You fail!quote:
quote:
Inderdaad.quote:
Te laat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:04 schreef Mirre_c het volgende:
jitzzze jaap vette gangster stijl gast
Waarom post jij niet met je dagdag account?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:04 schreef Mirre_c het volgende:
jitzzze jaap vette gangster stijl gast
nou ww kwijtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom post jij niet met je dagdag account?
Dan vraag je toch een nieuwe op?quote:
Je bent jaloers omdat ik wel met Gaastra schoenen mag rondlopen en jij nog steeds op je piemelshirt moet wachtenquote:
GAASTRAquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent jaloers omdat ik wel met Gaastra schoenen mag rondlopen en jij nog steeds op je piemelshirt moet wachten
Toch niet, eerst nog schoolboeken bestellen en pasfotoformulier en collegegeldmachting invullen.quote:
Niks mis met Gaastra.quote:
quote:
Ik een zwembroek van 90 euro. So what.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:11 schreef Mirre_c het volgende:
heb een broek van 307 euro aan mijn reet
En toch is het een lelijk ding, jij bent echt een prutserquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:11 schreef Mirre_c het volgende:
heb een broek van 307 euro aan mijn reet
hoe weet jij dat vieze begluurder ,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En toch is het een lelijk ding, jij bent echt een prutser
Geen idee, ik zeg maar watquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
hoe weet jij dat vieze begluurder ,
Waarom zit er geen stuk fruit in je oorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben die gozer met die zonnebril![]()
Mocht niet van de fotograafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom zit er geen stuk fruit in je oor
Dit was het origineel, is die lul gaan photoshoppenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mocht niet van de fotograaf
Paste niet in de Gaastra huisstijl ofzo![]()
Zou zo maar kunnen. Ze zijn gemaakt met een Motorola uit de RAZR serie en die waren toen hip, nu niet meer. Maar in 2006 was ze 17/18.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die foto's komen trouwens uit 2006, toen was ze nog 15 of 16.
Zo jong en nu al verkankerd.quote:
White Liesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb de hele ochtend Farewell To The Fairground in m'n hoofd
Die gast is niet helemaal lekker hoorquote:De ANWB verwacht een drukke avondspits en adviseert badgasten langer op het strand te blijven om de drukte te omzeilen.
''Komen mensen toch in de file terecht dan kunnen ze het beste de airconditioning uitzetten, de ramen opendoen en de verwarming aanzetten zodat de warmte van de motor goed afgevoerd kan worden'', aldus de woordvoerder. Verder raadt hij aan iets te drinken mee te nemen voor onderweg.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:29 schreef EmielPiel het volgende:
Hallo,
Ik ben Emiel en ik luister Metal. Graag zou ik in contact willen komen met metalbazen.
Goetjes,
Emiel
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
De humor op onze afdeling planning.
[ afbeelding ]
Als Maria Mena metal zou maken zou ik er naar gaan luisteren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Welkom Emiel, roep maar niet te hard dat je naar Metal luisterd want dat soort bazen-muziek wordt helaas niet erg gewaardeerd op dit forum
Wat is daar het nut vanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten. Als het nou een grappige tekst was geweest of zo.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Als het nou een grappige tekst was geweest of zo.
Nee, gewoon een gedeelde planning van wanneer projecten af moeten zijn.quote:
iCal.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, het is voor m'n toekomst.quote:
Als ik jou maar gelukkig kan maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel lekker van gewinkeld!![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik jou maar gelukkig kan maken.
En dat lingeriesetje, rahrr!
Doe je hem vanavond aan?quote:
Ik ben maar klein, geen grote wc nodig, dan val ik er in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe je hem vanavond aan?
Ik ken hier een tentje waar je lekker kan eten en grote wc's hebben.
Geen grote wcpot, maar een grote wcruimte.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben maar klein, geen grote wc nodig, dan val ik er in.
Moet je dan heel ver lopen naar het wc-papier?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen grote wcpot, maar een grote wcruimte.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je dan heel ver lopen naar het wc-papier?
Gezien je agenda komt dat goed uit dan!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
Godverdomme wat is het warm. Geen weer om te werken.
Als het zou kunnen zou ik al weg zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gezien je agenda komt dat goed uit dan!
We gunnen het je allemaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
Gelukkig wordt het van het weekend als ik wel vrij ben weer kut weer, dus dat scheelt.
Pfoe ik was al bang dat die kut-zon weer weken zou blijven hangenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
Gelukkig wordt het van het weekend als ik wel vrij ben weer kut weer, dus dat scheelt.
In Oktober/November zit ik hier:quote:
Ik over een week hier:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In Oktober/November zit ik hier:
[ afbeelding ]
Ik heb afgelopen weekend zo weinig geslapen dat ik na drie nachten met 5 uur slaap echt totaal niet moe ben, terwijl ik dat normaal echt niet (meerquote:
Had ik ook toen ik op vakantie wasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend zo weinig geslapen dat ik na drie nachten met 5 uur slaap echt totaal niet moe ben, terwijl ik dat normaal echt niet (meer) trek.
En ik wil ook op vakantie
Kom ik je wel opzoeken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik over een week hier:
[ afbeelding ]
Ik zei het gewoon verkeerd ook nogquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik op vakantie wassliep ik 2 nachten maar 2/3 uurtjes en dan werd ik na een nacht van 4/5 uur uitgerust wakker
!
En tsja, wie niet.
Ah zo, dat heb ik nou nooit. En jij altijd met je seksklachten, hoor je mij daar ooit over?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei het gewoon verkeerd ook nog
Ik ben neit echt op aan het letten geloof ik...
Ik bedoelde dat ik zo veel geslapen dat ik nu weinig nodig heb.
En ik heb echt al de hele week constant zin in sex ook
Niet handig
Ik doe dat hier omdat ik het ergens anders zo lullig vindquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah zo, dat heb ik nou nooit. En jij altijd met je seksklachten, hoor je mij daar ooit over?
En nu ga ik een kandelaar verven, doei!
before and after pics?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
Zo klaaaaaaaaaar met de kandelaar.
Het is nu al te laat voor de beforequote:
Je hebt er ook allemaal nieuwe vormpjes bij gekleidquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is nu al te laat voor de before![]()
before was zoiets maar dan meer groen metaalachtig:
[ afbeelding ]
En na is dan meer zo:
[ afbeelding ]
Ik heb ze al 2 keer live gezien LL word nummer 3 .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb de hele ochtend Farewell To The Fairground in m'n hoofd
Hihi jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt er ook allemaal nieuwe vormpjes bij gekleid
Hoiquote:
quote:
Maar dat is weer zo saai.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allemaal B's
Ik heb er weleens aan gedacht om mn nick gewoon in JB te veranderen, zo noemt iedereen me toch al..
das waar, maar ik heb al zoveel JB's versletenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maar dat is weer zo saai.![]()
JB is gewoon lekker kort om te typen.![]()
@ BT: Heb je al pics van je kamer?
Nee nog niet, ik zal er dit weekend een paar maken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maar dat is weer zo saai.![]()
JB is gewoon lekker kort om te typen.![]()
@ BT: Heb je al pics van je kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |