You fail!quote:
quote:
Inderdaad.quote:
Te laat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:04 schreef Mirre_c het volgende:
jitzzze jaap vette gangster stijl gast
Waarom post jij niet met je dagdag account?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:04 schreef Mirre_c het volgende:
jitzzze jaap vette gangster stijl gast
nou ww kwijtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom post jij niet met je dagdag account?
Dan vraag je toch een nieuwe op?quote:
Je bent jaloers omdat ik wel met Gaastra schoenen mag rondlopen en jij nog steeds op je piemelshirt moet wachtenquote:
GAASTRAquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent jaloers omdat ik wel met Gaastra schoenen mag rondlopen en jij nog steeds op je piemelshirt moet wachten
Toch niet, eerst nog schoolboeken bestellen en pasfotoformulier en collegegeldmachting invullen.quote:
Niks mis met Gaastra.quote:
quote:
Ik een zwembroek van 90 euro. So what.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:11 schreef Mirre_c het volgende:
heb een broek van 307 euro aan mijn reet
En toch is het een lelijk ding, jij bent echt een prutserquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:11 schreef Mirre_c het volgende:
heb een broek van 307 euro aan mijn reet
hoe weet jij dat vieze begluurder ,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En toch is het een lelijk ding, jij bent echt een prutser
Geen idee, ik zeg maar watquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
hoe weet jij dat vieze begluurder ,
Waarom zit er geen stuk fruit in je oorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben die gozer met die zonnebril![]()
Mocht niet van de fotograafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom zit er geen stuk fruit in je oor
Dit was het origineel, is die lul gaan photoshoppenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mocht niet van de fotograaf
Paste niet in de Gaastra huisstijl ofzo![]()
Zou zo maar kunnen. Ze zijn gemaakt met een Motorola uit de RAZR serie en die waren toen hip, nu niet meer. Maar in 2006 was ze 17/18.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die foto's komen trouwens uit 2006, toen was ze nog 15 of 16.
Zo jong en nu al verkankerd.quote:
White Liesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb de hele ochtend Farewell To The Fairground in m'n hoofd
Die gast is niet helemaal lekker hoorquote:De ANWB verwacht een drukke avondspits en adviseert badgasten langer op het strand te blijven om de drukte te omzeilen.
''Komen mensen toch in de file terecht dan kunnen ze het beste de airconditioning uitzetten, de ramen opendoen en de verwarming aanzetten zodat de warmte van de motor goed afgevoerd kan worden'', aldus de woordvoerder. Verder raadt hij aan iets te drinken mee te nemen voor onderweg.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:29 schreef EmielPiel het volgende:
Hallo,
Ik ben Emiel en ik luister Metal. Graag zou ik in contact willen komen met metalbazen.
Goetjes,
Emiel
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
De humor op onze afdeling planning.
[ afbeelding ]
Als Maria Mena metal zou maken zou ik er naar gaan luisteren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Welkom Emiel, roep maar niet te hard dat je naar Metal luisterd want dat soort bazen-muziek wordt helaas niet erg gewaardeerd op dit forum
Wat is daar het nut vanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten. Als het nou een grappige tekst was geweest of zo.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Als het nou een grappige tekst was geweest of zo.
Nee, gewoon een gedeelde planning van wanneer projecten af moeten zijn.quote:
iCal.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, het is voor m'n toekomst.quote:
Als ik jou maar gelukkig kan maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel lekker van gewinkeld!![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik jou maar gelukkig kan maken.
En dat lingeriesetje, rahrr!
Doe je hem vanavond aan?quote:
Ik ben maar klein, geen grote wc nodig, dan val ik er in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe je hem vanavond aan?
Ik ken hier een tentje waar je lekker kan eten en grote wc's hebben.
Geen grote wcpot, maar een grote wcruimte.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben maar klein, geen grote wc nodig, dan val ik er in.
Moet je dan heel ver lopen naar het wc-papier?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen grote wcpot, maar een grote wcruimte.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je dan heel ver lopen naar het wc-papier?
Gezien je agenda komt dat goed uit dan!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
Godverdomme wat is het warm. Geen weer om te werken.
Als het zou kunnen zou ik al weg zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gezien je agenda komt dat goed uit dan!
We gunnen het je allemaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
Gelukkig wordt het van het weekend als ik wel vrij ben weer kut weer, dus dat scheelt.
Pfoe ik was al bang dat die kut-zon weer weken zou blijven hangenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
Gelukkig wordt het van het weekend als ik wel vrij ben weer kut weer, dus dat scheelt.
In Oktober/November zit ik hier:quote:
Ik over een week hier:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In Oktober/November zit ik hier:
[ afbeelding ]
Ik heb afgelopen weekend zo weinig geslapen dat ik na drie nachten met 5 uur slaap echt totaal niet moe ben, terwijl ik dat normaal echt niet (meerquote:
Had ik ook toen ik op vakantie wasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend zo weinig geslapen dat ik na drie nachten met 5 uur slaap echt totaal niet moe ben, terwijl ik dat normaal echt niet (meer) trek.
En ik wil ook op vakantie
Kom ik je wel opzoeken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik over een week hier:
[ afbeelding ]
Ik zei het gewoon verkeerd ook nogquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik op vakantie wassliep ik 2 nachten maar 2/3 uurtjes en dan werd ik na een nacht van 4/5 uur uitgerust wakker
!
En tsja, wie niet.
Ah zo, dat heb ik nou nooit. En jij altijd met je seksklachten, hoor je mij daar ooit over?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei het gewoon verkeerd ook nog
Ik ben neit echt op aan het letten geloof ik...
Ik bedoelde dat ik zo veel geslapen dat ik nu weinig nodig heb.
En ik heb echt al de hele week constant zin in sex ook
Niet handig
Ik doe dat hier omdat ik het ergens anders zo lullig vindquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah zo, dat heb ik nou nooit. En jij altijd met je seksklachten, hoor je mij daar ooit over?
En nu ga ik een kandelaar verven, doei!
before and after pics?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
Zo klaaaaaaaaaar met de kandelaar.
Het is nu al te laat voor de beforequote:
Je hebt er ook allemaal nieuwe vormpjes bij gekleidquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is nu al te laat voor de before![]()
before was zoiets maar dan meer groen metaalachtig:
[ afbeelding ]
En na is dan meer zo:
[ afbeelding ]
Ik heb ze al 2 keer live gezien LL word nummer 3 .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb de hele ochtend Farewell To The Fairground in m'n hoofd
Hihi jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt er ook allemaal nieuwe vormpjes bij gekleid
Hoiquote:
quote:
Maar dat is weer zo saai.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allemaal B's
Ik heb er weleens aan gedacht om mn nick gewoon in JB te veranderen, zo noemt iedereen me toch al..
das waar, maar ik heb al zoveel JB's versletenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maar dat is weer zo saai.![]()
JB is gewoon lekker kort om te typen.![]()
@ BT: Heb je al pics van je kamer?
Nee nog niet, ik zal er dit weekend een paar maken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maar dat is weer zo saai.![]()
JB is gewoon lekker kort om te typen.![]()
@ BT: Heb je al pics van je kamer?
Hoezo dat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
Is IQM afgewezen en durft ie nu niet meer te posten, of wat?
Hij ging toch solliciteren. Hoopte dat ie nog ff langs kwam, ben benieuwd hoe het is gegaan.quote:
Ooh ja ik was vergeten dat dat vandaag al was. En ik had nog wel beloofd voor 'm te duimen (en/of vingeren)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij ging toch solliciteren. Hoopte dat ie nog ff langs kwam, ben benieuwd hoe het is gegaan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja ik was vergeten dat dat vandaag al was. En ik had nog wel beloofd voor 'm te duimen (en/of vingeren)hier baal ik van.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja ik was vergeten dat dat vandaag al was. En ik had nog wel beloofd voor 'm te duimen (en/of vingeren)hier baal ik van.
quote:
Ja maar later mocht dat toch niet meer van 'mquote:
Jup.. Ik zal nu alsnog duimen maar dat is toch minder.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
Overigens ben je een slechte steun voor hem. Erg slecht van je. Ik zou het niet raar vinden dat wanneer ie niet is aangenomen hij je dit nooit meer zal vergeven.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:34 schreef gers het volgende:
hoi hihi morgen ga ik lekkere lesbo's zien
Natuurlijk ben ik niet afgewezen, ik ben AWESOME en dat weten zij nu ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
Is IQM afgewezen en durft ie nu niet meer te posten, of wat?
Goeie tetsers.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:17 schreef Cybey het volgende:
Ook een TerugVindPlaatje
[ afbeelding ]
Hm dat is wel jammer, dat je niet meteen het gevoel hebt dat je het puzzelstukje bent dat hun puzzel compleet maaktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
Gesprek ging wel goed. Vraag me nu alleen wel af of zij precies zijn waar ik naar op zoek ben en of ik wel precies ben waar zij naar op zoek zijn.
Muggenquote:
Het schrijf en bedenk-hoe-we-dat-in-de-markt-kunnen-zetten-gedeelte sprak me wel aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm dat is wel jammer, dat je niet meteen het gevoel hebt dat je het puzzelstukje bent dat hun puzzel compleet maakt!
dan ben je een bultenkussenquote:
Wat gaven ze dan aan van je te verwachten op communicatief en commercieel gebied?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Het schrijf en bedenk-hoe-we-dat-in-de-markt-kunnen-zetten-gedeelte sprak me wel aan, maar de communicatieve en commerciële kant van de functie weer wat minder.
Ja, maar dat klinkt zo vies.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben je een bultenkussen
Ik vraag me af of dat uberhaupt vaak voorkomt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm dat is wel jammer, dat je niet meteen het gevoel hebt dat je het puzzelstukje bent dat hun puzzel compleet maakt!
vandaar dequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt zo vies.
Ik ook.quote:
Vandaar...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vandaar de
Ik zal zo maar eens naar de bushalte lopen.
Dat ik pro-actief contacten benader en er ook goed achteraan ga zitten om ze bepaalde acties/joint-promotions 'aan te smeren'. En als ik ergens niet goed in ben, dan is het wel om mensen (telefonisch) om een gunst te vragen / ze over te halen om iets aan te nemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat gaven ze dan aan van je te verwachten op communicatief en commercieel gebied?
Wat dat betreft woon ik hier wel goed, komt 8 keer per uur een bus langsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vandaar...
Ik ben altijd bang dat de bus zonder mij vertrekt.
Dus dan sta ik daar altijd 10 minuten van te voren..
Schone mensen zijn vatbaarder voor ze dan ongedouchte mensen. Schijnt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.Blijkbaar stinken we.
NOESSSS !quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.Blijkbaar stinken we.
Nouja ik durf wel te zeggen dat ik IQM redelijk ken, en bij het lezen van de functie omschrijving vond ik hem een bijzonder geschikte kandidaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat uberhaupt vaak voorkomt.
Hmm dat klinkt niet echt super nee.. En geloof me, als het je nu al niet aanstaat dan zou het je na een paar maanden al flink de keel uit gaan hangenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat ik pro-actief contacten benader en er ook goed achteraan ga zitten om ze bepaalde acties/joint-promotions 'aan te smeren'. En als ik ergens niet goed in ben, dan is het wel om mensen (telefonisch) om een gunst te vragen / ze over te halen om iets aan te nemen.![]()
In mijn oude woonplaats komt er ieder half uur een bus langs en een bepaalde buslijn rijdt na 6 uur niet meer (quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat dat betreft woon ik hier wel goed, komt 8 keer per uur een bus langs
Ik woon op de route naar het vliegveld
Lichaamswarmte en geur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Schone mensen zijn vatbaarder voor ze dan ongedouchte mensen. Schijnt.
Whihi.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja ik durf wel te zeggen dat ik IQM redelijk ken,
Ik ben ook gewoon eerlijk geweest tegen die kerel en heb hem verteld wat ik wel en wat ik niet kan. En hij zei dat hij dat kon waarderen en dat zowel hij als ik er niks aan heb als ik er over een maand achter kom dat het toch niks is voor mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt niet echt super nee.. En geloof me, als het je nu al niet aanstaat dan zou het je na een paar maanden al flink de keel uit gaan hangen..
Ahh oké.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja ik durf wel te zeggen dat ik IQM redelijk ken, en bij het lezen van de functie omschrijving vond ik hem een bijzonder geschikte kandidaat.
Je moet geduld hebben bij quickquote sufkutquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké.
@IQM: dat klinkt meer logisch inderdaad.
Quickquote doet niet.
Dat doe je goed jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Whihi.
[..]
Ik ben ook gewoon eerlijk geweest tegen die kerel en heb hem verteld wat ik wel en wat ik niet kan. En hij zei dat hij dat kon waarderen en dat zowel hij als ik er niks aan heb als ik er over een maand achter kom dat het toch niks is voor mij.Dus hij ging er nog over nadenken. En hij wacht sowieso de andere (tot nu toe vier) kandidaten af.
Veel plezier morgen.quote:
Correct.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Schone mensen zijn vatbaarder voor ze dan ongedouchte mensen. Schijnt.
Mensen schijnen nogal veel te liegen bij een sollicitatiegesprek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef IQM het volgende:
Als dit gesprek trouwens hetzelfde is gegaan als een gemiddeld sollicitatiegesprek, dan snap ik niet waarom mensen zo zenuwachtig doen?
de jassen zijn praktisch onverwoestbaar, je verdient je geïnvesteerde geld zo terug.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de jassen zijn praktisch onverwoestbaar, je verdient je geïnvesteerde geld zo terug.
ik heb die jas echt al sinds de 2de ofzo en hij is nog niet kapot
ik zit in een boxer en glij nog van mijn stoel afquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook een Gaastra jas.![]()
Overingens is het vandaag echt fucking veel te warm.![]()
Als ik een shirt aan doe ga ik al zweten.
wanneer heeft die gast dan een goed nummer afgeleverd?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef Allure_ het volgende:
Gaat ie nou alleen maar kanker uitbrengen?
Ik zit ook in mijn boxer inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zit in een boxer en glij nog van mijn stoel af![]()
al is zweten altijd beter dan dat gedoe wat mijn ma heeft, die is altijd zo rood als een tomaat bij warm weer![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wanneer heeft die gast dan een goed nummer afgeleverd?
ah verdorie hij heeft een klassieker verkracht
ik moest eerst even kijken wat voor dier het moest voorstellen, bij de goden hoe heeft dat beest dat voor elkaar gekregenquote:
Hoax. Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
Op deze kon ik best m'n kont schudden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
oh is die eerste van hem, dat had ik opzich wel moeten wetenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die hebben ook gevoelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is een pitbull. Niks zieligs aan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoax. Ik geloof je niet.Volgende keer laat ik het voor je filmen. Of je het te zien krijgt is een tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stekelvarken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die heeft een egel ofzo erg pissed gemaakt
quote:
Doe je niet.quote:Volgende keer laat ik het voor je filmen. Of je het te zien krijgt is een tweede [ afbeelding ].
Oew fuckquote:
Ja, dan nog heeft ie gevoelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:58 schreef IQM het volgende:
[..]Hij besluit toch het gevecht aan te gaan me een stekelvarken.
![]()
[..]
Doe je niet.
Al die baby'tjes en kleine kindjes die door dat soort beesten worden kapotgebeten, gaan me toch wat meer aan het hart.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dan nog heeft ie gevoel. Ik vind het altijd erger als een dier gewond is, dan wanneer een mens gewond is
.
Mag ik dan wel bewijs dat je het gefilmd hebt? Dan hoef ik nog niet eens daadwerkelijk het filmpje te zien.quote:Jawel.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou goed, bij mij dus niet. Die dieren zijn gewoon nooit opgevoed, is niet hun schuldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Al die baby'tjes en kleine kindjes die door dat soort beesten worden kapotgebeten, gaan me toch wat meer aan het hart.
Dieren.!!!
[..]
Mag ik dan wel bewijs dat je het gefilmd hebt? Dan hoef ik nog niet eens daadwerkelijk het filmpje te zien.
Die kende ik nog nietquote:
nou... je kan nu beter buiten zitten dan binnen om eerlijk te zijn.. dussehquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:02 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben zo'n pauper die in een gewoon rijtjeshuis woont van 6 geschakelde woningen in 1 blok he..
En daar zijn er nu 4 van aan het bbq'en... Hoezo kuddedieren
Inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Al die baby'tjes en kleine kindjes die door dat soort beesten worden kapotgebeten, gaan me toch wat meer aan het hart.
Dieren.!!!
[..]
Mag ik dan wel bewijs dat je het gefilmd hebt? Dan hoef ik nog niet eens daadwerkelijk het filmpje te zien.
Screenshot van het mapje waar het in staat, met daarbij een thumbnail en de datum van wanneer het filmpje is opgenomen. Ofzo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou goed, bij mij dus niet. Die dieren zijn gewoon nooit opgevoed, is niet hun schuld.
Hoe kan ik dat bewijzen dan?
Ik zit ook buiten, maar ben niet aan het bbq'enquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou... je kan nu beter buiten zitten dan binnen om eerlijk te zijn.. dusseh
ik zou ook bbq-en als het kon
Dus... kapotgebeten baby'tjes gaan je minder aan het hart dan zo'n knurftenhond die zelf besluit met een stekelvarken te gaan rollebollen?quote:
En die moeite ga ik voor jou doenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Screenshot van het mapje waar het in staat, met daarbij een thumbnail en de datum van wanneer het filmpje is opgenomen. Ofzo.
"Pitbull's bestaan niet."quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is een pitbull. Niks zieligs aan.
Euh, já. Als jij al moeite wil doen voor mij door het te laten filmen...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En die moeite ga ik voor jou doen?
Hoookeuj.quote:Als je met me mee uitgaat, kun je het ook zien.
ohjee, een laptop rebel!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten, maar ben niet aan het bbq'en
't Is geen echt ras nee, maar ik vind wel dat ze bestaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Pitbull's bestaan niet."
En dat is ergquote:
Wil je met me 2 minuten daten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh, já. Als jij al moeite wil doen voor mij door het te laten filmen...
[..]
Hoookeuj.
Ja, want dieren kunnen net zoals mensen denken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:58 schreef IQM het volgende:
[..]Hij besluit toch het gevecht aan te gaan me een stekelvarken.
![]()
Ah, op die manierquote:
Hey 4EBEquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Pitbull's bestaan niet."
IQM heeft gesproken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:10 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is geen echt ras nee, maar ik vind wel dat ze bestaan.
Hey BBquote:
Ik ga in oktober/november pasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey BB![]()
Moest jij niet eens op vakantie?
quote:
quote:
Heerlijk weer en etenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga in oktober/november pasHoe was jouw vakantie?
quote:
Ja. Duh.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
[..]! Heb je die film gezien (Step Brothers)?
Zitten een aantal best briljante stukjes in!
quote:
Die film is top , maar zulke mensen moeten echt dood.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
[..]! Heb je die film gezien (Step Brothers)?
Zitten een aantal best briljante stukjes in!
Waar was je geweest dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk weer en eten![]()
Heb je al een bestemming?
Heerlijk dat je niet aan schoolvakanties vast zit
Perinaldo, Noord-Italie dicht onder Nice Frankrijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar was je geweest dan?
Ja, we gaan Miami. We weten alleen nog niet zeker of we ook nog naar New York gaan rijden. Het is inderdaad fijn dat ik daar niet aan vast zit, dan is het ook allemaal goedkoper.
Ik vind Groningen nog steeds een end weg anders.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
Blub blub. Hihi ik ga zo met m'n vader mee als hij boodschappen gaat doen, dan kan ik m'n eerste boodschappen doen voor in Groningen om komende dagen van te kunnen overleven. Raar joh hoe dichtbij het opeens komt..
Oja, je gaat dit weekend alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
Blub blub. Hihi ik ga zo met m'n vader mee als hij boodschappen gaat doen, dan kan ik m'n eerste boodschappen doen voor in Groningen om komende dagen van te kunnen overleven. Raar joh hoe dichtbij het opeens komt..
Wanneer ga je daar wonen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
Hebben ze daar geen supermarkten dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ja 1400KM ineens is wel veel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Perinaldo, Noord-Italie dicht onder Nice Frankrijk.
Ik kan nu even geen auto meer zien, vind het ondanks dat dit de 3e keer was toch nog een heel eind. (1400 km, slechts).
En je vergeet het belangrijkste: geen jengelende kinderen
Ha-haquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind Groningen nog steeds een end weg anders.
Jaaa..quote:
Zaterdag of zondag, en haha ja inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer ga je daar wonen?
Zeker veeeeel pasta?
Natuurlijk welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen supermarkten dan?
Nou eigenlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja 1400KM ineens is wel veel.Maar wel leuk, vorig jaar hebben we zo'n roadtrip gedaan, maar we deden eigenlijk max 700/800km per dag, dat is net leuk.
Was de vluchtstrook vol?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk![]()
Hebben we het in twee dagen gedaan.
Ik ben het na 6 uur wel zat.
Vandaag ook nog gezien dat men een gloedje nieuwe bmw in de vangrail parkeerde met ongeveer 150 km per uur (Duitsland).
Spannendquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ha-ha
[..]
Jaaa..
[..]
Zaterdag of zondag, en haha ja inderdaad!
[..]
Natuurlijk welmaar ik heb niet meteen zin/tijd om die te gaan zoeken en daar inkopen te doen, handiger om alvast wat dingetjes mee te nemen.
Maar liefjequote:
Instant noedels.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ha-ha
[..]
Jaaa..
[..]
Zaterdag of zondag, en haha ja inderdaad!
[..]
Natuurlijk welmaar ik heb niet meteen zin/tijd om die te gaan zoeken en daar inkopen te doen, handiger om alvast wat dingetjes mee te nemen.
Ik had precies dezelfde, maar dan in het blauw.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:37 schreef IQM het volgende:
En oh, er liep vanmiddag gewoon een knakker rond met een sandaal wat nog het meest weghad van een vergrote watersandaal (die van vroeger). Het leek echt op een vrouwending, wat 'ie aanhad.
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan zwart en groter.
Ik vind 1400km eigenlijk niks.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja 1400KM ineens is wel veel.Maar wel leuk, vorig jaar hebben we zo'n roadtrip gedaan, maar we deden eigenlijk max 700/800km per dag, dat is net leuk.
Ja!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar liefjeik zit toch nog ongeveer even ver van je af?
![]()
Viel er nog iets terug te PM'en dan?quote:En waarom PM je niet terug?
Veel plezier.quote:Nouja ik ga nu dus eventjes, tot straks![]()
!
Ik was om kwart over 3 thuis (niet Den Haag).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:35 schreef Zotheid het volgende:
Dat heb je nog snel gedaan.
Hoi 4EBE.
Was een een saaie standaard 1 serie? Dan was het jitzzzzequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk![]()
Hebben we het in twee dagen gedaan.
Ik ben het na 6 uur wel zat.
Vandaag ook nog gezien dat men een gloedje nieuwe bmw in de vangrail parkeerde met ongeveer 150 km per uur (Duitsland).
Niet eensquote:
Hoi iqm.quote:
Goaf! Waarom is Den Haag niet thuis voor jou?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was om kwart over 3 thuis (niet Den Haag).
Hoi Zotje
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Hey IQM, bp kan gelukkig toch niets doen bij me, z'n toompje is gescheurd BAAHHAHA
Als ik kan rijden dat maakt het me niet uit, maar we deden ploegendienst..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind 1400km eigenlijk niks.![]()
We gingen naar zuid Frankrijk dit jaar, hadden we ook zoiets gereden, meesten waren het rijden helemaal zat maar ik wilde nog wel even door.
Zou 1000 te doen zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Horen jullie ook wat?quote:
Om de beurten rijden? Dat is bout inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik kan rijden dat maakt het me niet uit, maar we deden ploegendienst..
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Hey IQM, bp kan gelukkig toch niets doen bij me, z'n toompje is gescheurd BAAHHAHA
Jawel, maar niet in je uppie in 1 keerquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was een een saaie standaard 1 serie? Dan was het jitzzzze
Maar wisselden jullie niet af dan? Als je zelf ook even kan rijden scheelt het al. We wisselden altijd om de 2 uur.
Ik dacht 2 seconden dat je het over BP had, maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik was even net zo verbaasd inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht 2 seconden dat je het over BP had, maar dat zal wel niet.
Ja ook, maar minder.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:41 schreef Zotheid het volgende:
Goaf! Waarom is Den Haag niet thuis voor jou?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in je uppie in 1 keerWe kunnen wel samen gaan?
Precies.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee het was een echte bmw (lees: groter)
Ja, wij doen het alleen verkeerd, want we rijden ieder 3,5 uur en dan zijn we het zo zat dat we niet meer verder willen![]()
Bovendien is het wat relaxter om wat te eten en in een hotel te slapen.
Kan je ook douchen enzo ...
Behangplakker of broekpaling?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht 2 seconden dat je het over BP had, maar dat zal wel niet.
Ja, dan hoor je na 200 km.... "Mag ik nu?"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Om de beurten rijden? Dat is bout inderdaad.
Ik ben na 5 keer al moe.quote:
Maar je zei dat je weer terug wou gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ook, maar minder.
Ik woon pas een jaar in Den Haag, geef het wat meer tijd
Nee, nog nooit gedaan...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Precies.Dat deden wij ook. Jullie sliepen gewoon in de auto?
Vervelend inderdaad. Naar huis toe heb ik zo'n 1000 a 1100 kilometer gereden. Toen wou m'n Pa weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan hoor je na 200 km.... "Mag ik nu?"
Inwendig denk ik dan: NEE
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je zei dat je weer terug wou gaan.
Snelweg rijden isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan hoor je na 200 km.... "Mag ik nu?"
Inwendig denk ik dan: NEE
Ik wil niet eens 5 keer.quote:
Gewoon een ordinaire gangbang dus?quote:
Tja, kan me wel voorstellen, daar zou ik me ook niet veilig voelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gedaan...![]()
Vind het ook te gevaarlijk om op zo'n parkeerplaats langs de snelweg te staan.
Je weet maar nooit.
Op de heenweg in Zwitserland geslapen (haha, dat accent! )
En op de terugweg in Zuid-Duidsland (haha, wat een mensen!)
Veel Nederlanders in Duitsland..
* Hoort intro van The A-teamquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad. Naar huis toe heb ik zo'n 1000 a 1100 kilometer gereden. Toen wou m'n Pa weer.![]()
Volgende keer wil ik met vrienden lekker doorkarren, lijkt me wel lachen. Misschien met een lomp Amerikaans A-Team busje ofzo.
Ik ben maar wat met Maartje gaan eten, je kwam maar niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Na 5 keer? Als je na 1 keer niet moe bent, dan doe je het niet goed.
Half slap werk.
Statenkwartier.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja, misschien dat als we tweeverdiener zijn in een mooiere buurt kunnen wonen met wat minder bejaarden.
Nee, ik heb een goed uithoudingsvermogen. Wil het wel een keer voor komen doen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Na 5 keer? Als je na 1 keer niet moe bent, dan doe je het niet goed.
Half slap werk.
Inderdaad.quote:
Ik snap ook niet wat hij zegt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire gangbang dus?
Niet in Nederlandquote:
Slet!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben maar wat met Maartje gaan eten, je kwam maar niet.
Geen idee, ik zal morgen eens vragen of ik zo'n stuk mag rijden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Na 900km heb je het ook wel gehad denk ik?
Ligt eraan, als je in een mooie omgeving rijdt met toch wel wat afwisseling hou je het best lang vol hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Na 900km heb je het ook wel gehad denk ik?
Je hebt haar gewoon in bed laten liggen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee nu niet meer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik heb een goed uithoudingsvermogen. Wil het wel een keer voor komen doen?
Helemaal in Frankrijk.quote:
Zotheid voelt zich nu al de coureur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal morgen eens vragen of ik zo'n stuk mag rijden.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Statenkwartier.
Faler. Ik noem je geen Sasha Grey meer.quote:
Hij heeft vast een zonnesteek opgelopen.quote:Ik snap ook niet wat hij zegt.
Die 80km zone hier is inderdaad behoorlijk irritant.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet in Nederland![]()
Mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen.
Met 170 over de Duitse snelwegen...
HMMMM! Het zal mij benieuwen hoeveel boetes ik heb gekregen.
Stiekem had ik dat al afgesproken.quote:
Ik zou me niet eens veilig voelen langs de A12 's nachts...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
Tja, kan me wel voorstellen, daar zou ik me ook niet veilig voelen.
Ongeveer 600km Duitsland, lijkt me niet mooi, 300km Denemarken, al beter en 100km Zweden. Ik denk dat het dan niet meer zo leuk is, ook al wordt het steeds mooier.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je in een mooie omgeving rijdt met toch wel wat afwisseling hou je het best lang vol hoor.
Ik dacht dat je het tegen mij hadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga op reis en neem mee, jou. Hoezo? Omdat eten een sensuele ervaring kan zijn. Vragen naar de bekende weg, het siert je. Jouw blinde vertrouwen in mij met je ogen op een kier. Je bent sierlijk, mooi vrouwelijk, krachtig. En ergens dacht ik al dat jij het was. Maalt niet om geld, bezit of make-up. Want je zegt 'alles wat de mens zogenaamd mooier maakt dat verdwijnt of gaat stuk'. Als je me vraagt; Hoezo passen we zo goed bij elkaar? Dan zeg ik je; We zijn mooie mensen.
Nee, de 30-km zone dan...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die 80km zone hier is inderdaad behoorlijk irritant.
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Het zou wel een record zijn!
http://en.wikipedia.org/wiki/The_World%27s_Biggest_Gang_Bang
Homo-ontmoetingsplaatsen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou me niet eens veilig voelen langs de A12 's nachts...
Op zo'n donkere parkeergelegenheid.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tegen mij hadtot ik "vrouwelijk" las.
Ok, you'll miss all the action.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Faler. Ik noem je geen Sasha Grey meer.
Duitsland is ook niet mooiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ongeveer 600km Duitsland, lijkt me niet mooi, 300km Denemarken, al beter en 100km Zweden. Ik denk dat het dan niet meer zo leuk is, ook al wordt het steeds mooier.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga op reis en neem mee, jou. Hoezo? Omdat eten een sensuele ervaring kan zijn. Vragen naar de bekende weg, het siert je. Jouw blinde vertrouwen in mij met je ogen op een kier. Je bent sierlijk, mooi vrouwelijk, krachtig. En ergens dacht ik al dat jij het was. Maalt niet om geld, bezit of make-up. Want je zegt 'alles wat de mens zogenaamd mooier maakt dat verdwijnt of gaat stuk'. Als je me vraagt; Hoezo passen we zo goed bij elkaar? Dan zeg ik je; We zijn mooie mensen.
Benoordenhout?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Statenkwartier zit vol met studenten en expats.
Optrekken ging vandaag vet snel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zotheid voelt zich nu al de coureur.
Eens. Er ging letterlijk een wereld voor me open toen ik in Amerika ging autorijden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet in Nederland![]()
Mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen.
Met 170 over de Duitse snelwegen...
Nee inderdaad, maar in Amerika is het echt mooi, het landschap is iedere 100KM weer net iets anders.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ongeveer 600km Duitsland, lijkt me niet mooi, 300km Denemarken, al beter en 100km Zweden. Ik denk dat het dan niet meer zo leuk is, ook al wordt het steeds mooier.
Op Route du Soleil heb je toevallig wel een hele toffe parkeerplaats met kunstquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duitsland is ook niet mooi![]()
En Frankrijk al helemaal niet.
Route du solei_!!!!
Het enige wat je ziet is een karavaan van Nederlanders met hun sleurhutten.
Idd, je hebt ook allemaal verschillende code's.quote:
Zeur niet, Scandinavie is echt idioot mooiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mja, misschien iets te prijzigquote:
Dat laatste, is een smoesje, hoe weet je het andersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, je hebt ook allemaal verschillende code's.
- Arm buiten het raampje
- Raam halfopen.
- Gedimde lichten
Nee, geen ervaring.
Daar rij ik gelukkig amper.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, de 30-km zone dan...![]()
Hoe was je 5 uur durende rijles?
Daarom! Maar Duitsland.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zeur niet, Scandinavie is echt idioot mooi. Maar on the other hand sla je wel het mooiste over
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |