]
Ja, als je dat wil doen, graag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef ElisaB het volgende:
Even nav een aantal topic reports: Mocht happyhappy willen dat we 'dahei' in de topictitel zetten, dan doen we dat uiteraard!
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
en hoop dat je wat troost haalt uit het samenzijn met de poezen.
Wat zoetquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:55 schreef dahei het volgende:
Hartelijk dank voor al jullie reacties.
Hierbij 2 foto's van Grumpy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes van Sysol en Happy
Wat een liefje is Grumpyquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:55 schreef dahei het volgende:
Ik heb dit berichtje op het account van Dahei geopend, zie ik nu.
Sorry voor de eventuele verwarring. Dit berichtje is geschreven door sysol, de partner van Dahei (ik noemde me eerder HappyHappy, naar onze kat)
Hartelijk dank voor al jullie reacties
Hierbij 2 foto's van Grumpy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes van Sysol en Happy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |