abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58500794
Na lang zoeken hebben we zo'n twee weken geleden eindelijk een kitten gevonden. Onze wensen waren compleet vervuld:, een leuk zwart-wit katertje, iets wat we altijd al wilden.

Hieronder de foto's, de zwart witte is voor ons.

Vanavond zijn we weer eventjes langsgeweest (het beestje is inmiddels 5 weken) en toen begon het huidige baasje toch te twijfelen, was het wel een katertje of toch een poesje... We hebben toen maar even tussen de achterpootjes gekeken en wat bleek.. ons katertje bleek een poesje te zijn. Ik voelde me in eerste instantie een beetje belazerd Ik wilde immers een mannetje. Ik realiseerde me echter al snel dat ik zo verliefd ben op dit hummeltje dat ik absoluut geen afstand meer kan (en wil) doen van dit beestje. We mogen over een paar weken dus gaan genieten van ons nieuwe hummeltje.

Zijn Haar naam is overigens niet zonder reden gekozen. Mijn eerst kat die ik op mijn zesde verjaardag kreeg was "Dopey". Deze kat is 20 jaar oud geworden en is zo'n 10 jaar terug in mijn armen ingeslapen. Deze kat krijgt ook een "zeven dwergen" naam; "Happy" om de traditie in stand te houden .
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_58500963
Wat een poepie.
De anderen poekies ook trouwens .
pi_58501036
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een poepie.
De anderen poekies ook trouwens .
Ja hé. Ze zijn allemaal erg leuk en lief.
Het blijkt dat de meeste trouwens vrouwtjes zijn terwijl er meer als mannetje zijn "verhandeld".
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_58501064
Wat een schatje(s). .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 5 mei 2008 @ 22:27:37 #5
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58501121
Wat een vreselijke schatjes!
M'n vriendje vroeg al of er nog eentje over is?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 5 mei 2008 @ 22:28:56 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58501152
Wat een schatje!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_58501210
Gefeliciteerd met de aanwinst van Happy
pi_58501218
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een vreselijke schatjes!
M'n vriendje vroeg al of er nog eentje over is?
Nee, helaas niet. Wij hadden de laatste.

Misschien kun je op dit topic nog wat proberen:
drachtig kitten
  maandag 5 mei 2008 @ 22:41:56 #9
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58501433
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef dahei het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Wij hadden de laatste.

Misschien kun je op dit topic nog wat proberen:
drachtig kitten
Dankje voor de tip, maar ik geloof dat die katjes niet zo in de smaak vielen, jammer hoor
Veel plezier met je katje in ieder geval als je hem strakjes hebt!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_58501639
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dankje voor de tip, maar ik geloof dat die katjes niet zo in de smaak vielen, jammer hoor
Thanks, gaat vast wel lukken!
pi_58530813
Wat voor eten kun je zo'n jong kitten nu eigenlijk het beste geven?
pi_58536502
Ze hebben kittenvoer nodig de eerste maanden. Merk voer maakt niet zoveel uit, als het maar kittenvoer is. Daarin zitten veel meer bouwstoffen dan in gewoon kattenvoer en dat heeft de uk die keihard groeit echt nodig om uit te groeien tot een gezond volwassen dier.
pi_58537270
Ok, dan gaan we daarnaar op zoek! Thanks!
pi_58543338
Veel voermerken stellen gratis kittenpakketten beschikbaar.
Best leuk want er zit naast voer ook meestal een speeltje in.

Ik had een jaar geleden voor onze Izzy een kittenpakket van Whiskas en eentje van Technical.
Die van Whiskas kun je hier aanvragen: http://www.kittenpakket.nu/
Die van Technical kreeg ik bij de plaatselijke dierenwinkel toen ik erom vroeg.
pi_58544838
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 22:50 schreef Mirre het volgende:
Veel voermerken stellen gratis kittenpakketten beschikbaar.
Best leuk want er zit naast voer ook meestal een speeltje in.

Ik had een jaar geleden voor onze Izzy een kittenpakket van Whiskas en eentje van Technical.
Die van Whiskas kun je hier aanvragen: http://www.kittenpakket.nu/
Die van Technical kreeg ik bij de plaatselijke dierenwinkel toen ik erom vroeg.
Hé leuk, bedankt voor het meedenken. Alleen doet die site van Whiskas het nu net niet. Morgen zal ik het nog maar eens proberen.
pi_58567615
Hij doet het nu wel hoor
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:06:55 #17
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58598705
pi_58600932
Bij mij nog steeds niet. Als ik op het scherm op "ik ben consument" klik krijg ik een foutmelding.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:54:26 #19
214589 X7MG
InfraRed X7 Design
pi_58600954
Een koekat
Ik weet alles. Ik weet dus ook wie je bent.
Je echte ik,
Diep van binnen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:17:35 #20
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_58601373
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Niet de bedoeling om mijn topic te spammen maar misschien zit er hier een tussen voor je vriend?

Gastgezin Redcat; De eerste kittens!
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_58601508
Die grijze is leuker, eigenlijk zijn alle kittens superlief!
pi_58605423
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:54 schreef X7MG het volgende:
Een koekat
Boehoeu
pi_58605426
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:24 schreef Baseke het volgende:
Die grijze is leuker, eigenlijk zijn alle kittens superlief!
Ja, die ziet er echt supercute uit, we hadden echter geen keus meer (het was het laatste poesje...). Maar we zijn zeker net zo blij met happy, Ze is erg lief, blijft nu al lekker zitten op schoot en kan ook leuk spelen.
  zondag 11 mei 2008 @ 09:53:02 #24
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58605961
wat een toffe beestjes
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_59852705
Hoe gaat het met Happy? We willen wel weer eens een updateje van je hoor
pi_59859581
Je hebt helemaal gelijk. Happy is een leuk poesje geworden en groeit als kool. Gisteren heeft ze haar 2e inentingen gehad bij de dierenarts (met een duidelijke "mauuw" maakte ze duidelijk dat ze dit niet zo op prijs stelde. Ze is erg speels en wil constant de tuin in, iets wat we op dit moment alleen met een tuigje doen waarbij het echt een worsteling is om dat ding om te doen. Als ze hem eenmaal om heeft is het echt geen probleem meer.

Happy speelt graaf volleybal met ballonnen. Helaas leven die dingen niet lang, maar dat kun je wel begrijpen

Ik zal vandaag of morgen even een paar leuke foto's plaatsen!
pi_59865626
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:16 schreef Mirre het volgende:
Ze hebben kittenvoer nodig de eerste maanden. Merk voer maakt niet zoveel uit, als het maar kittenvoer is. Daarin zitten veel meer bouwstoffen dan in gewoon kattenvoer en dat heeft de uk die keihard groeit echt nodig om uit te groeien tot een gezond volwassen dier.
Even terugkomend op dit argument: wat een onzin. Merk maakt niet uit. Zoals de prijs waarschijnlijk van de verschillende soorten verraad zit er een groot verschil in kwaliteit.
pi_59872506
Zoals beloofd, hierbij nog twee foto's van Happy:

pi_59901601
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:06 schreef Aneurism het volgende:
[..]Even terugkomend op dit argument: wat een onzin. Merk maakt niet uit. Zoals de prijs waarschijnlijk van de verschillende soorten verraad zit er een groot verschil in kwaliteit.
Wat jij wil joh. Vecht het maar uit met mijn dierenartsen. Ik geef hier alleen maar door wat daar op de praktijk aan mij verteld is toen Izzy een jaar geleden een kitten was. Wij hebben overigens kittenvoer van verschillende merken aan haar gegeven om haar niet eenkennig te maken qua voeding. Dat heeft prima uitgepakt. Izzy is nu 1 jaar en 1 maand oud en lust echt alles

Happy is een leuke kat aan het worden
pi_59905358
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:56 schreef Mirre het volgende:

[..]

Wat jij wil joh. Vecht het maar uit met mijn dierenartsen. Ik geef hier alleen maar door wat daar op de praktijk aan mij verteld is toen Izzy een jaar geleden een kitten was. Wij hebben overigens kittenvoer van verschillende merken aan haar gegeven om haar niet eenkennig te maken qua voeding. Dat heeft prima uitgepakt. Izzy is nu 1 jaar en 1 maand oud en lust echt alles

Happy is een leuke kat aan het worden
Ja hé. Ze inderdaad superleuk!

Wij hebben overigens ook allerlei voer aan haar gegeven en ze eet ook echt alles. Ze eet zelfs sperciebonen en komkommer als we die op de vloer laten vallen.
pi_59919076
Da's net als bij onze Izzy. Raarste wat zij at was een bevroren snijboon die per ongeluk naast de pan viel en daarna op de grond. Die vond ze heerlijk dat malle beest

ff een spamfotootje van Izzy. Ze is nu net 1 jaar en 1 maand.

Naar d'r naam luisterde ze al heel snel en "nee" begreep ze ook, alleen deed ze meestal precies wat zij wilde. Ze begint nu eindelijk wat te luisteren naar woordjes. Het woordje "kom" als ze uit een kamer moet komen heeft best lang geduurd voordat ze dat begreep, maar dat begint nu echt te werken. Als ze echt meteen luistert dan krijgt ze daarvoor uiteraard een dikke knuffel. As ik "Izzy eten!!" roep dan komt ze trouwens veel sneller

Luistert Happy al een klein beetje?
pi_65965559
quote:
Op zondag 6 juli 2008 01:13 schreef Mirre het volgende:
Da's net als bij onze Izzy. Raarste wat zij at was een bevroren snijboon die per ongeluk naast de pan viel en daarna op de grond. Die vond ze heerlijk dat malle beest

ff een spamfotootje van Izzy. Ze is nu net 1 jaar en 1 maand.
[ afbeelding ]

Naar d'r naam luisterde ze al heel snel en "nee" begreep ze ook, alleen deed ze meestal precies wat zij wilde. Ze begint nu eindelijk wat te luisteren naar woordjes. Het woordje "kom" als ze uit een kamer moet komen heeft best lang geduurd voordat ze dat begreep, maar dat begint nu echt te werken. Als ze echt meteen luistert dan krijgt ze daarvoor uiteraard een dikke knuffel. As ik "Izzy eten!!" roep dan komt ze trouwens veel sneller

Luistert Happy al een klein beetje?
Ik zie je post nu pas. Je hebt ook een hele mooie kat! Happy luistert wanneer het haar uitkomt Zoals volgens mij elke kat
Het gaat overigens best goed, ze slaapt netjes s-nachts bij ons zonder ons wakker te maken. Eet normaal (niet te veel). Kotst nooit (tot nu toe in ieder geval) en krapt alleen aan de krabpalen.
Tot nu toe mogen we niet klagen.

[ Bericht 3% gewijzigd door dahei op 11-02-2009 22:00:45 ]
pi_65965645
Oooh... wat ontzettend schattig. Ik ga even mijn eigen katje knuffelen... Hij wordt jaloers
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_65965689
Happy is sinds vandaag voor het eerst krols. Het viel me gisterenavond al op dat ik aan haar buikje mocht aaien... Nu loopt ze continue (bij gebrek aan een kater?) achter me aan en wil steeds geaaid worden.
Als ik haar aai gaat elke keer het kontje omhoog iets van "kom maar op" .
Ik vind het wel schattig! Ik hoop wel dat ze me laat slapen vannacht
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:18:34 #35
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_66036041
Ik heb een poes van bijna 13 jaar die Kasper heet. Ik dacht dat het een katertje was en toen werd hij(dus zij) krols.....
pi_66044423
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef baniekje het volgende:
Ik heb een poes van bijna 13 jaar die Kasper heet. Ik dacht dat het een katertje was en toen werd hij(dus zij) krols.....
LOL, wij kwamen er achter omdat de eigenaar van de moederkat begon te twijfelen. We hebben toen wat foto's op gezocht hoe dat er van achter uitziet bij kittens. We kwamen er hierdoor snel achter wat een mannetje en een vrouwtje was.
Als de oude eigenaar van Happy niet had getwijfeld waren we er waarschijnlijk op dezelfde manier achter gekomen. Hoewel, we zijn al twee keer voor inentingen naar de dierenarts geweest. Die had mogelijk ook al iets gezegd.
  Moderator / Miss SHO maandag 16 februari 2009 @ 21:27:01 #37
22592 crew  Ole
pi_66136780
zwart witte poes
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_66140996
Inderdaad zwart-wit!

Ze is inmiddels gestopt met krols-zijn. Na twee-en-een-halve dag hield het al weer op. Nu bijt ze me weer als vanouds
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 februari 2009 @ 23:06:05 #39
22592 crew  Ole
pi_66179969
Als ze maar niet zwanger is dan, van één of andere enge kater met een foute familie
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 februari 2009 @ 23:10:47 #40
22592 crew  Ole
pi_66180216
<---- Japie (14)
heette de eerste 2 dagen bij ons Cleo, toen hadden we al sterke vermoedens, die de maandag erna door de DA werden bevestigd. (verkeerde meegenomen... whoops )
Japie it is! Still going strong mijn oude maar o zo vitale heer
Daarbij zou hij (zij) waarschijnlijk niet zo groot worden, omdat mamapoes maar klein was. Met 12 weken schatte de DA Japie al op ruim 4 maanden
Ja, en hij is Groooooot!!!!
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef baniekje het volgende:
pi_66190321
Fijn dat de krolsheid zo snel weer over wat. Ga je Happy laten "helpen".
pi_66192345
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:06 schreef Ole het volgende:
Als ze maar niet zwanger is dan, van één of andere enge kater met een foute familie
We hebben haar bewust maar binnen gehouden
pi_66192442
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Mirre het volgende:
Fijn dat de krolsheid zo snel weer over wat. Ga je Happy laten "helpen".
We twijfelen nog, het krols-zijn was best wel grappig en lief. Ze hield ons niet wakker en we hadden er eigenlijk weinig last van, behalve dat (voornamelijk ik) doorgeknuffeld werd. Ik denk ergens dat we het binnenkort wel moeten doen, want ik vind het vervelend om haar in de lente / zomer binnen te houden.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 15:52:49 #44
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_66240901
Het is voor het baasje wel grappig en lief maar is het wel te doen voor Happy, dat krols zijn?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_66241747
Volgens "de boeken" schijnt "de poes" er geen last van te hebben. Het is ook natuurlijk gedrag waarbij alleen de hormoontjes een beetje overhoop liggen.
Ik heb niet de indruk dat ze er last van heeft.
pi_66244203
Wat lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:21:20 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66244364
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef dahei het volgende:
Volgens "de boeken" schijnt "de poes" er geen last van te hebben. Het is ook natuurlijk gedrag waarbij alleen de hormoontjes een beetje overhoop liggen.
Ik heb niet de indruk dat ze er last van heeft.
quote:
Als poezen niet gecastreerd worden en ook niet gedekt, dan zullen de perioden van krolsheid elkaar steeds sneller opvolgen, waardoor de poes uiteindelijk permanent krols blijft. Zij zal dan uitputtingsverschijnselen gaan vertonen. En u ook, want u slaapt dan niet meer.
Bron

Ik denk dat je er nog wel op terugkomt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_66245125
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]

Bron

Ik denk dat je er nog wel op terugkomt.
Misschien wel. Deze stichting heeft wel een bepaald belang waardoor ze een beetje overdrijven. Het beschreven gedrag zie ik ook op andere website alleen dan een factor 10 kleiner.
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:45:44 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66245190
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:43 schreef dahei het volgende:

[..]

Misschien wel. Deze stichting heeft wel een bepaald belang waardoor ze een beetje overdrijven. Het beschreven gedrag zie ik ook op andere website alleen dan een factor 10 kleiner.
Bron?
The love you take is equal to the love you make.
pi_66257401
  maandag 23 februari 2009 @ 20:39:31 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66386522
Dahei, heb je ook nog een recente foto van Happy, toevallig? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66391810
Was inderdaad wel tijd:

Sorry voor de slechte kwaliteit (foto van de GSM).
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:30:49 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66470987
Leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_67034624
Dit is wel een grappige foto om te zien. Happy was weer eens een kast ingeslopen en wij hadden dit niet door. Bovenin de kast hebben we een beluchtingsrooster die ze eruit had geduwd. Hierna kroop ze door het gat naar buiten. Gelukkig hadden we net een camera klaarliggen.

zaterdag 14 maart 2009 @ 13:38:14 #55
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67037302
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_67037826
Ze lijkt zo wel een jachttroffee
(:
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 maart 2009 @ 16:18:27 #57
22592 crew  Ole
pi_67042113
Leuk bandje ook
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:22:43 #58
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_67051318
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:50 schreef dahei het volgende:
Dit is wel een grappige foto om te zien. Happy was weer eens een kast ingeslopen en wij hadden dit niet door. Bovenin de kast hebben we een beluchtingsrooster die ze eruit had geduwd. Hierna kroop ze door het gat naar buiten. Gelukkig hadden we net een camera klaarliggen.

[ afbeelding ]
Ik moest heel hard lachen
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_67053202
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:18 schreef Ole het volgende:
Leuk bandje ook
het is een meisje... Die overigens as maandag wordt gecastreerd.
pi_67055847
LOL, ik moest zo lachen om de "jachttrofee foto". Tis inderdaad net zo'n hert aan de muur.

Onze Izzy heeft het voor elkaar gekregen om binnen no-time de hechtingen eruit te halen. Dus toen toch maar een kap op en in plaats van hechtingen kreeg ze een krammetje. Zelfs die kreeg ze d'r met kap op(!!) nog uit! Izzy heeft van de operatie niet veel last gehad. Het ergste voor haar was eigenlijk dat ze 's morgens nuchter moest blijven. "Niet eten en Izzy" past niet bij elkaar.
Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen maandag en geef Happy maar alvast een knuffel.
pi_67061274
Ja, wij moesten ook direct denken aan een "jachttrofee". Enne... Happy knuffelen we wel, hoor, maar morgenochtend zeker iets meer!
pi_67061346
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:44 schreef dahei het volgende:

[..]

We twijfelen nog, het krols-zijn was best wel grappig en lief.
die van mij ging overal piesen toen ze krols was......niet zo lief
pi_67062570
quote:
Op zondag 15 maart 2009 07:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

die van mij ging overal piesen toen ze krols was......niet zo lief
We hebben op zich helemaal geen last gehad van Happy's krolsheid. Ze miauwt een stuk meer en wil continue aangehaald worden. Ook slaapt ze 's-nachts gewoon. Het is meer dat we haar niet zwanger willen en we zijn bang voor kattenaids. Omdat de kattenpil best problemen kan veroorzaken lijkt ons dit de beste oplossing.
Toch zullen we het wel missen, ze is zo ontzettend lief als ze krols is...
  Moderator / Miss SHO zondag 15 maart 2009 @ 12:42:56 #64
22592 crew  Ole
pi_67065289
goed dat ik het lees, mijn kat mag na 6 uur ook niet meer eten. Morgen tandjes schoongemaakt
pi_67066286
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:42 schreef Ole het volgende:
goed dat ik het lees, mijn kat mag na 6 uur ook niet meer eten. Morgen tandjes schoongemaakt
Oh, die van ons na tien uur. Ikzelf toevallig ook niet, want ik moet bloedprikken. Zijn we samen hongerig
pi_67084269
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef dahei het volgende:

[..]

Oh, die van ons na tien uur. Ikzelf toevallig ook niet, want ik moet bloedprikken. Zijn we samen hongerig
En toen.... Om 8 uur werd Happy (weer) krols Nu kan ze morgen niet naar de dierenarts...
Ze is net twee weken geleden krols geweest...
Morgenochtend de dierenarts maar afbellen...
pi_67084311
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:42 schreef Ole het volgende:
Succes trouwens, bij mijn oude kat moest dat ook regelmatig gebeuren. Ze zijn zo zielig tijdens de verdoving.
  Moderator / Miss SHO maandag 16 maart 2009 @ 14:52:07 #68
22592 crew  Ole
pi_67102184
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:48 schreef dahei het volgende:

[..]

Succes trouwens, bij mijn oude kat moest dat ook regelmatig gebeuren. Ze zijn zo zielig tijdens de verdoving.
Ik mag hem zo ophalen. Bloed was helemaal goed gelukkig
Alleen hebben ze één tand moeten trekken
pi_67185375
Gelukkig! Fijn dat alles goed was!
Happy mag over anderhalve week weer naar de dierenarts, nu maar hopen dat ze dan niet krols is...
pi_67209890
Dat volgt rap op elkaar deze tijd van het jaar.
Duimen maar dat het de volgende afspraak wel kan en dat ze tussentijds niet ontsnapt en bezwangerd wordt.
pi_67214004
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:09 schreef Mirre het volgende:
Dat volgt rap op elkaar deze tijd van het jaar.
Duimen maar dat het de volgende afspraak wel kan en dat ze tussentijds niet ontsnapt en bezwangerd wordt.
Ja, we doen ons best, maar ze wil echt heel graag de deur uit. Gisteren is het haar zelfs gelukt, we hadden haar gelukkig binnen twee minuten weer te pakken, maar het beloofd nog wat voor de komende week...
  Moderator / Miss SHO donderdag 19 maart 2009 @ 23:57:04 #72
22592 crew  Ole
pi_67225723
Het lijkt wel een puberdochter met lentekriebels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')