Ja hé. Ze zijn allemaal erg leuk en lief.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een poepie.
De anderen poekies ook trouwens.
Nee, helaas niet. Wij hadden de laatste.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een vreselijke schatjes!![]()
M'n vriendje vroeg al of er nog eentje over is?
Dankje voor de tip, maar ik geloof dat die katjes niet zo in de smaak vielen, jammer hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef dahei het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Wij hadden de laatste.
Misschien kun je op dit topic nog wat proberen:
drachtig kitten
Thanks, gaat vast wel lukken!quote:Op maandag 5 mei 2008 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje voor de tip, maar ik geloof dat die katjes niet zo in de smaak vielen, jammer hoor![]()
Veel plezier met je katje in ieder geval als je hem strakjes hebt!
Hé leuk, bedankt voor het meedenken. Alleen doet die site van Whiskas het nu net niet. Morgen zal ik het nog maar eens proberen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:50 schreef Mirre het volgende:
Veel voermerken stellen gratis kittenpakketten beschikbaar.
Best leuk want er zit naast voer ook meestal een speeltje in.
Ik had een jaar geleden voor onze Izzy een kittenpakket van Whiskas en eentje van Technical.
Die van Whiskas kun je hier aanvragen: http://www.kittenpakket.nu/
Die van Technical kreeg ik bij de plaatselijke dierenwinkel toen ik erom vroeg.
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje voor de tip, maar ik geloof dat die katjes niet zo in de smaak vielen, jammer hoor![]()
Veel plezier met je katje in ieder geval als je hem strakjes hebt!
Ja, die ziet er echt supercute uit, we hadden echter geen keus meer (het was het laatste poesje...). Maar we zijn zeker net zo blij met happy, Ze is erg lief, blijft nu al lekker zitten op schoot en kan ook leuk spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:24 schreef Baseke het volgende:
Die grijze is leuker, eigenlijk zijn alle kittens superlief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |