Ja hé. Ze zijn allemaal erg leuk en lief.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een poepie.
De anderen poekies ook trouwens.
Nee, helaas niet. Wij hadden de laatste.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een vreselijke schatjes!![]()
M'n vriendje vroeg al of er nog eentje over is?
Dankje voor de tip, maar ik geloof dat die katjes niet zo in de smaak vielen, jammer hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef dahei het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Wij hadden de laatste.
Misschien kun je op dit topic nog wat proberen:
drachtig kitten
Thanks, gaat vast wel lukken!quote:Op maandag 5 mei 2008 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje voor de tip, maar ik geloof dat die katjes niet zo in de smaak vielen, jammer hoor![]()
Veel plezier met je katje in ieder geval als je hem strakjes hebt!
Hé leuk, bedankt voor het meedenken. Alleen doet die site van Whiskas het nu net niet. Morgen zal ik het nog maar eens proberen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:50 schreef Mirre het volgende:
Veel voermerken stellen gratis kittenpakketten beschikbaar.
Best leuk want er zit naast voer ook meestal een speeltje in.
Ik had een jaar geleden voor onze Izzy een kittenpakket van Whiskas en eentje van Technical.
Die van Whiskas kun je hier aanvragen: http://www.kittenpakket.nu/
Die van Technical kreeg ik bij de plaatselijke dierenwinkel toen ik erom vroeg.
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje voor de tip, maar ik geloof dat die katjes niet zo in de smaak vielen, jammer hoor![]()
Veel plezier met je katje in ieder geval als je hem strakjes hebt!
Ja, die ziet er echt supercute uit, we hadden echter geen keus meer (het was het laatste poesje...). Maar we zijn zeker net zo blij met happy, Ze is erg lief, blijft nu al lekker zitten op schoot en kan ook leuk spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:24 schreef Baseke het volgende:
Die grijze is leuker, eigenlijk zijn alle kittens superlief!
Even terugkomend op dit argument: wat een onzin.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:16 schreef Mirre het volgende:
Ze hebben kittenvoer nodig de eerste maanden. Merk voer maakt niet zoveel uit, als het maar kittenvoer is. Daarin zitten veel meer bouwstoffen dan in gewoon kattenvoer en dat heeft de uk die keihard groeit echt nodig om uit te groeien tot een gezond volwassen dier.
Wat jij wil joh. Vecht het maar uit met mijn dierenartsen. Ik geef hier alleen maar door wat daar op de praktijk aan mij verteld is toen Izzy een jaar geleden een kitten was. Wij hebben overigens kittenvoer van verschillende merken aan haar gegeven om haar niet eenkennig te maken qua voeding. Dat heeft prima uitgepakt. Izzy is nu 1 jaar en 1 maand oud en lust echt allesquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:06 schreef Aneurism het volgende:
[..]Even terugkomend op dit argument: wat een onzin.Merk maakt niet uit. Zoals de prijs waarschijnlijk van de verschillende soorten verraad zit er een groot verschil in kwaliteit.
Ja hé. Ze inderdaad superleuk!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:56 schreef Mirre het volgende:
[..]
Wat jij wil joh. Vecht het maar uit met mijn dierenartsen. Ik geef hier alleen maar door wat daar op de praktijk aan mij verteld is toen Izzy een jaar geleden een kitten was. Wij hebben overigens kittenvoer van verschillende merken aan haar gegeven om haar niet eenkennig te maken qua voeding. Dat heeft prima uitgepakt. Izzy is nu 1 jaar en 1 maand oud en lust echt alles![]()
Happy is een leuke kat aan het worden
Ik zie je post nu pas. Je hebt ook een hele mooie kat! Happy luistert wanneer het haar uitkomtquote:Op zondag 6 juli 2008 01:13 schreef Mirre het volgende:
Da's net als bij onze Izzy. Raarste wat zij at was een bevroren snijboon die per ongeluk naast de pan viel en daarna op de grond. Die vond ze heerlijk dat malle beest![]()
ff een spamfotootje van Izzy. Ze is nu net 1 jaar en 1 maand.
[ afbeelding ]
Naar d'r naam luisterde ze al heel snel en "nee" begreep ze ook, alleen deed ze meestal precies wat zij wilde. Ze begint nu eindelijk wat te luisteren naar woordjes. Het woordje "kom" als ze uit een kamer moet komen heeft best lang geduurd voordat ze dat begreep, maar dat begint nu echt te werken. Als ze echt meteen luistert dan krijgt ze daarvoor uiteraard een dikke knuffel. As ik "Izzy eten!!" roep dan komt ze trouwens veel sneller![]()
Luistert Happy al een klein beetje?
LOL, wij kwamen er achter omdat de eigenaar van de moederkat begon te twijfelen. We hebben toen wat foto's op gezocht hoe dat er van achter uitziet bij kittens. We kwamen er hierdoor snel achter wat een mannetje en een vrouwtje was.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef baniekje het volgende:
Ik heb een poes van bijna 13 jaar die Kasper heet. Ik dacht dat het een katertje was en toen werd hij(dus zij) krols.....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef baniekje het volgende:
Ik heb een poes van bijna 13 jaar die Kasper heet. Ik dacht dat het een katertje was en toen werd hij(dus zij) krols.....![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |