Ik moest heel hard lachenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:50 schreef dahei het volgende:
Dit is wel een grappige foto om te zien. Happy was weer eens een kast ingeslopen en wij hadden dit niet door. Bovenin de kast hebben we een beluchtingsrooster die ze eruit had geduwd. Hierna kroop ze door het gat naar buiten. Gelukkig hadden we net een camera klaarliggen.
[ afbeelding ]
het is een meisje... Die overigens as maandag wordt gecastreerd.quote:
die van mij ging overal piesen toen ze krols was......niet zo liefquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:44 schreef dahei het volgende:
[..]
We twijfelen nog, het krols-zijn was best wel grappig en lief.
We hebben op zich helemaal geen last gehad van Happy's krolsheid. Ze miauwt een stuk meer en wil continue aangehaald worden. Ook slaapt ze 's-nachts gewoon. Het is meer dat we haar niet zwanger willen en we zijn bang voor kattenaids. Omdat de kattenpil best problemen kan veroorzaken lijkt ons dit de beste oplossing.quote:Op zondag 15 maart 2009 07:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
die van mij ging overal piesen toen ze krols was......niet zo lief
Oh, die van ons na tien uur. Ikzelf toevallig ook niet, want ik moet bloedprikken. Zijn we samen hongerigquote:Op zondag 15 maart 2009 12:42 schreef Ole het volgende:
goed dat ik het lees, mijn kat mag na 6 uur ook niet meer eten. Morgen tandjes schoongemaakt
En toen.... Om 8 uur werd Happy (weer) krolsquote:Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef dahei het volgende:
[..]
Oh, die van ons na tien uur. Ikzelf toevallig ook niet, want ik moet bloedprikken. Zijn we samen hongerig
Succes trouwens, bij mijn oude kat moest dat ook regelmatig gebeuren. Ze zijn zo zielig tijdens de verdoving.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:42 schreef Ole het volgende:
goed dat ik het lees, mijn kat mag na 6 uur ook niet meer eten. Morgen tandjes schoongemaakt
Ik mag hem zo ophalen. Bloed was helemaal goed gelukkigquote:Op zondag 15 maart 2009 21:48 schreef dahei het volgende:
[..]
Succes trouwens, bij mijn oude kat moest dat ook regelmatig gebeuren. Ze zijn zo zielig tijdens de verdoving.
Ja, we doen ons best, maar ze wil echt heel graag de deur uit. Gisteren is het haar zelfs gelukt, we hadden haar gelukkig binnen twee minuten weer te pakken, maar het beloofd nog wat voor de komende week...quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:09 schreef Mirre het volgende:
Dat volgt rap op elkaar deze tijd van het jaar.
Duimen maar dat het de volgende afspraak wel kan en dat ze tussentijds niet ontsnapt en bezwangerd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |