You fail!quote:
quote:
Inderdaad.quote:
Te laat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:04 schreef Mirre_c het volgende:
jitzzze jaap vette gangster stijl gast
Waarom post jij niet met je dagdag account?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:04 schreef Mirre_c het volgende:
jitzzze jaap vette gangster stijl gast
nou ww kwijtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom post jij niet met je dagdag account?
Dan vraag je toch een nieuwe op?quote:
Je bent jaloers omdat ik wel met Gaastra schoenen mag rondlopen en jij nog steeds op je piemelshirt moet wachtenquote:
GAASTRAquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent jaloers omdat ik wel met Gaastra schoenen mag rondlopen en jij nog steeds op je piemelshirt moet wachten
Toch niet, eerst nog schoolboeken bestellen en pasfotoformulier en collegegeldmachting invullen.quote:
Niks mis met Gaastra.quote:
quote:
Ik een zwembroek van 90 euro. So what.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:11 schreef Mirre_c het volgende:
heb een broek van 307 euro aan mijn reet
En toch is het een lelijk ding, jij bent echt een prutserquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:11 schreef Mirre_c het volgende:
heb een broek van 307 euro aan mijn reet
hoe weet jij dat vieze begluurder ,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En toch is het een lelijk ding, jij bent echt een prutser
Geen idee, ik zeg maar watquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
hoe weet jij dat vieze begluurder ,
Waarom zit er geen stuk fruit in je oorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben die gozer met die zonnebril![]()
Mocht niet van de fotograafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom zit er geen stuk fruit in je oor
Dit was het origineel, is die lul gaan photoshoppenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mocht niet van de fotograaf
Paste niet in de Gaastra huisstijl ofzo![]()
Zou zo maar kunnen. Ze zijn gemaakt met een Motorola uit de RAZR serie en die waren toen hip, nu niet meer. Maar in 2006 was ze 17/18.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die foto's komen trouwens uit 2006, toen was ze nog 15 of 16.
Zo jong en nu al verkankerd.quote:
White Liesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb de hele ochtend Farewell To The Fairground in m'n hoofd
Die gast is niet helemaal lekker hoorquote:De ANWB verwacht een drukke avondspits en adviseert badgasten langer op het strand te blijven om de drukte te omzeilen.
''Komen mensen toch in de file terecht dan kunnen ze het beste de airconditioning uitzetten, de ramen opendoen en de verwarming aanzetten zodat de warmte van de motor goed afgevoerd kan worden'', aldus de woordvoerder. Verder raadt hij aan iets te drinken mee te nemen voor onderweg.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:29 schreef EmielPiel het volgende:
Hallo,
Ik ben Emiel en ik luister Metal. Graag zou ik in contact willen komen met metalbazen.
Goetjes,
Emiel
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
De humor op onze afdeling planning.
[ afbeelding ]
Als Maria Mena metal zou maken zou ik er naar gaan luisteren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Welkom Emiel, roep maar niet te hard dat je naar Metal luisterd want dat soort bazen-muziek wordt helaas niet erg gewaardeerd op dit forum
Wat is daar het nut vanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
De humor op onze afdeling planning.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |